Italiaan hier op Scheveningenquote:
Meer groen, minder carbs (?)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet tevreden, niet ontevreden:
O: banaan
T: krentenbol
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 biscuitjes met vanillesmeur ertussen
D: uit eten, weet nog niet.
Hoi, ja was even niet zo Fokkerig en nee geen details, beetje te privé, maar het gaat wel weer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Dattem. Zijn er nog details die we moeten weten?
Relatie: Nee / JAquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
dude... hij heeft zn facebook status al veranderdnou, dan hoeven we dat gesprek ook niet meer te hebben
en begint z'n voornaam met een R en is het redelijk fries?quote:
Wat fijn!!! Geen twijfel mogelijk!! Kwak heeft een vriend!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
dude... hij heeft zn facebook status al veranderdnou, dan hoeven we dat gesprek ook niet meer te hebben
nee het is niet rudmer!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en begint z'n voornaam met een R en is het redelijk fries?
@ Uniek: het gaat opzich best goed. Ik heb niet zoveel te doen, en dat vind ik lastig. Maar, over 2 weken gaan we op vakantie, en daar kijk ik naar uit! Nu nog een huisje vinden in Uppsala, en ik ben helemaal blij!
Linkje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee het is niet rudmer!!
het begint met een J en als je in mn meest recente facebook vrienden kijkt zie je een oncharmante foto van hem
een ijzeren plaatje eroverheen plakken! je hebt van die kleine emaille bordjes. zoiets:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:26 schreef P.F. het volgende:
Leuk kwak
O, ik kan een combioven van iemand overnemen die ik zelf eens heb laten vallen, er zit dus een deuk in, maar hij werkt nog prima. Voor 40 euro, nieuw was hij 100 euro, merk europa style, 4jaar oud, thuisbezorginggoede deal of hmm.. Anders moet ik misschien nog een oplossing voor de deuk verzinnen /betalen.. En hij is zilver!!
Staat jouw naam er bij? Datum? Ik heb het pas na 2 jaar gedaan, een relatie is toch vooral iets tussen 2 mensen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
ja, ik heb geloof ik een vriend
weet alleen niet zo goed of ik vandaag al meteen mn relationship status wil veranderen... niet dat ik niet zijn vriendinnetje wil zijn, meer dat ik t veel van mn vrienden liever eerst gewoon zou willen vertellen voordat het op facebook staat en ik 3 miljoen vragen moet gaan beantwoorden in alle openbaarheid...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee het is niet rudmer!!
het begint met een J en als je in mn meest recente facebook vrienden kijkt zie je een oncharmante foto van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]oh die is gayer dan gay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik snap de verwarring
Kwak
het is een kwartiertje geleden gedaan, en er staat geen naam bij. alleen dat hij van single naar in a relationship is gegaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef P.F. het volgende:
[..]
Staat jouw naam er bij? Datum? Ik heb het pas na 2 jaar gedaan, een relatie is toch vooral iets tussen 2 mensen..
Is dat wel verstandig met de magnetron functie? Nou ja het ding is zelf ook van metaal.. Wel een goed idee, dank je wel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een ijzeren plaatje eroverheen plakken! je hebt van die kleine emaille bordjes. zoiets:
[ afbeelding ]
die heb je ook in t kleiner. en dan gewoon vastmaken met vier van die kleefbolletjes
ik geloof dat ik het wel weet. J.H.?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak(en dan gewoon even wachten tot je de kans hebt gehad het de mensen die ertoe doen te vertellen
)
Oh en ik had je viavia opgesnord op feestboek maar je hebt zoveel buddies dat ik er geen wijs uit wordt wie het kan zijn</WOG>
dat is c., die is die avond in het donker zó een diepe vijver in gelopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahaaaa! Ja dan had Nynke ook gelijk!
Wat leuk zeg, zo op de foto ziet ie er tof uit!Jij staat er ook leuk op
Tevens LoL@de enthousiasteling vooraan
![]()
tuurlijk! AKNynke, Coldfeet en DaD had ik al, en nu Co en jou ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, hij ziet er leuk uit Kwak!
Ik ga je even toevoegen op Facebook, ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet er goed uit, daar kun je prima mee voor de dag komen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak! Wat leuk leuk
Nu ga ik bietjessalade maken, heb honger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde je een PM sturen, maar dat moet je nog even activeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef P.F. het volgende:
Heel raar, ik kan niet meer inloggen met P.F, dus als iemand mij deze week een PM heeft gestuurd heb ik hem niet kunnen lezen!
ik moet nog een klein beetje wennen denk ik. t voelt wel heel goed, maar ik heb t er nog met niemand over gehad bijna en daardoor voelt t nog niet helemaal echt ofzo... snap je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, daar kun je prima mee voor de dag komen!![]()
Leuk dat hij zijn status al gewijzigd heeft.
Voelt het ook al echt "aan" of ben je nog aan het wennen?
had jij de eerste helft wel meegerepeteerd? dan zat ik toen gewoon naast je!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef Sts het volgende:
Appetijtelijke meneer![]()
Vriendlief moet overwerken dus geen film vanavond. En ook maar geen biefstuk, het wordt saté met boontjes en rijst.
Ik heb je trouwens (geloof ik) eens zien optreden dit jaar, KwakIn Utrecht bij een scratch waar ik ook aan mee zou doen. Daar was mijn stem uiteindelijk te kapotgehoest voor. Ik durfde geen hoi te zeggen
![]()
Nee, ben uiteindelijk gewoon gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
had jij de eerste helft wel meegerepeteerd? dan zat ik toen gewoon naast je!!
ik deed idd. mee. je had gewoon hoi kunnen zeggen hoorik bijt niet
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awww....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Die relatiestatus op FB is best eng trouwens. Ik schrik telkens als een van mijn vrienden zijn/haar status heeft veranderd naar single
Ik weet jouw achternaam niet, dus dat is onbegonnen werk voor mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga ook maar es op een toevoeg-spree![]()
Ik heb net lekker gegetentwee corn tortilla's met runderreepjes, lekker spicy gekruid, met paprika, rode ui, avocado-prutje en ijsbergsla
![]()
En ik heb leuke kwark meegenomen, Framboos/Lychee en sinaasappel!
ik zocht je en ik kon je niet vinden!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga ook maar es op een toevoeg-spree![]()
Ik heb net lekker gegetentwee corn tortilla's met runderreepjes, lekker spicy gekruid, met paprika, rode ui, avocado-prutje en ijsbergsla
![]()
En ik heb leuke kwark meegenomen, Framboos/Lychee en sinaasappel!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
O ja, de achternaam van Maria wist ik wel nu ik hem zie.
QFTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
shiny, wat ben je toch een prachtig meisje!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
Met name die facebook status zo snel al zou mij ook wel de kriebels en vraagtekens geven in elk gevalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die kriegel zou worden als iemand mij tot zijn vriendinnetje zou bombarderen zonder dat eerst met mij te overleggen? Ik zou echt denken "Ho eens even, dat bepaal ik zelf wel!" Maargoed, ik ben dan ook relationeel wat gemankeerd.
En als Kwak het wel helemaal geweldig vindt is dat natuurlijk super
ik schrok een klein beetje. maar ik vond het niet vervelend. schrok vooral omdat ik t niet verwacht had, zo snel, McEx probeerde me te verbergen voor iedereen die belangrijk voor hem was, en uiteindelijk wrong een vriendin van me het hoge woord eruit na een maand ofzo, dat ik idd zn vriendinnetje was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die kriegel zou worden als iemand mij tot zijn vriendinnetje zou bombarderen zonder dat eerst met mij te overleggen? Ik zou echt denken "Ho eens even, dat bepaal ik zelf wel!" Maargoed, ik ben dan ook relationeel wat gemankeerd.
je kan gewoon lezen vaak hoor, dat ziet niemand!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Wel jammer dat je niet mensen kunt stalken op Facebook. Hyves is een stuk anoniemer.
huh? echt? dawissiknie!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar als je mensen opzoekt die niet jouw vriendjes zijn, dan kom je als suggestie bij hun in beeld.
Nee hoor, ik had dezelfde gedachten. Ik heb verder ook helemaal geen bindingsangst of wat dan ook, maar ik zou het wat raar vinden als iemand dat zou doen voordat we uberhaubt besproken hadden wat we nou 'zijn' en willen. Maar dat ben ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Wa isser?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo Maria
Buh, moet zo douchen en slapen, heb heul geen zin om te werken morgen en ik ben te hyper door Kos... Jeetje dat is de 2de keer van mijn leven dat ik ga vliegen (Eeelde-eindhoven-kos) lekker veel stijgen en landen
Echt? Hoe weet je dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar als je mensen opzoekt die niet jouw vriendjes zijn, dan kom je als suggestie bij hun in beeld.
zoals jij het beschrijft had ik dat ook wel een beetje. maar eerlijk gezegd hebben we wel een béétje zo'n gesprek gehad, in niet al te duidelijke bewoordingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had dezelfde gedachten. Ik heb verder ook helemaal geen bindingsangst of wat dan ook, maar ik zou het wat raar vinden als iemand dat zou doen voordat we uberhaubt besproken hadden wat we nou 'zijn' en willen. Maar dat ben iken als Kwak het wel leuk vind is dat inderdaad super natuurlijk
Ik ook nie! Wel maf, merendeel van de mensen die daarin staan ken ik niet eens!quote:
ja erg zijn mijn vrienden he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Oei Kwak, iedereen is wel nieuwsgierig he
Dan hebben ze miss bij jou gekeken om te kijken of ze jou kennen? Volgens iemand uit mijn MSN (die veel op Facebook zit) is het iig zo dat je als suggestie verschijnt bij iedereen die jou opzoekt. Of die zijn/haar MSN-lijst of Hyvesvrienden heeft geïmporteerd, maar jou vervolgens niet heeft geselecteerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook nie! Wel maf, merendeel van de mensen die daarin staan ken ik niet eens!
Ik zou (denk ik) een berichtje sturen met de vraag wie de gelukkige isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Oeh. Die ene die je over kon nemen met deuk, of een andere? Nu kan je pizza eten! En taart! En vast ook nog wel gezonde dingenquote:
Die met de deukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou (denk ik) een berichtje sturen met de vraag wie de gelukkige is. Zo reageerde ik ook toen mijn (toen nog niet) vriend vertelde dat ie verliefd was
.
En ik heb de post van SDB gemist. Wat stond daar?
[..]
Oeh. Die ene die je over kon nemen met deuk, of een andere? Nu kan je pizza eten! En taart! En vast ook nog wel gezonde dingen.
Alleen een link naar mijn facebook, die mogen jullie allemaal wel zien maar er zijn hier redelijk veel lurkers ofkeurzquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou (denk ik) een berichtje sturen met de vraag wie de gelukkige is. Zo reageerde ik ook toen mijn (toen nog niet) vriend vertelde dat ie verliefd was
.
En ik heb de post van SDB gemist. Wat stond daar?
[..]
Oeh. Die ene die je over kon nemen met deuk, of een andere? Nu kan je pizza eten! En taart! En vast ook nog wel gezonde dingen.
oeh das wel lang! ik had t met 3 dagen al...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:37 schreef P.F. het volgende:
Nee hij heeft z'n visum, na 2 weken, nog niet binnen dus heeft nog geen ticket geboekt!
Sorryquote:
Dan wordt hij (zij?) naast lekker ook nog heel mooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, van DaD![]()
Vol verwachting klopt mijn hart![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook wat mensen aan het toevoegen hoor! Ik ben diegene met de erg Friese achternaam.
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een erg Friese achternaam en je bent erbij, je bent erbijijijijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook wat mensen aan het toevoegen hoor! Ik ben diegene met de erg Friese achternaam.
Ik wist jouw voornaam dus niet eens!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik zou daar ook wat zenuwachtig van worden. Maar, als ze er hetzelfde over denken dan scheelt het een spannend gesprek, natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Het ging ineens erg hard achteruit met Taco, dus we hebben hem vorig weekend laten inslapenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik heb trouwens vast vanalles gemist...
Vik: nieuwe poezel... is Taco er niet meer?
PF: is t vriendje nog je vriendje en issie al weg?
verder nog schokkende dingen gemist?
Kom jij maar in het allochtone-namen-clubje!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Is er ook een clubje voor Afrikaanse achternamen?
Is goed! hehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kom jij maar in het allochtone-namen-clubje!Jouw naam is echt awesome!
Watte?! Is mijn naam niet Fries?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een erg Friese achternaam en je bent erbij, je bent erbijijijij
* kwakz0rbokst met Vik, Nyn en DaD
(ok ok, Nynke en Vik hebben stiekem een meer Saksische/Groningse/Drentse achternaam maar toch....)
Thanks!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah Mini ik dacht al dat jij dat was maar ik wist het niet zeker!*klik*
Wat ben je leuk trouwens!
nee hoor, dat ben ik!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je meer opvalt als je zegt dat je diegene bent met de allitererende achternaam
nounou noem je Co nou een oudere vrouw? ga je mond spoelen met zeepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik wist de naam van mini niet (wel toen ik hem eenmaal zag, toen herinnerde ik het me weer), dus ik had bijna een oudere vrouw toegevoegd die net vriendjes is geworden met Kwak.
Nee, Co bedoelde ik niet. Een non-Slankie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nounou noem je Co nou een oudere vrouw? ga je mond spoelen met zeep
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is goed! hehe![]()
Ik vinnem ook wel cool maar hij wordt helaasch vaak verkeerd uitgesproken.
Jouwes ook trouwens, ik vind het een beetje een stoere maffianaam
Ik kom uit de donkerste gemeente daar helemaal bovenin:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die van mij wel: kijk maar waar hij voorkomt!
[ afbeelding ]
Had het al gevondenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens is de achternaam van mn mams echt GroningsEn toen deels verhuisd naar Amsterdam. Grappig wel, zijn er ook best veel van.
Janies: je kan kijken op www.meertens.knaw.nl en dan rechts bij familienamen!En yay voor de poezel!
Ik heb m weggegooid tijdje terugquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn allemaal heel lief hoor, maar ik doe niks meer met m'n hyves
Ja hoi! Mijn naam eindigt op "sma" en ik kom ook uit het donkerste gebied waar Kwak haar heit vandaan komt! Wil nu iemand Facebook vriendjes met mij worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een erg Friese achternaam en je bent erbij, je bent erbijijijij
* kwakz0rbokst met Vik, Nyn en DaD
(ok ok, Nynke en Vik hebben stiekem een meer Saksische/Groningse/Drentse achternaam maar toch....)
uhuhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wrom, jij ook?
Ik woon nu alleen in Lelystad
Meeste van mijn familie woont daar nog, vader woont al jaren in België...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhuh![]()
Al woon ik nu ook niet meer in Eindhoven, maar mijn ouders nog wel
quote:
ik ben niet vrij, maar we kunnen natuurlijk best even een kop thee ergens gaan drinken!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:48 schreef Sarabi het volgende:
Kwak ben jij maandagochtend toevallig vrij en in Leiden? Ik moet mezelf zien te vermaken in Leiden dan
same here!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
Yay mijn eerste slank-vriendinnetje is een feit!
ik zou het btw wel op prijs stellen om niet bij mijn nick van hier genoemd te worden of referenties naar fok op mijn facebook te hebben![]()
nu echt afwassen!
Boekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja hoi! Mijn naam eindigt op "sma" en ik kom ook uit het donkerste gebied waar Kwak haar heit vandaan komt! Wil nu iemand Facebook vriendjes met mij worden?
SDB! Op welke afdeling werk je dan? Dan kan ik je de volgende keer komen bespieden
Ik heb je een request gestuurd!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Blurred86 het volgende:
ok, volgens mij heb ik DaD, Nynke, Viking, SDB en Moblo gevonden en uitgenodigd! Ik ben die met de engelse achternaam
Ik kreeg van jou en een lurker (quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Blurred86 het volgende:
ok, volgens mij heb ik DaD, Nynke, Viking, SDB en Moblo gevonden en uitgenodigd! Ik ben die met de engelse achternaam
Ik kreeg bij jullie ook een foutmelding, maar blijkbaar was het toch gelukt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg van jou en een lurker () een uitnodiging, en ik kan die van jou wel confirmen en die andere niet.
.
Edit: ondanks de talloze foutmeldingen is het blijkbaar toch gelukt.
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Mag ik daar ook in?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kom jij maar in het allochtone-namen-clubje!Jouw naam is echt awesome!
Hahahaha, anders denk jij bij iedere vrouw die je iets te lang aankijkt: "Zou dat Anna82 zijn?"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Boeken![]()
Niet bespieden hoor, gewoon hoi komen zeggen
Dat is mijn favo! Ik heb er vandaag nog een notitieboekje gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Boeken![]()
Niet bespieden hoor, gewoon hoi komen zeggen
Ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat wij nu ook wel nieuwsgierig zijn naar jouw datequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeuren![]()
Handig dus, dat Kwak dat niet heeft en woowww hahaha ik vind het zo leuk, en leuk om te lezen hoe het allemaal is gelopen![]()
![]()
[..]
Mag ik daar ook in?![]()
O en dat van die suggesties wist ik niet! Weten veel mensen dat? Want ik heb mijn date aan al mn vriendinnen laten zien via zijn facebookpagina![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeuren![]()
Handig dus, dat Kwak dat niet heeft en woowww hahaha ik vind het zo leuk, en leuk om te lezen hoe het allemaal is gelopen![]()
![]()
[..]
Mag ik daar ook in?![]()
O en dat van die suggesties wist ik niet! Weten veel mensen dat? Want ik heb mijn date aan al mn vriendinnen laten zien via zijn facebookpagina![]()
Oeh van Moleskine of Paperchase?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is mijn favo! Ik heb er vandaag nog een notitieboekje gekocht
Sigme, wat een rijkdom zo'n kalfje in de wei
Die mooi gedecoreerde hard-cover dingen zijn zo gaafquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oeh van Moleskine of Paperchase?
Haha precies, en ik heb wel eens dat mensen zeggen 'ja ik zag je werken, of op de bus wachten oid' en dat voelt zo raarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, anders denk jij bij iedere vrouw die je iets te lang aankijkt: "Zou dat Anna82 zijn?".
Ja he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die mooi gedecoreerde hard-cover dingen zijn zo gaafIk vind dan alleen niks gaaf genoeg om er in te schrijven
Oh, gewoon op m'n profielfoto. In the background.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kreeg bij jullie ook een foutmelding, maar blijkbaar was het toch gelukt!
Oeh, even zoeken naar de foto van jou en je meneer!
Naturlich! Jij hebt ook een mooie naam want je hebt hem ooit verteld, maar ik ben hem even kwijtquote:
Engels in Utrecht wordt t? of in Leiden? (studievereniging heet hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he?Soms als het heel rustig is sta ik ook heel hebberig naar die dingen te kijken. Ik mag nu van mezelf voor de uni een paar leuke kopen. En ik ben laatst wel gezwicht voor een Moleskine agenda
![]()
Over uni gesproken, ik heb al allemaal brieven gekregen voor de intro en boekenlijst enzo. En of ik lid wil worden van Albion. Ben echt benieuwd, wel leuk allemaal
Daar vind je mij ook vaak terug! Ik heb een boekje gekocht van een ander merk: de voorkant heeft zo'n wit kadertje en het boekje is een beetje groenig met organische vormen (en is ook wel een tikkeltje overprized). Ik lig nu al in bed en het boekje ligt in de kamer en ik kan het merk niet meer bedenken....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he?Soms als het heel rustig is sta ik ook heel hebberig naar die dingen te kijken. Ik mag nu van mezelf voor de uni een paar leuke kopen. En ik ben laatst wel gezwicht voor een Moleskine agenda
![]()
Oh ja Orla Kiely denk ik!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daar vind je mij ook vaak terug! Ik heb een boekje gekocht van een ander merk: de voorkant heeft zo'n wit kadertje en het boekje is een beetje groenig met organische vormen (en is ook wel een tikkeltje overprized). Ik lig nu al in bed en het boekje ligt in de kamer en ik kan het merk niet meer bedenken....
Ik heb trouwens heel veel boekjes en in lang niet alles staat iets, maar ik word er zo blij van om ze te hebben
Awww! Dat klinkt zo zielig dat je daar eenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken: ik kreeg nie eens een landkaart![]()
Ik zag het al ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, gewoon op m'n profielfoto. In the background..
Koesjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww! Dat klinkt zo zielig dat je daar eenvoor krijgt!
.
Ja, die!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja Orla Kiely denk ik!
Ja ik ben ook notitieboekjes fan
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja Orla Kiely denk ik!
Ja ik ben ook notitieboekjes fan
Jup, anglistenslankies representquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Gaat Shiny ook Engels studeren?.
Nu hebben we de anglistenlimiet hier wel bereikt hoor!![]()
.
ik ga 'm hier niet neerzettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Naturlich! Jij hebt ook een mooie naam want je hebt hem ooit verteld, maar ik ben hem even kwijt
Hebben ze in Utrecht geen literatuurliefhebbende anglisten die hun P in één jaar halen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo is een net-propedeuse-gehaald-in-1-jaar-literatuurliefhebber-Anglist (hebben ze in U niet, dus da's anders)
Valt wel mee want er is geen Pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze in Utrecht geen literatuurliefhebbende anglisten die hun P in één jaar halen?. Dat is toch ernstig!
.
Ik ga slapies doen. Morgen krabpaal!
. Hoop ik dan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Oh jij en Maria bestaan ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best knap. Aangezien mijn ouders,zusje en ik daar toch echt niet wonen![]()
Naaw!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh jij en Maria bestaan ook niet. Ik kreeg wel een landkaart, maar een lege.
En ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar Vik, we zijn allemaal anders he! Kwak is een Linguistics-PhD-juf-Anglist, Mo is een net-propedeuse-gehaald-in-1-jaar-literatuurliefhebber-Anglist (hebben ze in U niet, dus da's anders), Shiny is een Beginnend Anglist met Diverse Interesses en ik ben een postkoloniale literatuur anglist
(die minoren laat ik nu even achterwege
)
Ik klikte op Shiny's profiel, want nieuwsgierig, maar geen foto's daarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ahja ik dacht al dat ik vast iemand vergat! Volgens mij zijn er zelfs nog wel meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En iken ik
!
Ik denk niet-academische-meer-taalkundige-dan- literatuurminnende-maar-het-liefst-gewoon-juf-juf
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
ik ga me niet aanmelden bij facebook.. Blijf bezig..
Ik kijk de foto's van Kwak en vriend wel in Trouwen en zo #59
Ik heb echt precies hetzelfde! In het begin netjes schrijven, maar na een paar bladzijde word het al geklieder haha!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Boekjes! Ook ik sta er altijd lang bij te twijfelen, om vervolgens een saai effen boekje te halen 'want ik kras er toch wel in'. Dan heb ik het plan om een mooi boekje te nemen om netjes in te doen, maar dat lukt me toch niet denk
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef j.t het volgende:
Wauw
O, ben jij er ook zo eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Haha, jahquote:
Hahaha, dat inderdaad. En dan in het begin typ-exx gebruiken en heel erg nadenken of datgene wat je wilt opschrijven het wel waard is vereeuwigd te worden in een notitieboekje...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Boekjes! Ook ik sta er altijd lang bij te twijfelen, om vervolgens een saai effen boekje te halen 'want ik kras er toch wel in'. Dan heb ik het plan om een mooi boekje te nemen om netjes in te doen, maar dat lukt me toch niet denk
Het went ook wel na een tijdje, echt waar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:41 schreef Chicolate het volgende:
Volgend jaar neem ik geen baantje in de ochtend, krijg nu al last van mn slaaptekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
I join the clubquote:
hij is net 22. die profielfoto is wel al een beetje oud volgens mij...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
He hai!Heb even flink moeten bijlezen, maar volgens mij ben ik nu weer redelijk op de hoogte
@ Viking: Pippa is lief!![]()
@ Kwak: leuk, leuk, leuk! Nieuwsgierig: hoe oud is hij? Op zijn eigen profielfoto vind ik hem namelijk veel jonger uitzien dan op die groepsfoto uit je link. Wel op beide foto's erg smakelijk![]()
@ Sigme: Klara <3 Wat een dotje
[..]
Ik klikte op Shiny's profiel, want nieuwsgierig, maar geen foto's daar
Ow, ik heb mijn achternaam ook gecheckt. Toch 75 mensen met mijn achternaam (meisjesnaam in ieder geval). Oeh! Van mijn man z'n achternaam (en nu dus ook die van mij) zijn er maar liefst 395! Da's wel veel
ik spreek ook heel goed engels!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja ik dacht al dat ik vast iemand vergat! Volgens mij zijn er zelfs nog wel meer![]()
JufJuf added to my mental listWat een Engels netwerk hier, jewaitz!
oi, dat twentse accent kan ik wel goed in m'n nederlands frutten, in het engels is dat lastiger denk ik. Nee,met een keurig Nederlands/Amerikaans/Zweeds accent...quote:
Ja! Hahaha wat grappig. En mijn baas bleef maar tegen je praten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had ook ineens een nieuw facebookvriendinnetje
Oh en shiny, werk jij in Amsterdam op de afdeling boeken?? Kwam er heel toevallig zondag iemand naar Marieke vragen bij jou? Dan heb ik je gezien
Ik weet je achternaam nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom heb ik dan nog geen Slankies in m'n feestboek? Nou?![]()
Ik ben zeker niet leuk genoeg
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja! Hahaha wat grappig. En mijn baas bleef maar tegen je praten.
Heel vreemd inderdaad, wat een kleine wereld! Ik weet nog dat ik naar je broek keek omdat die volgens mij van H&M wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jawel behulpzaam though!
Goh, had ik toen geweten dat jij het was! Wel bizar he...
Uiteindelijk zag ik M lopen maar ze was druk, dus toen zijn we maar in het café gaan zitten
Klopt, heerlijke broek waar de halve wereld in rondlooptquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad, wat een kleine wereld! Ik weet nog dat ik naar je broek keek omdat die volgens mij van H&M was![]()
Ik zie en spreek Marieke niet zo vaak, volgens mij staat ze vaak op een andere afdeling. Ik dacht wel laatst toen ik haar zag: wat staat die bril haar ontzettend cool
Leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, heerlijke broek waar de halve wereld in rondlooptmaarja...
Die bril is van lensway.nl ! En zij kan echt alles op hebben geloof ik, ze heeft altijd toffe brillen. We hebben samen gestudeerd hier, Marieke was altijd mijn scriptie-schrijven-in-de-biebmaatje
Ik nu ook.quote:
Ja hee, het is ook nooit goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
O help nu heb ik verzoeken van mensen van wie ik niet weet wie het zijn.
ik heb andere fokkers gesuggereerd aan jou of andersom (dat vragen ze bij nieuwe mensen). als ze mij ook als vriendje hebben kun je ervanuitgaan dat t fokkers zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
O help nu heb ik verzoeken van mensen van wie ik niet weet wie het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |