Ik had bij de Blokker gevraagd. Maar die hadden het dus niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi dat het uiteindelijk gelukt is, Saruna.Maar... tafelzeil is toch ook gewoon bij Blokker te koop? Bij de onze hangen er tenminste een stuk of 5 soorten op zo'n rol.
DaD wat mooi!
Ik heb gisteren mijn bestelling binnengekregen van Cakesupplies, ik kan haast niet wachten tot ik m'n nieuwe rolstokken kan uittesten (summersale!) en ik had ook o.a. een taartvorm van 15 cm gekocht. Handig voor tussendoortaartjes.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef LeNeHe het volgende:
Holy Goat, lieve taartjes!
En Saruna, je gaat met sprongen vooruit zo te zien.
Thnx, de volgende keer ga ik je tip echt gebruiken! Ik had het eerste taartje op een rond blik gezet, en toen rond gesneden. De tweede had ik op een bord gezet en toen gesneden, dat ging al wat beter. Maar ik ga jouw tip echt gebruiken! Super bedankt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:28 schreef Taartje het volgende:
Wat goed Saruna, je ziet bij de tweede taart al de grote vooruitgang! Nog een paar taarten en je bakt als een professionalBij de eerste taart zie ik dat de onderrand een beetje rafelig is. Mijn tip: afsnijden met een pizzames. Daarmee kun je heel makkelijk in één beweging rond!
Dankjewel!quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef emss het volgende:
Vraagje... hoe blijven jullie slank bij deze hobbie? Ik moet toch alles echt wel proeven, en aaargh... het is moeilijk om niet aan te komen.
Bekijk deze eens: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=26350quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er niet meer uit bij al die sites
Ik wil toch een keer beginnen, een taartje met marsepijn
Wat moet ik precies bestellen?
Super bedankt!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bekijk deze eens: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=26350
Als je nog vragen hebt, roep maar..
Ik heb zo'n startersset marsepein aangeschaft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er niet meer uit bij al die sites
Ik wil toch een keer beginnen, een taartje met marsepijn
Wat moet ik precies bestellen?
Bakken op hoogte van 30cm en dan lekker vullen haha, eet smakelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je zeker dat die 15 tot 30 cm in de hoogte zijn?.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef het-is-mij het volgende:
@ Webkim, mooi zeg!
Die bloemetjes zijn dat van die uitstekers waar je een keer op druk en dat het vormpje er dan uit komt zeg maar?
Ohhhh 25 euro maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste die ik zo snel zie is eentje van 25 euro van Kijkshop. Kruidvat (geloof ik) heeft ze ook regelmatig in de aanbieding, maar ik weet niet wat die dan kosten.
leuk taartje! ik vind die "simpele" roosjes er leuk bij staanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef Taartje het volgende:
Wat zijn je taarten leuk geworden Webkim! Het gemarmerde effect doet me denken aan de kralen die je op de basisschool zelf maakteVind de kleuren ervan erg mooi geworden.
Vandaag een taartje gemaakt voor vrienden die 10 jaar getrouwd zijn. Zij vertelde een tijdje terug dat ze destijds zo teleurgesteld was over haar saaie, platte bruidstaart. Vandaar een kleine verrassing: de taartjes zijn 15 cm en 10 cm in doorsneeWat je trouwens op de foto niet ziet, is dat hij parelmoer glittert en niet wit is!
[ afbeelding ]
Iemand? Alvast bedankt ;-)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:57 schreef emss het volgende:
Mag ik een beginners botercreme vraagje stellen? Het duizelt me van alle opties.
1:1 botercreme. Ik begrijp dat dit ideaal is voor afsmeren. Kun je dit met suikerbakkerspoeder maken ipv poedersuiker? Wat is lekkerder? Ik ben bang dat poedersuiker met boter niet zo lekker is, maar van suikerbakkerspoeder heb ik geen idee.
Meringue botercreme (1:2:3): kun je hier zowel suikerbakkerspoeder als poedersuiker gebruiken? Of is kristalsuiker beter? En de meringue powder van Wilton? Is die hiervoor geschikt?
OMG, ik ging het toch even checken, Pettinice dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gebruik ook RegalIce (de pakken van 2,5 kg) en ik vind het heerlijk werken. Misschien had je een verkeerde verpakking of zo? Ik heb geen last van gescheur.
Hehe, dan zal het wel aan de verpakking of aan het merk gelegen hebben, want de afgelopen keer dat ik ermee ging bekleden was echt om te huilen, het scheurde telkens rustig 5 centimeter in. Mooi, dan kan ik de keuze aan degene die het een beetje regelt voorleggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind fondant tegenwoordig zelfs lekkerder werken dan marsepein.. Heb er even aan moeten wennen, maar nu baal ik als een klant marsepein wil.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |