quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:47 schreef Spuuglokje het volgende:Mooi dat het uiteindelijk gelukt is, Saruna.

Maar... tafelzeil is toch ook gewoon bij Blokker te koop? Bij de onze hangen er tenminste een stuk of 5 soorten op zo'n rol.
DaD wat mooi!

Ik heb gisteren mijn bestelling binnengekregen van Cakesupplies, ik kan haast niet wachten tot ik m'n nieuwe rolstokken kan uittesten (summersale!) en ik had ook o.a. een taartvorm van 15 cm gekocht. Handig voor tussendoortaartjes.
Ik had bij de Blokker gevraagd. Maar die hadden het dus niet.

Ik heb twee taarten gemaakt vorige week! Nog niet echt tijd gehad om ze te plaatsen, dus bij deze...
Foto's zijn met telefoon gemaakt. Don't blame him, ik stond zó te trillen, ik was zo blij!

Deze is een beetje wazig, maar voor de duidelijkheid: dat "rare streepje" moest Terschelling worden... Hopelijk is het een beetje te zien!

![]()
Vlaggetjes (heel subtiel over de scheuren heen gedaan):
![]()
Nederland
![]()
België
![]()
Luxemburg
Goed, dit was m'n eerste taart.. Scheuren ten top, springvorm van m'n schoonmoeder gesloopt... Dat soort dingen, jullie kennen het vast wel.
Mijn volgende taartje was véél beter gelukt. Ik was zó blij toen ik het fondant over de taart legde, zonder scheuren! Maar toen kwamen de problemen pas echt, see for yourself...
![]()
Wat er fout ging: ik kreeg het fondant niet dun genoeg. Volgende keer haal ik een schrijfstift en doe ik het uit de losse pols. Hopelijk is het nog als eekhoorntje terug te zien. Iedereen vond het mooi, maar ik was er gewoon niet tevreden mee. Ben ik te kritisch...?
Nou, dit waren ze dan..