Goodevenings allen
Zijn jullie ook zo moe? Manman, volgens mij is het het weer, ofzo

Of, nouja, kan dat eigenlijk wel?
Anyway, BJ, succes met de laatste loodjes, ik heb echt het gevoel dat jij al eeuwen in die nachtdienst zit, laat staan hoe het voor jou voelt!

Gelukkig heb je wel een geweldig vooruitzicht: de Kempervennen zijn leuk!!

Ga je ook lekker zwemmen met je meisje?

Even dikke

voor alle kruipende kinders, wat gaat het dán hard opeens he? Ik vind dat echt een enorme mijlpaal op de één of andere manier, ik vind het echt zo vreselijk bijzonder dat je kleintje dan echt heel erg veel zelfredzamer wordt zeg maar.. En als ik nu 's-avonds thuiskom plof ik op mijn knieën bij de deur en dan komt Stef keihard op me afgekropen en dan drukt hij zich op op mijn benen

Lily

Wanneer heb jij dan wel vakantie? Ga je nog iets doen ook? En die fóto's!!

Ca.ra, ik hoop ook voor jou dat het doorslapen nu echt lekker doorzet!

Dan is half 6 in de ochtend best nog uitslapen ineens, ben ik wel achter

Lijnloos, haha, een badeendjesfan!

Je hebt niet toevallig een foto gemaakt?

Kersjes, voorpret is ook leuk

Ennuh, straks is echt íedereen al geweest.. En dan zeg jij "hoooooooiii!!"

Da's ook geweldig, let maar op, iedereen is jaloers dan

En WOAH! Stáán!!

Wat STOER!!

Chan, haha, tijgeren is ook schattig

En als het werkt geef ik hem groot gelijk hoor

Claudia, ik vind het best grappig dat Ivan zich echt overduidelijk 'ontwikkelt' zeg maar.. Op de één of andere manier vind ik dat ook echt passen bij een zoon van jou. Bedoel het niet raar hoor, maar ik weet niet.. Jij bent ook iemand die voor mijn gevoel erg bedachtzaam is in wat je doet enzo

En arme Ivan, dikke beterschapjes voor jou! Sneu is dat dan he?

Karin!

Xenia, hahaha, wat súperlief! Pápa!

En Stef lacht ook echt heel erg hardop naar de katten hier, zit hij ze een partij toe te schateren, terwijl de katten een blik hebben die ongeveer

meets

is ofzo

Je maakt me wel warm voor een bezoekje aan de kinderboerderij binnenkort!
Innepin, hoe is het nu met de snotneuzen van dat kleine vrolijkerdje van je? Ze is zó schattig

Martine, ik wist niks van je verjaardag (of ik ben het vergeten

), maar gefeliciteerd!!

Op het krijs-gedeelte na klinkt het allemaal zo fijn wat je schrijft! Welverdiend hoor!

Twinkly, wat vervelend dat je ook niet kunt slapen als Niels slaapt! Ik heb dat zelf ook vaak, schijnt een jonge moeders-kwaaltje te zijn. Ik heb
ditte een paar nachten geslikt en sindsdien gaat het stukken beter! Het is een hormonaal disbalansje zeg maar en met dit middeltje komt dat volgens mij weer een beetje op gang. Het is trouwens op het internet duurder als bij de drogist, zie ik. Wel bijzonder dat Niels nu zoveel slaapt! Ik hoop voor jullie allebei dat er nu toch een soort van ritme in komt (en dan graag eentje die ook prettig voor zijn ouders is he?)

Wickie, wat fijn dat je meiske is opgeknapt! En Stef is ook een tijdje blijven hangen met het kruipen omdat hij dat er inderdaad niet bijbedacht, maar dat kwartje is ineens gevallen en nu gaat hij hardstikke snel! Grappig, zat laatst dat filmpje terug te kijken dat we maakten toen hij net kroop.. Dat is goed een week geleden, maar nu ziet dat er al zó houterig uit vergeleken met nu!

Hiero gaat het allemaal ok

Stef is gisteren aan het eind van de middag weer gaan spugen en lief heeft vandaag twee GRUWELIJKE poepluiers op mogen vegen (als in, van Stef's romp/armen/benen/helm af en van de kast ertegenover enzo

) dus ik was eigenlijk stiekum wel een beetje blij dat ik vandaag niet degene thuis was enzo

Maar verders is het hier optrekken wat de klok slaat: meneer wil staan, en wordt enorm boos als het niet lukt

Kruipen gaat als een speer en hij begint echt spelletjes te bedenken, zo lief: dan gooit hij een speeltje/blokje een eindje weg, kruipt erachteraan, pakt het op, sabbelt er even op en gooit het dan weer weg etc.

Hij gaat zo 3x de kamer rond, haha! Met z'n hoofd gaat het trouwens ook écht wel goed:
![]()

(Sorry voor de crosspost, maar ik ben blij

)
En wie weet, binnenkort verhuizen.. Begin me eigenlijk best af te vragen of je dan nog iets voor je baby kunt doen, in de zin van voorbereiden op zoiets spannends.. Iemand tips?