Hier hetzelfde. Overdag is om kilometers te maken en lekker van zoveel mogelijk optredens te genieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Ik zie graag een band of 7, 8 per dag tussen 1 en 11. Gaten in de programmering mogen best maar hoeven van mij niet te lang te duren of te vaak voor te komen per dag.
Ja ik ook hihi. Ik mail anders wel vanavond.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten, heb wel een paar leuke ideetjes
Er zijn meer wegen die naar Rome leidenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is vast niet om 10 uur 's ochtends, het moment dat ik eigenlijk al op de dijk wil zijn zoals vorig jaar. Ik heb ook nog geen vervoer gevonden.. in het ergste geval moet ik met de trein en dan kan ik dus achter een twee kilometer lange rij aansluiten
je zegt zelf dat ik niets moet en toch vertel je me hoe ik het moet doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef kesselman het volgende:
[..]
Je hebt genoeg bands,als je nog meer bands wil zien,dan moet je je sprintschonen aan gaan doen.
Lowlands is ook een festival waar je relax een uurtje niets doet.
Biertje drinken,straat theater kijken,in t zonnetje zitten.
4 bands per dag(tot 23 uur ) das meer dan genoeg
ik ga vr voor band of skulls-ting tings-groove armada
en de rest ,dat zie ik wel.
Als je teveel bands wil zien ,dan MOET je vanalles. en op lowlands MOET niets!!!
Ik heb elke dag 1 band die ik wil zien. voor de rest loop ik een beetje over het terrein rond of ben ik aan het uitbrakken op de alpha heuvel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
je zegt zelf dat ik niets moet en toch vertel je me hoe ik het moet doen
Ik vind het juist heerlijk om de hele dag bandjes te checken en af en toe te chillen, maar ik kom vooral voor de muziek. Het nachtprogramma interesseert me ook niet zo
Mooi schemaatjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef frame-saw het volgende:
Mijn schema dusver:
XXXXXx
En verder nachtprogrammering. Er staan dus 21 artiesten/bands op het program, en dan nog de dj's etc. niet meegeteld. En toch zie ik veel gaten waar ik nog kan eten en drinken enzo.
Als ik alles zie wat ik wil zien heb ik ook veel overlap.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mooi schemaatje![]()
Ook al overlapt er bij mij wel iets meer. Iedere keer zo'n 10 minuten over elkaar heen.
Ik kom trouwens ook voor 90% voor de muziek. Heel veel bands die ik móet zien, dan tussendoor eten/chillen en 's avonds/'s nachts bieren, dansen en chillen bij tent.
quote:
Ik ga je veel tegenkomen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn eerste schema voor Lowlands, wat ik echt graag wil zien:
Vrijdag
17.10 OK Go (India)
19.30 Ginger Ninja (Charlie)
20.15 The Kooks (Alpha)
Zaterdag
15.30 Foals (Bravo)
16.20 Mumford and Sons (Alpha)
17.15 Blood Red Shoes (Grolsch)
19.00 Dan le Sac vs Scroobius Pip (X-Ray)
21.50 Snow Patrol (Alpha)
Zondag
13.40 Moss (Grolsch)
15.30 Yeasayer (Grolsch)
17.10 The National (Grolsch)
19.00 The XX (Grolsch)
20.00 Placebo (Alpha)
21.45 Queens of the Stone Age (Alpha)
Tips gezocht voor met name op vrijdag en zaterdag. Als je kijkt naar de bands die ik wil zien, wat kan ik dan zeker niet gaan missen?
Same here bro.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef whosvegas het volgende:
Er is niks wat ik per se wil zien, dus dit wordt een relaxte Lowlands, ik zie het allemaal wel.
Het programma dit jaar, vind ik een beetje tegenvallen, dit jaar. Wat vinden jullie?
Tik maar eens in youtube: lowlands 2010, en dan op playlists filteren. Zo heb ik ook goede, en baggere bandjes ontdekt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omggggggggg het wordt maar eens tijd dat ik een dagje aan lowlandsbandjes luisteren ga besteden en globaal bekijken wat ik wel zou willen zien.
Nice, zo simpel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef StonedHermit het volgende:
[..]
Tik maar eens in youtube: lowlands 2010, en dan op playlists filteren. Zo heb ik ook goede, en baggere bandjes ontdekt.
Ik wil ook naar Ingmarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef Irien het volgende:
[..]
Asfaltfeeën (Ingmar Heytze is een prachtige dichter)
Ik ga erheen om de tijd te vullen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef vault_tec het volgende:
Waarom gaan mensen naar dingen als the opposites etc? Ze staan toch op elk gratis festival in de zomer?
En het zal vast ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga erheen om de tijd te vullen.
Er is op dat tijdstip niks dus dan maar dat
Katzenjammer en Dominique Young Unique zijn ook wel leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga erheen om de tijd te vullen.
Er is op dat tijdstip niks dus dan maar dat
Tweede ken ik niet, eerste vind ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Katzenjammer en Dominique Young Unique zijn ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |