Dat ken ik niet? Leg eens uit?quote:
Verstoppertje met de bal. Als je de bal weg weet te schieten voor dat degene die moet zoeken bij de bal is, mag iedereen zich weer verstoppen...quote:
Nee, blikspuit...quote:
In jouw tijd misschien...quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
As promised: meet BunnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom je thuis, zet je de tv aan voor 45 minuten ergernis (tweede helft ajax). Schiet er gewoon 4 in zeg![]()
Jaquote:
Gek, ze doet me hieraan denken:quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
As promised: meet Bunny
En zijn jullie nou ook bevriend met hem geraakt?
'In mijn regio' is aannemelijker..quote:
quote:
wat ben jij nou voor een nep Noord-Hollander!quote:
Wie woont er ook al weer in Brabant?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor een nep Noord-Hollander!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer in Brabant?
Een brabander?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer in Brabant?
Voor een brabander?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden daar ook een naam voor, maar ik weet niet meer welke...
Brabo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden daar ook een naam voor, maar ik weet niet meer welke...
Soempie de export Noord-Hollanderquote:
Bla, bla bla...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ben van oorsprong ook Noord-Hollander, maar heb mij opgegeven voor het beter maken van Nederland in het algemeen, sindsdien heb ik ontwikkelingswerk verricht in Dokkum, Zwolle, Gorinchem en nu Enschede.
En de grap is, in sommige delen van de VS kan je die serie nu nogmaals schieten zonder dat je erg veel verschil zietquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie fotoseries uit Amerika 1939-1943
http://blogs.denverpost.c(...)olor-from-1939-1943/
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie fotoseries uit Amerika 1939-1943
http://blogs.denverpost.c(...)olor-from-1939-1943/
ik was er altijd van overtuigd dat je oksel je 'garde' heette. Waarom?! geen idee. Verder heb ik echt jaren en jaren afstandsbediending gezegd en vind stiekem nog steeds dat dat kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat me op het volgende brengt:
Wie heeft er nog meer namen bedacht voor zaken die eigenlijk heel anders heten?
TS begint:
Als je de naden van de puntjes van een stoffen zakdoek een beetje lospeutert, dan ontstaat er een open hoekje met losse draadjes wat heel zacht aanvoelt. Dat noemde ik al kleuter altijd een 'knerpsieloenas' ...
Heb dat woord nog nooit geschreven en ik begrijp nu ook waarom...
Toevallig in Alkmaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ben van oorsprong ook Noord-Hollander, maar heb mij opgegeven voor het beter maken van Nederland in het algemeen, sindsdien heb ik ontwikkelingswerk verricht in Dokkum, Zwolle, Gorinchem en nu Enschede.
Neen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toevallig in Alkmaar?
Ik heb van horen zeggen iets meegekregen over de afkomst van je ouders. Italiaans dacht ik...
Jantje huilt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Bunny niet blij met je zal zijn anders.
Nu heb ik medelijden met haar.
Jantje lacht...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
Maar het idee van het spel vind ik wel leuk.
Ik stel voor dat te doen bij een volgende meeting en blikkietrap.
Die laatste begrijp ik nog wel, de eerste niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik was er altijd van overtuigd dat je oksel je 'garde' heette. Waarom?! geen idee. Verder heb ik echt jaren en jaren afstandsbediending gezegd en vind stiekem nog steeds dat dat kan
Hoezo? Die gasten hebben 1 kans gehad... Gewoon bad luck.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mijn voorspelling m.b.t. Ajax is helaas waarheid geworden.
Ongelofelijk hoe ze de wedstrijd weer weg hebben gegeven...
Surprise surprise?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mijn voorspelling m.b.t. Ajax is helaas waarheid geworden.
Ongelofelijk hoe ze de wedstrijd weer weg hebben gegeven...
Onzin, die ene kans mogen ze dan misschien wel maken (wat ook al iets zegt), maar Ajax had er gvd 15 in moeten trappen. Dan had die ene tegen geen reet uitgemaakt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten hebben 1 kans gehad... Gewoon bad luck.
ik weet het ook niet. de verbazing was groot toen ik er achter kwam wat een garde werkelijk wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste begrijp ik nog wel, de eerste niet.
Of het moet afgeleid zijn van biogarde, vanwege de enorme zure lucht die er vanaf kan komen...
Ajax was vele malen beter.. Dat dat niet altijd resulteert in een overwinning is weer wat anders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, die ene kans mogen ze dan misschien wel maken (wat ook al iets zegt), maar Ajax had er gvd 15 in moeten trappen...
Dan had die ene tegen geen reet uitgemaakt...
God wat slecht gesoeptquote:
Sinds kort gebruik ik ook het woord 'badkamerartiest'.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me suf te piekeren of ik ooit "verzonnen" woorden heb gebruikt. Ik kan me niets bedenken eigenlijk.
Die heb ik wel vaker gehoordquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sinds kort gebruik ik ook het woord 'badkamerartiest'.
O, ben jij er zo één...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ajax was vele malen beter.. Dat dat niet altijd resulteert in een overwinning is weer wat anders.
Heb je het mij dat alleen zien schrijven, of hebben meerdere mensen 'mijn' woord overgenomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker gehoord
X-Factor mensen die zich maar moeten beperken tot het zingen tijdens het douchen
Ik heb het andere mensen horen zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je het mij dat alleen zien schrijven, of hebben meerdere mensen 'mijn' woord overgenomen.
Waar stond dat dan voor?quote:
Waar en wanneer?quote:@MM: uitzendtijd van 'de Angels' is van 15:00 tot 18:00, maar kan soms afwijken als er iets bijzonders is, maar dat hoor je dan nog wel
Hoezo zo een?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij er zo één...
Ik niet...
Was voorzien...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker hoor: http://www.nu.nl/binnenla(...)ns-in-amsterdam.html
Ha, mw. MM drinkt dat wel eens, gember bier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag iets vaags tegengekomen in de supermarkt, dus geprobeerd:
[ afbeelding ]
(nee geen alcohol dus)
Samenvatting: als je alle kauwgomballen uit zo'n strip vloeibaar maakt, dat aanlengt met suiker, en daar een vingerhoedje koolzuurhoudend water aan toevoegt, heb je iets wat bijna net zo zoet is als dat spul.
Glazuur springt van je tanden, instant buikpijn.
Volgende keer pak ik wel iets minder avontuurlijks
'Roep je me morgen ook'quote:
Er komt een stream vanaf gamezoneradio.nl en vrijdag is de eerste reguliere uitzending.quote:Waar en wanneer?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
As promised: meet BunnyIk heb het gevoel dat ik haar ken... Weet niet of het echt zo is overigens. Ik vind haar er uit zien als een BiancaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En zijn jullie nou ook bevriend met hem geraakt?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zo heet ze nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik haar ken... Weet niet of het echt zo is overigens. Ik vind haar er uit zien als een Bianca
Drinkt ze toevallig ook fanta pomelo? Das ook zo achterlijk zoet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, mw. MM drinkt dat wel eens, gember bier.
Dat merk hebben ze hier bij de Vomar ook...
Ja, en ik ook. Wel suikervrij...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Drinkt ze toevallig ook fanta pomelo? Das ook zo achterlijk zoet.
AH XL verkoopt die gember bende iig ook als ze het nog een keer zoekt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Roep je me morgen ook'
Ik was blijkbaar bang dat m'n ouders me niet wakker maakten
Vrijdag zit ik op het werk en zal het lastig worden om te luisteren.quote:Er komt een stream vanaf gamezoneradio.nl en vrijdag is de eerste reguliere uitzending.
quote:
quote:
Jullie zijn allemaal onjuist geïnformeerd, dat spel heet buskruitenquote:
Wel eens gehad, na een half blikje had ik er genoeg van. Ik geef dan toch de voorkeur aan ginger ale boven ginger beerquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag iets vaags tegengekomen in de supermarkt, dus geprobeerd:
[ afbeelding ]
(nee geen alcohol dus)
Samenvatting: als je alle kauwgomballen uit zo'n strip vloeibaar maakt, dat aanlengt met suiker, en daar een vingerhoedje koolzuurhoudend water aan toevoegt, heb je iets wat bijna net zo zoet is als dat spul.
Glazuur springt van je tanden, instant buikpijn.
Volgende keer pak ik wel iets minder avontuurlijks
Ah, okay. Gelukkig. Denk ikquote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Vrijdag zit ik op het werk en zal het lastig worden om te luisteren.
Op alle andere dagen ook nog uitzending?
Raar, want je trapte bij gebrek aan en bal een blik/bussie weg dat dan gehaald moest worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal onjuist geïnformeerd, dat spel heet buskruiten
ccccccccccccccccccccc-c-c-combo breaker!quote:
DE DERDE STER, DAAR DOE JE HET TOCH VOOR!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij er zo één...
Ik niet...
Wij hadden gewoon een bal om weg te trappenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Raar, want je trapte bij gebrek aan en bal een blik/bussie weg dat dan gehaald moest worden.
Hmja... Ets was 33, ik ben 36. Zit niet veel verschil tussen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ccccccccccccccccccccc-c-c-combo breaker!
Wij ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon een bal om weg te trappen
JA!! Dat woord zocht ik, buskruiten!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal onjuist geïnformeerd, dat spel heet buskruiten
Wij ook maar het vermoeden is sterk dat de term ouder isquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon een bal om weg te trappen
Wakker?quote:
Het moet er voor door gaan.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Straks kan ik mooi zien of m'n nieuwe dakraam waterdicht gemonteerd is, want het heeft hier lekker geregend
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kon er ook moeilijk uitkomen vanochtend, ben ook niet gewend om de hele dag hard te werken, dus heb spierpijn
De raveling voor het nieuwe trapgat afmaken, de oude trap en nog wat troep wegbrengen, verder met de vloer op de verdiepingquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wat ga je vandaag allemaal doen aan kluswerk?
ik zag ze gistermiddag nog dansjes doen op de dam. De Griekse fans dan, niet de politiequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker hoor: http://www.nu.nl/binnenla(...)ns-in-amsterdam.html
Klusze.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
En geld
Maar ik ga die kant weer op
die rotkat hier maakte me nog voor zessen wakker...quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is hier nog rustig in huis, iedereen slaapt nog, behalve ik....kon gewoon nieit langer slapen.
TM succes vandaag met klussen!!![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die rotkat hier maakte me nog voor zessen wakker...
maar dat vind ik nu niet zo erg meer nu ik metzeven tijdzones terug praat
![]()
Klinkt alsof het het allemaal waard isquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
En geld
Maar ik ga die kant weer op
De derde ster is voor het nationale kampioensschap, gisteren was voorronde CL...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DE DERDE STER, DAAR DOE JE HET TOCH VOOR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |