abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:23:52 #151
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_70642249
Standaard fok topic

Zo meteen gaat het over Wilders, mocro's en groepsverkrachtingen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:42:30 #152
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_70642687
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Waarom kan bijvoorbeeld een acupuncturist hier wel duidelijk over zijn?
Omdat hij uit zijn nek lult! Het is al zo vaak bewezen dat acupunctuur niet werkt. Bewezen door nauwgezette, gecontrolleerde en geverifieerde dubbelblinde experimenten.

Als een mutatie optreedt kan dat meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld een metagene stof, hoog-energetische straling of gewoon iets dat random foutgaat bij DNAreplicatie. Om dan jaren later de precieze reden van mutatie vast te stellen is extreem moeilijk, zo niet onmogelijk. Maar dat betekent niet dat de oorzaak van de kanker niet bekend is: de mutatie.

En denk nou niet dat je meer recht van spreken hebt omdat iemand die dichtbij je staat kanker heeft. Dat heb ik namelijk ook, maar gelukkig is het genezen. Door de medische wetenschap. En als mensen zoals jij, die niet afgaan op feiten maar op wat ze willen geloven, onze maatschappij zouden runnen, dan had ik nu hoogstwaarschijnlijk een graf kunnen gaan bezoeken.

Ik wens je vriend overigens het beste toe.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_70643325
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Omdat hij uit zijn nek lult! Het is al zo vaak bewezen dat acupunctuur niet werkt. Bewezen door nauwgezette, gecontrolleerde en geverifieerde dubbelblinde experimenten.
Acupunctuur is een officieel bewezen geneeskunde, foei. Je moet niks gaan verzinnen om je gelijk aan te tonen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:08:35 #154
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70643420
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Acupunctuur is een officieel bewezen geneeskunde, foei. Je moet niks gaan verzinnen om je gelijk aan te tonen.
accupunctuur is een niet bewezen pseudo wetenschap, echt waar.
net zoals:
magnetherapie, reflexologie e.d.
quote:
Alternatieve geneeswijzen
Over de werkzaamheid van alternatieve geneeswijzen zijn vaak alleen subjectieve ervaringsgegevens bekend. Beweringen, dat de werkzaamheid van een middel of handeling daarmee is bewezen, zijn pseudowetenschappelijk. Ook het toepassen van onbewezen medische behandelingen valt daaronder en noemt men, vooral bij een onwettig uitoefenen van de geneeskunst, kwakzalverij. De populairste alternatieve geneeswijze is homeopathie, met een jaarlijks verbruik van 5,8% (2004, België). Voor een deel van de homeopathie geldt dat onderzoek volgens de wetenschappelijke methode zelfs nauwelijks mogelijk is omdat per definitie bij elke behandeling het individu het uitgangspunt is. Voor de klinische of de complexe homeopathie daarentegen wordt een bepaald middel of een standaardformule gebruikt voor een bepaalde klacht of ziekte. De werkzaamheid van deze behandelmethode is wel degelijk te testen met dubbelblinde proeven. De resultaten zijn echter niet overtuigend. De Britse National Health Service heeft de beslissing genomen een einde te stellen aan alle financiering van alternatieve geneeskunde, zoals homeopathie. Het National Center for Complementary and Alternative Medicine (NCCAM) kreeg de afgelopen tien jaar bedrag van 1 miljard dollar ter beschikking gesteld om de werking van bijvoorbeeld homeopathie aan te tonen. Ondanks de enorme financiële middelen voor longitudinaal onderzoek slaagde het NCCAM daar niet in. (BMJ 2007;335:776)
Andere voorbeelden: reflexologie, handoplegging, gebedsgenezing, acupunctuur, chiropraxie, urinetherapie en signatuurleer.
onder het kopje : Pseudo wetenschappen

lees meer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudowetenschap

[ Bericht 33% gewijzigd door Michielos op 04-07-2009 16:14:26 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 16:09:15 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70643432
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga dood.
dorpsidioot.
pi_70643589
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Michielos het volgende:

[..]

accupunctuur is een niet bewezen pseudo wetenschap, echt waar.
net zoals:
magnetherapie, reflexologie e.d.
[..]

onder het kopje : Pseudo wetenschappen
Het verschil, is dat er met normale zorg geld te verdienen valt, veel geld.

Mjah daar stop ik ook.

Acupunctuur is geen kwakzalverij.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70644070
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:15 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het verschil, is dat er met normale zorg geld te verdienen valt, veel geld.

Mjah daar stop ik ook.

Acupunctuur is geen kwakzalverij.
Please do Gewoon, computertje uitzetten en naar buiten gaan, kijken hoe het echte leven eruitziet!
pi_70645162
Mjah, ben al de hele week continu buiten bezig, was even een dag aan het uitrusten achter de pc.

Overigens ook belangrijk, de reden dat ik acupunctuur zo goed vind, heeft met mijn vader te maken, hij heeft een paar jaar terug een dubbele hernia in zijn nek gehad, waarna hij eigenlijk een erg lange tijd gestrekt zou moeten na een flinke operatie. De acupuncturist heeft hem in 3 behandelingen, voor een euro of 50 van zijn dubbele hernia afgeholpen. Ik denk dat dit in de reguliere zorg een gigantisch verhaal was geworden.

Zelf heb ik ook wat ervaring gehad mbt stress, zodoende ben ik dus goed bekend met de kwalitatief hoogstaande diagnose, en de werking van de naalden. Vind het daarom erg jammer dat dit niet een wat grotere naam heeft in de westerse wereld. De reguliere zorg zou best wel wat concurrentie mogen gebruiken!
pi_70645941
Mediaconsument, ging jij niet naar het strand?

Ik voelde veel positieve energie in mijn broek op het zwembad, misschien kon jij dat ook ervaren op het strand!
pi_70646336
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef Diabox het volgende:
Mediaconsument, ging jij niet naar het strand?

Ik voelde veel positieve energie in mijn broek op het zwembad, misschien kon jij dat ook ervaren op het strand!
Nee, soms wat zand in de ogen strooien, werkt goed.

Ben in tussentijd overigens wel bij de winkel geweest voor wat eten, heb een uur aan een stuk getrained met gewichten en pushups etc en heb een idee bedacht om vanavond een paar uur te gaan fietsen.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:18:19 #161
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_70663128
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jij verwart realiteit met wat je graag wilt. Maar om dit niet een zinloze welles-nietes discussie te laten worden, is het tijd voor bewijs:
Hier een uitgebreide studie naar acupunctuur, die laat zien dat meerdere soorten acupunctuur niet beter werken dan een placebo:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19433697?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
Als je toegang wilt hebben tot het hele artikel moet je waarschijnlijk even je lokale universiteitsbibliotheek binnenlopen.

Een goede discussie in begrijpbaarder engels staat hier:
http://www.sciencebasedmedicine.org/?p=492
Eerste alinea:
quote:
A new study which randomized 638 adults to either standard acupuncture, individualized acupuncture, placebo acupuncture using tooth picks that did not penetrate the skin, and standard therapy found exactly what previous evidence has also suggested - it does not seem to matter where you stick the needles or even if you stick the needles through the skin. The only reasonable scientific conclusion to draw from this is that acupuncture does not work.
Als je nog steeds niet gelooft dat acupunctuur niet werkt, wil ik graag dat je dat aantoont met goede studies, of dat je deze studie met argumenten weerlegt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_70665042
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nee, soms wat zand in de ogen strooien, werkt goed.

Ben in tussentijd overigens wel bij de winkel geweest voor wat eten, heb een uur aan een stuk getrained met gewichten en pushups etc en heb een idee bedacht om vanavond een paar uur te gaan fietsen.
Doe jij krachttraining en cardio gedurende dezelfde periode?

Btw, over acupunctuur;
quote:
Acupunctuur is geen erkend medische beroep en behoort tot de alternatieve geneeswijzen. Het wordt doorgaans door niet-artsen uitgeoefend.
pi_70666420
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Jij verwart realiteit met wat je graag wilt. Maar om dit niet een zinloze welles-nietes discussie te laten worden, is het tijd voor bewijs:
Hier een uitgebreide studie naar acupunctuur, die laat zien dat meerdere soorten acupunctuur niet beter werken dan een placebo:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19433697?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
Als je toegang wilt hebben tot het hele artikel moet je waarschijnlijk even je lokale universiteitsbibliotheek binnenlopen.

Een goede discussie in begrijpbaarder engels staat hier:
http://www.sciencebasedmedicine.org/?p=492
Eerste alinea:
[..]

Als je nog steeds niet gelooft dat acupunctuur niet werkt, wil ik graag dat je dat aantoont met goede studies, of dat je deze studie met argumenten weerlegt.
Dus die dubbele hernia van mijn vader was een grap? Hij had de keus om een zeer lange tijd het ziekenhuis in te gaan met een aantal flinke operaties, of acupunctuur. Hij koos acupunctuur, en warempel? Binnen 3 behandelingen was de dubbele hernia verdwenen?

Daarbij zegt logica dat acupunctuur bewezen is, en wil de zorg liever niet teveel met acupunctuur doen, omdat het niet genoeg geld oplevert! Wat ze dan wel doen, is acupuncturisten naar oorlogsgebieden sturen, om daar bij te staan tijdens operaties en andere medische verhalen. Zonder deze acupuncturisten denk ik dat de mensen daar een zeer groot probleem hebben.

Bijvoorbeeld wat ik persoonlijk gezien heb, is een narcose dmv 2 van die pinnetjes. Hij hoefde die 2 pinnetjes alleen maar rond te draaien, en de patient was buiten bewustzijn, totdat hij met dat draaien stopte, dan kwam de patient bij.

Uiteindelijk dus geen chemische rotzooi het lichaam in, maar netjes geholpen.

Overigens is de diagnose van acupunctuur wat op mij goede indruk wekt, een stroomdiagram van je lichaam, waardoor je niet meer hoeft te communiceren met de patient. Daar gaat de diagnose namelijk altijd fout bij normale artsen.

Ik heb daarom ook geen enkele zin om met studies te werken om bekrompen klotemeningen als die van jou te moeten weerleggen. Het is voor mij bewezen, daar hoef ik echt geen fucking onderzoek of studie voor te hebben.

En wederom, net zoals ik al eerder tegen michielos zei, als je zoveel van me houdt dat je me voor dingen wilt behoeden, roep ik keihard, NEE HOMO, ga terug naar je eigen soort. Houd me iig in me waarde, en probeer niet als een klein kind met dingen die anderen gezegd hebben de patser uit te hangen.

@diabox: ben pas net begonnen met dat soort dingen, ben al blij zat dat ik buiten het fietsen een manier heb gevonden om thuis ook actief bezig te kunnen zijn. Er zal straks echt wel wat meer lijn in komen, het is nu een beetje bewegen en mijn lichaam langzaam in vorm laten komen.

Even wat quotes van mijn grote vriend socrates:

- Onwetendheid is de bron van alle kwaad.

- Ware kennis bestaat erin te weten dat men niets weet.

- Ik kan niemand iets leren, ik kan iemand alleen laten nadenken.

- Denk voor uzelf als u zichzelf wilt vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door mediaconsument op 05-07-2009 14:29:24 ]
pi_70667318
Wat voor een hernia was het dan? Eentje waarvan het uitpuilende weefsel of orgaan vanzelf weer op zijn goede plek gaat zitten door het prikken van naaldjes?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_70667464
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:46 schreef intraxz het volgende:
Wat voor een hernia was het dan? Eentje waarvan het uitpuilende weefsel of orgaan vanzelf weer op zijn goede plek gaat zitten door het prikken van naaldjes?
Schijnbaar wel, weet de details er niet van. Hij was iig eerst naar de huisarts geweest, maar schrok toen hij hoorde wat hem te wachten stond. Hij was daarom maar al te blij dat het makkelijker opgelost kon worden.

Overigens is het ook bekend dat zaken als hooikoorts met acupunctuur zeer goed behandeld kunnen worden.

Mjah, je moet natuurlijk wel altijd een goede acupuncturist ontmoeten, net zoals het belang van een goede huisarts.
pi_70667536
Dat is dan mooi. Mijn moeder heeft ook een zware hernia dat medisch niet opgelost kan worden. Geef me dat adres van die man/vrouw die je pa genezen heeft en misschien kan ze er weer tegenaan. Dit kan ook in pm.

Verder heeft mijn pa een robotknie dat wellicht ook zo genezen kan worden. Dit is precies wat ik zocht.
pi_70667831
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Flammie het volgende:
Dat is dan mooi. Mijn moeder heeft ook een zware hernia dat medisch niet opgelost kan worden. Geef me dat adres van die man/vrouw die je pa genezen heeft en misschien kan ze er weer tegenaan. Dit kan ook in pm.

Verder heeft mijn pa een robotknie dat wellicht ook zo genezen kan worden. Dit is precies wat ik zocht.
Acupuncturisten kunnen vaak de zaken oplossen waar de reguliere zorg een "je leert er maar mee leven" voor geeft.

Dit fenomeen hoor ik steeds vaker, en is ook precies de reden waarom mijn vertrouwen in die reguliere zorg zo aan het afsterven is.
pi_70668766
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:15 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus die dubbele hernia van mijn vader was een grap? Hij had de keus om een zeer lange tijd het ziekenhuis in te gaan met een aantal flinke operaties, of acupunctuur. Hij koos acupunctuur, en warempel? Binnen 3 behandelingen was de dubbele hernia verdwenen?

Daarbij zegt logica dat acupunctuur bewezen is, en wil de zorg liever niet teveel met acupunctuur doen, omdat het niet genoeg geld oplevert! Wat ze dan wel doen, is acupuncturisten naar oorlogsgebieden sturen, om daar bij te staan tijdens operaties en andere medische verhalen. Zonder deze acupuncturisten denk ik dat de mensen daar een zeer groot probleem hebben.

Bijvoorbeeld wat ik persoonlijk gezien heb, is een narcose dmv 2 van die pinnetjes. Hij hoefde die 2 pinnetjes alleen maar rond te draaien, en de patient was buiten bewustzijn, totdat hij met dat draaien stopte, dan kwam de patient bij.

Uiteindelijk dus geen chemische rotzooi het lichaam in, maar netjes geholpen.

Overigens is de diagnose van acupunctuur wat op mij goede indruk wekt, een stroomdiagram van je lichaam, waardoor je niet meer hoeft te communiceren met de patient. Daar gaat de diagnose namelijk altijd fout bij normale artsen.

Ik heb daarom ook geen enkele zin om met studies te werken om bekrompen klotemeningen als die van jou te moeten weerleggen. Het is voor mij bewezen, daar hoef ik echt geen fucking onderzoek of studie voor te hebben.

En wederom, net zoals ik al eerder tegen michielos zei, als je zoveel van me houdt dat je me voor dingen wilt behoeden, roep ik keihard, NEE HOMO, ga terug naar je eigen soort. Houd me iig in me waarde, en probeer niet als een klein kind met dingen die anderen gezegd hebben de patser uit te hangen.

@diabox: ben pas net begonnen met dat soort dingen, ben al blij zat dat ik buiten het fietsen een manier heb gevonden om thuis ook actief bezig te kunnen zijn. Er zal straks echt wel wat meer lijn in komen, het is nu een beetje bewegen en mijn lichaam langzaam in vorm laten komen.

Even wat quotes van mijn grote vriend socrates:

- Onwetendheid is de bron van alle kwaad.

- Ware kennis bestaat erin te weten dat men niets weet.

- Ik kan niemand iets leren, ik kan iemand alleen laten nadenken.

- Denk voor uzelf als u zichzelf wilt vinden.

Ja leuk, maar bij deze heb je dus aangetoond geen bronnen te kunnen overhandigen die de eerder genoemde bronnen kunnen weerleggen.
pi_70668844
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Acupuncturisten kunnen vaak de zaken oplossen waar de reguliere zorg een "je leert er maar mee leven" voor geeft.

Dit fenomeen hoor ik steeds vaker, en is ook precies de reden waarom mijn vertrouwen in die reguliere zorg zo aan het afsterven is.
Prima, wees dan maar een bikkel en ga bij de accupuncturist lopen als je kanker hebt
Of ga je dan wel chemo`s doen?
pi_70668993
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja leuk, maar bij deze heb je dus aangetoond geen bronnen te kunnen overhandigen die de eerder genoemde bronnen kunnen weerleggen.
Trek jij jezelf weleens af op bronnen en nutteloze kloteopmerkingen?

Wtf hebben die 2 laatste posts van je aan dit topic toe te voegen? Leg uit of ga ergens anders zielig lopen doen!
pi_70669734
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Trek jij jezelf weleens af op bronnen en nutteloze kloteopmerkingen?

Wtf hebben die 2 laatste posts van je aan dit topic toe te voegen? Leg uit of ga ergens anders zielig lopen doen!
Wat ik probeer aan te tonen is het feit dat je behoorlijk hypocriet bezig bent door de bestaande geneeskunde af te kraken en niet-bewezen geneeskundige praktijken omhoog te hemelen. Daarom ook de realistische vraag van mijn kant; wat doe JIJ als je kanker krijgt?

En die laatste opmerking zal ik maar negeren, ik hoef aan jou al helemaal niks uit te leggen, aangezien je dat zelf in dit topic vaak zat verzaakt

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2009 16:09:55 ]
pi_70670162
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat ik probeer aan te tonen is het feit dat je behoorlijk hypocriet bezig bent door de bestaande geneeskunde af te kraken en niet-bewezen geneeskundige praktijken omhoog te hemelen. Daarom ook de realistische vraag van mijn kant; wat doe JIJ als je kanker krijgt?

En die laatste opmerking zal ik maar negeren, ik hoef aan jou al helemaal niks uit te leggen, aangezien je dat zelf in dit topic vaak zat verzaakt
Jij trekt conclusies die je helemaal niet hoeft te trekken, en je stelt loze vragen.

Ik vertel alleen dat ik door een aantal persoonlijke ervaringen het vertrouwen in de reguliere zorg aan het verliezen ben, en dat aan de andere kant door ervaringen het vertrouwen in acupunctuur aan het stijgen is.

Als ik mijn been breek, of op een andere manier een ongeluk heb met fysieke schade, dan zal ik heus wel naar de reguliere zorg toegaan, omdat een acupuncturist nu eenmaal geen fysieke schade kan repareren.

Over kanker ga ik dan ook niet praten. Je begint hierover nadat ik flammie informatie geef over acupunctuur en zeg dat de reguliere zorg in mijn omgeving al vaak aan mensen heeft verteld dat ze maar met hun kwaal moeten leven (met kanker moeten leven kan niet, dan ga je dood), en dat die kwaal door een andere tak van geneeskunde wel opgelost is.

Je vraag wat ik doe als ik kanker krijg, slaat daarom als een lul op een drumstel. Wat ik dan doe, dat zie ik dan wel. Ik zal iig mijn best doen om gezond te leven en de kans op kanker proberen te verminderen. Voor de rest kan ik echt niet in de toekomst kijken, misschien is er over een tijdje wel een veel beter geneesmiddel dan chemo voor kanker. Misschien ga ik wel liever dood dan een chemo te ervaren, ik weet het niet. Dat is overigens ook mijn eigen keuze.

Snap je het nu of kom je dadelijk weer met zo'n loze haha ik weet het beter opmerking, terwijl je nieteens goed begrijpt wat ik schrijf?
  zondag 5 juli 2009 @ 16:57:26 #173
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_70671447
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef mediaconsument het volgende:
Als ik mijn been breek, of op een andere manier een ongeluk heb met fysieke schade, dan zal ik heus wel naar de reguliere zorg toegaan, omdat een acupuncturist nu eenmaal geen fysieke schade kan repareren.
Want een uitpuilende tussenwervelschijf is niet fysiek?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:45:20 #174
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70686471
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Rasing het volgende:

[..]

Want een uitpuilende tussenwervelschijf is niet fysiek?
Mediaconsument kan prima zelf bedenken wat hij fysiek noemt en wat niet
:-)
pi_70688086
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:15 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik wil je gerust 'n stoomcursus effectief krachttrainen geven hoor. Kan via PM als je wilt.
pi_70719015
Ik denk dat de alternatieve geneeswijzen vaak werken omdat een hoop klachten stiekem gewoon ontstaan door stress, die in grote overvoed aanwezig is in deze debiele maatschappij
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:38:30 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_70761871
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ligt het aan mij of is zo'n beetje overal om ons heen de energie frequentie sterk gestegen de afgelopen weken?

- Voel van mezelf veel meer energie
- Voel van anderen ook shitloads of energy af komen
- De bomen hebben veel meer
- Evenals de plantjes
- Vervelend: De vliegen hier hebben opeens geen rust meer nodig maar blijven 20 uur lang non stop onder de lamp rondjes vliegen zodat ik ze niet kan meppen omdat ze écht continu in de lucht zitten
- Alles hier in huis lijkt veel sneller en beter te bloeien/groeien (heb superveel bloemen en planten)
- Ik voel ook veel sterkere energieen hier in huis en buiten dan normaal gesproken

Maargoed dit zal vast niet aan mij liggen wie ervaart het nog meer?
De mayakalender heeft er ook `last` van

Mei 2009 markeert begin 'wedergeboorte' mensheid Maya-kalender
Het symbool van 'Hunab-Ku', de 'ultieme intelligentie' in het centrum van het heelal, wiens 'energiën' het collectieve bewustzijn van de mensheid de komende jaren zou moeten gaan veranderen.

Deze maand mei, om precies te zijn vandaag de 11e*, markeert volgens uitleggers van de Maya-kalender een uiterst belangrijk kosmisch moment, namelijk dat van het begin van de 'wedergeboorte' van de mensheid. We bevinden ons vandaag precies op het middelpunt van de 'zesde dag van de Galactische onderwereld', en zouden volgens deze filosofie vanaf nu in toenemde mate te maken krijgen met energiën, die het bewustzijn van de mens in een kompleet andere richting zullen gaan duwen.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_70762231
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Pr0-n00b het volgende:
Ik denk dat de alternatieve geneeswijzen vaak werken omdat een hoop klachten stiekem gewoon ontstaan door stress, die in grote overvoed aanwezig is in deze debiele maatschappij
Dat is een zeer juiste opmerking.
pi_70763939
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

We hebben het over hogere energie in de natuur, dus vond ik een klein zijspoor wel te veroorloven

Ik zou zeggen test het zelf eens.. zet 2 dezelfde planten in het zelfde raamkozijn, geef ze beide water en licht zoals je normaal ook zou doen. (of hebben we nu de rede gevonden van alle dode spullen in je huis )
De ene plant ga je een maandlang 'bepraten' bemoedigend toespreken, mag ook zeker in gedachten. Zeg m dat je blij bent dat hij er is, en dat hij mooie bladeren heeft.
De andere plant negeer je, of zeg m dat je m lelijk vind, dat je graag zou willen dat hij dood ging.. Post over een maand eens je ervaringen
Meelijden met lief plantje
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:11:34 #180
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70778186
quote:
Zeg, heb je ook eens een einddatum ?
Er wordt altijd gesmeten met data waarop het menselijk bewustzijn zou beginnen te veranderen, maar ik wil wel eens weten wanneer ik de vraag kan stellen of we al klaar zijn.

Ik durf namelijk te wedden dat als ik over 4 jaar vraag of het al af is, ik te horen krijg dat we beginnen te veranderen.
En over 8 jaar ook, en ga zo maar door.

Hebben we een deadline of is die bewustzijnsverandering aan het slacken en is die over 6 miljard jaar nog steeds maar 'net begonnen' ?
zzz
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:22:11 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70778686
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zeg, heb je ook eens een einddatum ?
Er wordt altijd gesmeten met data waarop het menselijk bewustzijn zou beginnen te veranderen, maar ik wil wel eens weten wanneer ik de vraag kan stellen of we al klaar zijn.

Ik durf namelijk te wedden dat als ik over 4 jaar vraag of het al af is, ik te horen krijg dat we beginnen te veranderen.
En over 8 jaar ook, en ga zo maar door.

Hebben we een deadline of is die bewustzijnsverandering aan het slacken en is die over 6 miljard jaar nog steeds maar 'net begonnen' ?
Lees er eens een boek over zodat je inhoudelijk mee kan praten

Transformatie van het mensenlijk bewustzijn is nu aan de gang, 21 dec 2012 klaar.. voor de meeste van ons iig.
The truth was in here.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:26:03 #182
31101 _Led_
pi_70778858
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lees er eens een boek over zodat je inhoudelijk mee kan praten

Transformatie van het mensenlijk bewustzijn is nu aan de gang, 21 dec 2012 klaar.. voor de meeste van ons iig.
Okee, dat wou ik even zwart op wit hebben.
Dus als ik dan vraag of het klaar is, dan is de transformatie klaar.
Mag ik al vragen wat het netto resultaat van die 'transformatie' dan is ?
Als 22 december gewoon voelt als elke andere dag, kunnen we er dan vanuit gaan dat er gewoon een heleboel onzin verkondigd is ?
zzz
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:39:54 #183
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70779428
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is een zeer juiste opmerking.
Dus kun je het vergelijken met een placebo
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:06:34 #184
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70780482
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Okee, dat wou ik even zwart op wit hebben.
Dus als ik dan vraag of het klaar is, dan is de transformatie klaar.
Mag ik al vragen wat het netto resultaat van die 'transformatie' dan is ?
Als 22 december gewoon voelt als elke andere dag, kunnen we er dan vanuit gaan dat er gewoon een heleboel onzin verkondigd is ?
Nee, dan hebben hun een hoger bewustzijn ontwikkeld, en wij zijn helaas achtergebleven.
Wedje maken?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:28:10 #185
31101 _Led_
pi_70781310
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, dan hebben hun een hoger bewustzijn ontwikkeld, en wij zijn helaas achtergebleven.
Wedje maken?
Dan nog wil ik graag weten waar dat hoger bewustzijn van hun zich dan in uit.
Ik bedoel, het zou toch ergens in merkbaar moeten zijn, niet ?
Zouden er dan misschien een hoop aanmeldingen komen in het test-topic ?
zzz
pi_70782602
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Dus kun je het vergelijken met een placebo
Dus jij zegt dat stress alleen maar tussen de oren zit? Mijns inziens gaat stress verder dan dat.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:08:14 #187
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70782739
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat stress alleen maar tussen de oren zit? Mijns inziens gaat stress verder dan dat.
Stress zit geheel tussen de oren, in de hersenen. En als je een 'middel' krijgt wat helpt tegen je klachten, kan alleen al het idee dat het jou van je klachten af gaat hlpen. Een ontspannend effect op je hebben.

Weet je wel wat een placebo is? En waarom het werkt?
pi_70783677
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Stress zit geheel tussen de oren, in de hersenen. En als je een 'middel' krijgt wat helpt tegen je klachten, kan alleen al het idee dat het jou van je klachten af gaat hlpen. Een ontspannend effect op je hebben.

Weet je wel wat een placebo is? En waarom het werkt?
Placebo is duidelijk ja, echter ik vind het een flinke aanname om te zeggen dat stress geheel tussen de oren zit mijn vriend. Stress zorgt voor concentratieverlies, wat ervoor kan zorgen dat het onderhoud aan je lichaam minder word. (lees eten, tandepoetsen, wassen, bewegen, slapen) Dit resulteert uiteindelijk in energieverlies, moeite met emoties en schade aan het lichaam, tot de oorzaak van de stress begrepen en aangepakt wordt.

Stress is onze allergrootste vijand, en we doen net alsof het onze grootste vriend is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:39:04 #189
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70783956
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Placebo is duidelijk ja, echter ik vind het een flinke aanname om te zeggen dat stress geheel tussen de oren zit mijn vriend. Stress zorgt voor concentratieverlies, wat ervoor kan zorgen dat het onderhoud aan je lichaam minder word. (lees eten, tandepoetsen, wassen, bewegen, slapen) Dit resulteert uiteindelijk in energieverlies, moeite met emoties en schade aan het lichaam, tot de oorzaak van de stress begrepen en aangepakt wordt.

Stress is onze allergrootste vijand, en we doen net alsof het onze grootste vriend is.
Ik zal mezelf even quoten:
quote:
Stress zit geheel tussen de oren, in de hersenen.
Vervolgens ga je dit tijdens je post beamen en insinueer je dat het jouw inzicht is. En kom je met een opsomming van gevolgen. Totaal irrelevant mijns inziens? We hadden het namelijk over het mogelijke placebo effect.
pi_70784048
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:39 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Ik zal mezelf even quoten:
[..]

Vervolgens ga je dit tijdens je post beamen en insinueer je dat het jouw inzicht is. En kom je met een opsomming van gevolgen. Totaal irrelevant mijns inziens? We hadden het namelijk over het mogelijke placebo effect.
Dus jij wil zeggen dat stress op de darmen niet bestaat? Of stress op de lever?

Drink maar eens 40 pils in een paar uur weg, ga dan nog eens kijken wat je lever voor stress doormaakt!
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:44:48 #191
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70784153
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat stress op de darmen niet bestaat? Of stress op de lever?

Drink maar eens 40 pils in een paar uur weg, ga dan nog eens kijken wat je lever voor stress doormaakt!
*zucht* Het ging over mentale stress, althans dat insinueerde jij en daar ging ik dus op in. Nu ben jij de definitie van stress aan het oprekken naar belasting. Prima, er staat ook stress op een brug, die staat namelijk altijd onder spanning !
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:54:08 #192
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70784465
Ik doe eens gek, ik quote je gewoon nog een keer!
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Placebo is duidelijk ja, echter ik vind het een flinke aanname om te zeggen dat stress geheel tussen de oren zit mijn vriend. Stress zorgt voor concentratieverlies, wat ervoor kan zorgen dat het onderhoud aan je lichaam minder word.
Hieruit maak ik op dat het om een mentaal iets gaat. Als jij onder concentratieverlies iets anders verstaat hoor ik het graag.
quote:
(lees eten, tandepoetsen, wassen, bewegen, slapen) Dit resulteert uiteindelijk in energieverlies, moeite met emoties en schade aan het lichaam,
Allerlei gevolgen van het mentale probleem.
quote:
tot de oorzaak van de stress begrepen en aangepakt wordt.
Wat bedoel je met begrepen? We begrijpen inmiddels prima wat oorzaken van stress zijn. Alleen zien de individuen zelf vaak de destructieve gevolgen niet, tot het telaat is.
quote:
Daar zit een kern van waarheid in, maar die woorden heb ik al vaker gehoord. Van andere mensen
pi_70784543
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef Dartanion het volgende:

[..]

*zucht* Het ging over mentale stress, althans dat insinueerde jij en daar ging ik dus op in. Nu ben jij de definitie van stress aan het oprekken naar belasting. Prima, er staat ook stress op een brug, die staat namelijk altijd onder spanning !
Mentale stress = fysieke stress, dat is mijn punt. Van wat normale werkdruk zal je lever echt niet moeilijk gaan doen, echter als die jaren aan een stuk doorgaat, kan dit zoveel stress opleveren dat de lever houdoe zegt.

Hoe komt het dat er bijvoorbeeld een hoge werkdruk op je lever staat? Dit is begonnen bij mentaal onbegrip, oftewel een verkeerd vertaalde behoefte meestal. Dit ontstaat door concentratieverlies, die wordt opgewekt door mentale stress. Je gevoel is dan ook een moeilijk te begrijpen iets.

Stress zit er altijd ongevaarlijk uit op het eerste oog, echter zonder dat er iets aan de oorzaak gedaan wordt, zal het altijd uitgroeien tot het grootste gevaar van je lichaam. Ik durf zelfs te zeggen dat kanker de ultieme uitkomst is van stress, oftewel een gebrek aan concentratie voor onderhoud aan het lichaam.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediaconsument op 08-07-2009 17:09:32 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:09:33 #194
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70785007
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mentale stress = fysieke stress, dat is mijn punt. Van wat normale werkdruk zal je lever echt niet moeilijk gaan doen, echter als die jaren aan een stuk doorgaat, kan dit zoveel stress opleveren dat de lever houdoe zegt.
Leuke bewering, in welk onderzoek is naarvoren gekomen dat metname de lever zwaar te lijden heeft onder mentale stress?
quote:
Hoe komt het dat er bijvoorbeeld een hoge werkdruk op je lever staat? Dit is begonnen bij mentaal onbegrip, oftewel een verkeerd vertaalde behoefte meestal. Dit ontstaat door concentratieverlies, die wordt opgewekt door mentale stress. Je gevoel is dan ook een moeilijk te begrijpen iets.
Aannames, speculatie en een gebrek aan kennis zijn grondleggers van het stukje tekst hier vlakboven.
quote:
Stress zit er altijd ongevaarlijk uit op het eerste oog, echter zonder dat er iets aan de oorzaak gedaan wordt, zal het altijd uitgroeien tot het grootste gevaar van je lichaam. Ik durf zelfs te zeggen dat kanker de ultieme uitkomst is van stress, oftewel een gebrek aan onderhoud aan het lichaam.
Oke, in een ander topic stelde jij dat we de oorzaak van kanker nog altijd niet weten!
pi_70785226
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Leuke bewering, in welk onderzoek is naarvoren gekomen dat metname de lever zwaar te lijden heeft onder mentale stress?
Persoonlijk onderzoek. Een vader die 2 levertransplantaties heeft gehad, kan je hier veel over vertellen.
quote:
Aannames, speculatie en een gebrek aan kennis zijn grondleggers van het stukje tekst hier vlakboven.
Het is een zeer fijne logica, denk er maar eens over na. Misschien kan het wat problemen in jouw leven verklaren.
quote:
Oke, in een ander topic stelde jij dat we de oorzaak van kanker nog altijd niet weten!
Klopt, excuses dat ik het zo als conclusie over deed komen, ik bedoelde dat het een zeer waarschijnlijke oorzaak is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:18:22 #196
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70785391
Dus alle levertransplantaties zijn het gevolg van stress? Ik neem even aan dat je vader zijn stress wegdronk, aangezien jij alcohol al eerder aanhaalde. Niet alle mensen onder stress verdrinken hun stress.

Ik heb geen probleem in mijn leven Maar bedankt voor de tip!

En je excuses zijn aanvaard.
pi_70786936
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:18 schreef Dartanion het volgende:
Dus alle levertransplantaties zijn het gevolg van stress? Ik neem even aan dat je vader zijn stress wegdronk, aangezien jij alcohol al eerder aanhaalde. Niet alle mensen onder stress verdrinken hun stress.

Ik heb geen probleem in mijn leven Maar bedankt voor de tip!

En je excuses zijn aanvaard.
Mijn vader dronk niet, dat was de vraag die me tijdenlang bezighield. Tot ik wat leerde over hoe vetten je lever ook onder druk kunnen zetten. Wist je dat je door margarine jezelf kunt vergiftigen bijvoorbeeld? Het duurt even, maar door de samenstelling kan het je lever zo veel werk opleveren dat het andere zaken niet meer aan kan. De dokter geeft nogsteeds nerofen de schuld, oftewel pijnstillers. Echter ons pap nam die ook niet vaak, alleen als een koppijn/tandpijn niet te houden was, en een gezonde lever kan mijns inziens echt wel wat klappen hebben.

Om deze reden durf ik te stellen dat waarschijnlijk het grootste deel van de levertransplantaties worden veroorzaakt door een gebrek aan concentratie om te begrijpen hoe belangrijk je voeding is. Wat hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt word door stress.

Kijk als je het niet zo druk had, had je meer tijd om dingen te leren toch? Daarom is het zo jammer dat mensen zich maar moeilijk bewust worden van hoe belangrijk de gezondheid wel niet is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:23:55 #198
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70787255
Je gaat nu wel heel erg off-topic. Je haalt een vervette lever aan stelt dat dit door margerine wordt veroorzaakt, welke van de onverzadigdevetten is de boosdoener? (Alles waarvan je teveel neemt is slecht voor je, maar daarvan moet je het product niet de schuld geven maar jezelf)

Ik snap niet precies waar je heen wil gaan?
pi_70787348
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Dartanion het volgende:
Je gaat nu wel heel erg off-topic. Je haalt een vervette lever aan stelt dat dit door margerine wordt veroorzaakt, welke van de onverzadigdevetten is de boosdoener? (Alles waarvan je teveel neemt is slecht voor je, maar daarvan moet je het product niet de schuld geven maar jezelf)

Ik snap niet precies waar je heen wil gaan?
Als ons pap wat minder stress had gehad in zijn leven, had hij misschien eens tijd gehad om goed na te denken over zijn dieet, en zodoende dit kunnen voorkomen. Dus je hebt wel gelijk als je zegt dat het aan jezelf ligt, echter heb je weinig te vertellen over de hoeveelheid stress die je moet verwerken.

Je hebt geluk overigens, dit is echt de laatste.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:30 #200
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70787601
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ons pap wat minder stress had gehad in zijn leven, had hij misschien eens tijd gehad om goed na te denken over zijn dieet, en zodoende dit kunnen voorkomen. Dus je hebt wel gelijk als je zegt dat het aan jezelf ligt, echter heb je weinig te vertellen over de hoeveelheid stress die je moet verwerken.

Je hebt geluk overigens, dit is echt de laatste.
Hieruit maak ik op dat we het eens zijn dat de grondlegger van stress mentaal is Ben blij dat we het toch nog eens zijn geworden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')