Ik zou die muntjes nog weghouden bij zo'n kleintje hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah! die kassa hebben we hier ook! Introduceren gaat!
Hoezo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik zou die muntjes nog weghouden bij zo'n kleintje hoor.
tof speelgoed zeg!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef Groofsken het volgende:
Misschien heb ik een andere kassa voor ogen. Die paars-rose met die lopende band en vele bliepjes?
Dit is het speelgoed waar S veel plezier van heeft gehad en waar R erg graag mee rommelt al, ook al is hij er nog net te klein voor.
[ afbeelding ]
Ja, leuk hè. Ik ben zo'n moeke die het lelijke speelgoed boven zetquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tof speelgoed zeg!![]()
ik ben dus echt zo'n moeke die dit soort speelgoed koopt, omdat ík het leuk vind![]()
![]()
Amélie heeft van mn buurvrouw voor buiten een oud plasticen loopkarretje gekregen, zo een met toeters en bellen aan de voorkant en een duwstang aan de achterkant. Ze vindt het prachtig en ze hangt tijdens het lopen de hele tijd over dat ding heen geklapt om de toeters en bellen te bekijken
Ja, daar maak ik me ook al een beetje zorgen over.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Pfew ik schrok alIk vind het sowieso lastig om het speelgoed allemaal uit elkaar te houden. Hoe doen andere ouders met meer kindjes dat? Het speelgoed met kleine dingetjes apart houden? Linde heeft met haar verjaardag een keukentje gekregen. Nu heeft ze ook wat groente en fruit erbij gekregen, maar daar zitten best kleine dingen bij (kersen bijvoorbeeld)
ja daar ben ik dus benieuwd naar inderdaad omdat het straks hier over een tijdje ook zal spelen. Lastig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Pfew ik schrok alIk vind het sowieso lastig om het speelgoed allemaal uit elkaar te houden. Hoe doen andere ouders met meer kindjes dat? Het speelgoed met kleine dingetjes apart houden? Linde heeft met haar verjaardag een keukentje gekregen. Nu heeft ze ook wat groente en fruit erbij gekregen, maar daar zitten best kleine dingen bij (kersen bijvoorbeeld)
Ja die champignons ook inderdaad! Linde heeft bv ook ministeck-pinnetjes en daarmee mag ze dan alleen mee aan tafel zitten, maar ja er valt er echt wel eens 1 (of meerquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft ook wel een keukentje, maar niet heel erg kleine dingen daarbij...hoewel de champignons...![]()
Als Meike echt met kleine dingetjes wil spelen zoals kralen, moet ze dat bij de grote tafel doen, of op momenten dat Lars slaapt.
Over het algemeen liggen er geen kleine dingen voor het grijpen.
ja het is hier sowieso geen optie dat Esmee ook maar mag denken dat ze eventueel iets aan zou willen raken dat van Linde is hoor. Andersom natuurlijk welquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als er hier iets kleins op de grond valt dan vertel ik meteen aan Meike dat dat gevaarlijk is voor Lars, dat hij het gaat opeten, dus dat ze het snel moet pakken. Werkt tot nu toe wel. Vooral het deel dat Lars het gaat opeten (en dat het dan dus weg is maakt indruk)
Herkenbaar!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
ja het is hier sowieso geen optie dat Esmee ook maar mag denken dat ze eventueel iets aan zou willen raken dat van Linde is hoor. Andersom natuurlijk wel![]()
Ik moet zeggen dat het leven zonder hond ook wat dit betreft een zorg minder betekent. Ik bleef maar botsplinters van de grond rapen, brrr. Een ouder kind kun je nog vertellen dat er een tijd en plaats is om met kleine dingen te spelen. Daarna kun je zelf controleren of er iets achter is gebleven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind deze zo tof hahaa, die heb k in gedachten al gekocht
maar B. wil dezegeeft niet, ook leuk.
Ik merk toch ook aan B.'s neefje dat playmobil best geschikt is voor het stimuleren van fantasie enzo. Hij maakt hele verhalen over leeuwen die op jacht zijn en blabla en dan komt er een dierosaus () op een jeep *uiteraard* vanaf de maan en die wil ze opeten WROAAAR, maar eerst moet hij stoppen voor het stoplicht
![]()
heerlijk
![]()
Als ze echt zo'n last van haar kiesjes en/of koorts heeft zou ik toch pcm blijven geven, dat neem je zelf ook wanneer je je beroerd voelt. Ze mogen iedere 6 (toch? bijsluiter?) een zetpil van 120 mg, als je de pcm in dat schema blijft geven wordt de koorts voortdurend onderdrukt en zal niet pieken, is mij door de HA verteld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
oeh nice Twinkly!
Hmm what to do?
Amélie is enorm zielig, koorts gisteravond 39.6, 's nachts na 2 zetpillen en wat slaap 38.5 en vanmorgen 39,0, en nu twee uur later weer 39.9
Op zich ben ik wel van de koorts heeft een functie maar boven de 39.5 vind ik het wel een ander verhaal worden.Wat is handig? Een zetpil geven nu? Afwachten? Ik heb begrepen dat koorts na een zetpil weer kan pieken enzo. Ze is zielig, hangerig en muh. Heeft net een paar stukjes mango gegeten maar meer gaat er niet in. Geeft niet over, geen diarree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |