Dat kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef Soempie het volgende:
Ondanks de konijnenoren ziet Bunny er niet uit als een aandachtshoer. Denk dat ze misschien onzeker is. Omdat ze eerst zegt niet mee te doen, maar wel blijft hangen en toch meedoet als ze toevallig de bal krijgt.
Dat ken ik niet? Leg eens uit?quote:
Verstoppertje met de bal. Als je de bal weg weet te schieten voor dat degene die moet zoeken bij de bal is, mag iedereen zich weer verstoppen...quote:
Nee, blikspuit...quote:
In jouw tijd misschien...quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
As promised: meet BunnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom je thuis, zet je de tv aan voor 45 minuten ergernis (tweede helft ajax). Schiet er gewoon 4 in zeg![]()
Jaquote:
Gek, ze doet me hieraan denken:quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
As promised: meet Bunny
En zijn jullie nou ook bevriend met hem geraakt?
'In mijn regio' is aannemelijker..quote:
quote:
wat ben jij nou voor een nep Noord-Hollander!quote:
Wie woont er ook al weer in Brabant?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor een nep Noord-Hollander!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer in Brabant?
Een brabander?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer in Brabant?
Voor een brabander?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden daar ook een naam voor, maar ik weet niet meer welke...
Brabo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden daar ook een naam voor, maar ik weet niet meer welke...
Soempie de export Noord-Hollanderquote:
Bla, bla bla...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ben van oorsprong ook Noord-Hollander, maar heb mij opgegeven voor het beter maken van Nederland in het algemeen, sindsdien heb ik ontwikkelingswerk verricht in Dokkum, Zwolle, Gorinchem en nu Enschede.
En de grap is, in sommige delen van de VS kan je die serie nu nogmaals schieten zonder dat je erg veel verschil zietquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie fotoseries uit Amerika 1939-1943
http://blogs.denverpost.c(...)olor-from-1939-1943/
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie fotoseries uit Amerika 1939-1943
http://blogs.denverpost.c(...)olor-from-1939-1943/
ik was er altijd van overtuigd dat je oksel je 'garde' heette. Waarom?! geen idee. Verder heb ik echt jaren en jaren afstandsbediending gezegd en vind stiekem nog steeds dat dat kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat me op het volgende brengt:
Wie heeft er nog meer namen bedacht voor zaken die eigenlijk heel anders heten?
TS begint:
Als je de naden van de puntjes van een stoffen zakdoek een beetje lospeutert, dan ontstaat er een open hoekje met losse draadjes wat heel zacht aanvoelt. Dat noemde ik al kleuter altijd een 'knerpsieloenas' ...
Heb dat woord nog nooit geschreven en ik begrijp nu ook waarom...
Toevallig in Alkmaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ben van oorsprong ook Noord-Hollander, maar heb mij opgegeven voor het beter maken van Nederland in het algemeen, sindsdien heb ik ontwikkelingswerk verricht in Dokkum, Zwolle, Gorinchem en nu Enschede.
Neen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toevallig in Alkmaar?
Ik heb van horen zeggen iets meegekregen over de afkomst van je ouders. Italiaans dacht ik...
Jantje huilt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Bunny niet blij met je zal zijn anders.
Nu heb ik medelijden met haar.
Jantje lacht...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
Maar het idee van het spel vind ik wel leuk.
Ik stel voor dat te doen bij een volgende meeting en blikkietrap.
Die laatste begrijp ik nog wel, de eerste niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik was er altijd van overtuigd dat je oksel je 'garde' heette. Waarom?! geen idee. Verder heb ik echt jaren en jaren afstandsbediending gezegd en vind stiekem nog steeds dat dat kan
Hoezo? Die gasten hebben 1 kans gehad... Gewoon bad luck.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mijn voorspelling m.b.t. Ajax is helaas waarheid geworden.
Ongelofelijk hoe ze de wedstrijd weer weg hebben gegeven...
Surprise surprise?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mijn voorspelling m.b.t. Ajax is helaas waarheid geworden.
Ongelofelijk hoe ze de wedstrijd weer weg hebben gegeven...
Onzin, die ene kans mogen ze dan misschien wel maken (wat ook al iets zegt), maar Ajax had er gvd 15 in moeten trappen. Dan had die ene tegen geen reet uitgemaakt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten hebben 1 kans gehad... Gewoon bad luck.
ik weet het ook niet. de verbazing was groot toen ik er achter kwam wat een garde werkelijk wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste begrijp ik nog wel, de eerste niet.
Of het moet afgeleid zijn van biogarde, vanwege de enorme zure lucht die er vanaf kan komen...
Ajax was vele malen beter.. Dat dat niet altijd resulteert in een overwinning is weer wat anders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, die ene kans mogen ze dan misschien wel maken (wat ook al iets zegt), maar Ajax had er gvd 15 in moeten trappen...
Dan had die ene tegen geen reet uitgemaakt...
God wat slecht gesoeptquote:
Sinds kort gebruik ik ook het woord 'badkamerartiest'.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me suf te piekeren of ik ooit "verzonnen" woorden heb gebruikt. Ik kan me niets bedenken eigenlijk.
Die heb ik wel vaker gehoordquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sinds kort gebruik ik ook het woord 'badkamerartiest'.
O, ben jij er zo één...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ajax was vele malen beter.. Dat dat niet altijd resulteert in een overwinning is weer wat anders.
Heb je het mij dat alleen zien schrijven, of hebben meerdere mensen 'mijn' woord overgenomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker gehoord
X-Factor mensen die zich maar moeten beperken tot het zingen tijdens het douchen
Ik heb het andere mensen horen zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je het mij dat alleen zien schrijven, of hebben meerdere mensen 'mijn' woord overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |