Sorryquote:
Want anders mag ik niet ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
Huppelmuts, ken je de bands die komen überhaupt wel?
Wist je niet dat je alleen op lowlands mag komen als je van alternatieve muziek houdt, door de modder rolt en 'lekker gek' doet?!?!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want anders mag ik niet ofzo?
Ik vind je vraag een beetje een nare ondertoon hebben.
Vroeg het me gewoon af. Zonder ondertoon.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want anders mag ik niet ofzo?
Ik vind je vraag een beetje een nare ondertoon hebben.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wist je niet dat je alleen op lowlands mag komen als je van alternatieve muziek houdt?!?
Anders word je met pek en veren het terrein af gekickt hoor, ik maak geen grappen!!
Ja ik ken een aantal bands die komen wel. Merendeel zegt me helemaal niets maar vaak wil dat niet zeggen dat ik ze ook niet ken. Heb nogal brede muzieksmaak en vaak herken ik een nummer wel maar weet ik gewoon niet van wie het is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. Zonder ondertoon.
In ieder geval een goed stel rupsbanden eronder.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de rolstoelvoorzieningen zijn op Lowlands?
volgens mij ga ik je vaak tegenkomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Deadmau5, Bloody Beetroots, Plastikman, Noisia, Black sun Empire, Pendulum, Len Faki, Ben Klock & Marcel Dettmann, Dave Clarke, Sub Focus, Chase & Status, Flying Lotus, Nosaj Thing, Hudson Mohawke, Major Lazer, Olene Kadar, Boemklatsch, Baskerville, Floating Points, A-Trak, Holy Fuck, Shameboy, Kele, Highbloo, Jaga Jazzist, Joker, Netsky, Air, Massive Attack, Groove Armada, Selah Sue, The xx, Opposites, Fresku, The Q4, Typhoon staan op mijn lijstje en ik ben er vast nog een paar vergeten
Dik gedrukte wil ik absoluut zien maar wil ze gewoon allemaal zien wat natuurlijk niet gaat lukken. Eerst het blokkenschema van morgen maar eens afwachten
Dat is nogal herkenbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ken een aantal bands die komen wel. Merendeel zegt me helemaal niets maar vaak wil dat niet zeggen dat ik ze ook niet ken. Heb nogal brede muzieksmaak en vaak herken ik een nummer wel maar weet ik gewoon niet van wie het is.
Ik ook. Ik zal er vrij herkenbaar uitzien hihi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
volgens mij ga ik je vaak tegenkomen.
?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal er vrij herkenbaar uitzien hihi!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vond 90's Now fantastisch.
Maar de organisatie heeft een goede keuze gemaakt om nu de zeroes aan te pakken.
Ik kom er 2 uur pas uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef zonisdegod het volgende:
morgenochtend lekker om 7 uur, meteen het programmakrant met mijn ontbijtje
shweeeetieee![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is Selah Sue voor iets? (sorry heb eventjes geen zin om te YT'en).
Voilà. De dingen die ik sowieso wil zien en de dingen waarvan ik de muziek nog moet beluisteren omdat ik er wel wat over gehoord heb maar er niets van ken. En nu ga ik dit lijstje in Word opslaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag 20 augustus 2010
Air
All Time Low
Band of Horses
Ben Klock
Black Sun Empire
Blink-182
Caribou
Chase & Status (Live)
Fat Freddy's Drop
Flying Lotus
Frightend Rabbit
Groove Armada
I Blame Coco
Jagga Jazzist
Marcel Dettmann
Minus the Bear
Mark Lanegan
Martyn
Moss
Netsky
Noisa
OK Go
Schlachthofbronx
Selah Sue
Skindred
Steffi
Sub Focus & MC I.D.
The Kooks
The Specials
Zaterdag 21 augustus 2010
Actress
Admiral Freebee
*Baskerville
Beach House
Blood Red Shoes
Bloody Beetroots Death Crew 77 !!!!!!!!!!!!!!
Burning Spear
Dave Clarke
Floating Points
Foals
Holy Fuck
Jack Parow
Laura Marling
LCD Soundsystem
Magnetic Man
Miike Snow
Mumford & Sons
NOFX
Olene Kadar
Peggy Sue
Richie Hawtin presents Plastikman (live) !!!!
Snow Patrol
The Hundred in the Hands
The Soft Pack
You Me At Six
Zondag 22 augustus 2010
3OH!3
A-Trak
Against Me!
Blaudzun
Caspa
Deadmau5 !!!
Die Antwoord
Dr. Lektroluv
Figli Di Madre Ignota
Fool's Gold
Gentleman & the Evolution
Go Back to the Zoo
Hot Chip
Kees van Hondt
Major Lazer
Massive Attack
Pendulum (live)
Queens Of The Stone Age
Serj Tankian met Metropole Orkest
Surfer Blood
The Drums
The Low Anthem
The National
The xx
Thirty Seconds To Mars
Two Door Cinema Club
Yeasayer
Datum nog niet bekend
*Anouk
Band of Skulls
*Boemklatsch
Broken Bells
Darkstar
Ed Rush
Ginger Ninja
*Gonjasufi
*I Am Kloot
Joker & MC Nomad
Len Faki
Marina and the Diamonds !
The Gaslight Anthem
Tim Knol
Triggerfinger
selah sue is een awesome singer-songwriter. vind dat ze echt een apart stem en apart manier van zingen heeft, vooral hoe ze bepaalde engelse woorden anders uitspreektquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is Selah Sue voor iets? (sorry heb eventjes geen zin om te YT'en).
Hopelijk gaat ze weer wat met Triggerfinger doen, dat was erg tofquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
selah sue is een awesome singer-songwriter. vind dat ze echt een apart stem en apart manier van zingen heeft, vooral hoe ze bepaalde engelse woorden anders uitspreekt![]()
![]()
Jij gaat het nog druk krijgen als je dat allemaal wilt zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voilà. De dingen die ik sowieso wil zien en de dingen waarvan ik de muziek nog moet beluisteren omdat ik er wel wat over gehoord heb maar er niets van ken. En nu ga ik dit lijstje in Word opslaan.
Ja ik wil niet alles per se zien, meeste is meer zo van 'moet ik nog even checken, want leuke dingen over gehoord'. Of 'als ik zin heb ga ik daarheen'. Zijn denk ik 10 bands/DJ's die ik per se wil zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij gaat het nog druk krijgen als je dat allemaal wilt zien.
Oh da's wel slimmer eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik kijk morgen naar aanleiding van het blokkenschema waar ik nog gaten heb en in die gaten ga ik wel ff kijken of daar nog wat bij zit.
voorkom je dat je dingen die je niet kent straks wil gaan zien terwijl ze overlappen met dingen die je al graag wilde zienquote:
True! Morgen is mijn mama jarig maar dan krijg ik zelf ook een leuk cadeautje hihi. Ik hoop echt heel heel hard dat er niets overlapt van wat ik per se wil zien. Als The Bloody Beetroots en Plastikman bijvoorbeeld overlappen, ga ik echt huilen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorkom je dat je dingen die je niet kent straks wil gaan zien terwijl ze overlappen met dingen die je al graag wilde zien
ach that's Lowlands, Heb wel eens gehad dat echt letterlijk de ene helft van wat ik wilde zien overlapte met de andere helftquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
True! Morgen is mijn mama jarig maar dan krijg ik zelf ook een leuk cadeautje hihi. Ik hoop echt heel heel hard dat er niets overlapt van wat ik per se wil zien. Als The Bloody Beetroots en Plastikman bijvoorbeeld overlappen, ga ik echt huilen.Op Werchter TBB niet gezien omdat ik dacht 'op LL komen ze ook', maar aaah.
Daar ben ik best blij omquote:
Zolang het niet regent valt dat wel mee. Gaat meer om toiletten die voor rolstoelers toegankelijk zijn, heb daar zelf nooit echt op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef TWP het volgende:
[..]
In ieder geval een goed stel rupsbanden eronder.
Game On ;quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Zullen we voorspelling doen voor de afsluiters van Alpha?
Vrijdag: Groove Armada
Zaterdag: Snow Patrol
Zondag: Massive Atack
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef frame-saw het volgende:
@Toad ik denk dat je nog wel meer leuk vindt hoor.
Binnenkort maak ik wel een uberawesome tipsvanframe-saw lijst ofzo, moet ook nog heel wat dingen inluisteren en een gigantische lowlands-playlist maken enzo
jep.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Dat is om 23:30. Dan is de laatste muziekact meestal al geweest toch? In de Alpha dan.
Lowlands begint pas echt om 10.00 uur op donderdagochtend op de dijk. Daarna is alles echtquote:
Nee dat is allemaal nog deel van de voorpretquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands begint pas echt om 10.00 uur op donderdagochtend op de dijk. Daarna is alles echtEchter wordt het nooit tot je maandag om 15.00 een bus in wordt gejaagd
Hoevaak ben je geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal nog deel van de voorpretDe tent opzetten, het eerste biertje, en de eerste verkenning van het festivalterrein ook. Vrijdagnacht begin ik er pas echt in te komen
![]()
Éen keer pas! Dit jaar de 2equote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hoevaak ben je geweest?
Morgen de krant!!!! Ja ik heb zo'n saaie week dat dit echt het hoogtepunt is van mijn week(nee, nog net niet van mijn vakantie)
Lekker omcirkelen en verdrietig zijn vanwege de overlappingen enzo.
Vandaar dat je volgorde nog niet klopt.quote:
Ja dat wist ik, maar soms doe je er alsof je er al jaren komt.quote:
Ja ik lul soms veelquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar soms doe je er alsof je er al jaren komt.
Niet dat het me uitmaakt of je een newbie of een oudje bent, het viel me gewoon op
Kiss&Ride FTWquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:03 schreef friekin_ het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik met de trein of met de auto ga. Allebei al een keer gedaan.
Trein voordelen:
- heenweg lang blijven zitten, tot Utrecht iig
- terugweg mogelijkheid tot slapen
- gezelliger
Nadelen:
- Wachten op pendelbussen
- Sleuren met zware rugzak
Voordelen met auto:
- Burger King op heenweg
- Zooi in auto, relatief weinig zeulen met tas
Nadelen met auto:
- Benzinekosten
- Maandagmorgen hels om te vertrekken, 2 jaar geleden 3 uur gedaan over parkeerplaats verlaten
- Brak op maandagmorgen rijden
Koop een krant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:47 schreef Luni het volgende:
Kan iemand dat blokkenschema misschien inscannen? Ben zo nieuwsgierig
Dat gaat niet lukken, maar hier wel avast de tijden van de Alpha en Grolsch:quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:47 schreef Luni het volgende:
Kan iemand dat blokkenschema misschien inscannen? Ben zo nieuwsgierig
Hé, geen reggae als opener op de zondag! Beter!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:02 schreef Tourniquet het volgende:
ALPHA
Zondag:
13:00 Serj Tankian + Metropole orkest
14:40 Gentleman & The Evolution
Verrassend dat die in de Alpha staan, alleen een beetje rare tijd.quote:16:25 Pendulum (Live)
Wutquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef Luni het volgende:
Krant maar effe snel gehaald. Marcel Dettmann & Ben Klock in de X-Ray
Weird he ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef Luni het volgende:
Krant maar effe snel gehaald. Marcel Dettmann & Ben Klock in de X-Ray
Ik tot zondagavond, Placebo en QOTSA. Maar als er wat anders leuks staat tegelijkertijd, ga ik liever naar het andere.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan de Alpha gewoon het hele weekend overslaan
Ik kom dit jaar juist méér in Alpha dan in voorgaande jaren, toch wel zo'n 2 bands per dag dit keer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan de Alpha gewoon het hele weekend overslaan
Ik vind het echt compleet oninteressant tot aan Placebo en QOTSA en dan ga ik naar Massive Attack en Deadmau5 waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kom dit jaar juist méér in Alpha dan in voorgaande jaren, toch wel zo'n 2 bands per dag dit keer.
Pics!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Net ook even gehaald en in het eerste stukje wat ik lees word Fok al gequote.
Het is een stukje over festivalbier.. Dat er mensen zijn op Fok, met quotes, die geloven dat dat bestaatquote:
Wut?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Het is een stukje over festivalbier.. Dat er mensen zijn op Fok, met quotes, die geloven dat geloven dat dat bestaat
En mocht je het nog steeds niet geloven dan is de oplossing de Beugelbar!
Festivalbier..quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Het is een stukje over festivalbier.. Dat er mensen zijn op Fok, met quotes, die geloven dat dat bestaat
En mocht je het nog steeds niet geloven dan is de oplossing de Beugelbar!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toch leuk voor het archief, wie doet ff scannen of foto maken ajb?
och, zo nieuws is dat niet hoor, het eerste oude Lowlandsboekje wat ik opensla:quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen. Staan sowieso weer te veel India-bandjes in de Grolsch en Alpha (Broken Bells, The xx, ...).
Ik vraag het me ook al een paar jaar af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och, zo nieuws is dat niet hoor, het eerste oude Lowlandsboekje wat ik opensla:
2002; vrijdag: Def P & Beatbusters, Green Lizard, Brainpower en Nickelback
Waar moeten dan al die mensen op de heuvel omheen liggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al een paar jaar af.
Wat mij betreft zetten ze een 2e India neer en schrappen de Alpha, maar dat zal wel een te groot commercieel risico zijn.
Alleen de film en de Alpha DJ's verhuizen dus op de enige dag dat ze in de Alpha stonden naar de Grolschquote:
Nou ja, de ene keer wordt geklaagd omdat Anouk in Alpha staat, de andere keer dat er geen grote namen staan. Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen.
Dat wordt veel te volquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Alleen de film en de Alpha DJ's verhuizen dus op de enige dag dat ze in de Alpha stonden naar de Grolsch
ligt eraan, als er veel mensen naar de film gaan is het wel te doenquote:
Da's toch niets nieuws? dat was met Krezip ('99) en Racoon en de Travoltas ('00) al zo, dat die NLse bands daar neergezet werden. Tim Knol nu ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:28 schreef ranja het volgende:
En wie heeft bedacht dat Daily Bread al zo vroeg op de middag (ochtend bijna nog) moet?
Ja, maar ik vind de muziek daar niet zo geschikt voor. Die had ik liever wat verder op de dag gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's toch niets nieuws? dat was met Krezip ('99) en Racoon en de Travoltas ('00) al zo, dat die NLse bands daar neergezet werden. Tim Knol nu ook.
En als je 'm liggend uitprint? Dus bij properties / finishing moet je landscape selecteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef frame-saw het volgende:
Hoe print je dat schema fatsoenlijk uit? Bij mij komt alles op de eerste helft van het a4-tje als ik gewoon op print druk.
Lukt niet bij de computerquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En als je 'm liggend uitprint? Dus bij properties / finishing moet je landscape selecteren.
Stond 2 jaar geleden nog in de Alpha... maar toen was er na die tijd dansen in Alpha, dat schijnt afgeschaft te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef julian6 het volgende:
Massive Attack in de grolsch? wie verzint dit?
Daar heb ik nog een t-shirt van nav dat optreden op LL, kreeg toch vaak vreemde blikken toen ik in het Amerika/Canada met dat shirt rondliepquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat jaar samen met Dreadlock Pussy de vroege openers volgens mij.
Dus da's dan ook weer niet subtiel wakker worden.
Heb je QOTSA niet al duizend keer gezien? Massive Attack was in de HMH eerder dit jaar de moeite waard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Stond 2 jaar geleden nog in de Alpha... maar toen was er na die tijd dansen in Alpha, dat schijnt afgeschaft te zijn.
Oja Massive Attack overlapt dus flink met QOTSABeide had ik me op verheugd maar dat gaat niet lukken.
lang geleden was Hot Chip live leuk. Nu is het echt zwaar kut.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
• Two Door Cinema Club - Hot Chip. Vind ik eigenlijk de moeilijkste keuze, I don't knoooow.
De vorige keer dat ze op Lowlands stonden waren er ook al gemengde verhalen. Waar ik stond (midden vooraan) was het geluid prima, en was de liveshow ronduit sterk. Maar ik heb ook genoeg fans later horen zeggen dat het helemaal nergens op leek. Lijkt me een gevalletje goede geluidsman vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
lang geleden was Hot Chip live leuk. Nu is het echt zwaar kut.
Behalve het geluid vond ik ook de band en de muziek niet indrukwekkend. Maar ik vind sowieso alles na het eerste album geen bal aan. Kan het ook aan liggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze op Lowlands stonden waren er ook al gemengde verhalen. Waar ik stond (midden vooraan) was het geluid prima, en was de liveshow ronduit sterk. Maar ik heb ook genoeg fans later horen zeggen dat het helemaal nergens op leek. Lijkt me een gevalletje goede geluidsman vinden.
Die vermaledijde smaakfactor inderdaad. Ach, live zijn ze toch een soort greatest hits machine, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve het geluid vond ik ook de band en de muziek niet indrukwekkend. Maar ik vind sowieso alles na het eerste album geen bal aan. Kan het ook aan liggen.
Vriendin van mij vond Hot Chip twee jaar terug (geloof ik) superleuk, en wat ik heb gezien op YT vind ik ze ook gewoon tof. Maar heb Two Door Cinema Club twee maanden terug gezien en da's gewoon supertof. Maar goed ik zie het wel, ook waar vriendinnetjelief heenwil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Qua optreden is het bij Hot Chip toch weinig veranderd, het was retestijf en dat is t nog steeds?
Gek genoeg heb ik QOTSA nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb je QOTSA niet al duizend keer gezien?
Maar de bassist (geloof ik) is sowieso al een lust voor het oog dus dat compenseert het weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:54 schreef Grobbel het volgende:
Two Door Cinema Club lijdt daarentegen wel heel erg aan het 'elk nummer lijkt op elkaar' syndroom. Na 20 minuten heb je dat waarschijnlijk wel gezien.
Voordeel van Kees van Hondt is dat hij wel even bezig is en je kan dus tussendoor een keertje binnen komen lopen, neem uiteraard wel minimaal een kliko mee!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Overlap voor mij:
• QOTSA - Deadmau5, Deadmau5 want die wil ik al vrij lang zien en QOTSA al eens mogen aanschouwen vanaf heel veel honderd meter afstand, maar wel supertof.
• I Am Kloot - Band Of Skulls, wordt denk ik BOS maar dat zie ik dan wel.
• Air - The Kooks.
• Blink 182 - Groove Armada, soooowieso, maar jammer van Blink vind ik het wel.
• The Bloody Beetroots - Anouk (ja, ik vind Anouk leuk, het oude werk althans), sowieso TBB hihi. En misschien blijf ik daar wel staan want daarna komt PlastikmanEn daarna ook allemaal dingen die ik per se wil zien. Wordt lekker spacen daar.
• The National - The Drums, zal wel The National worden (hoewel ik die niet zo heel goed ken).
• Kees van Hondt - A-trak - Major Lazer en Dr. Lektroluv, zal wel half half worden, afgezien van A-Trak.
• Two Door Cinema Club - Hot Chip. Vind ik eigenlijk de moeilijkste keuze, I don't knoooow.
De enige keeswaardige artiest op LL'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |