och, zo nieuws is dat niet hoor, het eerste oude Lowlandsboekje wat ik opensla:quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen. Staan sowieso weer te veel India-bandjes in de Grolsch en Alpha (Broken Bells, The xx, ...).
Ik vraag het me ook al een paar jaar af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och, zo nieuws is dat niet hoor, het eerste oude Lowlandsboekje wat ik opensla:
2002; vrijdag: Def P & Beatbusters, Green Lizard, Brainpower en Nickelback
Waar moeten dan al die mensen op de heuvel omheen liggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al een paar jaar af.
Wat mij betreft zetten ze een 2e India neer en schrappen de Alpha, maar dat zal wel een te groot commercieel risico zijn.
Alleen de film en de Alpha DJ's verhuizen dus op de enige dag dat ze in de Alpha stonden naar de Grolschquote:
Nou ja, de ene keer wordt geklaagd omdat Anouk in Alpha staat, de andere keer dat er geen grote namen staan. Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen.
Dat wordt veel te volquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Alleen de film en de Alpha DJ's verhuizen dus op de enige dag dat ze in de Alpha stonden naar de Grolsch
ligt eraan, als er veel mensen naar de film gaan is het wel te doenquote:
Da's toch niets nieuws? dat was met Krezip ('99) en Racoon en de Travoltas ('00) al zo, dat die NLse bands daar neergezet werden. Tim Knol nu ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:28 schreef ranja het volgende:
En wie heeft bedacht dat Daily Bread al zo vroeg op de middag (ochtend bijna nog) moet?
Ja, maar ik vind de muziek daar niet zo geschikt voor. Die had ik liever wat verder op de dag gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's toch niets nieuws? dat was met Krezip ('99) en Racoon en de Travoltas ('00) al zo, dat die NLse bands daar neergezet werden. Tim Knol nu ook.
En als je 'm liggend uitprint? Dus bij properties / finishing moet je landscape selecteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef frame-saw het volgende:
Hoe print je dat schema fatsoenlijk uit? Bij mij komt alles op de eerste helft van het a4-tje als ik gewoon op print druk.
Lukt niet bij de computerquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En als je 'm liggend uitprint? Dus bij properties / finishing moet je landscape selecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |