abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 01:02:41 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84491396
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 38

de mooooooie en lieve beebs:

01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 26-07-2010 12:59:00 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 juli 2010 @ 01:04:27 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84491438
en mijn laatste post:
uhhh Evie haar stukje zijn wel maximaal 1 bij 1 cm hoor dus dat is toch niet zoveel???

en oooo allemaal vakantieplannen, ik krijg spontaan heeeeeeel veel zin in vakantie! ik moet ook nog tot half augustus werken, geloof nog 3 of 4 weken?( 18 aug laatste dag).
En wij gaan een weekje naar de Kempervennen bij Eindhoven (center parcs..) maar eigenlijk wil ik er nog een week of midweek vooraan plakken.. en dan naar de zee, Texel ofzo.. lijkt me zo leuk om met Evie op het strand te spelen...

ahhh Isa ook al aan het oefenen met kruipen! wat leuk dat ze nu allemaal tegelijk daarmee aan de slag zijn gegaan

@Karin, komt vast helemaal goed op vakantie met je kids. Scheelt dat er voor Meike een hoop te doen is, dat maakt het allemaal wel wat makkelijker...

over eten op vakantie; wij gaan naar een bungalowpark, waar ze momenteel bij de restaurants voor de baby's gratis potjes hebben als papa en mama eten. En verder neem ik gewoon zelf mee voor Evie denk ik... (want potjes eet Evie vaak slecht... dus denk dat ik de blender meeneem en gewoon daar in de supermarkt fruit en groente koop voor Evie.).
(net als thuis dus.)

Timo is dan idd lang en dun Chan! Evie zit ook al op 8 kg... maar heb het idee dat het nu niet zo snel meer gaat hoor... ben benieuwd, pas in sept weer naar het CB namelijk.

Mefke; fijn dat je dr ook weer bent

en dit is dus mijn laatste nachtje, ben moe joh! en moet nog de hele nacht.
Naja gelukkig nu pas vrijdag weer werken, dus dat is wel weer fijn... Even weer qualitytime doorbrengen met mijn muppie!
pi_84493296
Isa ook al aan de kruip, klasse ^O^ (en BJ, ze zijn er niet allemaal tegelijk mee aan de slag gegaan ;) )

Brood gaat nog niet zo heel goed hier maar fruit en groente gaat wel super.

Ik heb ook nog geen vakantie helaas ;( moet zo naar mijn werk.

Wij zijn met de kinderen nooit verder dan de Ardennen geweest (wat vakantie betreft). Voordat we kinderen hadden gingen we altijd naar de VS en dat gaan we ook wel weer eens doen maar vooralsnog zoeken we het dichter bij huis (met de auto). Als Leah wat ouder is gaan we om te beginnen weer eens naar NY. Strandvakanties is niet ons ding.

20 augustus eerst een week naar Antwerpen...zalig...
  maandag 26 juli 2010 @ 06:38:11 #4
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84493314
mornings Lily :W Leah doet nog niet mee? gaat vast snel gebeuren hoor :Y

en jeeejjjj nog 1 uurtje dan ben ik vrij en ga ik lekker mijn bed in... :O :z :Z ben kapot...
maar:
ff positief: mijn fotoboek is af!! dus die ga ik vandaag bestellen.
(100 pagina's!)
pi_84493404
quote:
Op maandag 26 juli 2010 06:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
mornings Lily :W Leah doet nog niet mee? gaat vast snel gebeuren hoor :Y
ja, die heeft weer andere kwaliteiten :P

quote:
Op maandag 26 juli 2010 06:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff positief: mijn fotoboek is af!! dus die ga ik vandaag bestellen.
(100 pagina's!)
Gaaf!!
  maandag 26 juli 2010 @ 07:11:11 #6
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84493408
Mogge! Thomas heeft weer doorgeslapen, dus ik hoop dat we het zes keer per nacht wakker worden weer even gehad hebben.
Wel was hij om 6 uur wakker. Toen heeft hij even bij mij in bed gespeeld, maar ik vond hem nog wel moe. Dus net toch maar terug gelegd in zijn eigen bedje. Onder luid protest natuurlijk, maar nu is hij alweer stil. Ligt steeds flink te gapen, dus die is hopelijk snel weer onder zeil.
Dan ga ik maar in mijn eentje douchen zo. En dan moet oma Thomas straks maar even in badje doen. Vindt ze vast heel vervelend ;)

Ooooh lekker al die vakantieplannen! Wij hebben net allebei een nieuwe baan, dus een lange zomervakantie zit er (ook financieel) niet in. Maar ik hoop dat we in september nog een weekje weg kunnen, ook iets van een bungalow ofzo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84493450
quote:
Op maandag 26 juli 2010 07:11 schreef Ca.ra het volgende:
Mogge! Thomas heeft weer doorgeslapen, dus ik hoop dat we het zes keer per nacht wakker worden weer even gehad hebben.
Wel was hij om 6 uur wakker.
fijn :)

en 6 uur is toch netjes? Als ik vrij heb is Leah ook altijd om 6 uur wakker, krijgt ze wat drinken en slaapt daarna weer door.
Doordeweeks moet ik haar om 5.30 wakker maken omdat we weg moeten enzo
pi_84493508
Goeiemorgen allemaal! :W
Isa aan het kruip-oefenen *O* geweldig, zo leuk om te zien dat worstelen om die knieen goed te krijgen en dan die blik erbij van "en nu?" :?
Karin, lekker vakantie vieren! *O* Ik vond het ook wel spannend die eerste keer met Minke vorige maand, maar die eet nog niet veel spannends, dus dan hoef je daar ook geen rekening mee te houden, maar met Lars is dat natuurlijk wel wat onhandiger. Vergeet niet ook te genieten van je vakantie he?! :*
Thomas weer doorgeslapen *O* wat fijn Ca.ra Hopelijk houdt ie het nu vol ;)

Hier weinig te melden, behalve dat ik Minke vanochtend al om 04.30 uur hoorde spelen in der bed. Uiteindelijk ben ik er om kwart over 6 uitgegaan om haar een fles te geven, lag mevrouw alweer te maffen met de badeend die ze van de rand van haar bedje had gepakt :+ Na de fles lekker weer even teruggelegd, kan ze nog even een uiltje knappen voor papa haar wakker maakt en wegbrengt naar kdv.

BJ, wat tof van dat babyboek! Ik heb dat ook al heel lang op de planning staan, maar het komt er gewoon steeds niet van. Helaas is op mijn werk geen optie, da's wel balen... want ik heb hier toch genoeg tijd, maar het mag niet :(
  maandag 26 juli 2010 @ 07:29:55 #9
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84493520
Er ligt er boven weer een te kwalen, dus ik vrees her ergste qua verder slapen... nouja.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 26 juli 2010 @ 07:49:20 #10
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84493647
Oh nee, Thomas "kwaalt" :o ;)

Vakantie... duurt bij ons ook wel even tot het zo ver is, wij gaan in oktober pas weg. Wordt wel 'n super speciale vakantie, ik geniet al maanden van de voorpret!
Wel gaan we in het weekend van 14 augustus ter gelegenheid van mijn vader's verjaardag een nachtje weg. Hij neemt ons (mijn moeder, zusje+vriend, M. de jongens en mij) mee naar een hotel in de buurt van de Beekse Bergen. Er zit ook een zwembad bij en dan op zondag lekker op safari :)
Ben benieuwd hoe het zal gaan met Toby in het campingbed, daar moest hij toen we naar Center Parcs waren niks van hebben. Nou ja, het is maar voor 1 nachtje. Desnoods slaapt hij maar in de wagen of in de draagdoek, leg ik hem daarna wel over.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 26 juli 2010 @ 08:09:13 #11
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84493801
KwaKen -O- mijn telefoon doet soms vervelend met de spelling.
pi_84494388
Hier ook een die niet aan kruipen meedoet hoor, tijgeren ftw! :P Maar volgens mij gaat hij heel dat kruipen gewoon overslaan, je moet immers alleen maar doen wat echt noodzakelijk is :P
En even een *O* voor doorslapende Thomas! En ook meteen een voor Timo, nu die 2 kiezen erdoor zijn slaapt hij weer tot half 7 in plaats van half 5 :D
BJ zwaar hoor al die nachtdiensten.. Maar na vannacht lekker bijkomen en extra genieten van Evie :)
  maandag 26 juli 2010 @ 09:48:22 #13
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84495227
quote:
Op maandag 26 juli 2010 07:26 schreef Lijnloos het volgende:
Goeiemorgen allemaal! :W
Isa aan het kruip-oefenen *O* geweldig, zo leuk om te zien dat worstelen om die knieen goed te krijgen en dan die blik erbij van "en nu?" :?
Karin, lekker vakantie vieren! *O* Ik vond het ook wel spannend die eerste keer met Minke vorige maand, maar die eet nog niet veel spannends, dus dan hoef je daar ook geen rekening mee te houden, maar met Lars is dat natuurlijk wel wat onhandiger. Vergeet niet ook te genieten van je vakantie he?! :*
Thomas weer doorgeslapen *O* wat fijn Ca.ra Hopelijk houdt ie het nu vol ;)

BJ, wat tof van dat babyboek! Ik heb dat ook al heel lang op de planning staan, maar het komt er gewoon steeds niet van. Helaas is op mijn werk geen optie, da's wel balen... want ik heb hier toch genoeg tijd, maar het mag niet :(
:P

En wat fijn dat Minke zichzelf zo goed weet te vermaken midden in de nacht *O* ;) .
  maandag 26 juli 2010 @ 09:49:31 #14
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84495249
quote:

ja, die heeft weer andere kwaliteiten :P
Ze is mooi O+.
pi_84496175
quote:
Op maandag 26 juli 2010 06:29 schreef lily het volgende:
Isa ook al aan de kruip, klasse ^O^ (en BJ, ze zijn er niet allemaal tegelijk mee aan de slag gegaan ;) )

Emma doet wel mee :Y ;) Gisteren voor het eerst een halve meter vóóruit echt gekropen ipv achteruit buikschuiven!
pi_84496550
En Ivan zit elke dag een beetje beter! Ook begint hij eindelijk kracht in zijn benen te zetten als we hem laten staan. Voorheen zakte hij gewoon door zijn knieen. Overal lees ik dat kinderen zulke dingen 'ineens' kunnen, maar hij is meer van het rustig aan ontwikkelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84497448
Fijn is dat, als ze goed kunnen zitten.
Dat biedt zoveel meer mogelijkheden.

Leah kan echt goed spelen met de clipo van David.
Dan zet ik haar op de bank in het voedingskussen geklemd en dan kraait ze van plezier en is die clipo stukjes aan het oppakken en bekijken en proberen in elkaar te drukken. David helpt haar dan af en toe.
Echt superleuk om te zien.

Maar ja, ze kan echt nog niet zelf zitten dus haar zo neerzetten mag eigenlijk niet ;( maar ze geniet er zeer duidelijk van :)
pi_84497575
Clipo...ken ik als Nopper. Wat lief dat ze zo samen spelen... O+
Leuk dat grote-kinderen speelgoed, vindt Lars ook.
Die is vanmorgen een poos zoet geweest met een doosje domino-blokjes van Meike.

Goed zo Ivan, zitskills aan het verbeteren!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84497622
Ja, David is eigenlijk al te groot voor Clipo, hij speelt ook meestal met lego, maar zo samen met Leah vindt ie het wel leuk...

maar ik moet er toch niet te vaak aan toegeven zo lang ze nog niet zelf zit
pi_84498102
quote:
Op maandag 26 juli 2010 01:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

ahhh Isa ook al aan het oefenen met kruipen! wat leuk dat ze nu allemaal tegelijk daarmee aan de slag zijn gegaan

:N (maar ik ben al heel blij dat ze soms opeens op haar buik gaat liggen :D )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_84498909
Ineens kan het heel snel gaan Sproetje. Ik dacht altijd dat Xeentje een beetje traagjes was met haar motoriek, maar ineens kon ze zelf zitten, kruipen en zich optrekken tot staan. En dat leek echt allemaal op 1 dag te gebeuren, we schrokken ervan. Moesten ineens hard aan de slag om het huis baby-proof te maken.

Het is zo schattig nu ze kan kruipen. Ze blijft de hele tijd zitten spelen waar wij zitten, tot een van ons weg loopt. Dan kruipt ze er op haar allersnelst achteraan. Met van die flap-flap handjes O+ En als ze een 'belangrijk doel' heeft om naartoe te kruipen, gaat ze er heel hard bij snuiven :D Vaak zijn dat de poezen, en die schrikken zich rot als ze opeens snuivend en kraaiend op ze af komt :P Gisteren ging ze achter ons aan naar de keuken, en daar aangekomen ging ze zitten... precies met haar billen in de waterbak van de poezen :')

Vrijdag zijn we met zijn tweetjes naar de kinderboerderij geweest. Ze keek haar ogen uit, zo leuk. Toen we gingen zitten op een bankje kwam er een geitje bij ons staan. Die wilde graag geaaid worden, dus dat was een groot feest. Na een tijdje sprong het geitje naast ons op het bankje en riep Xeentje heel blij het enige woordje dat ze al kan zeggen: Papa! :D O+ Nee schatje dat is papa niet :D
pi_84499573
Woei wat een kruipspurten hier allemaal *O* Wat goed! *O*

Grappig gevoel; dit zijn de laatste 2 weken dat Willow in dit topic thuishoort, en waar anderen alvast wat smokkelden door hier mee te praten ipv kleine babytjes, heb ik datzelfde gevoel nu met meelezen in het dreumestopic! Zo groot is ze alweer :o :X

Xenia, oh de kinderboerderij is leuk hè? O+ Willow vond de geiten ook geweldig. Bij haar is het: beesten zijn tof, grote beesten zijn nog toffer :') Grote honden, ezels, paarden, ze vindt het allemaal geweldig en gaat heel hoog gillen van plezier _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84499721
Gek he Innepin... Iris ook nog een week...

Kinderboerderij is leuk! :D
Fake it till you make it...
pi_84500338
Leuk al die (bijna) kruipende kids!

Hier afgelopen weekend op de schommel geweest met Jamie. Hij zat bij mij op schoot en schaterde het uit. Kon hem niet hoog genoeg (we gingen niet zo hoog want ik vond t eng) Zondag heeft hij uitgeslapen tot 0930 :o Wat een heerlijkheid was dat zeg. Gister avond werd hij gillende wakker en ging telkens hard krijsen als ik zn kamertje uit wilde lopen dus heb maar een tijd naast zn bedje gezeten. Hopelijk is dit een eenmalige actie. En vanmorgen lag daar dan het lang verwachte verjaardagskado een heel mooi kunstwerk O+ Hij is een echte kunstenaar in wording. Echt een heerlijk begin van mn verjaardag
pi_84502180
Leuk dat Ivan ook al bijna zelf kan zitten, dan kan hij binnenkort ook mee op de fiets! *O*

Mag dat niet Lily? Ik heb dat bij Niels toen ook wel gedaan toen hij wel zat maar zijn evenwicht nog niet goed kon bewaren. Of zakt ze echt in elkaar als een zoutzakje?
Ik vond dat speelgoed vroeger in de kleuterklas ook altijd geweldig.

Lol Xeentje :D Is papa ook een harig monster dat beeeehh roept?

Leuk zeg, Jamie op de schommel O+ Dat moeten wij ook eens gaan doen. Ik heb het wel een keer gedaan toen Niels nog heel klein was, toen zat hij in de doek :D

Niels is vandaag echt heel snel moe, telkens na 1,5 uur al. Hij is nu net bezig met zijn derde slaapje vna vandaag :? Maf hoor, hij heeft minder geslapen dan anders vannacht.
Ik wel, ik lig steeds wakker }:| Zaterdagnacht sliep hij door van 20.00 tot 2.00 uur en ik lag wakker tot 6 uur. Kan ik eens langer slapen, doe ik het niet...
Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest, hij vond vooral de andere kindjes en het gras leuk waar we hem in gezet hadden :D Riep "die" naar ieder grassprietje en plukte gras.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 26 juli 2010 @ 14:02:48 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84503321
goedemorgen

ik heb welgeteld 3,5 uur geslapen.... maja anders wordt het van8 weer niets, denk dat ik vanmiddag tijdens Evie haar dutje nog wel even in bed duik..

Willow al bijna jarig joh! wat gaat het hard Innepin

en ik lees dat Niels moe is? gewoon lekker slapen dan

ik heb mijn fotoboek besteld, nu nog een week geduld hebben, ben zooooooo nieuwsgierig naar het uiteindelijk resultaat
pi_84503729
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Twinkly het volgende:
Mag dat niet Lily? Ik heb dat bij Niels toen ook wel gedaan toen hij wel zat maar zijn evenwicht nog niet goed kon bewaren. Of zakt ze echt in elkaar als een zoutzakje?
nou ja, zoutzakje..
ze kiept gewoon om als ik haar los laat zitten

en leuk is dat heh, schommelen, Jamie
Mijn middelste vond dat ook altijd geweldig

[ Bericht 6% gewijzigd door lily op 26-07-2010 14:17:35 ]
pi_84504271
Ohhh David
Dan mag het volgens mij best wel hoor Lily, als je haar niet al te lang laat zitten. In de kinderstoel zitten kinderen in het begin toch ook helemaal ondersteund als ze met 6 maanden gaan eten?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84504399
Lief he Innepin? Ik vind het zo leuk dat Xeentje van beestjes houdt. Ik weet nog niet of ze net als Willow grotere dieren het leukst vindt. Ik zelf was als klein meisje al dol op dieren en raakte helemaal in extase als ik 'mousies' zag (mieren... )
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Twinkly het volgende:
Lol Xeentje Is papa ook een harig monster dat beeeehh roept?
Dat valt mee, maar ik gok dat papa het toch nog lang zal moeten horen, zeker zodra we ergens geiten tegen komen
quote:
Niels is vandaag echt heel snel moe, telkens na 1,5 uur al. Hij is nu net bezig met zijn derde slaapje vna vandaag Maf hoor, hij heeft minder geslapen dan anders vannacht.
Ik wel, ik lig steeds wakker Zaterdagnacht sliep hij door van 20.00 tot 2.00 uur en ik lag wakker tot 6 uur. Kan ik eens langer slapen, doe ik het niet...
Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest, hij vond vooral de andere kindjes en het gras leuk waar we hem in gezet hadden Riep "die" naar ieder grassprietje en plukte gras.
Roept hij al 'die' naar van alles? Dat vind ik altijd zo lief En wat is hij daar snel mee

Martine, gefeliciteerd met je verjaardag Bijzonder is dat he, het eerste verjaardagskado van je kindje

BJ, ik maak de fotoboeken ook altijd op mijn werk als het even wat rustiger is. Heb er inmiddels drie, iedere drie maanden een boek. Bij kruitvat krijg je er ook een gratis online versie bij met inlogcode, zodat je hem kunt spammen naar je familie en vrienden

Oooh Lily, wat een leuke foto's, helemaal stralend op de schommel
pi_84504511
Gestutte Niels In David's tuinbroek.

Een week later kon hij zelf zitten. Hij kon trouwens eerder kruipen dan zitten, terwijl overal staat dat ze om te kunnen kruipen eerst zelfstandig moeten kunnen zitten.

Waar kun je goedkope regenponcho's voor baby'tjes kopen? Mijn man heeft net een regenponcho van Jip en Janneke meegenomen van de Hema, maar dat is maat 86/92 en daar past hij twee keer in

Niels is ook de hele tijd aan het piepen, misschien last van een tand?
pi_84504686
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef Xenia het volgende:
BJ, ik maak de fotoboeken ook altijd op mijn werk als het even wat rustiger is. Heb er inmiddels drie, iedere drie maanden een boek. Bij kruitvat krijg je er ook een gratis online versie bij met inlogcode, zodat je hem kunt spammen naar je familie en vrienden
oh wow, wat goed zeg

Ik ga er ook maar eens eentje maken. Van alledrie de kinderen. Van mijn oudste heb ik niet eens zoveel babyfoto's. We hadden toen nog geen digitale camera helaas. Hij heeft wel een fotoalbum met echte babyfoto's

Ik heb van Leah wel zo'n klein fotoboekje laten maken met foto's van de eerste weken. Dat zit in haar koffertje (met andere snuisterijen zoals navelklem eerste pakje en zkh armbandje)
pi_84504769
Ja, zo zet ik haar dan ook, Twinkly. Maar ook dan valt ze na een minuut of 10/15 om, zakt ze naar de zijkant.
pi_84504801
oh, en baby's die dieren leuk vinden
pi_84505008
Twinkly, ik wilde net de suggestie van dat Jip en Janneke ding geven, maar daar zwemt hij dus in... Ik heb 'em voor Iris ook, maar die heeft ze nog niet aangehad. Mirte wel toen ze ongeveer net zo groot was, was erg ruim, maar ze bleef wel droog op de fiets . Voor haar heb ik nu maar een grotere maat gehaald.
pi_84507329
Is het voor op de fiets dan, die poncho?
Want wij hebben een speciale fiets-poncho. speciaal daarvoor gemaakt met openingen waar ze nodig zijn, handig! Volgens mij van Bobike zelf.

En Martine, van harte met je verjaardag, je eerste verjaardag als mama, leuk he!!!! *O*
pi_84507942
ja mn eerste verjaardag als mama is bijzonder. Heb vanmorgen een foto gemaakt van jamie zn kunstwerk en die laat ik nu aan iedere collega zien :Y :@
pi_84507985
Enne, krijgen wij het ook nog te zien dan? ben ook wel te porren voor een stukje kunst :P
pi_84509387
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Enne, krijgen wij het ook nog te zien dan? ben ook wel te porren voor een stukje kunst :P
ik zal kijken of ik het vanavond kan uploaden (heb mn kabeltje voor mn foon niet bij me)
pi_84518636
Was even paar daagjes afwezig... even bijlezen en reageren..

Martine gefeliciteerd *O*

BJ heerlijk aan het babyboek gewerkt, ik ben ook bezig. Wil van elk jaar een boek gaan maken.

Thomas lekker doorgeslapen *O*

Niels lekker slaapkoppie, vanavond ook lekker doorslapen (en jij dan ook Twinkly, het gaat lukken :Y )

Vakantie, daar heb ik zoooo veel zin in en ben er enorm aan toe. We gaan 2 weken naar Frankrijk naar de Dordogne. Heb een fijn huisje gevonden bij een mooie oude grote boerderij van Nederlanders er is daar ook een mooi zwembad. Bij het huisje zit een groot grasveld, dus Mette kan zich lekker uitleven :)
Nog 4 weken wachten...
Qua eten neem ik alleen de flesvoeding mee. De rest zie ik daar wel.

Wat goed zeg allemaal bewegelijke babies :)
Hier gaat het niet zo snel. Ze wil niet snappen dat je je benen erbij moet gebruiken om kruip-achtige bewegingen te maken. Ze heeft wel een nieuw spelletje, vanuit zitstand gaan staan. Natuurlijk kan ze dat niet zelf, ik moet haar stevig vasthouden en zij trekt zich op. Voor de rest is ze lekker lui en rolt ze een beetje heen en weer, zo kom je er ook.
Ze is momenteel alles aan het aanwijzen en voelen met haar wijsvingertje.

Ze is weer wat opgeknapt. Wat fruit eet ze weer. Brood gaat moeilijk met slikken en ze begint eigenlijk gelijk te kokhalzen (ze eet normaal heel goed brood). Avondeten heeft ze eigenlijk niet echt zin in.. Je hoort het ook flink klotsen de hele dag door. Ook pakt ze veel haar hoofd vast, ter hoogte van haar oortjes. Ook veel trekken aan de oren. Ook duwt ze met haar duim onder haar kin en dan naar voren, ziet er raar uit.
Ze is wel gewoon lekker vrolijk, iets eerder aangebrand. Toch ben ik er niet helemaal gerust op.. Net oorontsteking gehad.. Maar we kijken het even aan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84521025
Wicky, heeft ze misschien last van haar keel? Omdat ze moeite heeft met slikken? Althans, daar dacht ik gelijk aan. Beterschap!
  maandag 26 juli 2010 @ 21:41:32 #41
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84522789
Martine, gefeliciteerd *O*

Wickie, leuk is dat wijzen he? Dat gaat hier ook de hele dag door zo.
Mijn oudste heeft ook eens 2 oorontstekingen vlak na elkaar gehad. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar die kans is natuurlijk aanwezig....

Xeentje _O-
Devin heeft vroeger ook weleens uitbundig "Papa!!" tegen een geit geroepen. Ja dus, M. heeft een ook sik :D

Hij stond vanmorgen zo maar los! Echt een paar seconden lang. Wat een gek gezicht, mijn baby die ineens zomaar STAAT :o
pi_84524439
Oh Toby :o wat goed! *O*
Wickie, wat fijn dat het weer beter gaat met Mette, hopelijk is ze binnenkort weer helemaal de oude, zeker als jullie lekker op vakantie gaan...
Martine, o pde valreep nog gefeliciteerd! *O*
pi_84525604
Dat lijkt me ook een heel gek gezicht, Kersjes! Wat goed van hem, zeg!

Ivan is voor het eerst ziek. Hij werd net wakker doordat hij had overgegeven. Alles zat eronder. Hij heeft 39.2 graden koorts. Inmiddels is alles schoongemaakt, heeft hij een klein flesje gehad, paracetamol, hebben we geknuffeld en ligt hij in bed. Hij is best zielig maar ook nog wel redelijk vrolijk. Ik ben wel bang dat hij het flesje er ook uit gaat gooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 26-07-2010 22:48:22 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 22:47:31 #44
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84526116
Goodevenings allen 8-)

Zijn jullie ook zo moe? Manman, volgens mij is het het weer, ofzo :P Of, nouja, kan dat eigenlijk wel?

Anyway, BJ, succes met de laatste loodjes, ik heb echt het gevoel dat jij al eeuwen in die nachtdienst zit, laat staan hoe het voor jou voelt! :* Gelukkig heb je wel een geweldig vooruitzicht: de Kempervennen zijn leuk!! *O* Ga je ook lekker zwemmen met je meisje? O+

Even dikke *O* *O* *O* voor alle kruipende kinders, wat gaat het dán hard opeens he? Ik vind dat echt een enorme mijlpaal op de één of andere manier, ik vind het echt zo vreselijk bijzonder dat je kleintje dan echt heel erg veel zelfredzamer wordt zeg maar.. En als ik nu 's-avonds thuiskom plof ik op mijn knieën bij de deur en dan komt Stef keihard op me afgekropen en dan drukt hij zich op op mijn benen O+ O+

Lily :* Wanneer heb jij dan wel vakantie? Ga je nog iets doen ook? En die fóto's!! O+ O+

Ca.ra, ik hoop ook voor jou dat het doorslapen nu echt lekker doorzet! :* Dan is half 6 in de ochtend best nog uitslapen ineens, ben ik wel achter :O

Lijnloos, haha, een badeendjesfan! O+ Je hebt niet toevallig een foto gemaakt? O-)

Kersjes, voorpret is ook leuk *O* Ennuh, straks is echt íedereen al geweest.. En dan zeg jij "hoooooooiii!!" :D Da's ook geweldig, let maar op, iedereen is jaloers dan :D En WOAH! Stáán!! *O* Wat STOER!! *O*

Chan, haha, tijgeren is ook schattig O+ En als het werkt geef ik hem groot gelijk hoor :D

Claudia, ik vind het best grappig dat Ivan zich echt overduidelijk 'ontwikkelt' zeg maar.. Op de één of andere manier vind ik dat ook echt passen bij een zoon van jou. Bedoel het niet raar hoor, maar ik weet niet.. Jij bent ook iemand die voor mijn gevoel erg bedachtzaam is in wat je doet enzo :) En arme Ivan, dikke beterschapjes voor jou! Sneu is dat dan he? :')

Karin! :*

Xenia, hahaha, wat súperlief! Pápa! :D O+ En Stef lacht ook echt heel erg hardop naar de katten hier, zit hij ze een partij toe te schateren, terwijl de katten een blik hebben die ongeveer :? meets }:| is ofzo :D Je maakt me wel warm voor een bezoekje aan de kinderboerderij binnenkort!

Innepin, hoe is het nu met de snotneuzen van dat kleine vrolijkerdje van je? Ze is zó schattig O+

Martine, ik wist niks van je verjaardag (of ik ben het vergeten :@), maar gefeliciteerd!! :* Op het krijs-gedeelte na klinkt het allemaal zo fijn wat je schrijft! Welverdiend hoor! :*

Twinkly, wat vervelend dat je ook niet kunt slapen als Niels slaapt! Ik heb dat zelf ook vaak, schijnt een jonge moeders-kwaaltje te zijn. Ik heb ditte een paar nachten geslikt en sindsdien gaat het stukken beter! Het is een hormonaal disbalansje zeg maar en met dit middeltje komt dat volgens mij weer een beetje op gang. Het is trouwens op het internet duurder als bij de drogist, zie ik. Wel bijzonder dat Niels nu zoveel slaapt! Ik hoop voor jullie allebei dat er nu toch een soort van ritme in komt (en dan graag eentje die ook prettig voor zijn ouders is he?) :*

Wickie, wat fijn dat je meiske is opgeknapt! En Stef is ook een tijdje blijven hangen met het kruipen omdat hij dat er inderdaad niet bijbedacht, maar dat kwartje is ineens gevallen en nu gaat hij hardstikke snel! Grappig, zat laatst dat filmpje terug te kijken dat we maakten toen hij net kroop.. Dat is goed een week geleden, maar nu ziet dat er al zó houterig uit vergeleken met nu! :o

Hiero gaat het allemaal ok :) Stef is gisteren aan het eind van de middag weer gaan spugen en lief heeft vandaag twee GRUWELIJKE poepluiers op mogen vegen (als in, van Stef's romp/armen/benen/helm af en van de kast ertegenover enzo :X) dus ik was eigenlijk stiekum wel een beetje blij dat ik vandaag niet degene thuis was enzo :) Maar verders is het hier optrekken wat de klok slaat: meneer wil staan, en wordt enorm boos als het niet lukt :D Kruipen gaat als een speer en hij begint echt spelletjes te bedenken, zo lief: dan gooit hij een speeltje/blokje een eindje weg, kruipt erachteraan, pakt het op, sabbelt er even op en gooit het dan weer weg etc. :D Hij gaat zo 3x de kamer rond, haha! Met z'n hoofd gaat het trouwens ook écht wel goed:

*O*

(Sorry voor de crosspost, maar ik ben blij :))

En wie weet, binnenkort verhuizen.. Begin me eigenlijk best af te vragen of je dan nog iets voor je baby kunt doen, in de zin van voorbereiden op zoiets spannends.. Iemand tips?
3!
  maandag 26 juli 2010 @ 23:04:02 #45
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84526844
Ivan, beterschap jochie :*

Incantrix, wij zijn verhuisd toen Toby 2 maanden oud was. Hij heeft de hele verhuizing meegemaakt, heeft de hele dag bij me in de draagdoek gehangen, en ik heb de hele dag tegen hem aan lopen kletsen. Vertellen wat er gebeurde enzo. Maar dat kwam voornamelijk omdat ik zelf nogal emo was onder de hele situatie ;)
En hoera voor zijn hoofd *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 23:30:18 #46
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84528132
Ah, ok, dat is goed om te weten.. En de doek, ja! Goed dat je het zegt, die moet dus NIET een doos in.. :P En ja man, dat koppie gaat zo goed! O+ Echt heel fijn, heel motiverend :)
3!
pi_84528879
Ik denk dat ik er niet zo heel veel aan zou doen, een verhuizing. Ik zou flink veel foto's en filmpjes maken van het huis waarin hij zijn eerste maanden heeft doorgebracht, gewoon voor later. Ook zou ik in de nieuwe woning niet te veel dingen in zijn kamer veranderen. Dat wil zeggen, ik zou sommige dingen bewust proberen hetzelfde te houden.
pi_84535792
Ivan voor het eerst ziek ;( Beterschap! maar wel fijn dat de eerste keer zo lang op zich liet wachten ;)
Leah is ook nog niet ziek geweest

quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Incantrix het volgende:
Even dikke *O* *O* *O* voor alle kruipende kinders, wat gaat het dán hard opeens he? Ik vind dat echt een enorme mijlpaal op de één of andere manier, ik vind het echt zo vreselijk bijzonder dat je kleintje dan echt heel erg veel zelfredzamer wordt zeg maar.. En als ik nu 's-avonds thuiskom plof ik op mijn knieën bij de deur en dan komt Stef keihard op me afgekropen en dan drukt hij zich op op mijn benen O+ O+
Wat klinkt dat leuheuk :Y
En wat goed van zijn hoofd ^O^
pi_84538191
Hij is ook echt op z'n Ivans ziek: prima geslapen, vanochtend lekker vrolijk, volop gegeten en gedronken, maar wel hoge koorts. Ik vind het maar maf!
pi_84540823
Claudia, fijn dat Ivan er in elk geval geen last van lijkt te hebben, maar wel vreemd inderdaad :? Misschien weer een tandje in aantocht?

Het is rustig hier... en het is zo saai op mijn werk momenteel dat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik moet doen... heb het internet al uit geloof ik :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')