Over Foekje Dillema gesproken, zij zou het ook niet bepaald goed doen op datingsites vandaag de dag.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar wie is nu schuldig de armen die het verpesten of de rijke mensen die niet in de armen investeren. Een beetje een dillema.
Nou nee, ze is dood ^_^quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over Foekje Dillema gesproken, zij zou het ook niet bepaald goed doen op datingsites vandaag de dag.
[ afbeelding ]
Stuur die 18 jarige maar naar mij door.....quote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef GForceT1 het volgende:
Ik gok dat iemand van Fok! je een berichtje stuurt en dat het daar bij blijft. One-liners werken online niet.
Meesterlijke avond dit. Vrouwen sturen uit zichzelf berichtjes![]()
1x 18 jaar en bi-sexueel (sorry maar 11 jaar jonger wordt toch niets)
1x 26 en bijna dokter![]()
1x 26 en agrariër
lijkt mij geen faker. Beetje jong alleenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stuur die 18 jarige maar naar mij door.....
Pics?
Niet te serieus nemen....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet meegekregen hoe de eerste date ging! Was het gezellig? Gezoend?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef MMUFC het volgende:
Vandaag niet gechat maar heb gister al met een dame afgesproken dat we deze week een 2e date gaan plannenBenieuwd wat het wordt want vind het toch wel een erg leuke dame
![]()
![]()
De eerste date was ook voor ik in deze topic reeks kwam kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb niet meegekregen hoe de eerste date ging! Was het gezellig? Gezoend?
Date tip 1 als je gaat daten spuit je dan vol met parfum(niet te veel) en groet de dame door 3 keer te kussen op haar wang dan heb je de rest van avond al binnengesleept, zoen na afloop ook 3 keer op de wang.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De eerste date was ook voor ik in deze topic reeks kwam kijken
1e date was inderdaad heel gezellig! We waren naar de film geweest en hebben daarna nog ruim 1,5 uur buiten zitten kletsen! en nee niet gezoend
Die drie zoenen is ook wel gebeurdquote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Date tip 1 als je gaat daten spuit je dan vol met parfum(niet te veel) en groet de dame door 3 keer te kussen op haar wang dan heb je de rest van avond al binnengesleept, zoen na afloop ook 3 keer op de wang.
Neej nooit direct zoenen op de eerste date als de vrouw het iniatief niet neemt!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Ok, dan weet je wat je op de tweede date te doen staat!
Date tip 2: Neem nooit date-tips van Picardmike aan.![]()
Na afloop van de date gewoon direct zoenen.
Waarom niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Neej nooit direct zoenen op de eerste date als de vrouw het iniatief niet neemt!
I beg to differ. Je moet niet alles wat je op jezelf betrekt als een algemeen geldende waarheid zien.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef picardmike het volgende:
Maar knapper wordt je niet de komende jaren dus wat wil je dan als vrouw idd een kalverliefde.
Nee dat kan je beter niet doen. Hoewel er manieren zijn om er achter te komen of je het iniatief kan nemen. Dat kan zijn door te voelen of door te kijken hoe ze reageerd op kussen op de wang daarna kan je wellicht verder naar haar mond.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom niet?Wat een onzin, dat kan best. De man moet sowieso het initiatief nemen, daar ben je een man voor.
En waarom niet dan? Ik zit nu nog steeds aan haar vast.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:55 schreef picardmike het volgende:
Neej nooit direct zoenen op de eerste date als de vrouw het iniatief niet neemt!
Heb jij daar negatieve ervaringen mee dan? Ik zoen eigenlijk bijna altijd op de eerste date, is nog nooit fout gegaan. (Met de vrouwen met wie ik wílde zoenen danquote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee dat kan je beter niet doen. Hoewel er manieren zijn om er achter te komen of je het iniatief kan nemen. Dat kan zijn door te voelen of door te kijken hoe ze reageerd op kussen op de wang daarna kan je wellicht verder naar haar mond.
Nee eigenlijk niet maar ik doe het gewoon bijna nooit uit mezelf.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb jij daar negatieve ervaringen mee dan? Ik zoen eigenlijk bijna altijd op de eerste date, is nog nooit fout gegaan. (Met de vrouwen met wie ik wílde zoenen dan)
Als je niet gezoend wil worden door een vrouw dan neem je toch automatisch al afstand? Dan moet ze je dus bespringen wil ze je zoenen, dat is sowieso al weird dus dan kan je gewoon terugtrekken.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef GForceT1 het volgende:
Sil ben je ook wel eens gezoen door vrouwen waarvan je dacht 'méééh?
En wat deed je toen? Of was dat afhankelijk van de alcohol inname
Dat sowieso. Maar uh, waarom dan pas?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Date tip 2: Neem nooit date-tips van Picardmike aan.![]()
Na afloop van de date gewoon direct zoenen.
Zei ik tochquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Sander het volgende:
Nou, op OkCupid eens een berichtje verstuurd. Die site is echt een miljard keer fijner dan de rest. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |