Ze hebben volgens jaren naar een werkend concept gezocht voor de vrijdag, zoals bij de zaterdag de Grolsch uit zijn voegen barst. Zo druk werd het nooit op vrijdag of zondag. Nu is de kip met gouden eieren ook nog geslachtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon in de Alpha.
Laaste paar jaar was er in de Grolsch op vrijdag
2009 Best of Pop
2008 St.Paul en nog een DJ
2007 Best of British met een falende DJ Arnold (die ook 1 v/d Alpha DJ's is) die het presteerde om ook de the Strokes, White Stripes, Iggy Pop en Wolfmother te draaien. Ik ben doorgaans nog fit op vrijdag :-) t
en op zaterdag 90sNOW
White Lies had vorig jaar een aardig volle bak in de Alpha om maar eens een meevaller te noemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:19 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ik vind dat je de alpha tot een uur of 18 gewoon dicht moet houden.
Beter geen bands dan te kleine bands!
Er zijn dit jaar maar een band of 5 die de alpha helemaal vol zullen krijgen:placebo,qotsa,anouk,snow patrol,massive attack. Alle andere bands passen prima in de grolsch of india.
Idd, zelfs de 16-jarigen van nu kennen toch wel wat 90ies hitjes? Ben zelf in '90 geboren dus heb het ook niet heel bewust meegemaakt, maar ken toch wel veel nummers bij 90ies feestjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben volgens jaren naar een werkend concept gezocht voor de vrijdag, zoals bij de zaterdag de Grolsch uit zijn voegen barst. Zo druk werd het nooit op vrijdag of zondag. Nu is de kip met gouden eieren ook nog geslachtZo jammer, Ik snap dat je de 90's misschien wat te lang geleden vond maar iedereen vond het tof. Bovendien stonden we in 2002 ook nog te feesten op 80's verantwoord.
ze staan tegenover deadmau5 en qotsa, ook populaire acts. de drukte verdelen dus..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Shazbot het volgende:
En wat doet Massive Attack trouwens in de Grolsch? Vijf jaar geleden was de Alpha toch echt al krap aan.
het lijkt mij inderdaad ook wat vroeg om nu al te zoeken naar de nostalgie van de '00's, Ook al omdat je daarvoor toch eigenlijk niet de hitjes van de laatste pak hem beet 3 jaar kan pakken.. ben benieuwd waar ze mee komen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idd, zelfs de 16-jarigen van nu kennen toch wel wat 90ies hitjes? Ben zelf in '90 geboren dus heb het ook niet heel bewust meegemaakt, maar ken toch wel veel nummers bij 90ies feestjes.
Maar hoe kan je al zoiets doen? Drie van zulke grote namen op één avond zetten en de andere avonden, voornamelijk terugkomertjes die elk jaar te zien zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef ohnikua het volgende:
[..]
ze staan tegenover deadmau5 en qotsa, ook populaire acts. de drukte verdelen dus..
Dode muis, QOSTA en Massvie Attack zijn ook niet bepaald onbekende op Lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Maar hoe kan je al zoiets doen? Drie van zulke grote namen op één avond zetten en de andere avonden, voornamelijk terugkomertjes die elk jaar te zien zijn.
Ik verwacht wel gewoon een volle Alpha bij Blink eigenlijk, is voor velen toch mooie nostalgie.. maargoed we zullen het gaan zien!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dode muis, QOSTA en Massvie Attack zijn ook niet bepaald onbekende op Lowlands
Ik vind vooral Blink 182 niet echt op die plek horen, zal daardoor ook wel weer te druk worden bij Groove Armada
Een volle Alpha wel ja, dat zal wel lukken, maar het zal niet uitpuilenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik verwacht wel gewoon een volle Alpha bij Blink eigenlijk, is voor velen toch mooie nostalgie.. maargoed we zullen het gaan zien!
Ja waar alle prijzen x2 zijn vermenigvuldigd. Maar ik zoek echt 1tje waar je gewoon op kunt liggen zonder dat je die harde grond onder je voelt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hema doet de camping winkel dus die zullen ze ook wel hebben.
en er schijnt nu ook iets van een opblaasservice te zijn. scheelt weer pompen
Die XS is heel klein hè, dus dan ligt het sowieso niet in jouw prijscategoriequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja waar alle prijzen x2 zijn vermenigvuldigd. Maar ik zoek echt 1tje waar je gewoon op kunt liggen zonder dat je die harde grond onder je voelt.
Iemand ervaring met deze?
[ afbeelding ]
http://www.outdorado.net/Nordisk_Midgard.jsp
Ding is van Exped, maar mams zegt dat 'ie wel rond de 130 euro was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef julian6 het volgende:
Zo'n matje als hierboven dus. Het moet vooral compact zijn en lekker liggendus als je het merk/type weet graag
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef WeezerButler het volgende:
Op Lowlands zelf zal Vifit een ludieke, maar zeer functionele service leveren aan de bezoekers via de luchtbedden-opblaas service. Bezoekers kunnen hun luchtbed laten opblazen of repareren, zodat ze na een hele dag feesten van een goede nachtrust kunnen genieten en de volgende ochtend weer 100% festival fit zijn voor de volgende Lowlands dag.
Bron
http://www.mojo.nl/busine(...)-vifit-naar-lowlands
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?quote:‘Voor Vifit was Lowlands een logische keuze: de doelgroep van Vift en Lowlands vertonen een grote overlap’, laat Anita Peerdeman, Senior Productmanager Vifit & GoedeMorgen!, weten. ‘Bovendien vergt een meerdaags festival veel van je weerstand en fitheid. Vifit met LGG zorgt dat je 100% festival fit bent en die 3 dagen makkelijk volhoudt.’
Overigens was Vifit altijd al een gewild drankje onder Lowlanders.
echt he. vind dit een beetje schandaaaaaligquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Ja, idd, opzouten met je Vivit, ik wil bier!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Onmogelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:52 schreef julian6 het volgende:
Welke slaapmatjes raden jullie aan? liefst 1tje die zichzelf opblaast en héééél lekker ligt.
prijs tussen 20 - 30 euro.
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
voor die prijs misschien maar onmogelijk is het zeker nietquote:
En nu ga je naar lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.
Dat was precies mijn punt!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
En nu ga je naar lowlandsHeeft vifit toch de goede doelgroep te pakken.
Noob, dat is alsnog een luchtbed...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef zonisdegod het volgende:
zo dan ga ik die van HEMA ook kopenzoek er namelijk ook eentje, en onder de 15 euro <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:23 schreef julian6 het volgende:
ik kan niet wachten
Ik moet van Nosh deze ook nog in mijn schema pakken ergens. Hij heeft een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies.... dat soort matjes liggen nooit lekker, maar dat geeft niet.. het voorkomt dat je teveel slaap krijgt op LL'squote:
Een nieuwe bekertjesraperquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
dat wordt bekertjes rapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
Of morgen een kaartje kopen en verkopen voor 300quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef ranja het volgende:
[..]
dat wordt bekertjes rapen![]()
edit: traaaag systeem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |