Niets mis met wat vers bloed.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef porsche1 het volgende:
Nee, flikker op naar TRU en maak daar een SC ofzo noob.
Mag ik hieruit opmaken dat die van jou 30+ cm inch is?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef porsche1 het volgende:
Nee, flikker op naar TRU en maak daar een SC ofzo noob.
Ja, maar wat hebben we hier aan? Een bagger topic overdag, nou joepie. Die zijn er al genoeg. Of is dit toch een nieuwe SC? Dat dit topic zometeen wrod overgenomen door wat ONZ'ers en ze gaan SC'en.quote:
Nee. 13 cm is hij.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat die van jou 30+ cm inch is?
Qua omtrek he!
Welnee, ze gaan hier lekker ff in rellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben we hier aan? Een bagger topic overdag, nou joepie. Die zijn er al genoeg. Of is dit toch een nieuwe SC? Dat dit topic zometeen wrod overgenomen door wat ONZ'ers en ze gaan SC'en.
O, dan is het wel een goed topic. Dan doe ik mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan hier lekker ff in rellen.
Ah, de kloon van mediaconsument is ook gearriveerdquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen reageer hier niet op joepiepoepie is geen vrouw maar een man dus laat je niet in het ootje leggen want ze is niet wat ze lijkt en houd je voor de gek waarom doen de hoge heren hier niks aan maar als ik 30 km te hard rijd op een woonerf waar nooit iemand is krijg ik een boete.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
AFTER WOII GERMENS CREATED YOUPIEPOUPIEUBERMENSCH!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, de kloon van mediaconsument is ook gearriveerd!
Ok.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
AFTER WOII GERMENS CREATED YOUPIEPOUPIEUBERMENSCH!
Zet je toch aan het denken, nietwaar?
Dus hier moet ik zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe meer coole posts je in dit topic plaatst, hoe groter die wordtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Michielos het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier ga posten!
Je echte penis echter, is onzichtbaar voor het blote oog.quote:
We zitten hier wel met TRU'ers hequote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Chowi het volgende:
Je echte penis echter, is onzichtbaar voor het blote derde oog.
Neen, door alle schaamteloze p0rn0 op het internet tegenwoordig zijn Madonna's tepels veel te braaf.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eeh... mediaconsument JohnnyKnoxville, heb je je nu eindelijk al eens afgerukt op de tepels van Madonna?
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, door alle schaamteloze p0rn0 op het internet tegenwoordig zijn Madonna's tepels veel te braaf.
Blijkbaar dus toch welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben blijkbaar nog niet helemaal ten prooi gevallen aan de Illuminati.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |