dat is c., die is die avond in het donker zó een diepe vijver in gelopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahaaaa! Ja dan had Nynke ook gelijk!
Wat leuk zeg, zo op de foto ziet ie er tof uit!Jij staat er ook leuk op
Tevens LoL@de enthousiasteling vooraan
![]()
tuurlijk! AKNynke, Coldfeet en DaD had ik al, en nu Co en jou ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, hij ziet er leuk uit Kwak!
Ik ga je even toevoegen op Facebook, ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet er goed uit, daar kun je prima mee voor de dag komen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
dude... hij heeft zn facebook status al veranderdnou, dan hoeven we dat gesprek ook niet meer te hebben
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak! Wat leuk leuk
Nu ga ik bietjessalade maken, heb honger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde je een PM sturen, maar dat moet je nog even activeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef P.F. het volgende:
Heel raar, ik kan niet meer inloggen met P.F, dus als iemand mij deze week een PM heeft gestuurd heb ik hem niet kunnen lezen!
ik moet nog een klein beetje wennen denk ik. t voelt wel heel goed, maar ik heb t er nog met niemand over gehad bijna en daardoor voelt t nog niet helemaal echt ofzo... snap je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, daar kun je prima mee voor de dag komen!![]()
Leuk dat hij zijn status al gewijzigd heeft.
Voelt het ook al echt "aan" of ben je nog aan het wennen?
had jij de eerste helft wel meegerepeteerd? dan zat ik toen gewoon naast je!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef Sts het volgende:
Appetijtelijke meneer![]()
Vriendlief moet overwerken dus geen film vanavond. En ook maar geen biefstuk, het wordt saté met boontjes en rijst.
Ik heb je trouwens (geloof ik) eens zien optreden dit jaar, KwakIn Utrecht bij een scratch waar ik ook aan mee zou doen. Daar was mijn stem uiteindelijk te kapotgehoest voor. Ik durfde geen hoi te zeggen
![]()
Nee, ben uiteindelijk gewoon gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
had jij de eerste helft wel meegerepeteerd? dan zat ik toen gewoon naast je!!
ik deed idd. mee. je had gewoon hoi kunnen zeggen hoorik bijt niet
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awww....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Die relatiestatus op FB is best eng trouwens. Ik schrik telkens als een van mijn vrienden zijn/haar status heeft veranderd naar single
Ik weet jouw achternaam niet, dus dat is onbegonnen werk voor mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga ook maar es op een toevoeg-spree![]()
Ik heb net lekker gegetentwee corn tortilla's met runderreepjes, lekker spicy gekruid, met paprika, rode ui, avocado-prutje en ijsbergsla
![]()
En ik heb leuke kwark meegenomen, Framboos/Lychee en sinaasappel!
ik zocht je en ik kon je niet vinden!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga ook maar es op een toevoeg-spree![]()
Ik heb net lekker gegetentwee corn tortilla's met runderreepjes, lekker spicy gekruid, met paprika, rode ui, avocado-prutje en ijsbergsla
![]()
En ik heb leuke kwark meegenomen, Framboos/Lychee en sinaasappel!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
O ja, de achternaam van Maria wist ik wel nu ik hem zie.
QFTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
shiny, wat ben je toch een prachtig meisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |