Daar vind je mij ook vaak terug! Ik heb een boekje gekocht van een ander merk: de voorkant heeft zo'n wit kadertje en het boekje is een beetje groenig met organische vormen (en is ook wel een tikkeltje overprized). Ik lig nu al in bed en het boekje ligt in de kamer en ik kan het merk niet meer bedenken....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he?Soms als het heel rustig is sta ik ook heel hebberig naar die dingen te kijken. Ik mag nu van mezelf voor de uni een paar leuke kopen. En ik ben laatst wel gezwicht voor een Moleskine agenda
![]()
Oh ja Orla Kiely denk ik!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daar vind je mij ook vaak terug! Ik heb een boekje gekocht van een ander merk: de voorkant heeft zo'n wit kadertje en het boekje is een beetje groenig met organische vormen (en is ook wel een tikkeltje overprized). Ik lig nu al in bed en het boekje ligt in de kamer en ik kan het merk niet meer bedenken....
Ik heb trouwens heel veel boekjes en in lang niet alles staat iets, maar ik word er zo blij van om ze te hebben
Awww! Dat klinkt zo zielig dat je daar eenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken: ik kreeg nie eens een landkaart![]()
Ik zag het al ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, gewoon op m'n profielfoto. In the background..
Koesjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww! Dat klinkt zo zielig dat je daar eenvoor krijgt!
.
Ja, die!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja Orla Kiely denk ik!
Ja ik ben ook notitieboekjes fan
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja Orla Kiely denk ik!
Ja ik ben ook notitieboekjes fan
Jup, anglistenslankies representquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Gaat Shiny ook Engels studeren?.
Nu hebben we de anglistenlimiet hier wel bereikt hoor!![]()
.
ik ga 'm hier niet neerzettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Naturlich! Jij hebt ook een mooie naam want je hebt hem ooit verteld, maar ik ben hem even kwijt
Hebben ze in Utrecht geen literatuurliefhebbende anglisten die hun P in één jaar halen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo is een net-propedeuse-gehaald-in-1-jaar-literatuurliefhebber-Anglist (hebben ze in U niet, dus da's anders)
Valt wel mee want er is geen Pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze in Utrecht geen literatuurliefhebbende anglisten die hun P in één jaar halen?. Dat is toch ernstig!
.
Ik ga slapies doen. Morgen krabpaal!
. Hoop ik dan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Oh jij en Maria bestaan ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best knap. Aangezien mijn ouders,zusje en ik daar toch echt niet wonen![]()
Naaw!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh jij en Maria bestaan ook niet. Ik kreeg wel een landkaart, maar een lege.
En ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar Vik, we zijn allemaal anders he! Kwak is een Linguistics-PhD-juf-Anglist, Mo is een net-propedeuse-gehaald-in-1-jaar-literatuurliefhebber-Anglist (hebben ze in U niet, dus da's anders), Shiny is een Beginnend Anglist met Diverse Interesses en ik ben een postkoloniale literatuur anglist
(die minoren laat ik nu even achterwege
)
Ik klikte op Shiny's profiel, want nieuwsgierig, maar geen foto's daarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
shiny, wat ben je toch een prachtig meisje!
Ahja ik dacht al dat ik vast iemand vergat! Volgens mij zijn er zelfs nog wel meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En iken ik
!
Ik denk niet-academische-meer-taalkundige-dan- literatuurminnende-maar-het-liefst-gewoon-juf-juf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |