ja, die heeft weer andere kwaliteitenquote:Op maandag 26 juli 2010 06:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
mornings LilyLeah doet nog niet mee? gaat vast snel gebeuren hoor
![]()
Gaaf!!quote:Op maandag 26 juli 2010 06:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff positief: mijn fotoboek is af!! dus die ga ik vandaag bestellen.
(100 pagina's!)
fijnquote:Op maandag 26 juli 2010 07:11 schreef Ca.ra het volgende:
Mogge! Thomas heeft weer doorgeslapen, dus ik hoop dat we het zes keer per nacht wakker worden weer even gehad hebben.
Wel was hij om 6 uur wakker.
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:26 schreef Lijnloos het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Isa aan het kruip-oefenengeweldig, zo leuk om te zien dat worstelen om die knieen goed te krijgen en dan die blik erbij van "en nu?"
Karin, lekker vakantie vieren!Ik vond het ook wel spannend die eerste keer met Minke vorige maand, maar die eet nog niet veel spannends, dus dan hoef je daar ook geen rekening mee te houden, maar met Lars is dat natuurlijk wel wat onhandiger. Vergeet niet ook te genieten van je vakantie he?!
Thomas weer doorgeslapenwat fijn Ca.ra Hopelijk houdt ie het nu vol
BJ, wat tof van dat babyboek! Ik heb dat ook al heel lang op de planning staan, maar het komt er gewoon steeds niet van. Helaas is op mijn werk geen optie, da's wel balen... want ik heb hier toch genoeg tijd, maar het mag niet
Emma doet wel meequote:Op maandag 26 juli 2010 06:29 schreef lily het volgende:
Isa ook al aan de kruip, klasse(en BJ, ze zijn er niet allemaal tegelijk mee aan de slag gegaan
)
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh Isa ook al aan het oefenen met kruipen! wat leuk dat ze nu allemaal tegelijk daarmee aan de slag zijn gegaan
nou ja, zoutzakje..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Twinkly het volgende:
Mag dat niet Lily? Ik heb dat bij Niels toen ook wel gedaan toen hij wel zat maar zijn evenwicht nog niet goed kon bewaren. Of zakt ze echt in elkaar als een zoutzakje?
Dat valt mee, maar ik gok dat papa het toch nog lang zal moeten horen, zeker zodra we ergens geiten tegen komenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Twinkly het volgende:
Lol XeentjeIs papa ook een harig monster dat beeeehh roept?
Roept hij al 'die' naar van alles? Dat vind ik altijd zo liefquote:Niels is vandaag echt heel snel moe, telkens na 1,5 uur al. Hij is nu net bezig met zijn derde slaapje vna vandaagMaf hoor, hij heeft minder geslapen dan anders vannacht.
Ik wel, ik lig steeds wakkerZaterdagnacht sliep hij door van 20.00 tot 2.00 uur en ik lag wakker tot 6 uur. Kan ik eens langer slapen, doe ik het niet...
Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest, hij vond vooral de andere kindjes en het gras leuk waar we hem in gezet haddenRiep "die" naar ieder grassprietje en plukte gras.
oh wow, wat goed zegquote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef Xenia het volgende:
BJ, ik maak de fotoboeken ook altijd op mijn werk als het even wat rustiger is. Heb er inmiddels drie, iedere drie maanden een boek. Bij kruitvat krijg je er ook een gratis online versie bij met inlogcode, zodat je hem kunt spammen naar je familie en vrienden![]()
ik zal kijken of ik het vanavond kan uploaden (heb mn kabeltje voor mn foon niet bij me)quote:Op maandag 26 juli 2010 15:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Enne, krijgen wij het ook nog te zien dan? ben ook wel te porren voor een stukje kunst
Wat klinkt dat leuheukquote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Incantrix het volgende:
Even dikke![]()
![]()
voor alle kruipende kinders, wat gaat het dán hard opeens he? Ik vind dat echt een enorme mijlpaal op de één of andere manier, ik vind het echt zo vreselijk bijzonder dat je kleintje dan echt heel erg veel zelfredzamer wordt zeg maar.. En als ik nu 's-avonds thuiskom plof ik op mijn knieën bij de deur en dan komt Stef keihard op me afgekropen en dan drukt hij zich op op mijn benen
![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ons huis staat sinds 3 weken te koop, morgen de eerste kijker!![]()
Zijn neef heeft net de 6e ziekte gehad. We dachten dat die hem net niet aangestoken kon hebben, maar wie weet.quote:Claudia, hopen dat het ook zo weer overwaait dan, misschien is het ook wel de zoveelste ziekte, paar dagen hoge koorts, en vervolgens komen er dan vlekjes (6e ziekte)
Ja klopt, echter is de salarisadministratie aan het kloten geweest waardoor ik nog geen loon heb (en nog 92 cent op mijn rekening)...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha Lijnloos; herkenbaar, zulke dagen heb ik ook wel eens gehad op mijn werk... echt niets te doen, dagen achter mekaar..internetshoppen werkt dan ook erg goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat zelfde gevecht heb ik hier ook al eens gevoerd met de belmiep van het cb... het was echt bijna onmogelijk om de "vaste dag" te veranderen... Want die dag had ik aangegeven volgens haar, nou echt niet, dan had ik wel een andere dag gekozen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen! Och Ca.ra, wat enorm vervelend zeg.. En wat kunnen CB's soms moeilijk doen zeg, wij wilden toen ik weer ging werken niet meer op maandagen maar op donderdagen afspreken en dat was echt héél verschrikkelijk, want een vaste dag was belangrijk, dan heb je altijd dezelfde artsen/verpleegkundigen. Leuke theorie, daarvoor had ik echt nog nooit dezelfde persoon gehad als een keer daarvoor. Dikke bluh!
He, verdorie! Het ging net zo goed... Hopelijk pakt ie het toch weer snel op, hij weet misschien nog hoe het moet.quote:Hier is het grote moe-zijn-maar-niet-willen-slapen weer begonnenEn dus ook het constante zou-hij-nu-moe-genoeg-zijn-om-hem-zijn-bed-in-te mikken
En ik wilde net voorzichtig vertellen dat het wat beter ging qua slapen
Dat wist ik niet! Ik geef Isa nu al een tijdje Cinababy, valt dat daar ook onder?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef Ca.ra het volgende:
Hoesdrank zou ik niet doen, schijnt niet goed te zijn. Even zoeken.... HIER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claudia ook stiekem huisjes kijken. Gewoon doen hoor, ook echt gaan kijken en de buurten allemaal goed bezoeken, kunnen verrassende dingen uitkomen. En bovenal is het altijd leuk om huisjes te kijken![]()
Lijnloos, bedankt voor de app-tip, gaat ik ff bekijken
Nu ff broekverschonen want ik zit in de stank
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
Leuk zeg. Hij herkent ze dus echt alquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef Twinkly het volgende:
Wow!
Ik was net met Niels met duplo aan het spelen, hij heeft een setje met een kalf, paard, schaap en een poes. Ik vertelde wat voor dier het was en wat voor geluid ze maken. Toen ik bij de poes was ging hij zoeken naar onze katten, die waren niet in de woonkamer, dus ging hij naar het kattenluikje. Toen hij ze nog niet zag ging hij rechtop tegen de deur staan om door het raam in de deur te kijken. Toevallig liep daar een van de katten, Niels helemaal gillen van plezier![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@nijna; neej, andere planning dan thuis. Wij doen Evie al om 11:30 voor het eerst op bed, en dan einde van de middag weer.. maar hier hadden ze het eerste dutje bijna 2 uur later gedaan; dus was Evie nog wakker om 18 u toen ik kwam.. naja is voor een keertje ook niet erg.
Evie heeft net een uurtje geslapen, toen heb ik dr lekker in het grote bad laten spelen; toen nog even spelen op het speelkleed en nu ligt ze net 5 min in dr bedje. En het is alweer stil..![]()
@Groofs; wat kan familie dierbaar zijn he? en wat veranderd zo'n band als je zelf kinderen hebt he?
Ik zou die muntjes nog weghouden bij zo'n kleintje hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah! die kassa hebben we hier ook! Introduceren gaat!
Hoezo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik zou die muntjes nog weghouden bij zo'n kleintje hoor.
tof speelgoed zeg!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef Groofsken het volgende:
Misschien heb ik een andere kassa voor ogen. Die paars-rose met die lopende band en vele bliepjes?
Dit is het speelgoed waar S veel plezier van heeft gehad en waar R erg graag mee rommelt al, ook al is hij er nog net te klein voor.
[ afbeelding ]
Ja, leuk hè. Ik ben zo'n moeke die het lelijke speelgoed boven zetquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tof speelgoed zeg!![]()
ik ben dus echt zo'n moeke die dit soort speelgoed koopt, omdat ík het leuk vind![]()
![]()
Amélie heeft van mn buurvrouw voor buiten een oud plasticen loopkarretje gekregen, zo een met toeters en bellen aan de voorkant en een duwstang aan de achterkant. Ze vindt het prachtig en ze hangt tijdens het lopen de hele tijd over dat ding heen geklapt om de toeters en bellen te bekijken
Ja, daar maak ik me ook al een beetje zorgen over.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Pfew ik schrok alIk vind het sowieso lastig om het speelgoed allemaal uit elkaar te houden. Hoe doen andere ouders met meer kindjes dat? Het speelgoed met kleine dingetjes apart houden? Linde heeft met haar verjaardag een keukentje gekregen. Nu heeft ze ook wat groente en fruit erbij gekregen, maar daar zitten best kleine dingen bij (kersen bijvoorbeeld)
ja daar ben ik dus benieuwd naar inderdaad omdat het straks hier over een tijdje ook zal spelen. Lastig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Pfew ik schrok alIk vind het sowieso lastig om het speelgoed allemaal uit elkaar te houden. Hoe doen andere ouders met meer kindjes dat? Het speelgoed met kleine dingetjes apart houden? Linde heeft met haar verjaardag een keukentje gekregen. Nu heeft ze ook wat groente en fruit erbij gekregen, maar daar zitten best kleine dingen bij (kersen bijvoorbeeld)
Ja die champignons ook inderdaad! Linde heeft bv ook ministeck-pinnetjes en daarmee mag ze dan alleen mee aan tafel zitten, maar ja er valt er echt wel eens 1 (of meerquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft ook wel een keukentje, maar niet heel erg kleine dingen daarbij...hoewel de champignons...![]()
Als Meike echt met kleine dingetjes wil spelen zoals kralen, moet ze dat bij de grote tafel doen, of op momenten dat Lars slaapt.
Over het algemeen liggen er geen kleine dingen voor het grijpen.
ja het is hier sowieso geen optie dat Esmee ook maar mag denken dat ze eventueel iets aan zou willen raken dat van Linde is hoor. Andersom natuurlijk welquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als er hier iets kleins op de grond valt dan vertel ik meteen aan Meike dat dat gevaarlijk is voor Lars, dat hij het gaat opeten, dus dat ze het snel moet pakken. Werkt tot nu toe wel. Vooral het deel dat Lars het gaat opeten (en dat het dan dus weg is maakt indruk)
Herkenbaar!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
ja het is hier sowieso geen optie dat Esmee ook maar mag denken dat ze eventueel iets aan zou willen raken dat van Linde is hoor. Andersom natuurlijk wel![]()
Ik moet zeggen dat het leven zonder hond ook wat dit betreft een zorg minder betekent. Ik bleef maar botsplinters van de grond rapen, brrr. Een ouder kind kun je nog vertellen dat er een tijd en plaats is om met kleine dingen te spelen. Daarna kun je zelf controleren of er iets achter is gebleven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind deze zo tof hahaa, die heb k in gedachten al gekocht
maar B. wil dezegeeft niet, ook leuk.
Ik merk toch ook aan B.'s neefje dat playmobil best geschikt is voor het stimuleren van fantasie enzo. Hij maakt hele verhalen over leeuwen die op jacht zijn en blabla en dan komt er een dierosaus () op een jeep *uiteraard* vanaf de maan en die wil ze opeten WROAAAR, maar eerst moet hij stoppen voor het stoplicht
![]()
heerlijk
![]()
Als ze echt zo'n last van haar kiesjes en/of koorts heeft zou ik toch pcm blijven geven, dat neem je zelf ook wanneer je je beroerd voelt. Ze mogen iedere 6 (toch? bijsluiter?) een zetpil van 120 mg, als je de pcm in dat schema blijft geven wordt de koorts voortdurend onderdrukt en zal niet pieken, is mij door de HA verteld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
oeh nice Twinkly!
Hmm what to do?
Amélie is enorm zielig, koorts gisteravond 39.6, 's nachts na 2 zetpillen en wat slaap 38.5 en vanmorgen 39,0, en nu twee uur later weer 39.9
Op zich ben ik wel van de koorts heeft een functie maar boven de 39.5 vind ik het wel een ander verhaal worden.Wat is handig? Een zetpil geven nu? Afwachten? Ik heb begrepen dat koorts na een zetpil weer kan pieken enzo. Ze is zielig, hangerig en muh. Heeft net een paar stukjes mango gegeten maar meer gaat er niet in. Geeft niet over, geen diarree
ja t komt wel goed, zolang ik er zicht op heb vind ik het minder eng. s nachts idd brrquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik vond het ook maar niks. Ik ben de halve nacht wakker gebleven terwijl zowel Ivan als mijn vriend heerlijk lagen te slapen. Als je je echt ongerust voelt gewoon de huistarts bellen, hoor! Geruststelling is ook wat waard.
Dat zei de arts inderdaad ook tegen ons, dat het belangrijk is om iedere 4 uur een paracetamol te geven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:52 schreef Ca.ra het volgende:
Och Huup jullie ook al.
Hier hangen we ook continue rond de 40 graden. Paar tienden eronder met een pcm, paar tienden er boven tegen de tijd dat die uitgewerkt begint te raken. (het is trouwens iedere 4 uur, max 6 per dag).
Wat lief is dat he? Hier is dat hetzelfde, maar dan met haar beertje. Die krijgt ze alleen als ze naar bed gaat, en dan kruffelt ze hem en valt ermee in slaap. Laatst had ik hem een keer beneden op de bank. Ze ziet hem, geeft hem een dikke knuffel en valt in slaapquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Trix, wat naar dat Stef zijn bed zo verdrietig vind. Kun je misschien anders zijn favoriete knuffel of speeltje meegeven, en dan bijvoorbeeld alleen als hij een dutje moet gaan doen, om te zien of die associatie het nare van het bed gaat overstemmen? Ik weet het ook niet hoor, maar wellicht een idee. Wij hebben voor Minke 1 pop die ze alleen in bed krijgt en dan ook niks anders dan die pop. Zodra ze het bed raakt grijpt ze die pop en krult zich daar omheen en gaat dan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon twee vensters openenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef Poppejans het volgende:![]()
voor de megapost van Incantrix
Pff wat schrijven jullie allemaal veel, ik heb globaal wat bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren, dan vergeet ik weer de helt
komt door die megalange jurkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau kruipt echt heel maf. Ik dacht dat het wel bij zou trekken, maar mooi niet. Zal zo even een filmpje uploaden.
We hebben sinds vorige week een loopstoeltje voor Xeentje, misschien een idee? Ze weet nog niet hoe hij werkt, kan wel erin staan maar nog niet ermee lopen, dus als ik haar erin zet blijft ze keurig op de plaats staan en vermaakt zich met kabaal maken met het speelding op het bijbehorende blad, Ideaal om even je handen vrij te hebben. En zij vindt het ook ideaal, want zo kan ze goed oefenen in staan en evenwicht bewarenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
Aoraki, ik laat Stef eigenlijk nooit in zijn kinderstoel spelen omdat ik ook bang ben dat hij dan de associatie met eten verliest, maar soms is het zo verdomde onhandig als je even je handen vrij wil hebben.. Het wipstoelte werkt niet meer want daar is hij zo wild mee dat ik het eng vind en de box is na een paar minuutjes brullen. De Bumbo krijg ik hem niet eens meer ín, dan doet hij standje banaan en dan sta jeIk overweeg dus ook om toch de kinderstoel vaker in te gaan zetten, misschien dan niet bij de eettafel. Hopelijk wordt de eettafel dan de associatie ofzo.
quote:Oh Xenia!!![]()
![]()
Wat een pópje! Om op te vreten
![]()
Ik dacht ook al een HAP te zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dat was een onvervalste HAP met 7 tanden. Vandaar dat de camera toen ook meteen uitging
yepquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben jullie ook zo'n supergelukkig verliefd gevoel??![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik kan dat dus ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef mefke79 het volgende:
o lily, ik doe dit echt alleen als ik tijd genoeg heb, anders erger ik me dood..
Wat een ontwikkelingen ineens, he? Knap hoor, van Thomas!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:15 schreef Aoraki het volgende:
Thomas heeft vandaag voor het eerst gekropen![]()
![]()
. Hij maakt al een aantal weken schijnbewegingen, maar hij kwam steeds niet vooruit. Nu heeft hij het eindelijk door! En hij heeft vandaag overdag voor het eerst 2,5 uur achter elkaar geslapen, dat is een absoluut record!
![]()
Het lijkt erop dat hij ook binnen no-time kan gaan zitten (zelf dan, want als ik hem neerzet blijft hij al zitten), want hij kan vanuit de kruiphouding al redelijk gaan zitten, nog ietswat schuin, maar het lijkt ergens op. Hopelijk is nu snel zijn frustratie-huilen weg. Hij kon zo gefrustreerd brullen als hij ergens niet bij kon
oh, wat fijn, Aorakiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:15 schreef Aoraki het volgende:
Thomas heeft vandaag voor het eerst gekropen![]()
![]()
. Hij maakt al een aantal weken schijnbewegingen, maar hij kwam steeds niet vooruit. Nu heeft hij het eindelijk door! En hij heeft vandaag overdag voor het eerst 2,5 uur achter elkaar geslapen, dat is een absoluut record!
![]()
Het lijkt erop dat hij ook binnen no-time kan gaan zitten (zelf dan, want als ik hem neerzet blijft hij al zitten), want hij kan vanuit de kruiphouding al redelijk gaan zitten, nog ietswat schuin, maar het lijkt ergens op. Hopelijk is nu snel zijn frustratie-huilen weg. Hij kon zo gefrustreerd brullen als hij ergens niet bij kon
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef lily het volgende:
[..]
Ik kan dat dus ook niet.
Eten overal, je kind moeten omkleden na het eten, de vloer moeten dweilen...bweh.
En denk maar niet dat het beter wordt (ja als ze 16 zijn vast)
Kind uit school, schoenen uit, bergje zand over bank![]()
Kinderen aan de lunch: beker chocomelk over tafel (bijna dagelijke kost hier)
Flesje Vie: omgestoten in gekke bui: Vie tegen de wit gesausde muur afdruipen
Mag ik een zakje chips? ja hoor; hoekbank = chipsbank
Mag ik verven? Jahoorzullen we anders voetballen buiten?
Ja, we waren al bezig om een nieuw TV-kastje te bouwen. baby-proof. Met alle apparatuur achter deurtjes. Want blijkbaar hebben de DVD-speler en de versterker een enorme aantrekkingskracht op baby'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een ontwikkelingen ineens, he? Knap hoor, van Thomas!Als hij nu maar niet gaat frustratiehuilen omdat hij alle dingen die hij geleerd heeft niet mag.
En koffie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:25 schreef Groofsken het volgende:
Kiwi Serpente, maar geen idee hoe snel dat werkt eigenlijk.
Dat banaan verstoppend werkt is inderdaad een hele hardnekkige fabel, al jaren, maar het schijnt echt niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb begrepen dat banaan verstoppend werkt en peer laxerend, maar ik heb daar nooit iets van gemerkt.
Interessant! Ik heb er even naar gezocht en er wordt zelfs beweerd dat banaan goed is voor de darmflora omdat er vezels in zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:33 schreef lily het volgende:
[..]
Dat banaan verstoppend werkt is inderdaad een hele hardnekkige fabel, al jaren, maar het schijnt echt niet waar te zijn.
Jah, we gingen eigenlijk naar het bostheater met vrienden, maar met deze voorspellingen doen we maar een (ha-ha) raincheck en pakken we maar een filmpje ofzo. En uitslapen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Lekker bijtanken morgen, Icantrix?
Dat fietsen lijkt me ook zo leuk! Wij gaan dit weekeinde voor het eerst een stukje proberen.
Ik heb hier echt bewondering voor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb met knoeien geen problemen. Het kost me alleen opruimwerk; het eten/knoeien doet hij zelf.
Ik heb makkelijk praten, hoor, want ik heb maar één kind en dat ene kind eet over het algemeen hartstikke goed zelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:21 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb hier echt bewondering voor.
Ik wilde serieus dat ik wat meer geduld had op dat gebied.
Ik probeer frustraties wel te verbloemen naar de kinderen toe, en dat lukt ook wel, maar een gezellige knutsel/frutselmoeder zal ik dus nooit zijn (want het gaat verder dan alleen eten natuurlijk) en dat vind ik wel af en toe jammer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik schreef het een beetje raar, maar Stef kan sinds vandaag dus ook staanHij trekt zich aan zo ongeveer alles op, maar omdat ik zo veel handige vasthou-plekken heb (:')) trekt hij zich het liefst aan mij op.
Wat leuk zeg, dat hij het tegelijkertijd met Ivan doet! Knappe jongens zijn het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik schreef het een beetje raar, maar Stef kan sinds vandaag dus ook staanHij trekt zich aan zo ongeveer alles op, maar omdat ik zo veel handige vasthou-plekken heb (:')) trekt hij zich het liefst aan mij op. Vooral leuk als je het even zat bent om op de grond te zitten en even op een stoel zit, dan komt hij aangekropen en gaat heel hard zitten jammeren naast mijn benen. Als ik dan niet luister trekt hij ook nog even heel illustrerend aan mijn broek
Nou echt, leuk he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, dat hij het tegelijkertijd met Ivan doet! Knappe jongens zijn het.Ivan trekt zich niet aan andere objecten op. Ik ben benieuwd of hij dat nu ook gaat doen. Dat laatste is echt heel herkenbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |