Sorryquote:
Want anders mag ik niet ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
Huppelmuts, ken je de bands die komen überhaupt wel?
Wist je niet dat je alleen op lowlands mag komen als je van alternatieve muziek houdt, door de modder rolt en 'lekker gek' doet?!?!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want anders mag ik niet ofzo?
Ik vind je vraag een beetje een nare ondertoon hebben.
Vroeg het me gewoon af. Zonder ondertoon.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want anders mag ik niet ofzo?
Ik vind je vraag een beetje een nare ondertoon hebben.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wist je niet dat je alleen op lowlands mag komen als je van alternatieve muziek houdt?!?
Anders word je met pek en veren het terrein af gekickt hoor, ik maak geen grappen!!
Ja ik ken een aantal bands die komen wel. Merendeel zegt me helemaal niets maar vaak wil dat niet zeggen dat ik ze ook niet ken. Heb nogal brede muzieksmaak en vaak herken ik een nummer wel maar weet ik gewoon niet van wie het is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. Zonder ondertoon.
In ieder geval een goed stel rupsbanden eronder.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de rolstoelvoorzieningen zijn op Lowlands?
volgens mij ga ik je vaak tegenkomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Deadmau5, Bloody Beetroots, Plastikman, Noisia, Black sun Empire, Pendulum, Len Faki, Ben Klock & Marcel Dettmann, Dave Clarke, Sub Focus, Chase & Status, Flying Lotus, Nosaj Thing, Hudson Mohawke, Major Lazer, Olene Kadar, Boemklatsch, Baskerville, Floating Points, A-Trak, Holy Fuck, Shameboy, Kele, Highbloo, Jaga Jazzist, Joker, Netsky, Air, Massive Attack, Groove Armada, Selah Sue, The xx, Opposites, Fresku, The Q4, Typhoon staan op mijn lijstje en ik ben er vast nog een paar vergeten
Dik gedrukte wil ik absoluut zien maar wil ze gewoon allemaal zien wat natuurlijk niet gaat lukken. Eerst het blokkenschema van morgen maar eens afwachten
Dat is nogal herkenbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ken een aantal bands die komen wel. Merendeel zegt me helemaal niets maar vaak wil dat niet zeggen dat ik ze ook niet ken. Heb nogal brede muzieksmaak en vaak herken ik een nummer wel maar weet ik gewoon niet van wie het is.
Ik ook. Ik zal er vrij herkenbaar uitzien hihi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
volgens mij ga ik je vaak tegenkomen.
?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal er vrij herkenbaar uitzien hihi!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vond 90's Now fantastisch.
Maar de organisatie heeft een goede keuze gemaakt om nu de zeroes aan te pakken.
Ik kom er 2 uur pas uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef zonisdegod het volgende:
morgenochtend lekker om 7 uur, meteen het programmakrant met mijn ontbijtje
shweeeetieee![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is Selah Sue voor iets? (sorry heb eventjes geen zin om te YT'en).
Voilà. De dingen die ik sowieso wil zien en de dingen waarvan ik de muziek nog moet beluisteren omdat ik er wel wat over gehoord heb maar er niets van ken. En nu ga ik dit lijstje in Word opslaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag 20 augustus 2010
Air
All Time Low
Band of Horses
Ben Klock
Black Sun Empire
Blink-182
Caribou
Chase & Status (Live)
Fat Freddy's Drop
Flying Lotus
Frightend Rabbit
Groove Armada
I Blame Coco
Jagga Jazzist
Marcel Dettmann
Minus the Bear
Mark Lanegan
Martyn
Moss
Netsky
Noisa
OK Go
Schlachthofbronx
Selah Sue
Skindred
Steffi
Sub Focus & MC I.D.
The Kooks
The Specials
Zaterdag 21 augustus 2010
Actress
Admiral Freebee
*Baskerville
Beach House
Blood Red Shoes
Bloody Beetroots Death Crew 77 !!!!!!!!!!!!!!
Burning Spear
Dave Clarke
Floating Points
Foals
Holy Fuck
Jack Parow
Laura Marling
LCD Soundsystem
Magnetic Man
Miike Snow
Mumford & Sons
NOFX
Olene Kadar
Peggy Sue
Richie Hawtin presents Plastikman (live) !!!!
Snow Patrol
The Hundred in the Hands
The Soft Pack
You Me At Six
Zondag 22 augustus 2010
3OH!3
A-Trak
Against Me!
Blaudzun
Caspa
Deadmau5 !!!
Die Antwoord
Dr. Lektroluv
Figli Di Madre Ignota
Fool's Gold
Gentleman & the Evolution
Go Back to the Zoo
Hot Chip
Kees van Hondt
Major Lazer
Massive Attack
Pendulum (live)
Queens Of The Stone Age
Serj Tankian met Metropole Orkest
Surfer Blood
The Drums
The Low Anthem
The National
The xx
Thirty Seconds To Mars
Two Door Cinema Club
Yeasayer
Datum nog niet bekend
*Anouk
Band of Skulls
*Boemklatsch
Broken Bells
Darkstar
Ed Rush
Ginger Ninja
*Gonjasufi
*I Am Kloot
Joker & MC Nomad
Len Faki
Marina and the Diamonds !
The Gaslight Anthem
Tim Knol
Triggerfinger
selah sue is een awesome singer-songwriter. vind dat ze echt een apart stem en apart manier van zingen heeft, vooral hoe ze bepaalde engelse woorden anders uitspreektquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is Selah Sue voor iets? (sorry heb eventjes geen zin om te YT'en).
Hopelijk gaat ze weer wat met Triggerfinger doen, dat was erg tofquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
selah sue is een awesome singer-songwriter. vind dat ze echt een apart stem en apart manier van zingen heeft, vooral hoe ze bepaalde engelse woorden anders uitspreekt![]()
![]()
Jij gaat het nog druk krijgen als je dat allemaal wilt zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voilà. De dingen die ik sowieso wil zien en de dingen waarvan ik de muziek nog moet beluisteren omdat ik er wel wat over gehoord heb maar er niets van ken. En nu ga ik dit lijstje in Word opslaan.
Ja ik wil niet alles per se zien, meeste is meer zo van 'moet ik nog even checken, want leuke dingen over gehoord'. Of 'als ik zin heb ga ik daarheen'. Zijn denk ik 10 bands/DJ's die ik per se wil zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij gaat het nog druk krijgen als je dat allemaal wilt zien.
Oh da's wel slimmer eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik kijk morgen naar aanleiding van het blokkenschema waar ik nog gaten heb en in die gaten ga ik wel ff kijken of daar nog wat bij zit.
voorkom je dat je dingen die je niet kent straks wil gaan zien terwijl ze overlappen met dingen die je al graag wilde zienquote:
True! Morgen is mijn mama jarig maar dan krijg ik zelf ook een leuk cadeautje hihi. Ik hoop echt heel heel hard dat er niets overlapt van wat ik per se wil zien. Als The Bloody Beetroots en Plastikman bijvoorbeeld overlappen, ga ik echt huilen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorkom je dat je dingen die je niet kent straks wil gaan zien terwijl ze overlappen met dingen die je al graag wilde zien
ach that's Lowlands, Heb wel eens gehad dat echt letterlijk de ene helft van wat ik wilde zien overlapte met de andere helftquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
True! Morgen is mijn mama jarig maar dan krijg ik zelf ook een leuk cadeautje hihi. Ik hoop echt heel heel hard dat er niets overlapt van wat ik per se wil zien. Als The Bloody Beetroots en Plastikman bijvoorbeeld overlappen, ga ik echt huilen.Op Werchter TBB niet gezien omdat ik dacht 'op LL komen ze ook', maar aaah.
Daar ben ik best blij omquote:
Zolang het niet regent valt dat wel mee. Gaat meer om toiletten die voor rolstoelers toegankelijk zijn, heb daar zelf nooit echt op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef TWP het volgende:
[..]
In ieder geval een goed stel rupsbanden eronder.
Game On ;quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Zullen we voorspelling doen voor de afsluiters van Alpha?
Vrijdag: Groove Armada
Zaterdag: Snow Patrol
Zondag: Massive Atack
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef frame-saw het volgende:
@Toad ik denk dat je nog wel meer leuk vindt hoor.
Binnenkort maak ik wel een uberawesome tipsvanframe-saw lijst ofzo, moet ook nog heel wat dingen inluisteren en een gigantische lowlands-playlist maken enzo
jep.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Dat is om 23:30. Dan is de laatste muziekact meestal al geweest toch? In de Alpha dan.
Lowlands begint pas echt om 10.00 uur op donderdagochtend op de dijk. Daarna is alles echtquote:
Nee dat is allemaal nog deel van de voorpretquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands begint pas echt om 10.00 uur op donderdagochtend op de dijk. Daarna is alles echtEchter wordt het nooit tot je maandag om 15.00 een bus in wordt gejaagd
Hoevaak ben je geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal nog deel van de voorpretDe tent opzetten, het eerste biertje, en de eerste verkenning van het festivalterrein ook. Vrijdagnacht begin ik er pas echt in te komen
![]()
Éen keer pas! Dit jaar de 2equote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hoevaak ben je geweest?
Morgen de krant!!!! Ja ik heb zo'n saaie week dat dit echt het hoogtepunt is van mijn week(nee, nog net niet van mijn vakantie)
Lekker omcirkelen en verdrietig zijn vanwege de overlappingen enzo.
Vandaar dat je volgorde nog niet klopt.quote:
Ja dat wist ik, maar soms doe je er alsof je er al jaren komt.quote:
Ja ik lul soms veelquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar soms doe je er alsof je er al jaren komt.
Niet dat het me uitmaakt of je een newbie of een oudje bent, het viel me gewoon op
Kiss&Ride FTWquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:03 schreef friekin_ het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik met de trein of met de auto ga. Allebei al een keer gedaan.
Trein voordelen:
- heenweg lang blijven zitten, tot Utrecht iig
- terugweg mogelijkheid tot slapen
- gezelliger
Nadelen:
- Wachten op pendelbussen
- Sleuren met zware rugzak
Voordelen met auto:
- Burger King op heenweg
- Zooi in auto, relatief weinig zeulen met tas
Nadelen met auto:
- Benzinekosten
- Maandagmorgen hels om te vertrekken, 2 jaar geleden 3 uur gedaan over parkeerplaats verlaten
- Brak op maandagmorgen rijden
Koop een krant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:47 schreef Luni het volgende:
Kan iemand dat blokkenschema misschien inscannen? Ben zo nieuwsgierig
Dat gaat niet lukken, maar hier wel avast de tijden van de Alpha en Grolsch:quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:47 schreef Luni het volgende:
Kan iemand dat blokkenschema misschien inscannen? Ben zo nieuwsgierig
Hé, geen reggae als opener op de zondag! Beter!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:02 schreef Tourniquet het volgende:
ALPHA
Zondag:
13:00 Serj Tankian + Metropole orkest
14:40 Gentleman & The Evolution
Verrassend dat die in de Alpha staan, alleen een beetje rare tijd.quote:16:25 Pendulum (Live)
Wutquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef Luni het volgende:
Krant maar effe snel gehaald. Marcel Dettmann & Ben Klock in de X-Ray
Weird he ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef Luni het volgende:
Krant maar effe snel gehaald. Marcel Dettmann & Ben Klock in de X-Ray
Ik tot zondagavond, Placebo en QOTSA. Maar als er wat anders leuks staat tegelijkertijd, ga ik liever naar het andere.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan de Alpha gewoon het hele weekend overslaan
Ik kom dit jaar juist méér in Alpha dan in voorgaande jaren, toch wel zo'n 2 bands per dag dit keer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan de Alpha gewoon het hele weekend overslaan
Ik vind het echt compleet oninteressant tot aan Placebo en QOTSA en dan ga ik naar Massive Attack en Deadmau5 waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kom dit jaar juist méér in Alpha dan in voorgaande jaren, toch wel zo'n 2 bands per dag dit keer.
Pics!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Net ook even gehaald en in het eerste stukje wat ik lees word Fok al gequote.
Het is een stukje over festivalbier.. Dat er mensen zijn op Fok, met quotes, die geloven dat dat bestaatquote:
Wut?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Het is een stukje over festivalbier.. Dat er mensen zijn op Fok, met quotes, die geloven dat geloven dat dat bestaat
En mocht je het nog steeds niet geloven dan is de oplossing de Beugelbar!
Festivalbier..quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Het is een stukje over festivalbier.. Dat er mensen zijn op Fok, met quotes, die geloven dat dat bestaat
En mocht je het nog steeds niet geloven dan is de oplossing de Beugelbar!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toch leuk voor het archief, wie doet ff scannen of foto maken ajb?
och, zo nieuws is dat niet hoor, het eerste oude Lowlandsboekje wat ik opensla:quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen. Staan sowieso weer te veel India-bandjes in de Grolsch en Alpha (Broken Bells, The xx, ...).
Ik vraag het me ook al een paar jaar af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och, zo nieuws is dat niet hoor, het eerste oude Lowlandsboekje wat ik opensla:
2002; vrijdag: Def P & Beatbusters, Green Lizard, Brainpower en Nickelback
Waar moeten dan al die mensen op de heuvel omheen liggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al een paar jaar af.
Wat mij betreft zetten ze een 2e India neer en schrappen de Alpha, maar dat zal wel een te groot commercieel risico zijn.
Alleen de film en de Alpha DJ's verhuizen dus op de enige dag dat ze in de Alpha stonden naar de Grolschquote:
Nou ja, de ene keer wordt geklaagd omdat Anouk in Alpha staat, de andere keer dat er geen grote namen staan. Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen.
Dat wordt veel te volquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Alleen de film en de Alpha DJ's verhuizen dus op de enige dag dat ze in de Alpha stonden naar de Grolsch
ligt eraan, als er veel mensen naar de film gaan is het wel te doenquote:
Da's toch niets nieuws? dat was met Krezip ('99) en Racoon en de Travoltas ('00) al zo, dat die NLse bands daar neergezet werden. Tim Knol nu ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:28 schreef ranja het volgende:
En wie heeft bedacht dat Daily Bread al zo vroeg op de middag (ochtend bijna nog) moet?
Ja, maar ik vind de muziek daar niet zo geschikt voor. Die had ik liever wat verder op de dag gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's toch niets nieuws? dat was met Krezip ('99) en Racoon en de Travoltas ('00) al zo, dat die NLse bands daar neergezet werden. Tim Knol nu ook.
En als je 'm liggend uitprint? Dus bij properties / finishing moet je landscape selecteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef frame-saw het volgende:
Hoe print je dat schema fatsoenlijk uit? Bij mij komt alles op de eerste helft van het a4-tje als ik gewoon op print druk.
Lukt niet bij de computerquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En als je 'm liggend uitprint? Dus bij properties / finishing moet je landscape selecteren.
Stond 2 jaar geleden nog in de Alpha... maar toen was er na die tijd dansen in Alpha, dat schijnt afgeschaft te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef julian6 het volgende:
Massive Attack in de grolsch? wie verzint dit?
Daar heb ik nog een t-shirt van nav dat optreden op LL, kreeg toch vaak vreemde blikken toen ik in het Amerika/Canada met dat shirt rondliepquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat jaar samen met Dreadlock Pussy de vroege openers volgens mij.
Dus da's dan ook weer niet subtiel wakker worden.
Heb je QOTSA niet al duizend keer gezien? Massive Attack was in de HMH eerder dit jaar de moeite waard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Stond 2 jaar geleden nog in de Alpha... maar toen was er na die tijd dansen in Alpha, dat schijnt afgeschaft te zijn.
Oja Massive Attack overlapt dus flink met QOTSABeide had ik me op verheugd maar dat gaat niet lukken.
lang geleden was Hot Chip live leuk. Nu is het echt zwaar kut.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
• Two Door Cinema Club - Hot Chip. Vind ik eigenlijk de moeilijkste keuze, I don't knoooow.
De vorige keer dat ze op Lowlands stonden waren er ook al gemengde verhalen. Waar ik stond (midden vooraan) was het geluid prima, en was de liveshow ronduit sterk. Maar ik heb ook genoeg fans later horen zeggen dat het helemaal nergens op leek. Lijkt me een gevalletje goede geluidsman vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
lang geleden was Hot Chip live leuk. Nu is het echt zwaar kut.
Behalve het geluid vond ik ook de band en de muziek niet indrukwekkend. Maar ik vind sowieso alles na het eerste album geen bal aan. Kan het ook aan liggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze op Lowlands stonden waren er ook al gemengde verhalen. Waar ik stond (midden vooraan) was het geluid prima, en was de liveshow ronduit sterk. Maar ik heb ook genoeg fans later horen zeggen dat het helemaal nergens op leek. Lijkt me een gevalletje goede geluidsman vinden.
Die vermaledijde smaakfactor inderdaad. Ach, live zijn ze toch een soort greatest hits machine, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve het geluid vond ik ook de band en de muziek niet indrukwekkend. Maar ik vind sowieso alles na het eerste album geen bal aan. Kan het ook aan liggen.
Vriendin van mij vond Hot Chip twee jaar terug (geloof ik) superleuk, en wat ik heb gezien op YT vind ik ze ook gewoon tof. Maar heb Two Door Cinema Club twee maanden terug gezien en da's gewoon supertof. Maar goed ik zie het wel, ook waar vriendinnetjelief heenwil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Qua optreden is het bij Hot Chip toch weinig veranderd, het was retestijf en dat is t nog steeds?
Gek genoeg heb ik QOTSA nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb je QOTSA niet al duizend keer gezien?
Maar de bassist (geloof ik) is sowieso al een lust voor het oog dus dat compenseert het weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:54 schreef Grobbel het volgende:
Two Door Cinema Club lijdt daarentegen wel heel erg aan het 'elk nummer lijkt op elkaar' syndroom. Na 20 minuten heb je dat waarschijnlijk wel gezien.
Voordeel van Kees van Hondt is dat hij wel even bezig is en je kan dus tussendoor een keertje binnen komen lopen, neem uiteraard wel minimaal een kliko mee!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Overlap voor mij:
• QOTSA - Deadmau5, Deadmau5 want die wil ik al vrij lang zien en QOTSA al eens mogen aanschouwen vanaf heel veel honderd meter afstand, maar wel supertof.
• I Am Kloot - Band Of Skulls, wordt denk ik BOS maar dat zie ik dan wel.
• Air - The Kooks.
• Blink 182 - Groove Armada, soooowieso, maar jammer van Blink vind ik het wel.
• The Bloody Beetroots - Anouk (ja, ik vind Anouk leuk, het oude werk althans), sowieso TBB hihi. En misschien blijf ik daar wel staan want daarna komt PlastikmanEn daarna ook allemaal dingen die ik per se wil zien. Wordt lekker spacen daar.
• The National - The Drums, zal wel The National worden (hoewel ik die niet zo heel goed ken).
• Kees van Hondt - A-trak - Major Lazer en Dr. Lektroluv, zal wel half half worden, afgezien van A-Trak.
• Two Door Cinema Club - Hot Chip. Vind ik eigenlijk de moeilijkste keuze, I don't knoooow.
De enige keeswaardige artiest op LL'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door vault_tec op 29-07-2010 23:51:33 ]
Was vorig jaar ook al. De Alpha heeft geen nachtprogramma meer. Dat ze nog steeds "Alpha DJ's" heten, tja. Nostalgie denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:14 schreef WeezerButler het volgende:
Curieus --> Alpha DJs in de Grolsch tent
Laat je niet leiden door tips van anderen. Ga gewoon je eigen weg en loop toevallig tegen iets aan. Dat is meestal het leukste en wellicht ontdek je iets tofs.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef SnuggLe het volgende:
Hellup! Ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands, na er wel een paar keer gewerkt te hebben. Maar nu dus als bezoeker. Welke aanraders zijn er, als ik normaal hou van muziek zoals the XX / Zero 7 / The Shins, maar vooral ook veel electronisch geweld (progressive house / techhouse)?
Zit te denken aan Holy Fuck, Yeasayer, natuurlijk Deadmau5/Dave Clarke etc en Massive Attack etc.
Maar wat zijn de 'hidden gems' die ik zeker moet gaan checken?
En wat zijn de zekere 'feestnummers' / dak eraf - bandjes?
Ben gewoon even benieuwd!
Dat was sowieso al het idee ja, maar een aantal tips om thuis even te luisteren zijn wel fijn. Even 'inkomen'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Laat je niet leiden door tips van anderen. Ga gewoon je eigen weg en loop toevallig tegen iets aan. Dat is meestal het leukste en wellicht ontdek je iets tofs.
Vorig jaar draaiden de Alpha DJs gewoon op zaterdag in de ...... Alphaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al. De Alpha heeft geen nachtprogramma meer. Dat ze nog steeds "Alpha DJ's" heten, tja. Nostalgie denk ik.
verrek, je hebt gelijk. Kan me toch wel herinneren dat ze al eerder in de Grolsch draaiden. In 2008 dan misschien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Vorig jaar draaiden de Alpha DJs gewoon op zaterdag in de ...... Alpha
na de Kaiser Chiefs
Sfeer, gezelligheid, Alpha DJ's en 24-uurs tentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als iedereen alles na 1999 crap vindt, wat doen jullie dan in godsnaam op Lowlands 2010..
Plastikman!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het idee ja, maar een aantal tips om thuis even te luisteren zijn wel fijn. Even 'inkomen'.
Katzenjammer? Ga ik checken.
Nee, ook gewoon in de Alpha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
verrek, je hebt gelijk. Kan me toch wel herinneren dat ze al eerder in de Grolsch draaiden. In 2008 dan misschien?
Heb nog ff gekeken en het was in 2005! (waar blijft de tijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon in de Alpha.
Laaste paar jaar was er in de Grolsch op vrijdag
2009 Best of Pop
2008 St.Paul en nog een DJ
2007 Best of British met een falende DJ Arnold (die ook 1 v/d Alpha DJ's is) die het presteerde om ook de the Strokes, White Stripes, Iggy Pop en Wolfmother te draaien. Ik ben doorgaans nog fit op vrijdag :-) t
en op zaterdag 90sNOW
En de zanger van the Shins zit in Broken Bells.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het idee ja, maar een aantal tips om thuis even te luisteren zijn wel fijn. Even 'inkomen'.
Katzenjammer? Ga ik checken.
Samen met Danger Mouse dus dubbel thumbs upquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En de zanger van the Shins zit in Broken Bells.
Gewoon even inloggen op last.fm en dan naar http://www.last.fm/festival/1135861+A+Campingflight+to+Lowlands+Paradise+2010quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef MaJo het volgende:
Zo het schema nog een keer goed checken, een lijstje maken van wat ik écht wil zien, en dan wat namen gaan checken die ik nog niet ken. Tips van bands die ik echt moet gaan zien?
Kiss n ride is gewoon afzetten op de dijk achter de ellenlange File je lift zal zich daar dan om moeten keren. Jij zal dan langs de autofile naar voren moeten lopen. Alleen de bussen van lelystad en t harde mogen een stuk afsnijden en tot vlak voor de ingang afzetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Even een dom vraagje tussendoor: die ellenlange file op de dijk, donderdag. Geldt dat ook voor kiss & ride, eigenlijk?
Dat is vast niet om 10 uur 's ochtends, het moment dat ik eigenlijk al op de dijk wil zijn zoals vorig jaar. Ik heb ook nog geen vervoer gevonden.. in het ergste geval moet ik met de trein en dan kan ik dus achter een twee kilometer lange rij aansluitenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:07 schreef frame-saw het volgende:
Ja de reguliere pendelbussen rijden vanaf dat de camping open gaat geloof ik.
Zou ik ook wel willen weten, heb wel een paar leuke ideetjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand of je bij die Oor actie meerdere keren mee mag doen?
Je hebt genoeg bands,als je nog meer bands wil zien,dan moet je je sprintschonen aan gaan doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn eerste schema voor Lowlands, wat ik echt graag wil zien:
Vrijdag
17.10 OK Go (India)
19.30 Ginger Ninja (Charlie)
20.15 The Kooks (Alpha)
Zaterdag
15.30 Foals (Bravo)
16.20 Mumford and Sons (Alpha)
17.15 Blood Red Shoes (Grolsch)
19.00 Dan le Sac vs Scroobius Pip (X-Ray)
21.50 Snow Patrol (Alpha)
Zondag
13.40 Moss (Grolsch)
15.30 Yeasayer (Grolsch)
17.10 The National (Grolsch)
19.00 The XX (Grolsch)
20.00 Placebo (Alpha)
21.45 Queens of the Stone Age (Alpha)
Tips gezocht voor met name op vrijdag en zaterdag. Als je kijkt naar de bands die ik wil zien, wat kan ik dan zeker niet gaan missen?
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef kesselman het volgende:
Als je teveel bands wil zien ,dan MOET je vanalles. en op lowlands MOET niets!!!
Hier hetzelfde. Overdag is om kilometers te maken en lekker van zoveel mogelijk optredens te genieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Ik zie graag een band of 7, 8 per dag tussen 1 en 11. Gaten in de programmering mogen best maar hoeven van mij niet te lang te duren of te vaak voor te komen per dag.
Ja ik ook hihi. Ik mail anders wel vanavond.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten, heb wel een paar leuke ideetjes
Er zijn meer wegen die naar Rome leidenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is vast niet om 10 uur 's ochtends, het moment dat ik eigenlijk al op de dijk wil zijn zoals vorig jaar. Ik heb ook nog geen vervoer gevonden.. in het ergste geval moet ik met de trein en dan kan ik dus achter een twee kilometer lange rij aansluiten
je zegt zelf dat ik niets moet en toch vertel je me hoe ik het moet doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef kesselman het volgende:
[..]
Je hebt genoeg bands,als je nog meer bands wil zien,dan moet je je sprintschonen aan gaan doen.
Lowlands is ook een festival waar je relax een uurtje niets doet.
Biertje drinken,straat theater kijken,in t zonnetje zitten.
4 bands per dag(tot 23 uur ) das meer dan genoeg
ik ga vr voor band of skulls-ting tings-groove armada
en de rest ,dat zie ik wel.
Als je teveel bands wil zien ,dan MOET je vanalles. en op lowlands MOET niets!!!
Ik heb elke dag 1 band die ik wil zien. voor de rest loop ik een beetje over het terrein rond of ben ik aan het uitbrakken op de alpha heuvel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
je zegt zelf dat ik niets moet en toch vertel je me hoe ik het moet doen
Ik vind het juist heerlijk om de hele dag bandjes te checken en af en toe te chillen, maar ik kom vooral voor de muziek. Het nachtprogramma interesseert me ook niet zo
Mooi schemaatjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef frame-saw het volgende:
Mijn schema dusver:
XXXXXx
En verder nachtprogrammering. Er staan dus 21 artiesten/bands op het program, en dan nog de dj's etc. niet meegeteld. En toch zie ik veel gaten waar ik nog kan eten en drinken enzo.
Als ik alles zie wat ik wil zien heb ik ook veel overlap.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mooi schemaatje![]()
Ook al overlapt er bij mij wel iets meer. Iedere keer zo'n 10 minuten over elkaar heen.
Ik kom trouwens ook voor 90% voor de muziek. Heel veel bands die ik móet zien, dan tussendoor eten/chillen en 's avonds/'s nachts bieren, dansen en chillen bij tent.
quote:
Ik ga je veel tegenkomen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn eerste schema voor Lowlands, wat ik echt graag wil zien:
Vrijdag
17.10 OK Go (India)
19.30 Ginger Ninja (Charlie)
20.15 The Kooks (Alpha)
Zaterdag
15.30 Foals (Bravo)
16.20 Mumford and Sons (Alpha)
17.15 Blood Red Shoes (Grolsch)
19.00 Dan le Sac vs Scroobius Pip (X-Ray)
21.50 Snow Patrol (Alpha)
Zondag
13.40 Moss (Grolsch)
15.30 Yeasayer (Grolsch)
17.10 The National (Grolsch)
19.00 The XX (Grolsch)
20.00 Placebo (Alpha)
21.45 Queens of the Stone Age (Alpha)
Tips gezocht voor met name op vrijdag en zaterdag. Als je kijkt naar de bands die ik wil zien, wat kan ik dan zeker niet gaan missen?
Same here bro.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef whosvegas het volgende:
Er is niks wat ik per se wil zien, dus dit wordt een relaxte Lowlands, ik zie het allemaal wel.
Het programma dit jaar, vind ik een beetje tegenvallen, dit jaar. Wat vinden jullie?
Tik maar eens in youtube: lowlands 2010, en dan op playlists filteren. Zo heb ik ook goede, en baggere bandjes ontdekt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omggggggggg het wordt maar eens tijd dat ik een dagje aan lowlandsbandjes luisteren ga besteden en globaal bekijken wat ik wel zou willen zien.
Nice, zo simpel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef StonedHermit het volgende:
[..]
Tik maar eens in youtube: lowlands 2010, en dan op playlists filteren. Zo heb ik ook goede, en baggere bandjes ontdekt.
Ik wil ook naar Ingmarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef Irien het volgende:
[..]
Asfaltfeeën (Ingmar Heytze is een prachtige dichter)
Ik ga erheen om de tijd te vullen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef vault_tec het volgende:
Waarom gaan mensen naar dingen als the opposites etc? Ze staan toch op elk gratis festival in de zomer?
En het zal vast ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga erheen om de tijd te vullen.
Er is op dat tijdstip niks dus dan maar dat
Katzenjammer en Dominique Young Unique zijn ook wel leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga erheen om de tijd te vullen.
Er is op dat tijdstip niks dus dan maar dat
Tweede ken ik niet, eerste vind ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Katzenjammer en Dominique Young Unique zijn ook wel leuk.
Ik ga zelf niet naar LL maar ik zag hier wel een aantal Deadmau5-bezoekers tussenstaan dus vandaar.quote:[deadmau5 management]
Last night, whilst performing onstage at the 9:30 club in Washington DC, deadmau5 collapsed, suffering exhaustion and vomiting. Medics at the venue took him directly to hospital where he is now under supervision
deadmau5 is sad to advise his fans that on the strict advice of the doctors, he now has no choice but to cancel the next 9 shows of his Summer tour schedule to allow for his recovery. The dates affected are listed below.
Deadmau5 hopes to reschedule appearing in these cities in due course but in the meantime thanks all his fans for their understanding and support.
Dates that have to be CANCELLED:
August 1st Osheaga Music & Arts Festival, Montreal Canada
August 7th Summersonic Osaka Japan
August 8th Summersonic Tokyo Japan
August 12th Cream at Amnesia Ibiza
August 13th Cocorico Riccione Italy
August 14th Papaya Summer Festival Croatia
August 15th Sziget Festival Budapest Hungary
August 17th Cavo Paradiso Mykonos Greece
August 18th Opium Mar Barcelona Spain
wordt je straks blijgemaakt met een dooie muis .. uhhh mus .. uh muis .. uhhhh..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dat zou behoorlijk klote zijn...hopelijk is hij in het weekend van LL gewoon weer topfit...
Ieder festival heeft minder grote namen op het hoofdpodium vroeg op de dag. Op Pinkpop opende bv The Maccabees dit jaar voor een man of 500. The Gaslight Anthem staat op lowlands overdag in Grolsch, op Pinkpop vorig jaar op de main stage.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen. Staan sowieso weer te veel India-bandjes in de Grolsch en Alpha (Broken Bells, The xx, ...).
ja klopt wel, maar voor the opposites is lowlands ook iets speciaals, kijken ze veel meer naar uit dan naar die gratis festivals en willen ze er veel meer iets speciaals van maken. voor veel acts uit het buitenland is lowlands juist weer één van de vele..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef vault_tec het volgende:
Waarom gaan mensen naar dingen als the opposites etc? Ze staan toch op elk gratis festival in de zomer?
1 dagje?? ik ben er al een half jaar mee bezig ,en ik weet nog steeds niet wat ik nou wil zien!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omggggggggg het wordt maar eens tijd dat ik een dagje aan lowlandsbandjes luisteren ga besteden en globaal bekijken wat ik wel zou willen zien.
Ga je dat echt serieus halen?? Len Faki is om 5 uur afgelopen,en jij wil dan na 5 1/2 uur weer bij tai chi staan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef friekin_ het volgende:
Mijn schema:
Zaterdag:
03.30 Len Faki
Zondag:
10.30 Tai Chi
Ik vind dat je de alpha tot een uur of 18 gewoon dicht moet houden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ieder festival heeft minder grote namen op het hoofdpodium vroeg op de dag. Op Pinkpop opende bv The Maccabees dit jaar voor een man of 500. The Gaslight Anthem staat op lowlands overdag in Grolsch, op Pinkpop vorig jaar op de main stage.
Pukkelpop heeft The Cribs, OK Go en Selah Sue op main stage, Reading The Futereheads en The Gaslight Anthem, om nog maar wat te noemen...
Ben wel met je eens dat al dit soort bands beter tot hun recht zouden komen op een andere plek, maar je moet toch iets boeken voor main stage overdag..
Uit ervaring zeg ik. Geen probleem.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:14 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ga je dat echt serieus halen?? Len Faki is om 5 uur afgelopen,en jij wil dan na 5 1/2 uur weer bij tai chi staan!
En in de 5 uur moet je dan terug naar je tent,slapen,opstaan,aankleden en wassen(ofzo) en weer terug naar het festivalterrein!
Slaap jij gewoon helemaal niet?
Niet veel nee. Ik slaap doordeweeks gemiddeld maximaal 5 tot 6 uur per nacht. Echt niet veel. In een tent is dat automatisch nog minder. Dan pit ik overdag wat in het gras/ in de modder, wat herbal energizer erin en gaan. Doe het al jaren zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:14 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ga je dat echt serieus halen?? Len Faki is om 5 uur afgelopen,en jij wil dan na 5 1/2 uur weer bij tai chi staan!
En in de 5 uur moet je dan terug naar je tent,slapen,opstaan,aankleden en wassen(ofzo) en weer terug naar het festivalterrein!
is ergens wel wat voor te zeggen, maar de alpha en het veld rondom de alpha trekt toch wel flink wat drukte weg van de rest van het terrein. ook overdag. wel vind ik dat acts als the opposites en typhoon daar logischere 'opvulling' voor zijn dan bv broken bells, die waarschijnlijk meer last van de omstandigheden zullen hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:19 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ik vind dat je de alpha tot een uur of 18 gewoon dicht moet houden.
Beter geen bands dan te kleine bands!
Er zijn dit jaar maar een band of 5 die de alpha helemaal vol zullen krijgen:placebo,qotsa,anouk,snow patrol,massive attack. Alle andere bands passen prima in de grolsch of india.
Maakt mij niet uit waar een band staat te spelen, als ik de band wil zien/goed vind ga ik toch wel. Als we dan met 2000 mensen bij Triggerfinger staan, nou jammer, maar ik vermaak me wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:19 schreef kesselman het volgende:
Nah zowel Enter Shikari als Maxïmo Park vorig jaar waren een deceptie, gewoon omdat er amper mensen waren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit waar een band staat te spelen, als ik de band wil zien/goed vind ga ik toch wel. Als we dan met 2000 mensen bij Triggerfinger staan, nou jammer, maar ik vermaak me wel.
Liever een goede band in half/driekwart lege tent dan geen band
quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:14 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ze hebben volgens jaren naar een werkend concept gezocht voor de vrijdag, zoals bij de zaterdag de Grolsch uit zijn voegen barst. Zo druk werd het nooit op vrijdag of zondag. Nu is de kip met gouden eieren ook nog geslachtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon in de Alpha.
Laaste paar jaar was er in de Grolsch op vrijdag
2009 Best of Pop
2008 St.Paul en nog een DJ
2007 Best of British met een falende DJ Arnold (die ook 1 v/d Alpha DJ's is) die het presteerde om ook de the Strokes, White Stripes, Iggy Pop en Wolfmother te draaien. Ik ben doorgaans nog fit op vrijdag :-) t
en op zaterdag 90sNOW
White Lies had vorig jaar een aardig volle bak in de Alpha om maar eens een meevaller te noemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:19 schreef kesselman het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar maar een band of 5 die de alpha helemaal vol zullen krijgen:placebo,qotsa,anouk,snow patrol,massive attack. Alle andere bands passen prima in de grolsch of india.
Idd, zelfs de 16-jarigen van nu kennen toch wel wat 90ies hitjes? Ben zelf in '90 geboren dus heb het ook niet heel bewust meegemaakt, maar ken toch wel veel nummers bij 90ies feestjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben volgens jaren naar een werkend concept gezocht voor de vrijdag, zoals bij de zaterdag de Grolsch uit zijn voegen barst. Zo druk werd het nooit op vrijdag of zondag. Nu is de kip met gouden eieren ook nog geslachtZo jammer, Ik snap dat je de 90's misschien wat te lang geleden vond maar iedereen vond het tof. Bovendien stonden we in 2002 ook nog te feesten op 80's verantwoord.
ze staan tegenover deadmau5 en qotsa, ook populaire acts. de drukte verdelen dus..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Shazbot het volgende:
En wat doet Massive Attack trouwens in de Grolsch? Vijf jaar geleden was de Alpha toch echt al krap aan.
het lijkt mij inderdaad ook wat vroeg om nu al te zoeken naar de nostalgie van de '00's, Ook al omdat je daarvoor toch eigenlijk niet de hitjes van de laatste pak hem beet 3 jaar kan pakken.. ben benieuwd waar ze mee komen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idd, zelfs de 16-jarigen van nu kennen toch wel wat 90ies hitjes? Ben zelf in '90 geboren dus heb het ook niet heel bewust meegemaakt, maar ken toch wel veel nummers bij 90ies feestjes.
Maar hoe kan je al zoiets doen? Drie van zulke grote namen op één avond zetten en de andere avonden, voornamelijk terugkomertjes die elk jaar te zien zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef ohnikua het volgende:
[..]
ze staan tegenover deadmau5 en qotsa, ook populaire acts. de drukte verdelen dus..
Dode muis, QOSTA en Massvie Attack zijn ook niet bepaald onbekende op Lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Maar hoe kan je al zoiets doen? Drie van zulke grote namen op één avond zetten en de andere avonden, voornamelijk terugkomertjes die elk jaar te zien zijn.
Ik verwacht wel gewoon een volle Alpha bij Blink eigenlijk, is voor velen toch mooie nostalgie.. maargoed we zullen het gaan zien!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dode muis, QOSTA en Massvie Attack zijn ook niet bepaald onbekende op Lowlands
Ik vind vooral Blink 182 niet echt op die plek horen, zal daardoor ook wel weer te druk worden bij Groove Armada
Een volle Alpha wel ja, dat zal wel lukken, maar het zal niet uitpuilenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik verwacht wel gewoon een volle Alpha bij Blink eigenlijk, is voor velen toch mooie nostalgie.. maargoed we zullen het gaan zien!
Ja waar alle prijzen x2 zijn vermenigvuldigd. Maar ik zoek echt 1tje waar je gewoon op kunt liggen zonder dat je die harde grond onder je voelt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hema doet de camping winkel dus die zullen ze ook wel hebben.
en er schijnt nu ook iets van een opblaasservice te zijn. scheelt weer pompen
Die XS is heel klein hè, dus dan ligt het sowieso niet in jouw prijscategoriequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja waar alle prijzen x2 zijn vermenigvuldigd. Maar ik zoek echt 1tje waar je gewoon op kunt liggen zonder dat je die harde grond onder je voelt.
Iemand ervaring met deze?
[ afbeelding ]
http://www.outdorado.net/Nordisk_Midgard.jsp
Ding is van Exped, maar mams zegt dat 'ie wel rond de 130 euro was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef julian6 het volgende:
Zo'n matje als hierboven dus. Het moet vooral compact zijn en lekker liggendus als je het merk/type weet graag
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef WeezerButler het volgende:
Op Lowlands zelf zal Vifit een ludieke, maar zeer functionele service leveren aan de bezoekers via de luchtbedden-opblaas service. Bezoekers kunnen hun luchtbed laten opblazen of repareren, zodat ze na een hele dag feesten van een goede nachtrust kunnen genieten en de volgende ochtend weer 100% festival fit zijn voor de volgende Lowlands dag.
Bron
http://www.mojo.nl/busine(...)-vifit-naar-lowlands
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?quote:‘Voor Vifit was Lowlands een logische keuze: de doelgroep van Vift en Lowlands vertonen een grote overlap’, laat Anita Peerdeman, Senior Productmanager Vifit & GoedeMorgen!, weten. ‘Bovendien vergt een meerdaags festival veel van je weerstand en fitheid. Vifit met LGG zorgt dat je 100% festival fit bent en die 3 dagen makkelijk volhoudt.’
Overigens was Vifit altijd al een gewild drankje onder Lowlanders.
echt he. vind dit een beetje schandaaaaaligquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Ja, idd, opzouten met je Vivit, ik wil bier!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Onmogelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:52 schreef julian6 het volgende:
Welke slaapmatjes raden jullie aan? liefst 1tje die zichzelf opblaast en héééél lekker ligt.
prijs tussen 20 - 30 euro.
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
voor die prijs misschien maar onmogelijk is het zeker nietquote:
En nu ga je naar lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.
Dat was precies mijn punt!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
En nu ga je naar lowlandsHeeft vifit toch de goede doelgroep te pakken.
Noob, dat is alsnog een luchtbed...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef zonisdegod het volgende:
zo dan ga ik die van HEMA ook kopenzoek er namelijk ook eentje, en onder de 15 euro <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:23 schreef julian6 het volgende:
ik kan niet wachten
Ik moet van Nosh deze ook nog in mijn schema pakken ergens. Hij heeft een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies.... dat soort matjes liggen nooit lekker, maar dat geeft niet.. het voorkomt dat je teveel slaap krijgt op LL'squote:
Een nieuwe bekertjesraperquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
dat wordt bekertjes rapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
Of morgen een kaartje kopen en verkopen voor 300quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef ranja het volgende:
[..]
dat wordt bekertjes rapen![]()
edit: traaaag systeem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |