nounou noem je Co nou een oudere vrouw? ga je mond spoelen met zeepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik wist de naam van mini niet (wel toen ik hem eenmaal zag, toen herinnerde ik het me weer), dus ik had bijna een oudere vrouw toegevoegd die net vriendjes is geworden met Kwak.
Nee, Co bedoelde ik niet. Een non-Slankie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nounou noem je Co nou een oudere vrouw? ga je mond spoelen met zeep
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is goed! hehe![]()
Ik vinnem ook wel cool maar hij wordt helaasch vaak verkeerd uitgesproken.
Jouwes ook trouwens, ik vind het een beetje een stoere maffianaam
Ik kom uit de donkerste gemeente daar helemaal bovenin:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die van mij wel: kijk maar waar hij voorkomt!
[ afbeelding ]
Had het al gevondenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens is de achternaam van mn mams echt GroningsEn toen deels verhuisd naar Amsterdam. Grappig wel, zijn er ook best veel van.
Janies: je kan kijken op www.meertens.knaw.nl en dan rechts bij familienamen!En yay voor de poezel!
Ik heb m weggegooid tijdje terugquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn allemaal heel lief hoor, maar ik doe niks meer met m'n hyves
Ja hoi! Mijn naam eindigt op "sma" en ik kom ook uit het donkerste gebied waar Kwak haar heit vandaan komt! Wil nu iemand Facebook vriendjes met mij worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een erg Friese achternaam en je bent erbij, je bent erbijijijij
* kwakz0rbokst met Vik, Nyn en DaD
(ok ok, Nynke en Vik hebben stiekem een meer Saksische/Groningse/Drentse achternaam maar toch....)
uhuhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wrom, jij ook?
Ik woon nu alleen in Lelystad
Meeste van mijn familie woont daar nog, vader woont al jaren in België...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhuh![]()
Al woon ik nu ook niet meer in Eindhoven, maar mijn ouders nog wel
quote:
ik ben niet vrij, maar we kunnen natuurlijk best even een kop thee ergens gaan drinken!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:48 schreef Sarabi het volgende:
Kwak ben jij maandagochtend toevallig vrij en in Leiden? Ik moet mezelf zien te vermaken in Leiden dan
same here!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
Yay mijn eerste slank-vriendinnetje is een feit!
ik zou het btw wel op prijs stellen om niet bij mijn nick van hier genoemd te worden of referenties naar fok op mijn facebook te hebben![]()
nu echt afwassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |