quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:25 schreef MadMaster het volgende:
De derde ster is voor het nationale kampioensschap, gisteren was voorronde CL...
Goedemorgen allemaal...
Dat is nou ook weer wat overdreven, maar het resultaat was gewoon weer 'drieletter woord ter aanduiding van het vrouwelijk geslachtsorgaan'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh MM
Derde ster, derde ster, zoals Ajax gisteren speelde zouden ze bijna die andere 2 mogen inleveren
Vroegah, vroegah, daar koop je niks voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Dat is nou ook weer wat overdreven, maar het resultaat was gewoon weer 'drieletter woord ter aanduiding van het vrouwelijk geslachtsorgaan'.
Er zijn jaren geweest dat je je niet afvroeg of Ajax ging winnen, alleen maar of ze er 4 of 7 in zouden knallen...
Dat van die 'wake-up call' geloof ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vroegah, vroegah, daar koop je niks voor![]()
Goed, laten we hopen dat het een "wake-up call" is voor ze
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Dat van die 'wake-up call' geloof ik niet.
Daar hebben ze er al genoeg van gehad en in alle gevallen zijn ze er dwars doorheen geslapen...
Maar dat kun je toch nog steeds doen? Quote de post die je wilde quoten, en copy-paste die quote en je reactie in dit topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:29 schreef CaLeX het volgende:jullie gaan hard, en ik wilde nog wel een quote uit het vorige topic plakken
Goede morgen btw
Fijne vlucht, PS, tot wanneer ben je nog online?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo... be ingecheckt voor mijn vlucht naar Nice
haha morgenochtend 5 am bij wijze van spreken. Je kan 24 uur van tevoren incheckenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Fijne vlucht, PS, tot wanneer ben je nog online?
Oei, dus vanavond op tijd naar bed, want vroeg eruitquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha morgenochtend 5 am bij wijze van spreken. Je kan 24 uur van tevoren incheckenik ben nu nog gewoon aan het werk
Ja ik vlieg om 6:40. God zij geloofd en geprezen is het vriendje van mijn beste vriendin zo gek om me te brengen morgenochtendquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, dus vanavond op tijd naar bed, want vroeg eruit
kan wel, maar nu heb ik me copy paste al verwijderdquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch nog steeds doen? Quote de post die je wilde quoten, en copy-paste die quote en je reactie in dit topic
Nice...quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo... be ingecheckt voor mijn vlucht naar Nice
Mjah, het oude topic loopt niet wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:04 schreef CaLeX het volgende:
kan wel, maar nu heb ik me copy paste al verwijderd
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik vlieg om 6:40. God zij geloofd en geprezen is het vriendje van mijn beste vriendin zo gek om me te brengen morgenochtend
Je kan ook zelf een vriendje nemen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik vlieg om 6:40. God zij geloofd en geprezen is het vriendje van mijn beste vriendin zo gek om me te brengen morgenochtend
We hebben hier in de SC genoeg aanbodquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Je kan ook zelf een vriendje nemen...
Welnee, dat zijn allemaal figuren die zich graag opwerpen voor slechts een one-night-stand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We hebben hier in de SC genoeg aanbod
Of alleen voor 5 minutenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Welnee, dat zijn allemaal figuren die zich graag opwerpen voor slechts een one-night-stand.
We zullen het moeten afwachtenquote:Maar als PS daarna naar Schiphol gebracht kan worden, is dat misschien toch wel een optie...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn allemaal figuren die zich graag opwerpen voor slechts een one-night-stand.
Maar als PS daarna naar Schiphol gebracht kan worden, is dat misschien toch wel een optie...
vergt zoveel onderhoudquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat PS zeer binnenkort genoeg heeft van dit soort opmerkingen. Ik al wel, en ik ben haar niet eens!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We hebben hier in de SC genoeg aanbod
quote:
Ik zal het aan DS doorgevenquote:En het aanbod in de SC.... naah he jongens... niet helemaalSowieso zijn de meeste wel echt een stuk ouder dan ik en bezet (nahja, daar heb ik in het verleden ook wel mee gedealed. gnagna)
Slijmbalquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat PS zeer binnenkort genoeg heeft van dit soort opmerkingen. Ik al wel, en ik ben haar niet eens!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat PS zeer binnenkort genoeg heeft van dit soort opmerkingen. Ik al wel, en ik ben haar niet eens!
Nee, gewoon lichtelijk geïrriteerdquote:
En dat kom je hier dan botvieren op ons?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, gewoon lichtelijk geïrriteerd
Moet ze wel achterop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als PS daarna naar Schiphol gebracht kan worden, is dat misschien toch wel een optie...
Zij negeert de domme opmerkingen toch ook?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, gewoon lichtelijk geïrriteerd
Ik wordt het ook wel es zat, maar ik lok het soms ook wel zelf uit ben ik bang....quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
ja die is niet oud maar bezet geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]zegt de vrouw
[..]
Ik zal het aan DS doorgeven![]()
![]()
nah nee dat waardeer ik dus ook wel. En Tim kent me welquote:
blokarten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
Vrijdagavond varen en uit eten met bestuur van VVE
Zaterdag hele dag + avond vrijgezellenfeest van een vriend (we gaan varen en blokarten)
Zondag brak zijn en bijkomen van zaterdag
Niet zo mal johquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja en 5 vanaf Lelylaan maar zo vroeg gaat er nog geen OVquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo mal joh
Schiphol is 10 minuten met de trein van CS.
En wat is erop te zien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Als iemand zich nog eens verveelt en VLC heeft: er is een webcam stream opgezet, best grappig.
VLC openen, Media > Netwerkstream openen > http://62.145.242.47:8080 erin plakken en afspelen maar
Je bedoelt OV om naar het station te komen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja en 5 vanaf Lelylaan maar zo vroeg gaat er nog geen OV
Oh nee, dat is zeker fijn, begrijp me niet verkeerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
althans geen praktisch OV. Maar dit is ook wel fijn, om niet alleen te hoeven gaan
een knuffelend knijnquote:
si. En mijn fiets daar hebben is ook niet prettig. En met mijn koffertje fietsen ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt OV om naar het station te komen?
Blokarten bedoel je? Ik heb het nooit gedaan, maar het lijkt me supervet, heb wel zin in zaterdagquote:
GEEN KONIJNENquote:
Oke.quote:
Wil je echt dat ik daar weer over losga?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, wat heb jij tegen konijnen?
tegen een goede 'rant' zeg ik nooit neequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik daar weer over losga?
Het terrein zoals het er nu bij ligtquote:
Serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zaterdag een beach volleybal tournooitje bij mijn kroeg voor de deur...maar op zaterdag is er OPEENS 85% kans op neerslag terwijl de dagen er omheen prima zijn
Het is alweer iets gezakt zie ik:quote:
Dat is landelijk, kijk ik nooit zo naar. Het kan in Limburg de hele dag plenzen terwijl in Noord-Holland geen drupje valt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is alweer iets gezakt zie ik:
[ afbeelding ]
Hier klopt het meestal wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is landelijk, kijk ik nooit zo naar. Het kan in Limburg de hele dag plenzen terwijl in Noord-Holland geen drupje valt...
Nou ja, blijkbaar niet, rond Alkmaar is 45% op 0,4mm, dat noem ik geen regen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier klopt het meestal wel.
En als het op 85% staat en het is een landelijk gemiddelde...dan weet je toch dat het bijna overaal gaat regenen?
De woorden "gemiddelde" en "bijna overal" zijn moeilijke begrippen he?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar niet, rond Alkmaar is 45% op 0,4mm, dat noem ik geen regen...
't Gaat goed hequote:
Nee hoor, ik heb alleen geen kloot aan die gegevens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De woorden "gemiddelde" en "bijna overal" zijn moeilijke begrippen he?
Ik heb je inbox volgespamdquote:
Straks moet ik speciaal voor jou aan een pimp abonnement.quote:
Terecht, ik ben ook een Pimp.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Straks moet ik speciaal voor jou aan een pimp abonnement.
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.quote:
over je kontquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.![]()
Vanmorgen moest ik werken bij een mevrouw en ze was echt enorm vervelend.Ze liep de hele ochtend achter me aan en ze bleef maar klagen over vanalles en nog wat (hoofddoekjes, haar kinderen, haar gezondheid, mijn dikke reet
, de economie, fusies, etc). Als haar mond 5 minuten stil heeft gestaan is het veel. En dan vertelde ze me heel onduidelijk waar iets zou staan of hoe ze iets wilde hebben en dan deed ik het niet goed: 'ach, je begrijpt me alwéér niet. Meisje, meisje, meisje.'
![]()
En aan het eind zei ze: 'ik ben blij dat je nog drie weken bij me komt werken.'
Joepie.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.![]()
Vanmorgen moest ik werken bij een mevrouw en ze was echt enorm vervelend.Ze liep de hele ochtend achter me aan en ze bleef maar klagen over vanalles en nog wat (hoofddoekjes, haar kinderen, haar gezondheid, mijn dikke reet
, de economie, fusies, etc). Als haar mond 5 minuten stil heeft gestaan is het veel. En dan vertelde ze me heel onduidelijk waar iets zou staan of hoe ze iets wilde hebben en dan deed ik het niet goed: 'ach, je begrijpt me alwéér niet. Meisje, meisje, meisje.'
![]()
En aan het eind zei ze: 'ik ben blij dat je nog drie weken bij me komt werken.'
Joepie.
Zeg, je bent toch niet zwanger of zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb alweer honger. het houdt ook nooit op.
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
over je kontwat een troel...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.![]()
Hm. Ik hoop het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, je bent toch niet zwanger of zo?
En je hebt niet terug gebitcht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
'Die ouderen van tegenwoordig he, sommigen kunnen zó zeuren, daar hou ik echt niet van'quote:
Net mijn moederquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik moest lachen. En ze zei: 'dan neem ik ook geen koekje'. En daar heb ik op gezegd: 'heel verstandig'. Maar ik denk niet dat ze door had dat dat een lullige opmerking was.quote:
Er wordt windkracht 4 voorspeld, zou goed moeten zijn volgens de instructeur...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Blokarten is gaaf, alleen moet je wel wind hebben en dat hadden we begin dit jaar dus niet. Het werd dus noodgedwongen boogschieten, ook prima te doen.
"Nee, neemt u er maar wel eentje, misschien stikt u erin!"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik moest lachen. En ze zei: 'dan neem ik ook geen koekje'. En daar heb ik op gezegd: 'heel verstandig'. Maar ik denk niet dat ze door had dat dat een lullige opmerking was.
alles kan. Ik heb genoeg Discovery Health gezien om te weten dat ik opeens kan bevallen zonder te weten dat ik ooit van mn zwangerschap te hebben gewetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hoopt het niet... maar het zou kunnen? Is er iets wat je met ons wil delen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
"Nee, neemt u er maar wel eentje, misschien stikt u erin!"
Met windkracht 4 vlieg je al laag over het strand...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Er wordt windkracht 4 voorspeld, zou goed moeten zijn volgens de instructeur...
Vette shitquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met windkracht 4 vlieg je al laag over het strand...
Werkse!quote:
Woei, later weer pics van hoe het eruit ziet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Het trapgat zit erin, de stempels verwijderd en de verdiepingsvloer bestaat nog op z'n oorspronkelijke plek
"Alles kan"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alles kan. Ik heb genoeg Discovery Health gezien om te weten dat ik opeens kan bevallen zonder te weten dat ik ooit van mn zwangerschap te hebben geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |