We hebben het hier wel over Dé Baron. Die heeft dat vast meegemaakt. Al die golddiggers op jacht naar een adelijke titelquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je niet gezoend wil worden door een vrouw dan neem je toch automatisch al afstand? Dan moet ze je dus bespringen wil ze je zoenen, dat is sowieso al weird dus dan kan je gewoon terugtrekken.
Nouja, méééh...wel eens gezoend waarvan het voor mij niet per se hoefde maar ja. Je bent er toch.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef GForceT1 het volgende:
Sil ben je ook wel eens gezoen door vrouwen waarvan je dacht 'méééh?
En wat deed je toen? Of was dat afhankelijk van de alcohol inname
Word je daar opgewonden van ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een heerlijk topic zo, waar een hele sloot mannen zich de hele tijd in een vrouw probeert te verplaatsen om tot antwoorden op hun eigen vragen te komen
Ik denk dat dat een verloren zaak is... als hij dit soort opmerkingen niet in dit topic plaatst, stuurt hij ze wel naar me via pm...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Silenus het volgende:
Date-tip 3: Vraag nooit aan vrouwen of ze opgewonden raken nadat ze een normale opmerking hebben geplaatst.
Valt niet onder datetips is gewoon een normale vraag.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Silenus het volgende:
Date-tip 3: Vraag nooit aan vrouwen of ze opgewonden raken nadat ze een normale opmerking hebben geplaatst.
Weet je het heeel zeker?quote:Ik denk dat dat een verloren zaak is... als hij dit soort opmerkingen niet in dit topic plaatst, stuurt hij ze wel naar me via pm...
quote:
Dat is wel heel dubbelzinnig!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een heerlijk topic zo, waar een hele sloot mannen zich de hele tijd in een vrouw probeert te verplaatsen om tot antwoorden op hun eigen vragen te komen
Godzijdank is het niet besmettelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Hij wordt met de dag gekker, die picardmike.
weet je dat heel zeker?quote:
Haha, jij bent geestig!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een verdorven geest jongeman
Eenen seer wonderlijck heerschschap, maer immer ter onzer leering ende vermaeck.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Hij wordt met de dag gekker, die picardmike.
Tja, zonder vrouwen hadden dating-sites (voor hetero-mannen) natuurlijk geen zin...quote:Wat mij eigenlijk sowieso al verbaaste toen ik voor het eerst een datingsite zag, wat doen vrouwen daar eigenlijk?
Of het zijn gewoon normale vrouwen die op verschillende manier mannen willen ontmoeten omdat het om welke reden dan ook in de kroeg/op het werk niet wil vlotten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
Het verbaast mij af en toe wel eens wat voor lekkere dames daar op zitten.... blijkbaar hebben ze dan toch genoeg minpunten waardoor mannen evengoed niet met ze willen leven
Denk daar maar eens over na
Kan me toch niet voorstellen dat KLM stewardessen het moeilijk hebben.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon normale vrouwen die op verschillende manier mannen willen ontmoeten omdat het om welke reden dan ook in de kroeg/op het werk niet wil vlotten?
KLM stewardessen hebben juist het moeilijkst, want als ze net een leuke jongen/man ontmoeten, moeten ze weer naar Shanghai (ofzo)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat KLM stewardessen het moeilijk hebben.....
Autobiografisch ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
KLM stewardessen hebben juist het moeilijkst, want als ze net een leuke jongen/man ontmoeten, moeten ze weer naar Shanghai (ofzo)
en pas 4 weken later zijn ze weer terug in NL
ondertussen heeft haar potentiële lover alweer 5 meiden gepaald..
en zoniet, dan gaat 1 van de 2 tijdens de relatie wel vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |