De slowchat. Hier kun je gewoon lekker praten over van alles en nog wat.quote:
Een hoop gelul in de ruimte, maar wel gezellig.quote:
Nee het spelletje is bij de buren te vinden, de AKQ. Scheelt 2 lettersquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef Killah_Puzzy het volgende:
O, ik dacht hier ook een spelletje te doen was.
Niet dus geloof ik zo te zien.
En wie ik ben doet er niet zo veel toe.
Doei!!
Wegwezen dan en vergeet je jas niet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef Killah_Puzzy het volgende:
O, ik dacht hier ook een spelletje te doen was.
Niet dus geloof ik zo te zien.
En wie ik ben doet er niet zo veel toe.
Doei!!
Goed nieuwsquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Goed nieuws wat betreft de caravan: het is redelijk goed te fiksen. De kromme stukken gaan eraf, we zetten er een hoekijzer tegenaan, nagelen dat vast met een pompnaageltang en klaar
Bunny kwam ook weer langs vanmiddagIk zat te lezen onder de luifel, wou ze een knuffel.
'Waarom?'
'Jaaa ik heb jou nog niet geknuffeld!'
'Maar daar moet ik opstaan, daar heb ik geen zin in'
'Neee dat hoeft niet joh!'
'Ik ben niet zo knuffelig, sorry'
Ging ze weer weg
Vertel... ik ben ook een fervent 3FM luisteraar....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4 aanwezig?
Ik wil hem bij deze vertellen dat ik per direct stop met 3FM. Ik ben me wezenloos geschrokken over de toekomstplannen van die radiozender.
Ik week al overdag uit naar Kink FM omdat die zender meer rustgevend is voor zowel ik als mijn radio...
Ik heb wel vaker 3FM verlaten, maar nu is de breuk definitief...
Je slaapt voorlopig dus droog, neem ik aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Goed nieuws wat betreft de caravan: het is redelijk goed te fiksen. De kromme stukken gaan eraf, we zetten er een hoekijzer tegenaan, nagelen dat vast met een pompnaageltang en klaar
Bunny kwam ook weer langs vanmiddagIk zat te lezen onder de luifel, wou ze een knuffel.
'Waarom?'
'Jaaa ik heb jou nog niet geknuffeld!'
'Maar daar moet ik opstaan, daar heb ik geen zin in'
'Neee dat hoeft niet joh!'
'Ik ben niet zo knuffelig, sorry'
Ging ze weer weg
Bunny is die meid die me haar levensverhaal vertelde en daarna dacht dat we dikke vriendinnen warenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je slaapt voorlopig dus droog, neem ik aan.
Nageltang lenen?
[ afbeelding ]
Pompen moet je dan even zelf doen...
Maar wie is Bunny
Het vertrek van Rudy Mackay, de toegenomen invloed van BNN en PowNed en de daarbij behorende muzieklijsten, de te grote invloed van Giel in de keuze van de Megahits onder andere.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vertel... ik ben ook een fervent 3FM luisteraar....
But that Bunny didn't jump?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bunny is die meid die me haar levensverhaal vertelde en daarna dacht dat we dikke vriendinnen waren
Suįrez zit nu wel in de Club van 100.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wat Ajax brengt, ik vrees niet veul.
Ben niet eens naar de Arena afgezakt. Goed begin van het seizoen...
Er is al gevraagd of ze eieren kon gaan verstoppenquote:
Ow daar heb ik allemaal niet zo'n last van. KX Radio is trouwens wel erg leuk. Dat luister is weleens thuis. Ik vind het vertrek van Rob Stenders dan ook echt niet leuk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het vertrek van Rudy Mackay, de toegenomen invloed van BNN en PowNed en de daarbij behorende muzieklijsten, de te grote invloed van Giel in de keuze van de Megahits onder andere.
Sinds eergisteren luister ik overdag naar Kink FM, na mijn plotse planwijziging zal ik deze zender nu luisteren in combinatie met KinkFM, KX Radio en Studio Brussel.
Ik let liever op mijn gezondheid dan elke 10 minuten af te geven op nummers die me toevallig niet liggen...
Rob Stenders blijft wel, maar wordt verbannen naar de vrijdagmiddag en -avond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik allemaal niet zo'n last van. KX Radio is trouwens wel erg leuk. Dat luister is weleens thuis. Ik vind het vertrek van Rob Stenders dan ook echt niet leuk.Ik luister ook niet persé voor de muziek. Het is ook voor meer op de achtergrond.
MM, dat was een mooi doelpunt van S.
Ow ik dacht dat hij helemaal weg ging... maar hij gaat dan voor PowNed op 3FM zitten dus. Vrijdagmiddag ipv Claudia??quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rob Stenders blijft wel, maar wordt verbannen naar de vrijdagmiddag en -avond.
Dit in opdracht van PowNed, maar dit is niets meer dan uitstel van executie.
Vrijdagmiddag in plaats van Paul Rabbering, die op de zondagavond een liefdesprogramma presenteert.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij helemaal weg ging... maar hij gaat dan voor PowNed op 3FM zitten dus. Vrijdagmiddag ipv Claudia??
Paul Rabbering en een liefdesprogrammaquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag in plaats van Paul Rabbering, die op de zondagavond een liefdesprogramma presenteert.
Ik moet Wilbert Mutsaers complimenteren met het feit dat hij erin is geslaagd luisteraars weg te jagen die net iets meer geven om muziek...
Coen en Sander zijn wat mij betreft de slechtste diskjockeys op 3FM. Kunnen alleen maar grappen verzinnen over dezelfde mensen en dezelfde groepen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Giel wel leuk...![]()
Coen en Sander.. hmm gaat.
En terecht, haal wegquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Soempie het volgende:
Ik schrik gewoon elke keer van m'n eigen UI.
Ik luister eigenlijk nooit naar Michiel en Gerard samen. Ik vind Michiel alleen niets aan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coen en Sander zijn wat mij betreft de slechtste diskjockeys op 3FM. Kunnen alleen maar grappen verzinnen over dezelfde mensen en dezelfde groepen.
Zit de een zonder de ander, dan blijkt Sander nog steeds de asociale grapjas te zijn, maar dan is Coen niets meer dan een onzekere stotteraar.
Michiel en Gerard bewijzen dat ze elkaar niet nodig hoeven te hebben om met enthousiasme voor het vak en het programma nummers te draaien en luisteraars en gasten te woord te staan.
Nee dat is haar nick. Maar ga haar echte naam maar niet spammenquote:
wtfquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat is haar nick. Maar ga haar echte naam maar niet spammen
Oh en heb d'r net natgegooid want ze riep steeds dat dat wel mocht en dat het niet erg was. Ik een afwasteil met water vullen, moest ze eerst haar oortjes, bril en slippers uit/afdoen en haar telefoon weg (maar dat is logisch) en *flots* alsjeblieft. Nu zou ze mij nat gaan maken met een waterballon, maar die kon ze niet vinden.
Af en toe iets te vrolijk, maar ik kan/kon hem wel uitstaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit naar Michiel en Gerard samen. Ik vind Michiel alleen niets aan...Hij heeft een zeikerige stem.
Of gewoon een aardig persoon die graag vrienden wil maken en niet goed weet hoe dat moet.quote:
Aha, die.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bunny is die meid die me haar levensverhaal vertelde en daarna dacht dat we dikke vriendinnen waren
Euh....neequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon een aardig persoon die graag vrienden wil maken en niet goed weet hoe dat moet.
Ik ook al jaren...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Suįrez zit nu wel in de Club van 100.
Was Johan Cruijff er ook?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist echte televisielogica bij Ursul:
"Ik ben lerares handvaardigheid, vandaar die kunsthistorische achtergrond"
Nu Giel op vakantie is en ik wakker wordt met Michiel Veenstra vind ik dat ook een welkome afwisseling.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Giel al jaren niet leuk meer. En Coen en Sander vind ik ook niet denderend. Rob is wel een held trouwens.
Ach paar jaar terug trainde een kereltje in de sportschool en die wou graag bij ons groepje horen dus droeg hij altijd onze tassen enz. Soms doen mensen rare dingen om erbij te kunnen horen.quote:
Sorry voor niet eerst lezen en gewoon dezelfde vraag stellen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat is haar nick. Maar ga haar echte naam maar niet spammen
En weer weg de echte Soempie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Soempie het volgende:
Ik schrik gewoon elke keer van m'n eigen UI.
Dan heb ik meteen iets tegen zo iemand, of tegen is wel een groot woord, maar ik krijg daar jeuk vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach paar jaar terug trainde een kereltje in de sportschool en die wou graag bij ons groepje horen dus droeg hij altijd onze tassen enz. Soms doen mensen rare dingen om erbij te kunnen horen.
Ik moet altijd het deel van di t/m do missen omdat ik dan niet 3 kwartier in de auto naar school zit, dus niet zo zeuren jijquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het programma van Rob op 3fm echt heerlijk! Goede muziek, kattekwaad... Jammer dat ik altijd een deel moet missen vanwege de lunch en zonde dat ie straks veel minder te horen zal zijn.
Ben je niet in de war met Rob van Someren?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu Giel op vakantie is en ik wakker wordt met Michiel Veenstra vind ik dat ook een welkome afwisseling.
Op het werk staat Veronica altijd aan, maar om 4 uur komt daar die klier van een Rob Stenders met z'n puberale humor en dan gaat de radio naar 3FM met Koen en Sander...
Hij staat nog in m'n fotoboek.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weer weg de echte Soempie.
Deze is ook goed, no problem...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet altijd het deel van di t/m do missen omdat ik dan niet 3 kwartier in de auto naar school zit, dus niet zo zeuren jij
Dat is slechts een understatement.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog even wat meer scoren, dat PAOK is net een kaartenhuis...
Ow, ik krijg die naam kennelijk niet eens uit m'n toetsenbord...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Rob Somers?
Ik, kwaad?quote:
Het is nooit een vriend van me geworden maar we zijn wel altijd aardig tegen hem geweest. Hij bedoelde het goed alleen omdat hij geestelijk wat minder capabel was pakte hij het een beetje raar aan. Maar daarom hoef je zo iemand nog niet weg te jagen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen iets tegen zo iemand, of tegen is wel een groot woord, maar ik krijg daar jeuk van
Flink misbruik van gemaakt, lees ik al.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach paar jaar terug trainde een kereltje in de sportschool en die wou graag bij ons groepje horen dus droeg hij altijd onze tassen enz. Soms doen mensen rare dingen om erbij te kunnen horen.
Ik moet helemaal niks.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet die hele foto er ook inzetten...
Herstel: Rob van Someren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik krijg die naam kennelijk niet eens uit m'n toetsenbord...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon een aardig persoon die graag vrienden wil maken en niet goed weet hoe dat moet.
Wat TM zegtquote:
Nee hoor, we moeten allemaal maar 1 ding en hopelijk nog lang nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel... poepen en belasting betalen... aldus Peace.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat me op het volgende brengt:
Wie heeft er nog meer namen bedacht voor zaken die eigenlijk heel anders heten?
TS begint:
Als je de naden van de puntjes van een stoffen zakdoek een beetje lospeutert, dan ontstaat er een open hoekje met losse draadjes wat heel zacht aanvoelt. Dat noemde ik al kleuter altijd een 'knerpsieloenas' ...
Heb dat woord nog nooit geschreven en ik begrijp nu ook waarom...
Dat moeten we niet, maar dat gaan we doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee hoor, we moeten allemaal maar 1 ding en hopelijk nog lang niet
Gebruik van gemaakt maar nooit misbruik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Flink misbruik van gemaakt, lees ik al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijn jullie nou ook bevriend met hem geraakt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebruik van gemaakt maar nooit misbruik.Maar hij stond ons al op te wachten bij de tramhalte en dan wou hij die tassen dragen. (4 stuks.) We lieten het toe omdat de eerste keer zo'n toestand werd nadat we geweigerd hadden....
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Geen houding weten te geven bij anderen. Ze vind jullie aardig maar ze denkt dat ze te min is voor jullie. Daarom doet ze zo raar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Wat TM zegtZe legt het er écht te dik bovenop, praat te hard, zoekt aandacht. Net waren we even en beetje een balletje aan het rondspelen, staat ze er wel bij maar wil ze niet worden aangespeeld. Wordt ze wel aangespeeld, doet ze wel mee. Euh... ok
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
As promised: meet BunnyWe zijn altijd aardig tegen hem geweest maar hem wel op enige afstand gehouden. Maar voor hem was het goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En zijn jullie nou ook bevriend met hem geraakt?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
As promised: meet BunnyHad wel een vriendinnetje voor onze KP kunnen zijn......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
As promised: meet BunnyIk begrijp de bijnaam nu, heel erg zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze moet alleen niet komen strippen op m'n verjaardag...![]()
Het kan gewoon heel irritant zijn als je met een groep naar een evenement gaat en er komt een individu zich een beetje bij je opdringen, mieter op naar je eigen vrienden, of ben je hier alleen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen houding weten te geven bij anderen. Ze vind jullie aardig maar ze denkt dat ze te min is voor jullie. Daarom doet ze zo raar.
Ik zeg ook niet dat je aardig moet doen tegen zulke mensen. Dat bepaal je maar zelf. Ik voer alleen de reden aan waarom sommige mensen zo doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het kan gewoon heel irritant zijn als je met een groep naar een evenement gaat en er komt een individu zich een beetje bij je opdringen, mieter op naar je eigen vrienden, of ben je hier alleen?
Maar dat is mijn mening, noem me een botte hond, maar ik ben niet zo van het 'laten we het met z'n allen lekker leuk fijn knus tof gezellig maken happy happy joy joy'
En daarom wordt ze nu al uitgekotstquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen houding weten te geven bij anderen. Ze vind jullie aardig maar ze denkt dat ze te min is voor jullie. Daarom doet ze zo raar.
Precies....quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En daarom wordt ze nu al uitgekotstEn niet alleen door mij hoor
maar heb m'n lol weer gehad, vind het nu wel weer best. Beetje negeren, en het loopt wel los.
Herkenbaar, bij Ajax heb je dat ook heel vaak.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het kan gewoon heel irritant zijn als je met een groep naar een evenement gaat en er komt een individu zich een beetje bij je opdringen, mieter op naar je eigen vrienden, of ben je hier alleen?
Maar dat is mijn mening, noem me een botte hond, maar ik ben niet zo van het 'laten we het met z'n allen lekker leuk fijn knus tof gezellig maken happy happy joy joy'
Bij een kantoorboekhandel wel, denk ik...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh even een andere vraag: kun je op een postkantoor of bij zo'n balie bij de Bruna/supermarkt/whatever ook losse enveloppen kopen? Er moet nog een schadeformulier op de bus
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
TS begint:
Als je de naden van de puntjes van een stoffen zakdoek een beetje lospeutert, dan ontstaat er een open hoekje met losse draadjes wat heel zacht aanvoelt. Dat noemde ik al kleuter altijd een 'knerpsieloenas' ...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, dat niet, maar ik hoor met 1 oor bijna niks en ik heb dan ook moeite om sommige woorden goed te verstaan. Heb daardoor heel lang gedacht dat het kipnepper was ipv kidnapper.
Alleen die specifieke spaarpot.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou, dat niet?
Jij noemde een spaarpot toch een Soempie?
Jij bent de inspiratie tot mijn vraag en mijn opbiechten...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een kantoorboekhandel wel, denk ik...
En anders koop je een heel pak, doet er opdrachten in voor een verzin-maar-wat-spel, markeer er een paar met idiote opdrachten en zorg er voor dat Bunny die in handen krijgt.
Wel foto's nemen dan...
Ah ja, soms ben ik een vervelende man en op ander momenten valt dat dan kennelijk wel weer mee...quote:
Ik denk dat Bunny niet blij met je zal zijn anders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah ja, soms ben ik een vervelende man en op ander momenten valt dat dan kennelijk wel weer mee...
Gaan we dan ook blikspuit doen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
Maar het idee van het spel vind ik wel leuk.
Ik stel voor dat te doen bij een volgende meeting en blikkietrap.
Dat kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef Soempie het volgende:
Ondanks de konijnenoren ziet Bunny er niet uit als een aandachtshoer. Denk dat ze misschien onzeker is. Omdat ze eerst zegt niet mee te doen, maar wel blijft hangen en toch meedoet als ze toevallig de bal krijgt.
Dat ken ik niet? Leg eens uit?quote:
Verstoppertje met de bal. Als je de bal weg weet te schieten voor dat degene die moet zoeken bij de bal is, mag iedereen zich weer verstoppen...quote:
Nee, blikspuit...quote:
In jouw tijd misschien...quote:
As promised: meet BunnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom je thuis, zet je de tv aan voor 45 minuten ergernis (tweede helft ajax). Schiet er gewoon 4 in zeg![]()
Jaquote:
Gek, ze doet me hieraan denken:quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
As promised: meet Bunny
'In mijn regio' is aannemelijker..quote:
quote:
wat ben jij nou voor een nep Noord-Hollander!quote:
Wie woont er ook al weer in Brabant?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor een nep Noord-Hollander!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer in Brabant?
Een brabander?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer in Brabant?
Voor een brabander?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden daar ook een naam voor, maar ik weet niet meer welke...
Brabo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden daar ook een naam voor, maar ik weet niet meer welke...
Soempie de export Noord-Hollanderquote:
Bla, bla bla...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ben van oorsprong ook Noord-Hollander, maar heb mij opgegeven voor het beter maken van Nederland in het algemeen, sindsdien heb ik ontwikkelingswerk verricht in Dokkum, Zwolle, Gorinchem en nu Enschede.
En de grap is, in sommige delen van de VS kan je die serie nu nogmaals schieten zonder dat je erg veel verschil zietquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie fotoseries uit Amerika 1939-1943
http://blogs.denverpost.c(...)olor-from-1939-1943/
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie fotoseries uit Amerika 1939-1943
http://blogs.denverpost.c(...)olor-from-1939-1943/
ik was er altijd van overtuigd dat je oksel je 'garde' heette. Waarom?! geen idee. Verder heb ik echt jaren en jaren afstandsbediending gezegd en vind stiekem nog steeds dat dat kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
TS begint:
Toevallig in Alkmaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ben van oorsprong ook Noord-Hollander, maar heb mij opgegeven voor het beter maken van Nederland in het algemeen, sindsdien heb ik ontwikkelingswerk verricht in Dokkum, Zwolle, Gorinchem en nu Enschede.
Neen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toevallig in Alkmaar?
Ik heb van horen zeggen iets meegekregen over de afkomst van je ouders. Italiaans dacht ik...
Jantje huilt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Bunny niet blij met je zal zijn anders.
Nu heb ik medelijden met haar.
Jantje lacht...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
Maar het idee van het spel vind ik wel leuk.
Ik stel voor dat te doen bij een volgende meeting en blikkietrap.
Die laatste begrijp ik nog wel, de eerste niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik was er altijd van overtuigd dat je oksel je 'garde' heette. Waarom?! geen idee. Verder heb ik echt jaren en jaren afstandsbediending gezegd en vind stiekem nog steeds dat dat kan
Hoezo? Die gasten hebben 1 kans gehad... Gewoon bad luck.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mijn voorspelling m.b.t. Ajax is helaas waarheid geworden.
Ongelofelijk hoe ze de wedstrijd weer weg hebben gegeven...
Surprise surprise?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mijn voorspelling m.b.t. Ajax is helaas waarheid geworden.
Ongelofelijk hoe ze de wedstrijd weer weg hebben gegeven...
Onzin, die ene kans mogen ze dan misschien wel maken (wat ook al iets zegt), maar Ajax had er gvd 15 in moeten trappen. Dan had die ene tegen geen reet uitgemaakt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten hebben 1 kans gehad... Gewoon bad luck.
ik weet het ook niet. de verbazing was groot toen ik er achter kwam wat een garde werkelijk wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste begrijp ik nog wel, de eerste niet.
Of het moet afgeleid zijn van biogarde, vanwege de enorme zure lucht die er vanaf kan komen...
Ajax was vele malen beter.. Dat dat niet altijd resulteert in een overwinning is weer wat anders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, die ene kans mogen ze dan misschien wel maken (wat ook al iets zegt), maar Ajax had er gvd 15 in moeten trappen...
Dan had die ene tegen geen reet uitgemaakt...
God wat slecht gesoeptquote:
Sinds kort gebruik ik ook het woord 'badkamerartiest'.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me suf te piekeren of ik ooit "verzonnen" woorden heb gebruikt. Ik kan me niets bedenken eigenlijk.
Die heb ik wel vaker gehoordquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sinds kort gebruik ik ook het woord 'badkamerartiest'.
O, ben jij er zo één...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ajax was vele malen beter.. Dat dat niet altijd resulteert in een overwinning is weer wat anders.
Heb je het mij dat alleen zien schrijven, of hebben meerdere mensen 'mijn' woord overgenomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker gehoord
X-Factor mensen die zich maar moeten beperken tot het zingen tijdens het douchen
Ik heb het andere mensen horen zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je het mij dat alleen zien schrijven, of hebben meerdere mensen 'mijn' woord overgenomen.
Waar stond dat dan voor?quote:
Waar en wanneer?quote:@MM: uitzendtijd van 'de Angels' is van 15:00 tot 18:00, maar kan soms afwijken als er iets bijzonders is, maar dat hoor je dan nog wel
Hoezo zo een?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij er zo één...
Ik niet...
Was voorzien...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker hoor: http://www.nu.nl/binnenla(...)ns-in-amsterdam.html
Ha, mw. MM drinkt dat wel eens, gember bier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag iets vaags tegengekomen in de supermarkt, dus geprobeerd:
[ afbeelding ]
(nee geen alcohol dus)
Samenvatting: als je alle kauwgomballen uit zo'n strip vloeibaar maakt, dat aanlengt met suiker, en daar een vingerhoedje koolzuurhoudend water aan toevoegt, heb je iets wat bijna net zo zoet is als dat spul.
Glazuur springt van je tanden, instant buikpijn.
Volgende keer pak ik wel iets minder avontuurlijks
'Roep je me morgen ook'quote:
Er komt een stream vanaf gamezoneradio.nl en vrijdag is de eerste reguliere uitzending.quote:Waar en wanneer?
As promised: meet BunnyIk heb het gevoel dat ik haar ken... Weet niet of het echt zo is overigens. Ik vind haar er uit zien als een BiancaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zo heet ze nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik haar ken... Weet niet of het echt zo is overigens. Ik vind haar er uit zien als een Bianca
Drinkt ze toevallig ook fanta pomelo? Das ook zo achterlijk zoet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, mw. MM drinkt dat wel eens, gember bier.
Dat merk hebben ze hier bij de Vomar ook...
Ja, en ik ook. Wel suikervrij...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Drinkt ze toevallig ook fanta pomelo? Das ook zo achterlijk zoet.
AH XL verkoopt die gember bende iig ook als ze het nog een keer zoekt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Roep je me morgen ook'
Ik was blijkbaar bang dat m'n ouders me niet wakker maakten
Vrijdag zit ik op het werk en zal het lastig worden om te luisteren.quote:Er komt een stream vanaf gamezoneradio.nl en vrijdag is de eerste reguliere uitzending.
quote:
quote:
Jullie zijn allemaal onjuist geļnformeerd, dat spel heet buskruitenquote:
Wel eens gehad, na een half blikje had ik er genoeg van. Ik geef dan toch de voorkeur aan ginger ale boven ginger beerquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag iets vaags tegengekomen in de supermarkt, dus geprobeerd:
[ afbeelding ]
(nee geen alcohol dus)
Samenvatting: als je alle kauwgomballen uit zo'n strip vloeibaar maakt, dat aanlengt met suiker, en daar een vingerhoedje koolzuurhoudend water aan toevoegt, heb je iets wat bijna net zo zoet is als dat spul.
Glazuur springt van je tanden, instant buikpijn.
Volgende keer pak ik wel iets minder avontuurlijks
Ah, okay. Gelukkig. Denk ikquote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Vrijdag zit ik op het werk en zal het lastig worden om te luisteren.
Op alle andere dagen ook nog uitzending?
Raar, want je trapte bij gebrek aan en bal een blik/bussie weg dat dan gehaald moest worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal onjuist geļnformeerd, dat spel heet buskruiten
ccccccccccccccccccccc-c-c-combo breaker!quote:
DE DERDE STER, DAAR DOE JE HET TOCH VOOR!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij er zo één...
Ik niet...
Wij hadden gewoon een bal om weg te trappenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Raar, want je trapte bij gebrek aan en bal een blik/bussie weg dat dan gehaald moest worden.
Hmja... Ets was 33, ik ben 36. Zit niet veel verschil tussen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ccccccccccccccccccccc-c-c-combo breaker!
Wij ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon een bal om weg te trappen
JA!! Dat woord zocht ik, buskruiten!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal onjuist geļnformeerd, dat spel heet buskruiten
Wij ook maar het vermoeden is sterk dat de term ouder isquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon een bal om weg te trappen
Wakker?quote:
Het moet er voor door gaan.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Straks kan ik mooi zien of m'n nieuwe dakraam waterdicht gemonteerd is, want het heeft hier lekker geregend
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kon er ook moeilijk uitkomen vanochtend, ben ook niet gewend om de hele dag hard te werken, dus heb spierpijn
De raveling voor het nieuwe trapgat afmaken, de oude trap en nog wat troep wegbrengen, verder met de vloer op de verdiepingquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wat ga je vandaag allemaal doen aan kluswerk?
ik zag ze gistermiddag nog dansjes doen op de dam. De Griekse fans dan, niet de politiequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker hoor: http://www.nu.nl/binnenla(...)ns-in-amsterdam.html
Klusze.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
En geld
Maar ik ga die kant weer op
die rotkat hier maakte me nog voor zessen wakker...quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is hier nog rustig in huis, iedereen slaapt nog, behalve ik....kon gewoon nieit langer slapen.
TM succes vandaag met klussen!!![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die rotkat hier maakte me nog voor zessen wakker...
maar dat vind ik nu niet zo erg meer nu ik metzeven tijdzones terug praat
![]()
Klinkt alsof het het allemaal waard isquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
En geld
Maar ik ga die kant weer op
De derde ster is voor het nationale kampioensschap, gisteren was voorronde CL...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DE DERDE STER, DAAR DOE JE HET TOCH VOOR!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:25 schreef MadMaster het volgende:
De derde ster is voor het nationale kampioensschap, gisteren was voorronde CL...
Goedemorgen allemaal...
Dat is nou ook weer wat overdreven, maar het resultaat was gewoon weer 'drieletter woord ter aanduiding van het vrouwelijk geslachtsorgaan'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh MM
Derde ster, derde ster, zoals Ajax gisteren speelde zouden ze bijna die andere 2 mogen inleveren
Vroegah, vroegah, daar koop je niks voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Dat is nou ook weer wat overdreven, maar het resultaat was gewoon weer 'drieletter woord ter aanduiding van het vrouwelijk geslachtsorgaan'.
Er zijn jaren geweest dat je je niet afvroeg of Ajax ging winnen, alleen maar of ze er 4 of 7 in zouden knallen...
Dat van die 'wake-up call' geloof ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vroegah, vroegah, daar koop je niks voor![]()
Goed, laten we hopen dat het een "wake-up call" is voor ze
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Dat van die 'wake-up call' geloof ik niet.
Daar hebben ze er al genoeg van gehad en in alle gevallen zijn ze er dwars doorheen geslapen...
Maar dat kun je toch nog steeds doen? Quote de post die je wilde quoten, en copy-paste die quote en je reactie in dit topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:29 schreef CaLeX het volgende:jullie gaan hard, en ik wilde nog wel een quote uit het vorige topic plakken
Goede morgen btw
Fijne vlucht, PS, tot wanneer ben je nog online?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo... be ingecheckt voor mijn vlucht naar Nice
haha morgenochtend 5 am bij wijze van spreken. Je kan 24 uur van tevoren incheckenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Fijne vlucht, PS, tot wanneer ben je nog online?
Oei, dus vanavond op tijd naar bed, want vroeg eruitquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha morgenochtend 5 am bij wijze van spreken. Je kan 24 uur van tevoren incheckenik ben nu nog gewoon aan het werk
Ja ik vlieg om 6:40. God zij geloofd en geprezen is het vriendje van mijn beste vriendin zo gek om me te brengen morgenochtendquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, dus vanavond op tijd naar bed, want vroeg eruit
kan wel, maar nu heb ik me copy paste al verwijderdquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch nog steeds doen? Quote de post die je wilde quoten, en copy-paste die quote en je reactie in dit topic
Nice...quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo... be ingecheckt voor mijn vlucht naar Nice
Mjah, het oude topic loopt niet wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:04 schreef CaLeX het volgende:
kan wel, maar nu heb ik me copy paste al verwijderd
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik vlieg om 6:40. God zij geloofd en geprezen is het vriendje van mijn beste vriendin zo gek om me te brengen morgenochtend
Je kan ook zelf een vriendje nemen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik vlieg om 6:40. God zij geloofd en geprezen is het vriendje van mijn beste vriendin zo gek om me te brengen morgenochtend
We hebben hier in de SC genoeg aanbodquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Je kan ook zelf een vriendje nemen...
Welnee, dat zijn allemaal figuren die zich graag opwerpen voor slechts een one-night-stand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We hebben hier in de SC genoeg aanbod
Of alleen voor 5 minutenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Welnee, dat zijn allemaal figuren die zich graag opwerpen voor slechts een one-night-stand.
We zullen het moeten afwachtenquote:Maar als PS daarna naar Schiphol gebracht kan worden, is dat misschien toch wel een optie...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn allemaal figuren die zich graag opwerpen voor slechts een one-night-stand.
Maar als PS daarna naar Schiphol gebracht kan worden, is dat misschien toch wel een optie...
vergt zoveel onderhoudquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat PS zeer binnenkort genoeg heeft van dit soort opmerkingen. Ik al wel, en ik ben haar niet eens!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We hebben hier in de SC genoeg aanbod
quote:
Ik zal het aan DS doorgevenquote:En het aanbod in de SC.... naah he jongens... niet helemaalSowieso zijn de meeste wel echt een stuk ouder dan ik en bezet (nahja, daar heb ik in het verleden ook wel mee gedealed. gnagna)
Slijmbalquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat PS zeer binnenkort genoeg heeft van dit soort opmerkingen. Ik al wel, en ik ben haar niet eens!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat PS zeer binnenkort genoeg heeft van dit soort opmerkingen. Ik al wel, en ik ben haar niet eens!
Nee, gewoon lichtelijk geļrriteerdquote:
En dat kom je hier dan botvieren op ons?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, gewoon lichtelijk geļrriteerd
Moet ze wel achterop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als PS daarna naar Schiphol gebracht kan worden, is dat misschien toch wel een optie...
Zij negeert de domme opmerkingen toch ook?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, gewoon lichtelijk geļrriteerd
Ik wordt het ook wel es zat, maar ik lok het soms ook wel zelf uit ben ik bang....quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
ja die is niet oud maar bezet geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]zegt de vrouw
[..]
Ik zal het aan DS doorgeven![]()
![]()
nah nee dat waardeer ik dus ook wel. En Tim kent me welquote:
blokarten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
Vrijdagavond varen en uit eten met bestuur van VVE
Zaterdag hele dag + avond vrijgezellenfeest van een vriend (we gaan varen en blokarten)
Zondag brak zijn en bijkomen van zaterdag
Niet zo mal johquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja en 5 vanaf Lelylaan maar zo vroeg gaat er nog geen OVquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo mal joh
Schiphol is 10 minuten met de trein van CS.
En wat is erop te zien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Als iemand zich nog eens verveelt en VLC heeft: er is een webcam stream opgezet, best grappig.
VLC openen, Media > Netwerkstream openen > http://62.145.242.47:8080 erin plakken en afspelen maar
Je bedoelt OV om naar het station te komen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja en 5 vanaf Lelylaan maar zo vroeg gaat er nog geen OV
Oh nee, dat is zeker fijn, begrijp me niet verkeerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
althans geen praktisch OV. Maar dit is ook wel fijn, om niet alleen te hoeven gaan
een knuffelend knijnquote:
si. En mijn fiets daar hebben is ook niet prettig. En met mijn koffertje fietsen ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt OV om naar het station te komen?
Blokarten bedoel je? Ik heb het nooit gedaan, maar het lijkt me supervet, heb wel zin in zaterdagquote:
GEEN KONIJNENquote:
Oke.quote:
Wil je echt dat ik daar weer over losga?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, wat heb jij tegen konijnen?
tegen een goede 'rant' zeg ik nooit neequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik daar weer over losga?
Het terrein zoals het er nu bij ligtquote:
Serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zaterdag een beach volleybal tournooitje bij mijn kroeg voor de deur...maar op zaterdag is er OPEENS 85% kans op neerslag terwijl de dagen er omheen prima zijn
Het is alweer iets gezakt zie ik:quote:
Dat is landelijk, kijk ik nooit zo naar. Het kan in Limburg de hele dag plenzen terwijl in Noord-Holland geen drupje valt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is alweer iets gezakt zie ik:
[ afbeelding ]
Hier klopt het meestal wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is landelijk, kijk ik nooit zo naar. Het kan in Limburg de hele dag plenzen terwijl in Noord-Holland geen drupje valt...
Nou ja, blijkbaar niet, rond Alkmaar is 45% op 0,4mm, dat noem ik geen regen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier klopt het meestal wel.
En als het op 85% staat en het is een landelijk gemiddelde...dan weet je toch dat het bijna overaal gaat regenen?
De woorden "gemiddelde" en "bijna overal" zijn moeilijke begrippen he?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar niet, rond Alkmaar is 45% op 0,4mm, dat noem ik geen regen...
't Gaat goed hequote:
Nee hoor, ik heb alleen geen kloot aan die gegevens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De woorden "gemiddelde" en "bijna overal" zijn moeilijke begrippen he?
Ik heb je inbox volgespamdquote:
Straks moet ik speciaal voor jou aan een pimp abonnement.quote:
Terecht, ik ben ook een Pimp.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Straks moet ik speciaal voor jou aan een pimp abonnement.
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.quote:
over je kontquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.![]()
Vanmorgen moest ik werken bij een mevrouw en ze was echt enorm vervelend.Ze liep de hele ochtend achter me aan en ze bleef maar klagen over vanalles en nog wat (hoofddoekjes, haar kinderen, haar gezondheid, mijn dikke reet
, de economie, fusies, etc). Als haar mond 5 minuten stil heeft gestaan is het veel. En dan vertelde ze me heel onduidelijk waar iets zou staan of hoe ze iets wilde hebben en dan deed ik het niet goed: 'ach, je begrijpt me alwéér niet. Meisje, meisje, meisje.'
![]()
En aan het eind zei ze: 'ik ben blij dat je nog drie weken bij me komt werken.'
Joepie.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.![]()
Vanmorgen moest ik werken bij een mevrouw en ze was echt enorm vervelend.Ze liep de hele ochtend achter me aan en ze bleef maar klagen over vanalles en nog wat (hoofddoekjes, haar kinderen, haar gezondheid, mijn dikke reet
, de economie, fusies, etc). Als haar mond 5 minuten stil heeft gestaan is het veel. En dan vertelde ze me heel onduidelijk waar iets zou staan of hoe ze iets wilde hebben en dan deed ik het niet goed: 'ach, je begrijpt me alwéér niet. Meisje, meisje, meisje.'
![]()
En aan het eind zei ze: 'ik ben blij dat je nog drie weken bij me komt werken.'
Joepie.
Zeg, je bent toch niet zwanger of zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb alweer honger. het houdt ook nooit op.
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
over je kontwat een troel...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.![]()
Hm. Ik hoop het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, je bent toch niet zwanger of zo?
En je hebt niet terug gebitcht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
'Die ouderen van tegenwoordig he, sommigen kunnen zó zeuren, daar hou ik echt niet van'quote:
Net mijn moederquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik moest lachen. En ze zei: 'dan neem ik ook geen koekje'. En daar heb ik op gezegd: 'heel verstandig'. Maar ik denk niet dat ze door had dat dat een lullige opmerking was.quote:
Er wordt windkracht 4 voorspeld, zou goed moeten zijn volgens de instructeur...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Blokarten is gaaf, alleen moet je wel wind hebben en dat hadden we begin dit jaar dus niet. Het werd dus noodgedwongen boogschieten, ook prima te doen.
"Nee, neemt u er maar wel eentje, misschien stikt u erin!"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik moest lachen. En ze zei: 'dan neem ik ook geen koekje'. En daar heb ik op gezegd: 'heel verstandig'. Maar ik denk niet dat ze door had dat dat een lullige opmerking was.
alles kan. Ik heb genoeg Discovery Health gezien om te weten dat ik opeens kan bevallen zonder te weten dat ik ooit van mn zwangerschap te hebben gewetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hoopt het niet... maar het zou kunnen? Is er iets wat je met ons wil delen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
"Nee, neemt u er maar wel eentje, misschien stikt u erin!"
Met windkracht 4 vlieg je al laag over het strand...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Er wordt windkracht 4 voorspeld, zou goed moeten zijn volgens de instructeur...
Vette shitquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met windkracht 4 vlieg je al laag over het strand...
Werkse!quote:
Woei, later weer pics van hoe het eruit ziet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Het trapgat zit erin, de stempels verwijderd en de verdiepingsvloer bestaat nog op z'n oorspronkelijke plek
"Alles kan"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alles kan. Ik heb genoeg Discovery Health gezien om te weten dat ik opeens kan bevallen zonder te weten dat ik ooit van mn zwangerschap te hebben geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |