abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70719015
Ik denk dat de alternatieve geneeswijzen vaak werken omdat een hoop klachten stiekem gewoon ontstaan door stress, die in grote overvoed aanwezig is in deze debiele maatschappij
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:38:30 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_70761871
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ligt het aan mij of is zo'n beetje overal om ons heen de energie frequentie sterk gestegen de afgelopen weken?

- Voel van mezelf veel meer energie
- Voel van anderen ook shitloads of energy af komen
- De bomen hebben veel meer
- Evenals de plantjes
- Vervelend: De vliegen hier hebben opeens geen rust meer nodig maar blijven 20 uur lang non stop onder de lamp rondjes vliegen zodat ik ze niet kan meppen omdat ze écht continu in de lucht zitten
- Alles hier in huis lijkt veel sneller en beter te bloeien/groeien (heb superveel bloemen en planten)
- Ik voel ook veel sterkere energieen hier in huis en buiten dan normaal gesproken

Maargoed dit zal vast niet aan mij liggen wie ervaart het nog meer?
De mayakalender heeft er ook `last` van

Mei 2009 markeert begin 'wedergeboorte' mensheid Maya-kalender
Het symbool van 'Hunab-Ku', de 'ultieme intelligentie' in het centrum van het heelal, wiens 'energiën' het collectieve bewustzijn van de mensheid de komende jaren zou moeten gaan veranderen.

Deze maand mei, om precies te zijn vandaag de 11e*, markeert volgens uitleggers van de Maya-kalender een uiterst belangrijk kosmisch moment, namelijk dat van het begin van de 'wedergeboorte' van de mensheid. We bevinden ons vandaag precies op het middelpunt van de 'zesde dag van de Galactische onderwereld', en zouden volgens deze filosofie vanaf nu in toenemde mate te maken krijgen met energiën, die het bewustzijn van de mens in een kompleet andere richting zullen gaan duwen.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_70762231
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Pr0-n00b het volgende:
Ik denk dat de alternatieve geneeswijzen vaak werken omdat een hoop klachten stiekem gewoon ontstaan door stress, die in grote overvoed aanwezig is in deze debiele maatschappij
Dat is een zeer juiste opmerking.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70763939
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

We hebben het over hogere energie in de natuur, dus vond ik een klein zijspoor wel te veroorloven

Ik zou zeggen test het zelf eens.. zet 2 dezelfde planten in het zelfde raamkozijn, geef ze beide water en licht zoals je normaal ook zou doen. (of hebben we nu de rede gevonden van alle dode spullen in je huis )
De ene plant ga je een maandlang 'bepraten' bemoedigend toespreken, mag ook zeker in gedachten. Zeg m dat je blij bent dat hij er is, en dat hij mooie bladeren heeft.
De andere plant negeer je, of zeg m dat je m lelijk vind, dat je graag zou willen dat hij dood ging.. Post over een maand eens je ervaringen
Meelijden met lief plantje
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:11:34 #180
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70778186
quote:
Zeg, heb je ook eens een einddatum ?
Er wordt altijd gesmeten met data waarop het menselijk bewustzijn zou beginnen te veranderen, maar ik wil wel eens weten wanneer ik de vraag kan stellen of we al klaar zijn.

Ik durf namelijk te wedden dat als ik over 4 jaar vraag of het al af is, ik te horen krijg dat we beginnen te veranderen.
En over 8 jaar ook, en ga zo maar door.

Hebben we een deadline of is die bewustzijnsverandering aan het slacken en is die over 6 miljard jaar nog steeds maar 'net begonnen' ?
zzz
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:22:11 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70778686
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zeg, heb je ook eens een einddatum ?
Er wordt altijd gesmeten met data waarop het menselijk bewustzijn zou beginnen te veranderen, maar ik wil wel eens weten wanneer ik de vraag kan stellen of we al klaar zijn.

Ik durf namelijk te wedden dat als ik over 4 jaar vraag of het al af is, ik te horen krijg dat we beginnen te veranderen.
En over 8 jaar ook, en ga zo maar door.

Hebben we een deadline of is die bewustzijnsverandering aan het slacken en is die over 6 miljard jaar nog steeds maar 'net begonnen' ?
Lees er eens een boek over zodat je inhoudelijk mee kan praten

Transformatie van het mensenlijk bewustzijn is nu aan de gang, 21 dec 2012 klaar.. voor de meeste van ons iig.
The truth was in here.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:26:03 #182
31101 _Led_
pi_70778858
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lees er eens een boek over zodat je inhoudelijk mee kan praten

Transformatie van het mensenlijk bewustzijn is nu aan de gang, 21 dec 2012 klaar.. voor de meeste van ons iig.
Okee, dat wou ik even zwart op wit hebben.
Dus als ik dan vraag of het klaar is, dan is de transformatie klaar.
Mag ik al vragen wat het netto resultaat van die 'transformatie' dan is ?
Als 22 december gewoon voelt als elke andere dag, kunnen we er dan vanuit gaan dat er gewoon een heleboel onzin verkondigd is ?
zzz
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:39:54 #183
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70779428
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is een zeer juiste opmerking.
Dus kun je het vergelijken met een placebo
:-)
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:06:34 #184
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70780482
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Okee, dat wou ik even zwart op wit hebben.
Dus als ik dan vraag of het klaar is, dan is de transformatie klaar.
Mag ik al vragen wat het netto resultaat van die 'transformatie' dan is ?
Als 22 december gewoon voelt als elke andere dag, kunnen we er dan vanuit gaan dat er gewoon een heleboel onzin verkondigd is ?
Nee, dan hebben hun een hoger bewustzijn ontwikkeld, en wij zijn helaas achtergebleven.
Wedje maken?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:28:10 #185
31101 _Led_
pi_70781310
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, dan hebben hun een hoger bewustzijn ontwikkeld, en wij zijn helaas achtergebleven.
Wedje maken?
Dan nog wil ik graag weten waar dat hoger bewustzijn van hun zich dan in uit.
Ik bedoel, het zou toch ergens in merkbaar moeten zijn, niet ?
Zouden er dan misschien een hoop aanmeldingen komen in het test-topic ?
zzz
pi_70782602
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Dus kun je het vergelijken met een placebo
Dus jij zegt dat stress alleen maar tussen de oren zit? Mijns inziens gaat stress verder dan dat.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:08:14 #187
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70782739
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat stress alleen maar tussen de oren zit? Mijns inziens gaat stress verder dan dat.
Stress zit geheel tussen de oren, in de hersenen. En als je een 'middel' krijgt wat helpt tegen je klachten, kan alleen al het idee dat het jou van je klachten af gaat hlpen. Een ontspannend effect op je hebben.

Weet je wel wat een placebo is? En waarom het werkt?
pi_70783677
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Stress zit geheel tussen de oren, in de hersenen. En als je een 'middel' krijgt wat helpt tegen je klachten, kan alleen al het idee dat het jou van je klachten af gaat hlpen. Een ontspannend effect op je hebben.

Weet je wel wat een placebo is? En waarom het werkt?
Placebo is duidelijk ja, echter ik vind het een flinke aanname om te zeggen dat stress geheel tussen de oren zit mijn vriend. Stress zorgt voor concentratieverlies, wat ervoor kan zorgen dat het onderhoud aan je lichaam minder word. (lees eten, tandepoetsen, wassen, bewegen, slapen) Dit resulteert uiteindelijk in energieverlies, moeite met emoties en schade aan het lichaam, tot de oorzaak van de stress begrepen en aangepakt wordt.

Stress is onze allergrootste vijand, en we doen net alsof het onze grootste vriend is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:39:04 #189
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70783956
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Placebo is duidelijk ja, echter ik vind het een flinke aanname om te zeggen dat stress geheel tussen de oren zit mijn vriend. Stress zorgt voor concentratieverlies, wat ervoor kan zorgen dat het onderhoud aan je lichaam minder word. (lees eten, tandepoetsen, wassen, bewegen, slapen) Dit resulteert uiteindelijk in energieverlies, moeite met emoties en schade aan het lichaam, tot de oorzaak van de stress begrepen en aangepakt wordt.

Stress is onze allergrootste vijand, en we doen net alsof het onze grootste vriend is.
Ik zal mezelf even quoten:
quote:
Stress zit geheel tussen de oren, in de hersenen.
Vervolgens ga je dit tijdens je post beamen en insinueer je dat het jouw inzicht is. En kom je met een opsomming van gevolgen. Totaal irrelevant mijns inziens? We hadden het namelijk over het mogelijke placebo effect.
pi_70784048
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:39 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Ik zal mezelf even quoten:
[..]

Vervolgens ga je dit tijdens je post beamen en insinueer je dat het jouw inzicht is. En kom je met een opsomming van gevolgen. Totaal irrelevant mijns inziens? We hadden het namelijk over het mogelijke placebo effect.
Dus jij wil zeggen dat stress op de darmen niet bestaat? Of stress op de lever?

Drink maar eens 40 pils in een paar uur weg, ga dan nog eens kijken wat je lever voor stress doormaakt!
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:44:48 #191
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70784153
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat stress op de darmen niet bestaat? Of stress op de lever?

Drink maar eens 40 pils in een paar uur weg, ga dan nog eens kijken wat je lever voor stress doormaakt!
*zucht* Het ging over mentale stress, althans dat insinueerde jij en daar ging ik dus op in. Nu ben jij de definitie van stress aan het oprekken naar belasting. Prima, er staat ook stress op een brug, die staat namelijk altijd onder spanning !
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:54:08 #192
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70784465
Ik doe eens gek, ik quote je gewoon nog een keer!
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Placebo is duidelijk ja, echter ik vind het een flinke aanname om te zeggen dat stress geheel tussen de oren zit mijn vriend. Stress zorgt voor concentratieverlies, wat ervoor kan zorgen dat het onderhoud aan je lichaam minder word.
Hieruit maak ik op dat het om een mentaal iets gaat. Als jij onder concentratieverlies iets anders verstaat hoor ik het graag.
quote:
(lees eten, tandepoetsen, wassen, bewegen, slapen) Dit resulteert uiteindelijk in energieverlies, moeite met emoties en schade aan het lichaam,
Allerlei gevolgen van het mentale probleem.
quote:
tot de oorzaak van de stress begrepen en aangepakt wordt.
Wat bedoel je met begrepen? We begrijpen inmiddels prima wat oorzaken van stress zijn. Alleen zien de individuen zelf vaak de destructieve gevolgen niet, tot het telaat is.
quote:
Daar zit een kern van waarheid in, maar die woorden heb ik al vaker gehoord. Van andere mensen
pi_70784543
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef Dartanion het volgende:

[..]

*zucht* Het ging over mentale stress, althans dat insinueerde jij en daar ging ik dus op in. Nu ben jij de definitie van stress aan het oprekken naar belasting. Prima, er staat ook stress op een brug, die staat namelijk altijd onder spanning !
Mentale stress = fysieke stress, dat is mijn punt. Van wat normale werkdruk zal je lever echt niet moeilijk gaan doen, echter als die jaren aan een stuk doorgaat, kan dit zoveel stress opleveren dat de lever houdoe zegt.

Hoe komt het dat er bijvoorbeeld een hoge werkdruk op je lever staat? Dit is begonnen bij mentaal onbegrip, oftewel een verkeerd vertaalde behoefte meestal. Dit ontstaat door concentratieverlies, die wordt opgewekt door mentale stress. Je gevoel is dan ook een moeilijk te begrijpen iets.

Stress zit er altijd ongevaarlijk uit op het eerste oog, echter zonder dat er iets aan de oorzaak gedaan wordt, zal het altijd uitgroeien tot het grootste gevaar van je lichaam. Ik durf zelfs te zeggen dat kanker de ultieme uitkomst is van stress, oftewel een gebrek aan concentratie voor onderhoud aan het lichaam.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediaconsument op 08-07-2009 17:09:32 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:09:33 #194
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70785007
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mentale stress = fysieke stress, dat is mijn punt. Van wat normale werkdruk zal je lever echt niet moeilijk gaan doen, echter als die jaren aan een stuk doorgaat, kan dit zoveel stress opleveren dat de lever houdoe zegt.
Leuke bewering, in welk onderzoek is naarvoren gekomen dat metname de lever zwaar te lijden heeft onder mentale stress?
quote:
Hoe komt het dat er bijvoorbeeld een hoge werkdruk op je lever staat? Dit is begonnen bij mentaal onbegrip, oftewel een verkeerd vertaalde behoefte meestal. Dit ontstaat door concentratieverlies, die wordt opgewekt door mentale stress. Je gevoel is dan ook een moeilijk te begrijpen iets.
Aannames, speculatie en een gebrek aan kennis zijn grondleggers van het stukje tekst hier vlakboven.
quote:
Stress zit er altijd ongevaarlijk uit op het eerste oog, echter zonder dat er iets aan de oorzaak gedaan wordt, zal het altijd uitgroeien tot het grootste gevaar van je lichaam. Ik durf zelfs te zeggen dat kanker de ultieme uitkomst is van stress, oftewel een gebrek aan onderhoud aan het lichaam.
Oke, in een ander topic stelde jij dat we de oorzaak van kanker nog altijd niet weten!
pi_70785226
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Leuke bewering, in welk onderzoek is naarvoren gekomen dat metname de lever zwaar te lijden heeft onder mentale stress?
Persoonlijk onderzoek. Een vader die 2 levertransplantaties heeft gehad, kan je hier veel over vertellen.
quote:
Aannames, speculatie en een gebrek aan kennis zijn grondleggers van het stukje tekst hier vlakboven.
Het is een zeer fijne logica, denk er maar eens over na. Misschien kan het wat problemen in jouw leven verklaren.
quote:
Oke, in een ander topic stelde jij dat we de oorzaak van kanker nog altijd niet weten!
Klopt, excuses dat ik het zo als conclusie over deed komen, ik bedoelde dat het een zeer waarschijnlijke oorzaak is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:18:22 #196
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70785391
Dus alle levertransplantaties zijn het gevolg van stress? Ik neem even aan dat je vader zijn stress wegdronk, aangezien jij alcohol al eerder aanhaalde. Niet alle mensen onder stress verdrinken hun stress.

Ik heb geen probleem in mijn leven Maar bedankt voor de tip!

En je excuses zijn aanvaard.
pi_70786936
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:18 schreef Dartanion het volgende:
Dus alle levertransplantaties zijn het gevolg van stress? Ik neem even aan dat je vader zijn stress wegdronk, aangezien jij alcohol al eerder aanhaalde. Niet alle mensen onder stress verdrinken hun stress.

Ik heb geen probleem in mijn leven Maar bedankt voor de tip!

En je excuses zijn aanvaard.
Mijn vader dronk niet, dat was de vraag die me tijdenlang bezighield. Tot ik wat leerde over hoe vetten je lever ook onder druk kunnen zetten. Wist je dat je door margarine jezelf kunt vergiftigen bijvoorbeeld? Het duurt even, maar door de samenstelling kan het je lever zo veel werk opleveren dat het andere zaken niet meer aan kan. De dokter geeft nogsteeds nerofen de schuld, oftewel pijnstillers. Echter ons pap nam die ook niet vaak, alleen als een koppijn/tandpijn niet te houden was, en een gezonde lever kan mijns inziens echt wel wat klappen hebben.

Om deze reden durf ik te stellen dat waarschijnlijk het grootste deel van de levertransplantaties worden veroorzaakt door een gebrek aan concentratie om te begrijpen hoe belangrijk je voeding is. Wat hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt word door stress.

Kijk als je het niet zo druk had, had je meer tijd om dingen te leren toch? Daarom is het zo jammer dat mensen zich maar moeilijk bewust worden van hoe belangrijk de gezondheid wel niet is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:23:55 #198
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70787255
Je gaat nu wel heel erg off-topic. Je haalt een vervette lever aan stelt dat dit door margerine wordt veroorzaakt, welke van de onverzadigdevetten is de boosdoener? (Alles waarvan je teveel neemt is slecht voor je, maar daarvan moet je het product niet de schuld geven maar jezelf)

Ik snap niet precies waar je heen wil gaan?
pi_70787348
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Dartanion het volgende:
Je gaat nu wel heel erg off-topic. Je haalt een vervette lever aan stelt dat dit door margerine wordt veroorzaakt, welke van de onverzadigdevetten is de boosdoener? (Alles waarvan je teveel neemt is slecht voor je, maar daarvan moet je het product niet de schuld geven maar jezelf)

Ik snap niet precies waar je heen wil gaan?
Als ons pap wat minder stress had gehad in zijn leven, had hij misschien eens tijd gehad om goed na te denken over zijn dieet, en zodoende dit kunnen voorkomen. Dus je hebt wel gelijk als je zegt dat het aan jezelf ligt, echter heb je weinig te vertellen over de hoeveelheid stress die je moet verwerken.

Je hebt geluk overigens, dit is echt de laatste.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:30 #200
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70787601
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ons pap wat minder stress had gehad in zijn leven, had hij misschien eens tijd gehad om goed na te denken over zijn dieet, en zodoende dit kunnen voorkomen. Dus je hebt wel gelijk als je zegt dat het aan jezelf ligt, echter heb je weinig te vertellen over de hoeveelheid stress die je moet verwerken.

Je hebt geluk overigens, dit is echt de laatste.
Hieruit maak ik op dat we het eens zijn dat de grondlegger van stress mentaal is Ben blij dat we het toch nog eens zijn geworden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')