Ook zo'n erge dooddoener die je heel veel ziet:quote:
Puik plan. Silenusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we in de OP enkele do's en dont's vermelden van wat je wel en niet in relatieprofielen moet zetten.
Geniaal plan. Weg met een dach nie gelagge is een dach nie geleeft!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten we in de OP enkele do's en dont's vermelden van wat je wel en niet in relatieprofielen moet zetten.
nee, ik geil niet op paarden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Geniaal plan. Weg met een dach nie gelagge is een dach nie geleeft!![]()
Ik zag vandaag ook nog een mooie. Een van de vragen bij FriendScout24 is "Waarvoor zou jij je leven riskeren?" en daar had iemand ingevuld: Als ze aan me geliefde komen dan kom ik op de bles.
Iemand onlangs nog op de bles gekomen? Anyone?
Ik zeg: 1 of 2 pakkende zinnen en de rest regel je via berichtjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Niet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Gala6183 het volgende:
Berichtjes die je niet begint met "Hee lekkertje"
Me geliefde.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Gala6183 het volgende:
Geniaal plan. Weg met een dach nie gelagge is een dach nie geleeft!![]()
Ik zag vandaag ook nog een mooie. Een van de vragen bij FriendScout24 is "Waarvoor zou jij je leven riskeren?" en daar had iemand ingevuld: Als ze aan me geliefde komen dan kom ik op de bles.
Iemand onlangs nog op de bles gekomen? Anyone?
Prinsessen horen in een toren, niet op een paardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Me geliefde.En zij is de prinses op het witte paard ofzo?
Prinsessen horen in de keuken, waar ze voor mij het eten klaarmakenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Prinsessen horen in een toren, niet op een paard
En ze houdt van leuke dingen doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Me geliefde.En zij is de prinses op het witte paard ofzo?
En van lekker eten waarschijnlijk. Ik niet, ik eet alleen maar vieze dingenquote:
Haha ik heb het omgekeerde, do -> patat, don't -> friet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef Maanvis het volgende:
overigens wel grappig, vandaag had ik een meiske die zei dat ze geen patat at.. komt er te staan "patat is een don't"...
wist zij veel dat ik friet als DO heb ingesteld
Zou je daar serieus iemand op laten vallen vraag ik me dan af?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik heb het omgekeerde, do -> patat, don't -> friet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iemand van 30 die dit woord gebruikt "nieuwschierig "![]()
Lueke dingens nog wel. Die heb ik nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:05 schreef MalleJongen het volgende:
Nou, nog zo'n lichtpunt![]()
Ik ben een vrouw houdt van gezelligheid, lachen uiteten enz wil graag een iemand die goed kan communiceren geen luegens over andere vrouw enz enz ik wil graag die persoon leren kennen samen lueke dingens doen enz enz en geen spelletjes komen spelen met mij en foto AUB
Jij ook al?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En van lekker eten waarschijnlijk. Ik niet, ik eet alleen maar vieze dingen
Ik was toch blij verrast dat ze 'communiceren' wel goed schreef.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:23 schreef MalleJongen het volgende:
Wat een triestheid allemaal. Vooral er nog bij vermelden dat je een vrouw bent, tja was eigenlijk al moeilijk te zien. Iemand die goed kan communiceren....valt grammatica daar niet onder......?
Lueke dingens doen. En wat mag dat dan wel zijn?
quote:"hoi.
hoe ik jou spofiel lees spreekt het mij goed aan.
ik zal niet te veel typen gelijk. want dat komt verder wel als de intresse ook wederzeids is"
You gotta be fucking kidding me.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik was toch blij verrast dat ze 'communiceren' wel goed schreef.
Had ik dit interesseberichtje al eens gepost?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |