Boekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja hoi! Mijn naam eindigt op "sma" en ik kom ook uit het donkerste gebied waar Kwak haar heit vandaan komt! Wil nu iemand Facebook vriendjes met mij worden?
SDB! Op welke afdeling werk je dan? Dan kan ik je de volgende keer komen bespieden
Ik heb je een request gestuurd!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Blurred86 het volgende:
ok, volgens mij heb ik DaD, Nynke, Viking, SDB en Moblo gevonden en uitgenodigd! Ik ben die met de engelse achternaam
Ik kreeg van jou en een lurker (quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Blurred86 het volgende:
ok, volgens mij heb ik DaD, Nynke, Viking, SDB en Moblo gevonden en uitgenodigd! Ik ben die met de engelse achternaam
Ik kreeg bij jullie ook een foutmelding, maar blijkbaar was het toch gelukt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg van jou en een lurker () een uitnodiging, en ik kan die van jou wel confirmen en die andere niet.
.
Edit: ondanks de talloze foutmeldingen is het blijkbaar toch gelukt.
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die kriegel zou worden als iemand mij tot zijn vriendinnetje zou bombarderen zonder dat eerst met mij te overleggen? Ik zou echt denken "Ho eens even, dat bepaal ik zelf wel!" Maargoed, ik ben dan ook relationeel wat gemankeerd.
En als Kwak het wel helemaal geweldig vindt is dat natuurlijk super
Mag ik daar ook in?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kom jij maar in het allochtone-namen-clubje!Jouw naam is echt awesome!
Hahahaha, anders denk jij bij iedere vrouw die je iets te lang aankijkt: "Zou dat Anna82 zijn?"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Boeken![]()
Niet bespieden hoor, gewoon hoi komen zeggen
Dat is mijn favo! Ik heb er vandaag nog een notitieboekje gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Boeken![]()
Niet bespieden hoor, gewoon hoi komen zeggen
Ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat wij nu ook wel nieuwsgierig zijn naar jouw datequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeuren![]()
Handig dus, dat Kwak dat niet heeft en woowww hahaha ik vind het zo leuk, en leuk om te lezen hoe het allemaal is gelopen![]()
![]()
[..]
Mag ik daar ook in?![]()
O en dat van die suggesties wist ik niet! Weten veel mensen dat? Want ik heb mijn date aan al mn vriendinnen laten zien via zijn facebookpagina![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeuren![]()
Handig dus, dat Kwak dat niet heeft en woowww hahaha ik vind het zo leuk, en leuk om te lezen hoe het allemaal is gelopen![]()
![]()
[..]
Mag ik daar ook in?![]()
O en dat van die suggesties wist ik niet! Weten veel mensen dat? Want ik heb mijn date aan al mn vriendinnen laten zien via zijn facebookpagina![]()
Oeh van Moleskine of Paperchase?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is mijn favo! Ik heb er vandaag nog een notitieboekje gekocht
Sigme, wat een rijkdom zo'n kalfje in de wei
Die mooi gedecoreerde hard-cover dingen zijn zo gaafquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oeh van Moleskine of Paperchase?
Haha precies, en ik heb wel eens dat mensen zeggen 'ja ik zag je werken, of op de bus wachten oid' en dat voelt zo raarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, anders denk jij bij iedere vrouw die je iets te lang aankijkt: "Zou dat Anna82 zijn?".
Ja he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die mooi gedecoreerde hard-cover dingen zijn zo gaafIk vind dan alleen niks gaaf genoeg om er in te schrijven
Oh, gewoon op m'n profielfoto. In the background.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kreeg bij jullie ook een foutmelding, maar blijkbaar was het toch gelukt!
Oeh, even zoeken naar de foto van jou en je meneer!
Naturlich! Jij hebt ook een mooie naam want je hebt hem ooit verteld, maar ik ben hem even kwijtquote:
Engels in Utrecht wordt t? of in Leiden? (studievereniging heet hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he?Soms als het heel rustig is sta ik ook heel hebberig naar die dingen te kijken. Ik mag nu van mezelf voor de uni een paar leuke kopen. En ik ben laatst wel gezwicht voor een Moleskine agenda
![]()
Over uni gesproken, ik heb al allemaal brieven gekregen voor de intro en boekenlijst enzo. En of ik lid wil worden van Albion. Ben echt benieuwd, wel leuk allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |