quote:
Kortzichtige domme mensen die niets snappen van paranormale zaken, omdat ze niet verder durven denkenquote:
Lavenderr, heb jij recentelijk je maanstenen nog opgeladen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook liever niet, maar als hij verder erg lekker is neem ik die treintjes wel op de koop toe.
Ik denk dat we een match hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen) dus care
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef einschtein het volgende:
WE WILLEN JULLIE NIET!
Nee, echt. Serieus. We hoeven jullie soort niet.
Nee...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:51 schreef Exentric90 het volgende:
Ben ik de enigste die dit een kuttopic vindt?
Oke ik was al bangquote:
hahahahahquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef einschtein het volgende:
WE WILLEN JULLIE NIET!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef einschtein het volgende:
WE WILLEN JULLIE NIET!
Alleen als je het formaat van je e-penis postquote:
Wat ben jij een lekker geil ding zeg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Alleen als je het formaat van je e-penis post!
Ik weet de site niet meer, dus ik kan het niet laten zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Alleen als je het formaat van je e-penis post!
Dat zijn er zoveel. Heel BNW zit er vol meequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
Kan iemand nog dat aluhoedje herinneren dat altijd begon over New World Order en iedereen dacht uit te lullen met 'LEEGHOOFD LEEGHOOFD LEEGHOOFD', was eind 2009 als ik mij niet vergis._!
Zo zo 688 cm, dat is nogal watquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[TTT] Der Penis von SuperwormJim ist jetzt 688cm!
Jamaar, SWJ is gewoon Nederlander hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Heel BNW zit er vol mee!
[..]
Zo zo 688 cm, dat is nogal wat! Maar ja, een Duitse site he. Duitsers overdrijven graag
.
Ja o.k., maar blijkbaar heeft hij zijn e-schwanz door een Duitser op laten meten die er 1 a 2 centimeter bij opgeteld heeftquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
Jamaar, SWJ is gewoon Nederlander hoor
TRU is een soort SEX 2.0quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is TRU eigenlijk, als je het in je eigen woorden moet zeggen
''De persoon die de berichten schrijft beweert een Illuminati-insider zijn, en boven de Rothschilds te staan in de pikorde. De persoon beweert een spirituele of priesterachtige functie te bekleden binnen zijn gemeenschap. Hij (of zij) beweert deel uit te maken van - zoals hij het noemt - het "social-memory complex" dat Lucifer heet. Hij beweert een zogenaamde Gevallen Wachter te zijn. Hij beweert van het Venus van de 6e dimensie afkomstig te zijn en hij beweert dat zij er al vóór de zondvloed waren.''quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
TRU is een soort SEX 2.0met een vleugje R&P met allemaal gekke speciale mensen, maar ik raad je om zelf te kijken en te oordelen
.
Klinkt geylquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
TRU is een soort SEX 2.0met een vleugje R&P en er posten allemaal gekke speciale mensen, maar ik raad je om zelf te kijken en te oordelen
.
Wist je dan niet dat je in Quantum Mechanika deeltjes hebt die op 2 plaatsen kunnen zijn, dus het zou heel goed kunnen dat de kerstman zijn DNA in dat van een vliegtuig zat, waardoor het vliegtuig ineens naar de noordpool wilde vliegen, maar toen vloog ie naar de maanquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Gossh. Waarom gaan deze mensen niet terug naar TRU? TRU is mijn inziens het meest overbodige subfora op FOK! Van die wazige verhalen dat de kerstman achter 9/11 zat en dat er overal ufo's rondvliegen.
In die zin past dat dan ook wel weer in ONZ!![]()
![]()
![]()
Zie je nou, je snapt het TRU-concept al helemaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wist je dan niet dat je in Quantum Mechanika deeltjes hebt die op 2 plaatsen kunnen zijn, dus het zou heel goed kunnen dat de kerstman zijn DNA in dat van een vliegtuig zat, waardoor het vliegtuig ineens naar de noordpool wilde vliegen, maar toen vloog ie naar de maan
Ik zeg alleen dat het zou kunnen, maar ik ben er niet overtuigd van dat de kerstman zo slecht is. Dit was een soort van tegen de waarheid aanhikkende onzintheorie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zie je nou, je snapt het TRU-concept al helemaal!
Open er een topic over!
You fail.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Gossh. Waarom gaan deze mensen niet terug naar TRU? TRU is mijn inziens het meest overbodige subfora op FOK! Van die wazige verhalen dat de kerstman achter 9/11 zat en dat er overal ufo's rondvliegen.
Invalid logic is invalid.quote:In die zin past dat dan ook wel weer in ONZ!![]()
![]()
![]()
Hee Dartanion, hoe is het met de plantjes afgelopen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:15 schreef Dartanion het volgende:
Wat ben jij een lekker geil ding zeg.
Ik zou die zweverigheid graag een keer uit je neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |