De slowchat. Hier kun je gewoon lekker praten over van alles en nog wat.quote:
Een hoop gelul in de ruimte, maar wel gezellig.quote:
Nee het spelletje is bij de buren te vinden, de AKQ. Scheelt 2 lettersquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef Killah_Puzzy het volgende:
O, ik dacht hier ook een spelletje te doen was.
Niet dus geloof ik zo te zien.
En wie ik ben doet er niet zo veel toe.
Doei!!
Wegwezen dan en vergeet je jas niet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef Killah_Puzzy het volgende:
O, ik dacht hier ook een spelletje te doen was.
Niet dus geloof ik zo te zien.
En wie ik ben doet er niet zo veel toe.
Doei!!
Goed nieuwsquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Goed nieuws wat betreft de caravan: het is redelijk goed te fiksen. De kromme stukken gaan eraf, we zetten er een hoekijzer tegenaan, nagelen dat vast met een pompnaageltang en klaar
Bunny kwam ook weer langs vanmiddagIk zat te lezen onder de luifel, wou ze een knuffel.
'Waarom?'
'Jaaa ik heb jou nog niet geknuffeld!'
'Maar daar moet ik opstaan, daar heb ik geen zin in'
'Neee dat hoeft niet joh!'
'Ik ben niet zo knuffelig, sorry'
Ging ze weer weg
Vertel... ik ben ook een fervent 3FM luisteraar....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4 aanwezig?
Ik wil hem bij deze vertellen dat ik per direct stop met 3FM. Ik ben me wezenloos geschrokken over de toekomstplannen van die radiozender.
Ik week al overdag uit naar Kink FM omdat die zender meer rustgevend is voor zowel ik als mijn radio...
Ik heb wel vaker 3FM verlaten, maar nu is de breuk definitief...
Je slaapt voorlopig dus droog, neem ik aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Goed nieuws wat betreft de caravan: het is redelijk goed te fiksen. De kromme stukken gaan eraf, we zetten er een hoekijzer tegenaan, nagelen dat vast met een pompnaageltang en klaar
Bunny kwam ook weer langs vanmiddagIk zat te lezen onder de luifel, wou ze een knuffel.
'Waarom?'
'Jaaa ik heb jou nog niet geknuffeld!'
'Maar daar moet ik opstaan, daar heb ik geen zin in'
'Neee dat hoeft niet joh!'
'Ik ben niet zo knuffelig, sorry'
Ging ze weer weg
Bunny is die meid die me haar levensverhaal vertelde en daarna dacht dat we dikke vriendinnen warenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je slaapt voorlopig dus droog, neem ik aan.
Nageltang lenen?
[ afbeelding ]
Pompen moet je dan even zelf doen...
Maar wie is Bunny
Het vertrek van Rudy Mackay, de toegenomen invloed van BNN en PowNed en de daarbij behorende muzieklijsten, de te grote invloed van Giel in de keuze van de Megahits onder andere.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vertel... ik ben ook een fervent 3FM luisteraar....
But that Bunny didn't jump?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bunny is die meid die me haar levensverhaal vertelde en daarna dacht dat we dikke vriendinnen waren
Suįrez zit nu wel in de Club van 100.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wat Ajax brengt, ik vrees niet veul.
Ben niet eens naar de Arena afgezakt. Goed begin van het seizoen...
Er is al gevraagd of ze eieren kon gaan verstoppenquote:
Ow daar heb ik allemaal niet zo'n last van. KX Radio is trouwens wel erg leuk. Dat luister is weleens thuis. Ik vind het vertrek van Rob Stenders dan ook echt niet leuk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het vertrek van Rudy Mackay, de toegenomen invloed van BNN en PowNed en de daarbij behorende muzieklijsten, de te grote invloed van Giel in de keuze van de Megahits onder andere.
Sinds eergisteren luister ik overdag naar Kink FM, na mijn plotse planwijziging zal ik deze zender nu luisteren in combinatie met KinkFM, KX Radio en Studio Brussel.
Ik let liever op mijn gezondheid dan elke 10 minuten af te geven op nummers die me toevallig niet liggen...
Rob Stenders blijft wel, maar wordt verbannen naar de vrijdagmiddag en -avond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik allemaal niet zo'n last van. KX Radio is trouwens wel erg leuk. Dat luister is weleens thuis. Ik vind het vertrek van Rob Stenders dan ook echt niet leuk.Ik luister ook niet persé voor de muziek. Het is ook voor meer op de achtergrond.
MM, dat was een mooi doelpunt van S.
Ow ik dacht dat hij helemaal weg ging... maar hij gaat dan voor PowNed op 3FM zitten dus. Vrijdagmiddag ipv Claudia??quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rob Stenders blijft wel, maar wordt verbannen naar de vrijdagmiddag en -avond.
Dit in opdracht van PowNed, maar dit is niets meer dan uitstel van executie.
Vrijdagmiddag in plaats van Paul Rabbering, die op de zondagavond een liefdesprogramma presenteert.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij helemaal weg ging... maar hij gaat dan voor PowNed op 3FM zitten dus. Vrijdagmiddag ipv Claudia??
Paul Rabbering en een liefdesprogrammaquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag in plaats van Paul Rabbering, die op de zondagavond een liefdesprogramma presenteert.
Ik moet Wilbert Mutsaers complimenteren met het feit dat hij erin is geslaagd luisteraars weg te jagen die net iets meer geven om muziek...
Coen en Sander zijn wat mij betreft de slechtste diskjockeys op 3FM. Kunnen alleen maar grappen verzinnen over dezelfde mensen en dezelfde groepen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Giel wel leuk...![]()
Coen en Sander.. hmm gaat.
En terecht, haal wegquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Soempie het volgende:
Ik schrik gewoon elke keer van m'n eigen UI.
Ik luister eigenlijk nooit naar Michiel en Gerard samen. Ik vind Michiel alleen niets aan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coen en Sander zijn wat mij betreft de slechtste diskjockeys op 3FM. Kunnen alleen maar grappen verzinnen over dezelfde mensen en dezelfde groepen.
Zit de een zonder de ander, dan blijkt Sander nog steeds de asociale grapjas te zijn, maar dan is Coen niets meer dan een onzekere stotteraar.
Michiel en Gerard bewijzen dat ze elkaar niet nodig hoeven te hebben om met enthousiasme voor het vak en het programma nummers te draaien en luisteraars en gasten te woord te staan.
Nee dat is haar nick. Maar ga haar echte naam maar niet spammenquote:
wtfquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat is haar nick. Maar ga haar echte naam maar niet spammen
Oh en heb d'r net natgegooid want ze riep steeds dat dat wel mocht en dat het niet erg was. Ik een afwasteil met water vullen, moest ze eerst haar oortjes, bril en slippers uit/afdoen en haar telefoon weg (maar dat is logisch) en *flots* alsjeblieft. Nu zou ze mij nat gaan maken met een waterballon, maar die kon ze niet vinden.
Af en toe iets te vrolijk, maar ik kan/kon hem wel uitstaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit naar Michiel en Gerard samen. Ik vind Michiel alleen niets aan...Hij heeft een zeikerige stem.
Of gewoon een aardig persoon die graag vrienden wil maken en niet goed weet hoe dat moet.quote:
Aha, die.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bunny is die meid die me haar levensverhaal vertelde en daarna dacht dat we dikke vriendinnen waren
Euh....neequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon een aardig persoon die graag vrienden wil maken en niet goed weet hoe dat moet.
Ik ook al jaren...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Suįrez zit nu wel in de Club van 100.
Was Johan Cruijff er ook?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist echte televisielogica bij Ursul:
"Ik ben lerares handvaardigheid, vandaar die kunsthistorische achtergrond"
Nu Giel op vakantie is en ik wakker wordt met Michiel Veenstra vind ik dat ook een welkome afwisseling.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Giel al jaren niet leuk meer. En Coen en Sander vind ik ook niet denderend. Rob is wel een held trouwens.
Ach paar jaar terug trainde een kereltje in de sportschool en die wou graag bij ons groepje horen dus droeg hij altijd onze tassen enz. Soms doen mensen rare dingen om erbij te kunnen horen.quote:
Sorry voor niet eerst lezen en gewoon dezelfde vraag stellen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat is haar nick. Maar ga haar echte naam maar niet spammen
En weer weg de echte Soempie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Soempie het volgende:
Ik schrik gewoon elke keer van m'n eigen UI.
Dan heb ik meteen iets tegen zo iemand, of tegen is wel een groot woord, maar ik krijg daar jeuk vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach paar jaar terug trainde een kereltje in de sportschool en die wou graag bij ons groepje horen dus droeg hij altijd onze tassen enz. Soms doen mensen rare dingen om erbij te kunnen horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |