Ja kijk en dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar jou ontgaat ook het verschil tussen .com en .nl...![]()
De vraag:
Twee geloven op een kussen, slaapt daar de duivel tussen?
Wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja kijk en dat snap ik dus niet.
Die hele uitdrukking???quote:
Gast meen je dat nou?quote:
Neen ik weiger!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef Michielos het volgende:
Verander het maar in twee meningen op 1 kussen ofoz
O jee, krijgen we dat weer, gaat er weer iemand Engels typen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef Michhas het volgende:
Gast meen je dat nou?
Oke, twee mensen in een relatie met allebei een ander geloof, dat werkt niet! That's about it.. Dat is gedoemd om te mislukken..
snap je?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef Michielos het volgende:
Dus dat van dat geloof moet ik letterlijk opvatten, maar van de slapende duivel niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast meen je dat nou?
Oké, twee mensen in een relatie met allebei een ander geloof, dat werkt niet! That's about it.. Dat is gedoemd om te mislukken..
snap je?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!![]()
Ik vraag me af in hoeverre dat opgaat onder de lieve TRU-mensen
Ikzelf val nooit op mannen die (in mijn ogen) in gekke dingen geloven. Ik knap echt ontzettend af op dat soort mannen!
En jullie?
Weet je nog dat ik tegen jou zei dat jij helemaal niet de schuld bent van alle topicverloedering en niet verantwoordelijk bent voor al het indirect daaruit voortkomend gebagger op fok?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef Michielos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Nee, ik doe alleen trio's M/V/V waarbij IK 't duveltje ben wat er tussen ligt !!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Lieve TRU-mensen,
Kunnen we nu echt eens een keertje ontopic gaan? Dit dus:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Michhas het volgende:
Eeen toen ging het helemaal nergens meer overen als strawberry mij wil corrigeren moet ze dat vooral doen, heb engels gestudeerd dus weet wel wat ik zeg
Ik knap af op vrouwen die zichzelf lastigvallen met dergelijke onnodige conclusies. Deze vrouwen willen namelijk niet de moeite doen om iets te begrijpen, noch willen ze verder kijken dan hun neus lang is. Die willen het liefst trouwen met een schilderij, zodat ze in 1 oogopslag alles weten zonder daar meer moeite voor te hoeven doen dan ernaar te kijken, zonder ongenode verrassingen uiteraard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Lieve TRU-mensen,
Kunnen we nu echt eens een keertje ontopic gaan? Dit dus:
[..]
Haha hoogmoed? Ik omschrijf het liever als 'de waarheid'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen trio's M/V/V waarbij IK 't duveltje ben wat er tussen ligt !!!
... of is de duivel stiekem een meisje, dan mag ze er best bij in bed.![]()
Verder denk ik dat Michielos best een punt heeft.
Dit gaat véél verder dan 'geloof' alleen.
Ik moet b.v. echt geen vriendin die de PVV aanhangt. Om maar eens iets te noemen.
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
En ik wil geen man die een obsessie heeft voor modeltreintjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef R0N1N het volgende:
Dit gaat veel verder dan 'geloof' alleen.
Ik moet b.v. echt geen vriendin die de PVV aanhangt. Om maar eens iets te noemen.
Nee hoor, dat was correct Engels namelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O jee, krijgen we dat weer, gaat er weer iemand Engels typen...En dan gaat -Aardbei- -Strawberry- daar weer een issue van maken.
Er valt helemaal niets te corrigeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Michhas het volgende:
Eeen toen ging het helemaal nergens meer overen als strawberry mij wil corrigeren moet ze dat vooral doen, heb engels gestudeerd dus weet wel wat ik zeg
Ach volgens wilders is de islam ook geen geloof maar een ideologie, dus daar is het verbandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En ik wil geen man die een obsessie heeft voor modeltreintjes. Maar goed, wat betreft dit topic wil ik het graag wel beperken tot 'geloof'. Anders kan het net zo goed heten: "Welke eisen stel jij aan een relatie?"
Ik ook liever niet, maar als hij verder erg lekker is neem ik die treintjes wel op de koop toequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En ik wil geen man die een obsessie heeft voor modeltreintjes. Maar goed, wat betreft dit topic wil ik het graag wel beperken tot 'geloof'. Anders kan het net zo goed heten: "Welke eisen stel jij aan een relatie?"
Dat denk ik ook. En vlak de familie niet uit, die maakt vaak de problemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er valt helemaal niets te corrigeren.
OT: Twee geloven op een kussen kan, maar hangt af van een eventuele kinderwens en hoe streng gelovig beide partijen zijn.
Wtf waar komt Wilders nu ineens weer vandaan in deze discussie ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach volgens wilders is de islam ook geen geloof maar een ideologie, dus daar is het verband
Anders lees je het even na.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wtf waar komt Wilders nu ineens weer vandaan in deze discussie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |