Hoi, ja was even niet zo Fokkerig en nee geen details, beetje te privé, maar het gaat wel weer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Dattem. Zijn er nog details die we moeten weten?
Relatie: Nee / JAquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
dude... hij heeft zn facebook status al veranderdnou, dan hoeven we dat gesprek ook niet meer te hebben
en begint z'n voornaam met een R en is het redelijk fries?quote:
Wat fijn!!! Geen twijfel mogelijk!! Kwak heeft een vriend!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
dude... hij heeft zn facebook status al veranderdnou, dan hoeven we dat gesprek ook niet meer te hebben
nee het is niet rudmer!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en begint z'n voornaam met een R en is het redelijk fries?
@ Uniek: het gaat opzich best goed. Ik heb niet zoveel te doen, en dat vind ik lastig. Maar, over 2 weken gaan we op vakantie, en daar kijk ik naar uit! Nu nog een huisje vinden in Uppsala, en ik ben helemaal blij!
Linkje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee het is niet rudmer!!
het begint met een J en als je in mn meest recente facebook vrienden kijkt zie je een oncharmante foto van hem
een ijzeren plaatje eroverheen plakken! je hebt van die kleine emaille bordjes. zoiets:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:26 schreef P.F. het volgende:
Leuk kwak
O, ik kan een combioven van iemand overnemen die ik zelf eens heb laten vallen, er zit dus een deuk in, maar hij werkt nog prima. Voor 40 euro, nieuw was hij 100 euro, merk europa style, 4jaar oud, thuisbezorginggoede deal of hmm.. Anders moet ik misschien nog een oplossing voor de deuk verzinnen /betalen.. En hij is zilver!!
Staat jouw naam er bij? Datum? Ik heb het pas na 2 jaar gedaan, een relatie is toch vooral iets tussen 2 mensen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
ja, ik heb geloof ik een vriend
weet alleen niet zo goed of ik vandaag al meteen mn relationship status wil veranderen... niet dat ik niet zijn vriendinnetje wil zijn, meer dat ik t veel van mn vrienden liever eerst gewoon zou willen vertellen voordat het op facebook staat en ik 3 miljoen vragen moet gaan beantwoorden in alle openbaarheid...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee het is niet rudmer!!
het begint met een J en als je in mn meest recente facebook vrienden kijkt zie je een oncharmante foto van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]oh die is gayer dan gay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik snap de verwarring
Kwak
het is een kwartiertje geleden gedaan, en er staat geen naam bij. alleen dat hij van single naar in a relationship is gegaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef P.F. het volgende:
[..]
Staat jouw naam er bij? Datum? Ik heb het pas na 2 jaar gedaan, een relatie is toch vooral iets tussen 2 mensen..
Is dat wel verstandig met de magnetron functie? Nou ja het ding is zelf ook van metaal.. Wel een goed idee, dank je wel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een ijzeren plaatje eroverheen plakken! je hebt van die kleine emaille bordjes. zoiets:
[ afbeelding ]
die heb je ook in t kleiner. en dan gewoon vastmaken met vier van die kleefbolletjes
ik geloof dat ik het wel weet. J.H.?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak(en dan gewoon even wachten tot je de kans hebt gehad het de mensen die ertoe doen te vertellen
)
Oh en ik had je viavia opgesnord op feestboek maar je hebt zoveel buddies dat ik er geen wijs uit wordt wie het kan zijn</WOG>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |