quote:
Kortzichtige domme mensen die niets snappen van paranormale zaken, omdat ze niet verder durven denkenquote:
Lavenderr, heb jij recentelijk je maanstenen nog opgeladen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook liever niet, maar als hij verder erg lekker is neem ik die treintjes wel op de koop toe.
Ik denk dat we een match hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen) dus care
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef einschtein het volgende:
WE WILLEN JULLIE NIET!
Nee, echt. Serieus. We hoeven jullie soort niet.
Nee...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:51 schreef Exentric90 het volgende:
Ben ik de enigste die dit een kuttopic vindt?
Oke ik was al bangquote:
hahahahahquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef einschtein het volgende:
WE WILLEN JULLIE NIET!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef einschtein het volgende:
WE WILLEN JULLIE NIET!
Alleen als je het formaat van je e-penis postquote:
Wat ben jij een lekker geil ding zeg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Alleen als je het formaat van je e-penis post!
Ik weet de site niet meer, dus ik kan het niet laten zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Alleen als je het formaat van je e-penis post!
Dat zijn er zoveel. Heel BNW zit er vol meequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
Kan iemand nog dat aluhoedje herinneren dat altijd begon over New World Order en iedereen dacht uit te lullen met 'LEEGHOOFD LEEGHOOFD LEEGHOOFD', was eind 2009 als ik mij niet vergis._!
Zo zo 688 cm, dat is nogal watquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[TTT] Der Penis von SuperwormJim ist jetzt 688cm!
Jamaar, SWJ is gewoon Nederlander hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Heel BNW zit er vol mee!
[..]
Zo zo 688 cm, dat is nogal wat! Maar ja, een Duitse site he. Duitsers overdrijven graag
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |