Stond 2 jaar geleden nog in de Alpha... maar toen was er na die tijd dansen in Alpha, dat schijnt afgeschaft te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef julian6 het volgende:
Massive Attack in de grolsch? wie verzint dit?
Daar heb ik nog een t-shirt van nav dat optreden op LL, kreeg toch vaak vreemde blikken toen ik in het Amerika/Canada met dat shirt rondliepquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat jaar samen met Dreadlock Pussy de vroege openers volgens mij.
Dus da's dan ook weer niet subtiel wakker worden.
Heb je QOTSA niet al duizend keer gezien? Massive Attack was in de HMH eerder dit jaar de moeite waard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Stond 2 jaar geleden nog in de Alpha... maar toen was er na die tijd dansen in Alpha, dat schijnt afgeschaft te zijn.
Oja Massive Attack overlapt dus flink met QOTSABeide had ik me op verheugd maar dat gaat niet lukken.
lang geleden was Hot Chip live leuk. Nu is het echt zwaar kut.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
• Two Door Cinema Club - Hot Chip. Vind ik eigenlijk de moeilijkste keuze, I don't knoooow.
De vorige keer dat ze op Lowlands stonden waren er ook al gemengde verhalen. Waar ik stond (midden vooraan) was het geluid prima, en was de liveshow ronduit sterk. Maar ik heb ook genoeg fans later horen zeggen dat het helemaal nergens op leek. Lijkt me een gevalletje goede geluidsman vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
lang geleden was Hot Chip live leuk. Nu is het echt zwaar kut.
Behalve het geluid vond ik ook de band en de muziek niet indrukwekkend. Maar ik vind sowieso alles na het eerste album geen bal aan. Kan het ook aan liggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze op Lowlands stonden waren er ook al gemengde verhalen. Waar ik stond (midden vooraan) was het geluid prima, en was de liveshow ronduit sterk. Maar ik heb ook genoeg fans later horen zeggen dat het helemaal nergens op leek. Lijkt me een gevalletje goede geluidsman vinden.
Die vermaledijde smaakfactor inderdaad. Ach, live zijn ze toch een soort greatest hits machine, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve het geluid vond ik ook de band en de muziek niet indrukwekkend. Maar ik vind sowieso alles na het eerste album geen bal aan. Kan het ook aan liggen.
Vriendin van mij vond Hot Chip twee jaar terug (geloof ik) superleuk, en wat ik heb gezien op YT vind ik ze ook gewoon tof. Maar heb Two Door Cinema Club twee maanden terug gezien en da's gewoon supertof. Maar goed ik zie het wel, ook waar vriendinnetjelief heenwil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Qua optreden is het bij Hot Chip toch weinig veranderd, het was retestijf en dat is t nog steeds?
Gek genoeg heb ik QOTSA nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb je QOTSA niet al duizend keer gezien?
Maar de bassist (geloof ik) is sowieso al een lust voor het oog dus dat compenseert het weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:54 schreef Grobbel het volgende:
Two Door Cinema Club lijdt daarentegen wel heel erg aan het 'elk nummer lijkt op elkaar' syndroom. Na 20 minuten heb je dat waarschijnlijk wel gezien.
Voordeel van Kees van Hondt is dat hij wel even bezig is en je kan dus tussendoor een keertje binnen komen lopen, neem uiteraard wel minimaal een kliko mee!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Overlap voor mij:
• QOTSA - Deadmau5, Deadmau5 want die wil ik al vrij lang zien en QOTSA al eens mogen aanschouwen vanaf heel veel honderd meter afstand, maar wel supertof.
• I Am Kloot - Band Of Skulls, wordt denk ik BOS maar dat zie ik dan wel.
• Air - The Kooks.
• Blink 182 - Groove Armada, soooowieso, maar jammer van Blink vind ik het wel.
• The Bloody Beetroots - Anouk (ja, ik vind Anouk leuk, het oude werk althans), sowieso TBB hihi. En misschien blijf ik daar wel staan want daarna komt PlastikmanEn daarna ook allemaal dingen die ik per se wil zien. Wordt lekker spacen daar.
• The National - The Drums, zal wel The National worden (hoewel ik die niet zo heel goed ken).
• Kees van Hondt - A-trak - Major Lazer en Dr. Lektroluv, zal wel half half worden, afgezien van A-Trak.
• Two Door Cinema Club - Hot Chip. Vind ik eigenlijk de moeilijkste keuze, I don't knoooow.
De enige keeswaardige artiest op LL'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |