En zijn mensen geboren op een dag met een lagere frequentie dan ook 'beter' dan mensen geboren op een dag met een hoge frequentiequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef sjoep het volgende:
Voor TS is dit een handig stukje tekst denk ik.
Het is uit een boek over de maya kalender,
[..] Aluna Joy Yaxk'in schrijft in haar boek "Maya Astrologie" dat iedere Zon (=zegel) in samenhang met zijn getal (=toon) een eigen Hertzfrequentie heeft.
Daarover schrijft zij:
"Ik heb gemerkt dat hoe lager de frequentie, des te meer gegrond of echt de persoon of dag is.
Als je geboren bent met de invloed van een hoge frequentie, bestaat de kans dat je gedeprimeerd raakt op de dagen met een lagere frequentie, of dat je wegdut.
Als je met de invloed van een lagere frequentie geboren bent, kun je op de hoogfrequente dagen het gevoel krijgen dat je overweldigd wordt, of je voelt je hyperactief."
Ik ben er zover niet in thuis, maar het lijkt me dat je daar helemaal geen waarde oordeel aan hoeft te hangen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:14 schreef bulbjes het volgende:
En zijn mensen geboren op een dag met een lagere frequentie dan ook 'beter' dan mensen geboren op een dag met een hoge frequentie, of gevoeliger of zo, of juist minder zweverig want goed gegrond?
Ja ok, maar niet dat de mensen met een lagere trillingsfrequentie dan straks niet meegaan naar de hogere trillingsfrequentie of zo in 2012 (of daarvoor)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:30 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik ben er zover niet in thuis, maar het lijkt me dat je daar helemaal geen waarde oordeel aan hoeft te hangen eigenlijk.![]()
Je kan het toch gewoon voor kennis aannemen en het dan toepassen naar je eigen voordeel?
TS vraagt of er meer mensen deze ervaring hebben en het stukje tekst geeft een mogelijke verklaring
Volgens mij heeft dat daar niet zo veel mee te maken. Dat heeft er naar mijn idee meer mee te maken of je daar zelf voor kiest of nietquote:Op zondag 12 juli 2009 00:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja ok, maar niet dat de mensen met een lagere trillingsfrequentie dan straks niet meegaan naar de hogere trillingsfrequentie of zo in 2012 (of daarvoor)![]()
Ik vind het alleen altijd een beetje flauw dat je soms van die verhalen hoort dat alleen spirituele mensen (paranormaal begaafde mensen enzo dus) dan meegaan naar die 5e dimensie.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef sjoep het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat daar niet zo veel mee te maken. Dat heeft er naar mijn idee meer mee te maken of je daar zelf voor kiest of niet
Volgens mij is de theorie dat degenen die geregeerd worden door angst achterblijven en daar gewoon een heel goed bestaan zullen hebben. Degenen die voor het nieuwe kiezen gaan naar de 5e dimensie.
Volgens mij is dat ook helemaal niet waar. Ik denk zelfs dat we helemaal niks te kiezen hebben op dat moment. We gaan, of we gaan niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vind het alleen altijd een beetje flauw dat je soms van die verhalen hoort dat alleen spirituele mensen (paranormaal begaafde mensen enzo dus) dan meegaan naar die 5e dimensie.
Meh, als ik dan mag kiezen, laat die lui dan lekker naar hun 5e dimensie gaan, dan blijf ik wel hier met de rationele mensenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vind het alleen altijd een beetje flauw dat je soms van die verhalen hoort dat alleen spirituele mensen (paranormaal begaafde mensen enzo dus) dan meegaan naar die 5e dimensie.
Ik ben al mn hele leven geinteresseerd in spiritualiteit, de zin van het leven etc. maar ben absoluut a-spiritueel. En there seems nothing I can do about that. Ik vind het heel frustrerend eigenlijk dat ik niet ook mee mag dan. En dan zeggen mensen van 'ja dan moet je open staan, dan kun jij het ook, want ieder mens kan het' maar ik kan open staan wat ik wil, ik ga echt geen geesten of aura's zien of genezende gaven ontwikkelen hoor. En ik vraag me ook af of dat wel kan. Volgens mij is het zoiets als muzikaliteit: je hebt het of je hebt het niet. En iemand die a muzikaal is kan heus wel een pianostuk spelen na lang oefenen, maar heel geweldig en ritmisch etc zal hij nooit worden. Beetje flauw dat mensen dus al vanaf hun geboorte gedoemd zijn tot wel of niet mee mogen gaan. Omdat ik niet bijzonder genoeg ben mag ik niet mee
![]()
![]()
Ik ben toch benieuwd uit welke uitleg over dit idee dan ook, jij op maakt dat de rationele mensen hier blijvenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, als ik dan mag kiezen, laat die lui dan lekker naar hun 5e dimensie gaan, dan blijf ik wel hier met de rationele mensen
Nou, je zou eens kunnen beginnen met de post te lezen die ik quote :quote:Op maandag 13 juli 2009 15:47 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd uit welke uitleg over dit idee dan ook, jij op maakt dat de rationele mensen hier blijven
quote:k vind het alleen altijd een beetje flauw dat je soms van die verhalen hoort dat alleen spirituele mensen (paranormaal begaafde mensen enzo dus) dan meegaan naar die 5e dimensie.
Blijft mijn vraag toch echt waar jij leest dat de rationele mensen achter zullen blijven?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, je zou eens kunnen beginnen met de post te lezen die ik quote :
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:01 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Jullie zeggen zon, ik zeg hoger trillingsniveau
minder slecht eten en luieren en meer actiever worden en gezonder eten en dat doet wonderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Adfundum het volgende:
Beam maar een beetje van die energie naar mij. Ik heb er een ernstig tekort aan.
Nou, ik zie persoonlijk mensen die denken dat ze naar een 5de dimensie meegenomen worden omdat ze zo spiritueel zijn niet als erg rationeel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef sjoep het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag toch echt waar jij leest dat de rationele mensen achter zullen blijven?
Ik lees het niet in het stuk dat jij quote, en in geen enkele uitleg die ik hierover ooit gelezen heb. En dat zijn er nogal wat inmiddels.
Ik vermoed dat je dat er misschien zelf uit geconcludeerd hebt. Kan natuurlijk, maar ik heb het gewoon nog nooit gelezen of gehoord.
Lijkt mij ook een uitermate vreemde manier van onderscheid maken tussen mensen, en eigenlijk ook totaal buiten het hele idee van de gang naar de 5e dimensie om.
Of wil je zeggen dat niet spirituele mensen automatisch rationele mensen zijn?
Dat is onzin, waar moet ik nu dat concentratie kamp vandaan halen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Spinazietaart het volgende:
Neem maar eens een baby mee naar een concentratiekamp, die gaat niet vrolijk blijven.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef mediaconsument het volgende:
Drink maar eens 40 pils in een paar uur weg, ga dan nog eens kijken wat je lever voor stress doormaakt!
Hoe is het met de plantjes afgelopenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Dartanion het volgende:
Dat is een prima ideeIk ga "binnenkort" 2 plantjes kopen die gelijk zijn qua conditie en dan die behandeling geven.. Zal een fotoverslag plaatsen van mijn bevindingen!
Voel jij je nu al een jaar anders? Of ben je inmiddels al omhoog getrildquote:
Mooi gevalletje :quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef Diabox het volgende:
Soms vraag ik mij af waarom het nooit hoog opgeleide wetenschappers zijn die hogere energieën voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |