GEEN KONIJNENquote:
Oke.quote:
Wil je echt dat ik daar weer over losga?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, wat heb jij tegen konijnen?
tegen een goede 'rant' zeg ik nooit neequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik daar weer over losga?
Het terrein zoals het er nu bij ligtquote:
Serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zaterdag een beach volleybal tournooitje bij mijn kroeg voor de deur...maar op zaterdag is er OPEENS 85% kans op neerslag terwijl de dagen er omheen prima zijn
Het is alweer iets gezakt zie ik:quote:
Dat is landelijk, kijk ik nooit zo naar. Het kan in Limburg de hele dag plenzen terwijl in Noord-Holland geen drupje valt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is alweer iets gezakt zie ik:
[ afbeelding ]
Hier klopt het meestal wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is landelijk, kijk ik nooit zo naar. Het kan in Limburg de hele dag plenzen terwijl in Noord-Holland geen drupje valt...
Nou ja, blijkbaar niet, rond Alkmaar is 45% op 0,4mm, dat noem ik geen regen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier klopt het meestal wel.
En als het op 85% staat en het is een landelijk gemiddelde...dan weet je toch dat het bijna overaal gaat regenen?
De woorden "gemiddelde" en "bijna overal" zijn moeilijke begrippen he?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar niet, rond Alkmaar is 45% op 0,4mm, dat noem ik geen regen...
't Gaat goed hequote:
Nee hoor, ik heb alleen geen kloot aan die gegevens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De woorden "gemiddelde" en "bijna overal" zijn moeilijke begrippen he?
Ik heb je inbox volgespamdquote:
Straks moet ik speciaal voor jou aan een pimp abonnement.quote:
Terecht, ik ben ook een Pimp.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Straks moet ik speciaal voor jou aan een pimp abonnement.
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.quote:
over je kontquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.![]()
Vanmorgen moest ik werken bij een mevrouw en ze was echt enorm vervelend.Ze liep de hele ochtend achter me aan en ze bleef maar klagen over vanalles en nog wat (hoofddoekjes, haar kinderen, haar gezondheid, mijn dikke reet
, de economie, fusies, etc). Als haar mond 5 minuten stil heeft gestaan is het veel. En dan vertelde ze me heel onduidelijk waar iets zou staan of hoe ze iets wilde hebben en dan deed ik het niet goed: 'ach, je begrijpt me alwéér niet. Meisje, meisje, meisje.'
![]()
En aan het eind zei ze: 'ik ben blij dat je nog drie weken bij me komt werken.'
Joepie.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.![]()
Vanmorgen moest ik werken bij een mevrouw en ze was echt enorm vervelend.Ze liep de hele ochtend achter me aan en ze bleef maar klagen over vanalles en nog wat (hoofddoekjes, haar kinderen, haar gezondheid, mijn dikke reet
, de economie, fusies, etc). Als haar mond 5 minuten stil heeft gestaan is het veel. En dan vertelde ze me heel onduidelijk waar iets zou staan of hoe ze iets wilde hebben en dan deed ik het niet goed: 'ach, je begrijpt me alwéér niet. Meisje, meisje, meisje.'
![]()
En aan het eind zei ze: 'ik ben blij dat je nog drie weken bij me komt werken.'
Joepie.
Zeg, je bent toch niet zwanger of zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb alweer honger. het houdt ook nooit op.
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
over je kontwat een troel...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.![]()
Hm. Ik hoop het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, je bent toch niet zwanger of zo?
En je hebt niet terug gebitcht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
'Die ouderen van tegenwoordig he, sommigen kunnen zó zeuren, daar hou ik echt niet van'quote:
Net mijn moederquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik moest lachen. En ze zei: 'dan neem ik ook geen koekje'. En daar heb ik op gezegd: 'heel verstandig'. Maar ik denk niet dat ze door had dat dat een lullige opmerking was.quote:
Er wordt windkracht 4 voorspeld, zou goed moeten zijn volgens de instructeur...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Blokarten is gaaf, alleen moet je wel wind hebben en dat hadden we begin dit jaar dus niet. Het werd dus noodgedwongen boogschieten, ook prima te doen.
"Nee, neemt u er maar wel eentje, misschien stikt u erin!"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik moest lachen. En ze zei: 'dan neem ik ook geen koekje'. En daar heb ik op gezegd: 'heel verstandig'. Maar ik denk niet dat ze door had dat dat een lullige opmerking was.
alles kan. Ik heb genoeg Discovery Health gezien om te weten dat ik opeens kan bevallen zonder te weten dat ik ooit van mn zwangerschap te hebben gewetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hoopt het niet... maar het zou kunnen? Is er iets wat je met ons wil delen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
"Nee, neemt u er maar wel eentje, misschien stikt u erin!"
Met windkracht 4 vlieg je al laag over het strand...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Er wordt windkracht 4 voorspeld, zou goed moeten zijn volgens de instructeur...
Vette shitquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met windkracht 4 vlieg je al laag over het strand...
Werkse!quote:
Woei, later weer pics van hoe het eruit ziet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Het trapgat zit erin, de stempels verwijderd en de verdiepingsvloer bestaat nog op z'n oorspronkelijke plek
"Alles kan"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alles kan. Ik heb genoeg Discovery Health gezien om te weten dat ik opeens kan bevallen zonder te weten dat ik ooit van mn zwangerschap te hebben geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |