Niets mis met wat vers bloed.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef porsche1 het volgende:
Nee, flikker op naar TRU en maak daar een SC ofzo noob.
Mag ik hieruit opmaken dat die van jou 30+ cm inch is?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef porsche1 het volgende:
Nee, flikker op naar TRU en maak daar een SC ofzo noob.
Ja, maar wat hebben we hier aan? Een bagger topic overdag, nou joepie. Die zijn er al genoeg. Of is dit toch een nieuwe SC? Dat dit topic zometeen wrod overgenomen door wat ONZ'ers en ze gaan SC'en.quote:
Nee. 13 cm is hij.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat die van jou 30+ cm inch is?
Qua omtrek he!
Welnee, ze gaan hier lekker ff in rellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben we hier aan? Een bagger topic overdag, nou joepie. Die zijn er al genoeg. Of is dit toch een nieuwe SC? Dat dit topic zometeen wrod overgenomen door wat ONZ'ers en ze gaan SC'en.
O, dan is het wel een goed topic. Dan doe ik mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan hier lekker ff in rellen.
Ah, de kloon van mediaconsument is ook gearriveerdquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen reageer hier niet op joepiepoepie is geen vrouw maar een man dus laat je niet in het ootje leggen want ze is niet wat ze lijkt en houd je voor de gek waarom doen de hoge heren hier niks aan maar als ik 30 km te hard rijd op een woonerf waar nooit iemand is krijg ik een boete.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
AFTER WOII GERMENS CREATED YOUPIEPOUPIEUBERMENSCH!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, de kloon van mediaconsument is ook gearriveerd!
Ok.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
AFTER WOII GERMENS CREATED YOUPIEPOUPIEUBERMENSCH!
Zet je toch aan het denken, nietwaar?
Dus hier moet ik zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe meer coole posts je in dit topic plaatst, hoe groter die wordtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Michielos het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier ga posten!
Je echte penis echter, is onzichtbaar voor het blote oog.quote:
We zitten hier wel met TRU'ers hequote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Chowi het volgende:
Je echte penis echter, is onzichtbaar voor het blote derde oog.
Neen, door alle schaamteloze p0rn0 op het internet tegenwoordig zijn Madonna's tepels veel te braaf.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eeh... mediaconsument JohnnyKnoxville, heb je je nu eindelijk al eens afgerukt op de tepels van Madonna?
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, door alle schaamteloze p0rn0 op het internet tegenwoordig zijn Madonna's tepels veel te braaf.
Blijkbaar dus toch welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben blijkbaar nog niet helemaal ten prooi gevallen aan de Illuminati.
Nee, want de Illuminatitepels van Madonna doen mij weinig meer.quote:
Ah, blijkbaar doe ik dus aan telekinese!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef _Led_ het volgende:
Mijn E-piemel is maar 3.5 centimeter, maar ik heb wel 95 e-kilo om 'm aan te stampen !
En de TRU'ers die geloven in telekinese daag ik uit om 'm omhoog te krijgen !![]()
Hmm, in dat geval...quote:Op maandag 26 juli 2010 16:39 schreef Chowi het volgende:
We hebben in dit topic ook al het bestaan van God bewezen.
De verklaring hiervoor is simpel: JohnnyKnoxville.
Ik zou het kunnen doen op afstand door mijn geesteskrachten te gebruiken, maar ik heb daar nu geen zin in.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, in dat geval...
Kan een modje dit topic misschien naar TRU verhuizen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen doen op afstand door mijn geesteskrachten te gebruiken, maar ik heb daar nu geen zin in.
crap, je hebt me klemquote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar doe ik dus aan telekinese!
En da's dus meteen het allereerstekeiharde
bewijs voor een TRU-onderwerp!
TELEKINESE BESTAAT
Tja, het is jammer dat porsche1 in dit topic gepost heeft, anders zou het gemiddelde IQ van de posters in dit topic 145+ zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou het kunnen doen op afstand door mijn geesteskrachten te gebruiken, maar ik heb daar nu geen zin in.
Alles is relatief, JpPp, zonder lelijke geen mooie dingen, zonder domme geen slimme mensen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Tja, het is jammer dat porsche1 in dit topic gepost heeft, anders zou het gemiddelde IQ van de posters in dit topic 145+ zijn.
Bedankt voor het compliment, ik hou ook van jou.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, het is jammer dat porsche1 in dit topic gepost heeft, anders zou het gemiddelde IQ van de posters in dit topic 145+ zijn.
It's over 9000, C.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:52 schreef Chowi het volgende:
Bedankt voor het compliment, ik hou ook van jou.
Of bedoelde je dat het IQ van JK rond de 500 ligt?
En je e-penis? 35 centimeter ofzo?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar heb ik zoveel controle over dat ik het formaat aan kan passen aan de desbetreffende flamous van de desbetreffende dame.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:05 schreef Chowi het volgende:
Trouwens hè, ik liet laatst een natte scheet, en toen ik later keek had ik een hele grote bruine chemtrail in mijn onderbroek.
Dagelijks spoelen met mineraal water en met een wichelroede tien keer rond draaien in je anus. Dan zou het binnen een week over moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:05 schreef Chowi het volgende:
Trouwens hè, ik liet laatst een natte scheet, en toen ik later keek had ik een hele grote bruine chemtrail in mijn onderbroek.
Soms wel op zondag, als ik naar de kerk ga.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Als
of
jij
ooit
een
slipje
aan
hebt
.
'Slipjes', ook een echt TRU-onderwerp inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Als
of
jij
ooit
een
slipje
aan
hebt
.
hey. HEY! Bek houweh.... wel da place to be ja? Dus even heeeeel snel chillen.quote:
Ah, jij doet dus aan astrologische geboortebeperkingquote:Op maandag 26 juli 2010 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sterretjes genieten mijn warme belangstelling, inderdaad.
quote:Op zondag 25 april 2010 09:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, maar astrologische geboortebeperking is gewoon waar hoor. Dat heeft niks met 'geloven in' te maken.
Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat als je in je ster geneukt wordt, je dan geen kinderen krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |