Boekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja hoi! Mijn naam eindigt op "sma" en ik kom ook uit het donkerste gebied waar Kwak haar heit vandaan komt! Wil nu iemand Facebook vriendjes met mij worden?
SDB! Op welke afdeling werk je dan? Dan kan ik je de volgende keer komen bespieden
Ik heb je een request gestuurd!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Blurred86 het volgende:
ok, volgens mij heb ik DaD, Nynke, Viking, SDB en Moblo gevonden en uitgenodigd! Ik ben die met de engelse achternaam
Ik kreeg van jou en een lurker (quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Blurred86 het volgende:
ok, volgens mij heb ik DaD, Nynke, Viking, SDB en Moblo gevonden en uitgenodigd! Ik ben die met de engelse achternaam
Ik kreeg bij jullie ook een foutmelding, maar blijkbaar was het toch gelukt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg van jou en een lurker () een uitnodiging, en ik kan die van jou wel confirmen en die andere niet.
.
Edit: ondanks de talloze foutmeldingen is het blijkbaar toch gelukt.
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die kriegel zou worden als iemand mij tot zijn vriendinnetje zou bombarderen zonder dat eerst met mij te overleggen? Ik zou echt denken "Ho eens even, dat bepaal ik zelf wel!" Maargoed, ik ben dan ook relationeel wat gemankeerd.
En als Kwak het wel helemaal geweldig vindt is dat natuurlijk super
Mag ik daar ook in?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kom jij maar in het allochtone-namen-clubje!Jouw naam is echt awesome!
Hahahaha, anders denk jij bij iedere vrouw die je iets te lang aankijkt: "Zou dat Anna82 zijn?"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Boeken![]()
Niet bespieden hoor, gewoon hoi komen zeggen
Dat is mijn favo! Ik heb er vandaag nog een notitieboekje gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Boeken![]()
Niet bespieden hoor, gewoon hoi komen zeggen
Ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat wij nu ook wel nieuwsgierig zijn naar jouw datequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeuren![]()
Handig dus, dat Kwak dat niet heeft en woowww hahaha ik vind het zo leuk, en leuk om te lezen hoe het allemaal is gelopen![]()
![]()
[..]
Mag ik daar ook in?![]()
O en dat van die suggesties wist ik niet! Weten veel mensen dat? Want ik heb mijn date aan al mn vriendinnen laten zien via zijn facebookpagina![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik zou dat heel gek vinden, als zonder enige andere vorm van communicatie/overleg zou gebeuren![]()
Handig dus, dat Kwak dat niet heeft en woowww hahaha ik vind het zo leuk, en leuk om te lezen hoe het allemaal is gelopen![]()
![]()
[..]
Mag ik daar ook in?![]()
O en dat van die suggesties wist ik niet! Weten veel mensen dat? Want ik heb mijn date aan al mn vriendinnen laten zien via zijn facebookpagina![]()
Oeh van Moleskine of Paperchase?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is mijn favo! Ik heb er vandaag nog een notitieboekje gekocht
Sigme, wat een rijkdom zo'n kalfje in de wei
Die mooi gedecoreerde hard-cover dingen zijn zo gaafquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oeh van Moleskine of Paperchase?
Haha precies, en ik heb wel eens dat mensen zeggen 'ja ik zag je werken, of op de bus wachten oid' en dat voelt zo raarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, anders denk jij bij iedere vrouw die je iets te lang aankijkt: "Zou dat Anna82 zijn?".
Ja he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die mooi gedecoreerde hard-cover dingen zijn zo gaafIk vind dan alleen niks gaaf genoeg om er in te schrijven
Oh, gewoon op m'n profielfoto. In the background.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kreeg bij jullie ook een foutmelding, maar blijkbaar was het toch gelukt!
Oeh, even zoeken naar de foto van jou en je meneer!
Naturlich! Jij hebt ook een mooie naam want je hebt hem ooit verteld, maar ik ben hem even kwijtquote:
Engels in Utrecht wordt t? of in Leiden? (studievereniging heet hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he?Soms als het heel rustig is sta ik ook heel hebberig naar die dingen te kijken. Ik mag nu van mezelf voor de uni een paar leuke kopen. En ik ben laatst wel gezwicht voor een Moleskine agenda
![]()
Over uni gesproken, ik heb al allemaal brieven gekregen voor de intro en boekenlijst enzo. En of ik lid wil worden van Albion. Ben echt benieuwd, wel leuk allemaal
Daar vind je mij ook vaak terug! Ik heb een boekje gekocht van een ander merk: de voorkant heeft zo'n wit kadertje en het boekje is een beetje groenig met organische vormen (en is ook wel een tikkeltje overprized). Ik lig nu al in bed en het boekje ligt in de kamer en ik kan het merk niet meer bedenken....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he?Soms als het heel rustig is sta ik ook heel hebberig naar die dingen te kijken. Ik mag nu van mezelf voor de uni een paar leuke kopen. En ik ben laatst wel gezwicht voor een Moleskine agenda
![]()
Oh ja Orla Kiely denk ik!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daar vind je mij ook vaak terug! Ik heb een boekje gekocht van een ander merk: de voorkant heeft zo'n wit kadertje en het boekje is een beetje groenig met organische vormen (en is ook wel een tikkeltje overprized). Ik lig nu al in bed en het boekje ligt in de kamer en ik kan het merk niet meer bedenken....
Ik heb trouwens heel veel boekjes en in lang niet alles staat iets, maar ik word er zo blij van om ze te hebben
Awww! Dat klinkt zo zielig dat je daar eenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken: ik kreeg nie eens een landkaart![]()
Ik zag het al ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, gewoon op m'n profielfoto. In the background..
Koesjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww! Dat klinkt zo zielig dat je daar eenvoor krijgt!
.
Ja, die!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja Orla Kiely denk ik!
Ja ik ben ook notitieboekjes fan
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja Orla Kiely denk ik!
Ja ik ben ook notitieboekjes fan
Jup, anglistenslankies representquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Gaat Shiny ook Engels studeren?.
Nu hebben we de anglistenlimiet hier wel bereikt hoor!![]()
.
ik ga 'm hier niet neerzettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Naturlich! Jij hebt ook een mooie naam want je hebt hem ooit verteld, maar ik ben hem even kwijt
Hebben ze in Utrecht geen literatuurliefhebbende anglisten die hun P in één jaar halen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo is een net-propedeuse-gehaald-in-1-jaar-literatuurliefhebber-Anglist (hebben ze in U niet, dus da's anders)
Valt wel mee want er is geen Pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze in Utrecht geen literatuurliefhebbende anglisten die hun P in één jaar halen?. Dat is toch ernstig!
.
Ik ga slapies doen. Morgen krabpaal!
. Hoop ik dan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Oh jij en Maria bestaan ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best knap. Aangezien mijn ouders,zusje en ik daar toch echt niet wonen![]()
Naaw!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh jij en Maria bestaan ook niet. Ik kreeg wel een landkaart, maar een lege.
En ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar Vik, we zijn allemaal anders he! Kwak is een Linguistics-PhD-juf-Anglist, Mo is een net-propedeuse-gehaald-in-1-jaar-literatuurliefhebber-Anglist (hebben ze in U niet, dus da's anders), Shiny is een Beginnend Anglist met Diverse Interesses en ik ben een postkoloniale literatuur anglist
(die minoren laat ik nu even achterwege
)
Ik klikte op Shiny's profiel, want nieuwsgierig, maar geen foto's daarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
shiny, wat ben je toch een prachtig meisje!
Ahja ik dacht al dat ik vast iemand vergat! Volgens mij zijn er zelfs nog wel meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En iken ik
!
Ik denk niet-academische-meer-taalkundige-dan- literatuurminnende-maar-het-liefst-gewoon-juf-juf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |