oi, dat twentse accent kan ik wel goed in m'n nederlands frutten, in het engels is dat lastiger denk ik. Nee,met een keurig Nederlands/Amerikaans/Zweeds accent...quote:
Ja! Hahaha wat grappig. En mijn baas bleef maar tegen je praten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had ook ineens een nieuw facebookvriendinnetje
Oh en shiny, werk jij in Amsterdam op de afdeling boeken?? Kwam er heel toevallig zondag iemand naar Marieke vragen bij jou? Dan heb ik je gezien
Ik weet je achternaam nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom heb ik dan nog geen Slankies in m'n feestboek? Nou?![]()
Ik ben zeker niet leuk genoeg
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja! Hahaha wat grappig. En mijn baas bleef maar tegen je praten.
Heel vreemd inderdaad, wat een kleine wereld! Ik weet nog dat ik naar je broek keek omdat die volgens mij van H&M wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jawel behulpzaam though!
Goh, had ik toen geweten dat jij het was! Wel bizar he...
Uiteindelijk zag ik M lopen maar ze was druk, dus toen zijn we maar in het café gaan zitten
Klopt, heerlijke broek waar de halve wereld in rondlooptquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad, wat een kleine wereld! Ik weet nog dat ik naar je broek keek omdat die volgens mij van H&M was![]()
Ik zie en spreek Marieke niet zo vaak, volgens mij staat ze vaak op een andere afdeling. Ik dacht wel laatst toen ik haar zag: wat staat die bril haar ontzettend cool
Leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, heerlijke broek waar de halve wereld in rondlooptmaarja...
Die bril is van lensway.nl ! En zij kan echt alles op hebben geloof ik, ze heeft altijd toffe brillen. We hebben samen gestudeerd hier, Marieke was altijd mijn scriptie-schrijven-in-de-biebmaatje
Ik nu ook.quote:
Ja hee, het is ook nooit goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
O help nu heb ik verzoeken van mensen van wie ik niet weet wie het zijn.
ik heb andere fokkers gesuggereerd aan jou of andersom (dat vragen ze bij nieuwe mensen). als ze mij ook als vriendje hebben kun je ervanuitgaan dat t fokkers zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
O help nu heb ik verzoeken van mensen van wie ik niet weet wie het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |