Ja maar dan is het niet de oorzaak, zo weet ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als ons pap wat minder stress had gehad in zijn leven, had hij misschien eens tijd gehad om goed na te denken over zijn dieet, en zodoende dit kunnen voorkomen. Dus je hebt wel gelijk als je zegt dat het aan jezelf ligt, echter heb je weinig te vertellen over de hoeveelheid stress die je moet verwerken.
Je hebt geluk overigens, dit is echt de laatste.
Het is een mogelijkheid die voor mij erg waarschijnlijk lijkt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet de oorzaak, zo weet ik er nog wel een paar.
UITMAKEN VRIENDIN ZORGT VOOR HART- EN VAATZIEKTEN.
Een jongeman van 18 jaar heeft het zwaar te verduren gekregen toen zijn vriendin het 1 jaar geleden had uitgemaakt. Hij was er zo slecht aan toe dat hij zichzelf kapot begon te vreten en zo erover in zat dat hij niet de concentratie kon opbrengen om in te zien dat dit slecht was. Door al deze vreterijen heeft de jongeman dichtgeslibte aderen gekregen en is vervolgens hieraan overleden.
ANP
Oh wacht, zo makkelijk gaat dat niet
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef sjoep het volgende:
Ik heb zelf de indruk dat ik er nou juist last van heb.. veel gedoe, open wonden en stress.
Daar is natuurlijk wel wat aan te doen en dat gaat dus ook gebeuren.
Ik merk heel duidelijk dat ik nog even wat moest "opruimen" bij mezelf voor ik naar het volgende niveau kan.
En dat gaat in een grof tempo moet ik zeggen
Moet ook wel, want over twee weken word ik "omhoog getrild".
Que ???quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef sjoep het volgende:
Google maar naar dingen als trillingsfrequentie verhogen.quote:
Ik dacht dat het om "jouw trillingsfrequentie" ging, ik ben gewoon benieuwd wat het dan aan jou is dat er trilt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef sjoep het volgende:
[..]
Google maar naar dingen als trillingsfrequentie verhogen.
quote:Aluna Joy Yaxk'in schrijft in haar boek "Maya Astrologie" dat iedere Zon (=zegel) in samenhang met zijn getal (=toon) een eigen Hertzfrequentie heeft.
Daarover schrijft zij:
"Ik heb gemerkt dat hoe lager de frequentie, des te meer gegrond of echt de persoon of dag is.
Als je geboren bent met de invloed van een hoge frequentie, bestaat de kans dat je gedeprimeerd raakt op de dagen met een lagere frequentie, of dat je wegdut.
Als je met de invloed van een lagere frequentie geboren bent, kun je op de hoogfrequente dagen het gevoel krijgen dat je overweldigd wordt, of je voelt je hyperactief."
Mwa, verhoogd trillingsniveau hoort wel bij hogere energie toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef sjoep het volgende:
[..]
Google maar naar dingen als trillingsfrequentie verhogen.
Als ik je een beetje juist in schat, ga ik er van uit dat je je in de trillingstheorie niet in kunt vinden, dus ik ga er geen hele uitleg aan wijden. Daar was dit topic volgens mij ook niet voor
Heb ik het laatste jaar vaak... sinds ik eigenlijk automatisch schrijf. Geen idee, "wij zijn hier" misschien?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Summers het volgende:
kriebels op je kruin is ook hogere energie aanvoelen maar wat zegt het eigenlijk ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef sjoep het volgende:
Ik heb zelf de indruk dat ik er nou juist last van heb.. veel gedoe, open wonden en stress.
Daar is natuurlijk wel wat aan te doen en dat gaat dus ook gebeuren.
Ik merk heel duidelijk dat ik nog even wat moest "opruimen" bij mezelf voor ik naar het volgende niveau kan.
En dat gaat in een grof tempo moet ik zeggen
ja zoiets zal welquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik het laatste jaar vaak... sinds ik eigenlijk automatisch schrijf. Geen idee, "wij zijn hier" misschien?
we hebben het over een hogere energie kriebel/tinteling op je kruin .quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef intraxz het volgende:
Bij kriebels op je kruin zou ik me even op hoofdluis laten checken..
Of heeft het te maken met connectie maken, afstemmen op hierboven. In het teken 2012 ofzo. Vind het wel frapant in ieder geval!quote:
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:36 schreef sjoep het volgende:
Kriebel aan je kruin is volgens mij je kruinchakra die open gaat. Of je gids die hallo zegt
Dat ook ja , veel mogelijkheden dus , toen ik me bijv had ingeschreven voor reiki1 duurde het nog 6 weken geloof ik voordat de cursus plaats zou vinden en toen had ik elke dagquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of heeft het te maken met connectie maken, afstemmen op hierboven. In het teken 2012 ofzo. Vind het wel frapant in ieder geval!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |