ruudt gokt op 29 berichtjes voor positief bericht terug, ikzelf op 36quote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef bluebit het volgende:
crap, zul je zien. ik krijg dus nu een berichtje. hang on, ff checken of het een restraining order is of niet
en topic dicht.
Nou nee hoor, als kalverliefde alleen voor tieners is dan hebben vrouwen niks te zoeken op datingsites. Wat mij eigenlijk sowieso al verbaaste toen ik voor het eerst een datingsite zag, wat doen vrouwen daar eigenlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef Silenus het volgende:
Dat kan dus niet, kalverliefde is juist een term die voorbehouden is aan tieners.
Het komt voor vrouwen wel allemaal aanwaaien maar dat wil niet zeggen dat ze daar tevreden mee zijn, daarom zitten vrouwen op datingsites.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou nee hoor, als kalverliefde alleen voor tieners is dan hebben vrouwen niks te zoeken op datingsites. Wat mij eigenlijk sowieso al verbaaste toen ik voor het eerst een datingsite zag, wat doen vrouwen daar eigenlijk?
Er zijn zelfs mensen van boven de 50 die nog aan kalverliefde doen dus het is van alle leeftijden.
Ik bedoel meer dat de term 'kalverliefde' alleen daarop slaat. Dus ik weet niet wat je nu precies bedoelt. Dat ze iemand eerst een beetje leuk moeten vinden?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou nee hoor, als kalverliefde alleen voor tieners is dan hebben vrouwen niks te zoeken op datingsites. Wat mij eigenlijk sowieso al verbaaste toen ik voor het eerst een datingsite zag, wat doen vrouwen daar eigenlijk?
Er zijn zelfs mensen van boven de 50 die nog aan kalverliefde doen dus het is van alle leeftijden.
ff kijken, bij deze:quote:
doorgaans brabbel ik ook maar wat,quote:Hoi, ik lees net in je oproep dat je me zocht![]()
Wat zou volgens jou de perfecte date zijn?
Ok, ik ga voor 40! We kunnen niet allemaal hetzelfde roepen natuurlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef bluebit het volgende:
nou, game on : het was een "geen interesse"
Je wilt dus zeggen dat vrouwen een luxe probleem hebben op datingsites?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het komt voor vrouwen wel allemaal aanwaaien maar dat wil niet zeggen dat ze daar tevreden mee zijn, daarom zitten vrouwen op datingsites.
Jep!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat vrouwen een luxe probleem hebben op datingsites?
bijv.
Ze maken zich druk over een ferrari of een porsche terwijl sommige die niet eens kunnen betalen?
Nee, want dat zou het zijn als er allllemaal leuke kerels waren en ze er maar één mogen houden. Ze kunnen gewoon geen leuke vent vinden, en dat komt omdat er een ernstig tekort is aan leuke, grappige en aantrekkelijke kerels. Daarentegen is er een overschot aan lelijke kansloze apen, iets waar ze niks mee van doen willen hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat vrouwen een luxe probleem hebben op datingsites?
Hier moet ik het denk ik mee eens zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, want dat zou het zijn als er allllemaal leuke kerels waren en ze er maar één mogen houden. Ze kunnen gewoon geen leuke vent vinden, en dat komt omdat er een ernstig tekort is aan leuke, grappige en aantrekkelijke kerels. Daarentegen is er een overschot aan lelijke kansloze apen, iets waar ze niks mee van doen willen hebben.
Dames, am I right?
Met zulke berichtjes ga ik voor... 62! En afkomstig van een dikke negerin, die je nog geen berichtje hebt gestuurdquote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef bluebit het volgende:
[..]
ff kijken, bij deze:
[..]
doorgaans brabbel ik ook maar wat,
In het vorige deel stond toch al dat een foto met mouwloos shirt niet oke is?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef bluebit het volgende:
[..]
ff kijken, bij deze:
[..]
doorgaans brabbel ik ook maar wat,
Tja dat is zeker waar maar wordt dat niet door het luxeprobleem zo geschapen(op datingsites)?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, want dat zou het zijn als er allllemaal leuke kerels waren en ze er maar één mogen houden. Ze kunnen gewoon geen leuke vent vinden, en dat komt omdat er een ernstig tekort is aan leuke, grappige en aantrekkelijke kerels. Daarentegen is er een overschot aan lelijke kansloze apen, iets waar ze niks mee van doen willen hebben.
Dames, am I right?
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja dat is zeker waar maar wordt dat niet door het luxeprobleem zo geschapen(op datingsites)?
Ik bedoel als je arm bent in een arm land moet je ook onderaan beginnen en moet je er alles om doen om wat geld te verdienen. Terwijl de rijken alleen maar meer geld hoeven te maken. De armen die gaan dus bedelen voor geld bij de rijken. Een rijk iemand zal ook nooit in een arme investeren tenzij die hem uit kan buiten omdat ie toch met weinig geld genoegen moet nemen. Je hebt altijd een paar armen die het voor de hardwerkende armen verpesten.
in dit geval gaat het niet om geld maar om seksualiteit(in princiepe).
Maar wie is nu schuldig de armen die het verpesten of de rijke mensen die niet in de armen investeren. Een beetje een dillema.
Nou zo gaat het met luxeproblemen in arme landen. De armen worden agressiever en de rijken zetten zich af tegen de armen. Ik zie op rp eigenlijk niet zo veel verschil.quote:
Over Foekje Dillema gesproken, zij zou het ook niet bepaald goed doen op datingsites vandaag de dag.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar wie is nu schuldig de armen die het verpesten of de rijke mensen die niet in de armen investeren. Een beetje een dillema.
Nou nee, ze is dood ^_^quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over Foekje Dillema gesproken, zij zou het ook niet bepaald goed doen op datingsites vandaag de dag.
[ afbeelding ]
Stuur die 18 jarige maar naar mij door.....quote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef GForceT1 het volgende:
Ik gok dat iemand van Fok! je een berichtje stuurt en dat het daar bij blijft. One-liners werken online niet.
Meesterlijke avond dit. Vrouwen sturen uit zichzelf berichtjes![]()
1x 18 jaar en bi-sexueel (sorry maar 11 jaar jonger wordt toch niets)
1x 26 en bijna dokter![]()
1x 26 en agrariër
lijkt mij geen faker. Beetje jong alleenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stuur die 18 jarige maar naar mij door.....
Pics?
Niet te serieus nemen....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet meegekregen hoe de eerste date ging! Was het gezellig? Gezoend?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef MMUFC het volgende:
Vandaag niet gechat maar heb gister al met een dame afgesproken dat we deze week een 2e date gaan plannenBenieuwd wat het wordt want vind het toch wel een erg leuke dame
![]()
![]()
De eerste date was ook voor ik in deze topic reeks kwam kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb niet meegekregen hoe de eerste date ging! Was het gezellig? Gezoend?
Date tip 1 als je gaat daten spuit je dan vol met parfum(niet te veel) en groet de dame door 3 keer te kussen op haar wang dan heb je de rest van avond al binnengesleept, zoen na afloop ook 3 keer op de wang.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De eerste date was ook voor ik in deze topic reeks kwam kijken
1e date was inderdaad heel gezellig! We waren naar de film geweest en hebben daarna nog ruim 1,5 uur buiten zitten kletsen! en nee niet gezoend
Die drie zoenen is ook wel gebeurdquote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Date tip 1 als je gaat daten spuit je dan vol met parfum(niet te veel) en groet de dame door 3 keer te kussen op haar wang dan heb je de rest van avond al binnengesleept, zoen na afloop ook 3 keer op de wang.
Neej nooit direct zoenen op de eerste date als de vrouw het iniatief niet neemt!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Ok, dan weet je wat je op de tweede date te doen staat!
Date tip 2: Neem nooit date-tips van Picardmike aan.![]()
Na afloop van de date gewoon direct zoenen.
Waarom niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Neej nooit direct zoenen op de eerste date als de vrouw het iniatief niet neemt!
I beg to differ. Je moet niet alles wat je op jezelf betrekt als een algemeen geldende waarheid zien.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef picardmike het volgende:
Maar knapper wordt je niet de komende jaren dus wat wil je dan als vrouw idd een kalverliefde.
Nee dat kan je beter niet doen. Hoewel er manieren zijn om er achter te komen of je het iniatief kan nemen. Dat kan zijn door te voelen of door te kijken hoe ze reageerd op kussen op de wang daarna kan je wellicht verder naar haar mond.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom niet?Wat een onzin, dat kan best. De man moet sowieso het initiatief nemen, daar ben je een man voor.
En waarom niet dan? Ik zit nu nog steeds aan haar vast.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:55 schreef picardmike het volgende:
Neej nooit direct zoenen op de eerste date als de vrouw het iniatief niet neemt!
Heb jij daar negatieve ervaringen mee dan? Ik zoen eigenlijk bijna altijd op de eerste date, is nog nooit fout gegaan. (Met de vrouwen met wie ik wílde zoenen danquote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee dat kan je beter niet doen. Hoewel er manieren zijn om er achter te komen of je het iniatief kan nemen. Dat kan zijn door te voelen of door te kijken hoe ze reageerd op kussen op de wang daarna kan je wellicht verder naar haar mond.
Nee eigenlijk niet maar ik doe het gewoon bijna nooit uit mezelf.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb jij daar negatieve ervaringen mee dan? Ik zoen eigenlijk bijna altijd op de eerste date, is nog nooit fout gegaan. (Met de vrouwen met wie ik wílde zoenen dan)
Als je niet gezoend wil worden door een vrouw dan neem je toch automatisch al afstand? Dan moet ze je dus bespringen wil ze je zoenen, dat is sowieso al weird dus dan kan je gewoon terugtrekken.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef GForceT1 het volgende:
Sil ben je ook wel eens gezoen door vrouwen waarvan je dacht 'méééh?
En wat deed je toen? Of was dat afhankelijk van de alcohol inname
Dat sowieso. Maar uh, waarom dan pas?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Date tip 2: Neem nooit date-tips van Picardmike aan.![]()
Na afloop van de date gewoon direct zoenen.
Zei ik tochquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Sander het volgende:
Nou, op OkCupid eens een berichtje verstuurd. Die site is echt een miljard keer fijner dan de rest. Ben benieuwd
We hebben het hier wel over Dé Baron. Die heeft dat vast meegemaakt. Al die golddiggers op jacht naar een adelijke titelquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je niet gezoend wil worden door een vrouw dan neem je toch automatisch al afstand? Dan moet ze je dus bespringen wil ze je zoenen, dat is sowieso al weird dus dan kan je gewoon terugtrekken.
Nouja, méééh...wel eens gezoend waarvan het voor mij niet per se hoefde maar ja. Je bent er toch.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef GForceT1 het volgende:
Sil ben je ook wel eens gezoen door vrouwen waarvan je dacht 'méééh?
En wat deed je toen? Of was dat afhankelijk van de alcohol inname
Word je daar opgewonden van ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een heerlijk topic zo, waar een hele sloot mannen zich de hele tijd in een vrouw probeert te verplaatsen om tot antwoorden op hun eigen vragen te komen
Ik denk dat dat een verloren zaak is... als hij dit soort opmerkingen niet in dit topic plaatst, stuurt hij ze wel naar me via pm...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Silenus het volgende:
Date-tip 3: Vraag nooit aan vrouwen of ze opgewonden raken nadat ze een normale opmerking hebben geplaatst.
Valt niet onder datetips is gewoon een normale vraag.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Silenus het volgende:
Date-tip 3: Vraag nooit aan vrouwen of ze opgewonden raken nadat ze een normale opmerking hebben geplaatst.
Weet je het heeel zeker?quote:Ik denk dat dat een verloren zaak is... als hij dit soort opmerkingen niet in dit topic plaatst, stuurt hij ze wel naar me via pm...
quote:
Dat is wel heel dubbelzinnig!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een heerlijk topic zo, waar een hele sloot mannen zich de hele tijd in een vrouw probeert te verplaatsen om tot antwoorden op hun eigen vragen te komen
Godzijdank is het niet besmettelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Hij wordt met de dag gekker, die picardmike.
weet je dat heel zeker?quote:
Haha, jij bent geestig!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een verdorven geest jongeman
Eenen seer wonderlijck heerschschap, maer immer ter onzer leering ende vermaeck.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Hij wordt met de dag gekker, die picardmike.
Tja, zonder vrouwen hadden dating-sites (voor hetero-mannen) natuurlijk geen zin...quote:Wat mij eigenlijk sowieso al verbaaste toen ik voor het eerst een datingsite zag, wat doen vrouwen daar eigenlijk?
Of het zijn gewoon normale vrouwen die op verschillende manier mannen willen ontmoeten omdat het om welke reden dan ook in de kroeg/op het werk niet wil vlotten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
Het verbaast mij af en toe wel eens wat voor lekkere dames daar op zitten.... blijkbaar hebben ze dan toch genoeg minpunten waardoor mannen evengoed niet met ze willen leven
Denk daar maar eens over na
Kan me toch niet voorstellen dat KLM stewardessen het moeilijk hebben.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon normale vrouwen die op verschillende manier mannen willen ontmoeten omdat het om welke reden dan ook in de kroeg/op het werk niet wil vlotten?
KLM stewardessen hebben juist het moeilijkst, want als ze net een leuke jongen/man ontmoeten, moeten ze weer naar Shanghai (ofzo)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat KLM stewardessen het moeilijk hebben.....
Autobiografisch ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
KLM stewardessen hebben juist het moeilijkst, want als ze net een leuke jongen/man ontmoeten, moeten ze weer naar Shanghai (ofzo)
en pas 4 weken later zijn ze weer terug in NL
ondertussen heeft haar potentiële lover alweer 5 meiden gepaald..
en zoniet, dan gaat 1 van de 2 tijdens de relatie wel vreemd...
In de kroeg trek je als vrouw zijnde natuurlijk ook een bepaald soort mannen aan. Niet elke vrouw zit daar op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon normale vrouwen die op verschillende manier mannen willen ontmoeten omdat het om welke reden dan ook in de kroeg/op het werk niet wil vlotten?
Vrouwen met veel eisenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:00 schreef MalleJongen het volgende:
Het leukste profiel wat ik ooit ben tegengekomen op RP:![]()
Eerlijkheid, humor, intelligentie, respect, passie.....
Deze vijf eigenschappen heb ik en vind ik onontbeerlijk bij n liefje.
Daarnaast zijn er natuurlijk nog wat dingen die leuk zijn, maar niet per se móeten:
creativiteit
zelfspot
hoffelijkheid en galantheid - ja soms ben ik best ouderwets, but I like to be treated like a lady!
borsthaar (heb ik zelf niet)
sterke armen & schouders (zie boven)
and I'm a sucker for brown eyes... :-) (zie boven)
dingen waar ik héél moe van word:
* niet in staat zijn je moerstaal foutloos te spreken én te schrijven (en hou op over dyslexie... 6% lijdt eraan, 60% claimt het)
* gezeur over roken. niet-roker, prima, maar ik rook dus wél, veel, graag, overal. punt.
* maatje (ga bij n visvereniging), haardvuur (word jij écht aantrekkelijker als er n paar blokken hout in de fik staan?)
strandwandeling (het Nederlandse strand is koud, vies en het waait er altijd)
* een dag niet gelachen blabla, we zien wel waar het schip blabla
* een foto met A een bord eten voor je smoel, B je kinderen erbij (wil ik jou daten of je kids?), C jij leunend tegen je auto of motor (hoe hard jullie mannen ook proberen, wij (échte) vrouwen lopen daar écht niet warm voor), D jij zwemmend tussen dolfijnen, hangend aan een bergklif, leunend op je racefiets (in bijpassende outfit, ieuw), gearmd met andere vrouw (jajajaja je hebt vriendinnen, good for you), lijkbleek onder water met zuurstoffles op je rug... of andere 'kijk mij es interessant wezen' foto's....
Veeleisend? Ja!
Ik ben geen 42 geworden om genoegen te nemen met minder dan het beste!
PS Ik woon in Utrecht, en hier blijf ik wonen tot mn dood... Tenzij jij me meesleept naar een exotisch buitenland! Maar een dorp in de polder trekt me écht niet, sorry..... Net zomin als de Amsterdamse grachtengordel btw....
PS2 Overdag elkaars gelijke, om 's avonds te kunnen genieten van het verschil....
Stuur haar dan een bericht... wie weet wat eruit komtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:09 schreef Sander het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel leuk. Ze weet wat ze wil, en je zal het weten ook
Geweldig! Het is dat ze te oud is anders had ik haar meteen een berichtje gestuurd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vrouwen met veel eisen
Zo'n vrouw kan toch nooit serieuze berichten ontvangen? Er is altijd wel een punt waaraan je als man niet voldoet...
Tis alleen maar ikke ikke ikke in dat profiel
Ze is 42. No thxquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stuur haar dan een bericht... wie weet wat eruit komt
Zeuren over het nivo nederlands en dan "n" als een woord gebruiken met nog een aantal verminkingen van de nederlandse taal, lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:00 schreef MalleJongen het volgende:
[...]
PS Ik woon in Utrecht, en hier blijf ik wonen tot mn dood... Tenzij jij me meesleept naar een exotisch buitenland! Maar een dorp in de polder trekt me écht niet, sorry..... Net zomin als de Amsterdamse grachtengordel btw....
PS2 Overdag elkaars gelijke, om 's avonds te kunnen genieten van het verschil....
Nivo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:32 schreef Moro het volgende:
Zeuren over het nivo nederlands en dan "n" als een woord gebruiken met nog een aantal verminkingen van de nederlandse taal, lekker hypocriet.
Inderdaad.. maar ik ben dan ook iemand die fouten gaat zitten zoeken als ik zie dat ze verwacht dat je foutloos Nederlands gebruiktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:32 schreef Moro het volgende:
[..]
Zeuren over het nivo nederlands en dan "n" als een woord gebruiken met nog een aantal verminkingen van de nederlandse taal, lekker hypocriet.
En ze heeft geen PS3
Ach.. ik heb geen talen-knobbel... en met mijn(mequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef GlenSpey het volgende:
Ik voorspel een discussie over hbo/mbo en de Nederlandse taal...
Dus eigenlijk zoekt ze een dode man?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef MalleJongen het volgende:
Zag net een Belgische op RP:
Ik zoek een fatsoen, lijk man zonder bij bedoelingen
voor vriendschap
en wie weet mischiens meer
voeg me maar toe
Het is weer eens wat anders dan het gebruikelijke riedeltje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:00 schreef MalleJongen het volgende:
- knip-
Ik wil wel iemand die een PS3 heeft hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:32 schreef Moro het volgende:
[..]
En ze heeft geen PS3
PM je adres maar evenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel iemand die een PS3 heeft hoor.
Dit is wel heel herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:00 schreef MalleJongen het volgende:
dingen waar ik héél moe van word:
* niet in staat zijn je moerstaal foutloos te spreken én te schrijven (en hou op over dyslexie... 6% lijdt eraan, 60% claimt het)
* gezeur over roken. niet-roker, prima, maar ik rook dus wél, veel, graag, overal. punt.
* maatje (ga bij n visvereniging), haardvuur (word jij écht aantrekkelijker als er n paar blokken hout in de fik staan?)
strandwandeling (het Nederlandse strand is koud, vies en het waait er altijd)
* een dag niet gelachen blabla, we zien wel waar het schip blabla
* een foto met A een bord eten voor je smoel, B je kinderen erbij (wil ik jou daten of je kids?), C jij leunend tegen je auto of motor (hoe hard jullie mannen ook proberen, wij (échte) vrouwen lopen daar écht niet warm voor), D jij zwemmend tussen dolfijnen, hangend aan een bergklif, leunend op je racefiets (in bijpassende outfit, ieuw), gearmd met andere vrouw (jajajaja je hebt vriendinnen, good for you), lijkbleek onder water met zuurstoffles op je rug... of andere 'kijk mij es interessant wezen' foto's....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
wtf plaats je mijn foto hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Terwijl er bij een 42-jarige het beste wel af isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:00 schreef MalleJongen het volgende:
Veeleisend? Ja!
Ik ben geen 42 geworden om genoegen te nemen met minder dan het beste!
quote:
*kras*quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook zo'n erge dooddoener die je heel veel ziet:quote:
Puik plan. Silenusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we in de OP enkele do's en dont's vermelden van wat je wel en niet in relatieprofielen moet zetten.
Geniaal plan. Weg met een dach nie gelagge is een dach nie geleeft!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we in de OP enkele do's en dont's vermelden van wat je wel en niet in relatieprofielen moet zetten.
nee, ik geil niet op paarden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Geniaal plan. Weg met een dach nie gelagge is een dach nie geleeft!![]()
Ik zag vandaag ook nog een mooie. Een van de vragen bij FriendScout24 is "Waarvoor zou jij je leven riskeren?" en daar had iemand ingevuld: Als ze aan me geliefde komen dan kom ik op de bles.
Iemand onlangs nog op de bles gekomen? Anyone?
Ik zeg: 1 of 2 pakkende zinnen en de rest regel je via berichtjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Niet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Gala6183 het volgende:
Berichtjes die je niet begint met "Hee lekkertje"
Me geliefde.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Gala6183 het volgende:
Geniaal plan. Weg met een dach nie gelagge is een dach nie geleeft!![]()
Ik zag vandaag ook nog een mooie. Een van de vragen bij FriendScout24 is "Waarvoor zou jij je leven riskeren?" en daar had iemand ingevuld: Als ze aan me geliefde komen dan kom ik op de bles.
Iemand onlangs nog op de bles gekomen? Anyone?
Prinsessen horen in een toren, niet op een paardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Me geliefde.En zij is de prinses op het witte paard ofzo?
Prinsessen horen in de keuken, waar ze voor mij het eten klaarmakenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Prinsessen horen in een toren, niet op een paard
En ze houdt van leuke dingen doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Me geliefde.En zij is de prinses op het witte paard ofzo?
En van lekker eten waarschijnlijk. Ik niet, ik eet alleen maar vieze dingenquote:
Haha ik heb het omgekeerde, do -> patat, don't -> friet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef Maanvis het volgende:
overigens wel grappig, vandaag had ik een meiske die zei dat ze geen patat at.. komt er te staan "patat is een don't"...
wist zij veel dat ik friet als DO heb ingesteld
Zou je daar serieus iemand op laten vallen vraag ik me dan af?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik heb het omgekeerde, do -> patat, don't -> friet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iemand van 30 die dit woord gebruikt "nieuwschierig "![]()
Lueke dingens nog wel. Die heb ik nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:05 schreef MalleJongen het volgende:
Nou, nog zo'n lichtpunt![]()
Ik ben een vrouw houdt van gezelligheid, lachen uiteten enz wil graag een iemand die goed kan communiceren geen luegens over andere vrouw enz enz ik wil graag die persoon leren kennen samen lueke dingens doen enz enz en geen spelletjes komen spelen met mij en foto AUB
Jij ook al?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En van lekker eten waarschijnlijk. Ik niet, ik eet alleen maar vieze dingen
Ik was toch blij verrast dat ze 'communiceren' wel goed schreef.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:23 schreef MalleJongen het volgende:
Wat een triestheid allemaal. Vooral er nog bij vermelden dat je een vrouw bent, tja was eigenlijk al moeilijk te zien. Iemand die goed kan communiceren....valt grammatica daar niet onder......?
Lueke dingens doen. En wat mag dat dan wel zijn?
quote:"hoi.
hoe ik jou spofiel lees spreekt het mij goed aan.
ik zal niet te veel typen gelijk. want dat komt verder wel als de intresse ook wederzeids is"
You gotta be fucking kidding me.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik was toch blij verrast dat ze 'communiceren' wel goed schreef.
Had ik dit interesseberichtje al eens gepost?
[..]
quote:Wie ben ik
Passies: tekenen, kleren naaien, dode dieren prepareren, beeldende kunst, fysische antropologie, illustratie, (bonsai)bomen, planten, schilderen, handwerken, buikdansen, yoga, zon, wandelen, kinderboeken, zwemmen, vlinders, operaties, anatomie, ziektes, reizen, botten en schedels, kinderen, snorkelen, hunebedden, films, mooie dingen vinden, lezen, fotograferen, kantjes, vogelpootjes, oude huizen, lucide dromen, glas in lood, kralentasjes, aquariumvissen, naturalis, schelpen, fossielen, boeken, sterk water, regenbogen, orchideeen, mummies, mijn huis versieren, verzamelingen, ordenen, wijlen mijn konijn, insecten, piano spelen, dode muisjes, slapen, plattegronden/ doorsnedes, archeologie, meubels maken en natuurlijk muziek (wereldmuziek; Arabisch, Afrikaans, Iers, Spaans, Frans, Balkan, Portugees, Cubaans enz. electro, techno, raii, klezmer, ska, noise, gothic, folk enz.)
Wat voor iemand zoek ik?
Een bijzondere man die intelligent en creatief is. Gevoelig en ondernemend. Alternatief maar ook sociaal. Graag een onverzorgd uiterlijk. Lange, slanke mannen met veel haar hebben een pre. (geen WK-kijker)
Hahaha die was zatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:23 schreef MalleJongen het volgende:
Lueke dingens doen. En wat mag dat dan wel zijn?
TLDR maar ik zie dat ze van aquariumvissen houdt, dan ben ik wel iets voor haar ... stuur haar profiel eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef Knipoogje het volgende:
Dit vind ik wel een grappig profiel... heeft ook een leuke foto, maar ja, kan geen interesse sturen
Ik ben ook totaal haar type niet, dus laat ik het maar niet doen ook.
[..]
quote:Man van 55 zit in rolstoel praat via computer wil leuke vrouw ontmoeten voor een intieme relatie.
Misschien net iets te zakelijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil een keer een goed eerlijk profiel maken en kwam zo tot deze opsomming, wat vinden jullie er van?
Positieve eigenschappen van mezelf zijn:
-rustige persoonlijkheid
-kan makkelijk relativeren
-word zelden tot nooit boos
-erg verdraagzaam
-ik kan goed luisteren
-sta open voor andere meningen / ideeen
Negatief eigenschappen heb ik ongetwijfeld ook wel, al vind ik eigenlijk dat anderen dat zouden moeten beoordelen.
Maar goed, ik kan wel een paar dingen bedenken:
-organiseer niet graag feestjes
-houd er ook niet zo van om b.v. m'n verjaardag te vieren.
-overdreven uitgebreid eten vind ik niet prettig (zonde van het vele eten dat overblijft)
-ben niet zo heel sportief, maar heb wel ruim 10 jaar gevoetbald (ik volg wel graag sport op TV en via tijdschriften).
-ben niet de meeste attente persoon (ik stuur geen kerstkaarjes ofzo)
Hobby's
-webdevelopment,
-oude steden bezoeken,
-afentoe pretpark en/of dierentuin etc bezoeken
-uitgaan (liefst naar de kroeg, maar geen overvolle apres-ski bar)
-tijdschriften lezen (o.a. vi, quest, historisch nieuwsblad, sportweek)
....en last but not least, lekker niks doen afentoe, gewoon genieten van het mooi weer bijvoorbeeld
Nogal veel woorden om te zeggen dat je totaal niet interessant bent, en dat ze maar beter snel naar het volgende profiel moeten gaan!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil een keer een goed eerlijk profiel maken en kwam zo tot deze opsomming, wat vinden jullie er van?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen die laatste zin vind ik minder. Het slechte Nederlands zal wel komen omdat de beste man uit Noorwegen komt.
ik zit lekker te klooien zeg
Probeer dit eens als een geïnteresseerde vrouw te lezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
-rustige persoonlijkheid
-erg verdraagzaam
-ik kan goed luisteren
Negatief eigenschappen heb ik ongetwijfeld ook wel, al vind ik eigenlijk dat anderen dat zouden moeten beoordelen.
-overdreven uitgebreid eten vind ik niet prettig (zonde van het vele eten dat overblijft)
-ben niet zo heel sportief, maar heb wel ruim 10 jaar gevoetbald (ik volg wel graag sport op TV en via tijdschriften).
Hobby's
-webdevelopment,
-oude steden bezoeken,
....en last but not least, lekker niks doen afentoe, gewoon genieten van het mooi weer bijvoorbeeld
Vetgedrukte shit, is in de ogen van de meeste vrouwen no go.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
-rustige persoonlijkheid
-erg verdraagzaam
-ik kan goed luisteren
Hobby's
-webdevelopment,
-oude steden bezoeken,
MEESTE vrouwen kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Mercer het volgende:
[..]
Vetgedrukte shit, is in de ogen van de meeste vrouwen no go.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
MEESTE vrouwen kloptIk houd ook niet van verjaardagen en hoef niet zo nodig kerstkaartjes.
Mee eens, met uitzondering van het niets doen/genieten van mooi weer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Mercer het volgende:
[..]
Haha en ik ben ook niet sportief, maar ditquote:
heb ik dan niet. Trouwens, waarom zou er wat overblijven? Als ik uit eten ga blijft er nooit wat over (behalve bij de Chinees dan of vieze groentes die ik niet lust).quote:overdreven uitgebreid eten vind ik niet prettig (zonde van het vele eten dat overblijft)
In het overbekende zakje voor de hond?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha en ik ben ook niet sportief, maar dit
[..]
heb ik dan niet. Trouwens, waarom zou er wat overblijven? Als ik uit eten ga blijft er nooit wat over (behalve bij de Chinees dan of vieze groentes die ik niet lust).
ik vind je profiel echt veel te serieus. maargoed, misschien vallen vrouwen daar wèl op?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
-rustige persoonlijkheid
-erg verdraagzaam
-ik kan goed luisteren
Hobby's
-webdevelopment,
-oude steden bezoeken,
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef MalleJongen het volgende:
Die zijn postvakje zal niet overstromen van geïnteresseerden .
Zo kwam ik deze vrouw op RP tegen, ze heeft "weinig" eisen en die haar postvakje zal ook niet overstromen![]()
If we're all alone, then we're all together in this too
Liever dat je onderstaande ook als Liever leest… en niet als 'ik wil'. (essentieel verschil ;-)
Liever een aanvulling zijn op elkaar, dan een invulling
Liever een man die net als ik lekker positief in het leven staat
Liever leuk en beschaafd dan arrogant of macho
Liever ontspannen leven, dan gestrest
Liever een romanticus dan een ‘lompe' man
Liever ABN en Multilingual
Liever een passie voor muziek...o.a. Rock, Jazz, Lounge, R&B, hedendaags, klassiek (Mahler 5), maar géén 'Frans Bauer en consorten'.
Liever heerlijke humor dan een dag zonder
Liever elkaar ook ruimte geven waar nodig!
Liever dat je net als ik het verleden goed hebt afgesloten
Liever iemand waar je ook stil bij kan zijn zonder dat het ongemakkelijk is
Liever lekker ruiken en leuk gekleed
Liever een verzorgd en goed onderhouden gebit & handen
Liever een man die heerlijk kan zoenen
Liever een man met een goed libido
Liever samen wakker worden dan alleen
Liever ochtend humor dan ochtendhumeur
Liever spontaan dingen ondernemen en samen genieten
Liever dat je weet dat ik monogaam ben (géén 1nght stand)
Liever een eigen persoonlijkheid dan met de menigte meelopen
Liever gemanierd dan ongemanierd, daarmee bedoel ik enige vorm van etiquette
Liever niet roken dan wel
Liever een mooi glas wijn samen met jou
Liever geen perfectie (want dat bestaat gelukkig niet), maar wel affectie
Liever meer weten?....stuur een berichtje en je krijgt absoluut een reactie.
Zelf heb ik géén piercings of tatoeages. Ik rook NIET.
Ik zie er graag goed en verzorgd uit.
Verder...niet geheel onbelangrijk....Selfsupporting en mijn financiën goed op orde.
Ik heb een voice oproep ingesproken, zodat je in ieder geval weet hoe mijn stem klinkt.
Camping/ kamperen is niet aan mij besteed. Ik gun mezelf wat luxe en geef de voorkeur aan zon vakanties...en warme klimaten.
Oude steden bezoeken heb ik een zwak voor, voornamelijk vanwege de mooie architectonische gebouwen en de hele sfeer. Maar ook van de kracht en uitstraling van bergen en water en mooie natuur landschappen.
Concerten bezoeken en het theater/ musicals zou ik vaker willen doen dan nu....ga je mee?
Mijn kanjers van dochters (met wie ik een geweldige band heb) zijn de deur uit.
De basis heb ik ze meegegeven en ze maken nu hun eigen legende.
Ik ben trots op wat ik zelf in het leven heb bereikt, ondanks tegenslagen. Maar mijn 'drive' en positieve inslag heeft mij er altijd doorheen geholpen.
Het leven is eigenlijk geweldig en vriend(inn)en genoeg, maar... ik mis een (h)eerlijke man, om samen het leven nog mooier in te kleuren...
Ik hou van uitdagen en ben nog altijd van mening dat de man de vrouw het hof maakt.
Ik snap op zich wel dat die negatieve eigenschappen een afknapper kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Mercer het volgende:
[..]
Is dat serieus echt zo not-done bij een vrouw?quote:-rustige persoonlijkheid
-erg verdraagzaam
thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef MalleJongen het volgende:
Even een opzetje:
Ik ben rustig van aard en kan makkelijk relativeren.
Bezit de eigenschap om goed te kunnen luisteren en sta open voor je meningen en ideeën.
Uitgaan doe ik graag in oude steden, evenals het bezoeken van een pretpark en dierentuin.
Een van mijn hobby's is webdevelopment, het lezen van informatieve tijdschriften en op z'n tijd lekker relaxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |