Ik kan dat dus ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef mefke79 het volgende:
o lily, ik doe dit echt alleen als ik tijd genoeg heb, anders erger ik me dood..
Wat een ontwikkelingen ineens, he? Knap hoor, van Thomas!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:15 schreef Aoraki het volgende:
Thomas heeft vandaag voor het eerst gekropen![]()
![]()
. Hij maakt al een aantal weken schijnbewegingen, maar hij kwam steeds niet vooruit. Nu heeft hij het eindelijk door! En hij heeft vandaag overdag voor het eerst 2,5 uur achter elkaar geslapen, dat is een absoluut record!
![]()
Het lijkt erop dat hij ook binnen no-time kan gaan zitten (zelf dan, want als ik hem neerzet blijft hij al zitten), want hij kan vanuit de kruiphouding al redelijk gaan zitten, nog ietswat schuin, maar het lijkt ergens op. Hopelijk is nu snel zijn frustratie-huilen weg. Hij kon zo gefrustreerd brullen als hij ergens niet bij kon
oh, wat fijn, Aorakiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:15 schreef Aoraki het volgende:
Thomas heeft vandaag voor het eerst gekropen![]()
![]()
. Hij maakt al een aantal weken schijnbewegingen, maar hij kwam steeds niet vooruit. Nu heeft hij het eindelijk door! En hij heeft vandaag overdag voor het eerst 2,5 uur achter elkaar geslapen, dat is een absoluut record!
![]()
Het lijkt erop dat hij ook binnen no-time kan gaan zitten (zelf dan, want als ik hem neerzet blijft hij al zitten), want hij kan vanuit de kruiphouding al redelijk gaan zitten, nog ietswat schuin, maar het lijkt ergens op. Hopelijk is nu snel zijn frustratie-huilen weg. Hij kon zo gefrustreerd brullen als hij ergens niet bij kon
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef lily het volgende:
[..]
Ik kan dat dus ook niet.
Eten overal, je kind moeten omkleden na het eten, de vloer moeten dweilen...bweh.
En denk maar niet dat het beter wordt (ja als ze 16 zijn vast)
Kind uit school, schoenen uit, bergje zand over bank![]()
Kinderen aan de lunch: beker chocomelk over tafel (bijna dagelijke kost hier)
Flesje Vie: omgestoten in gekke bui: Vie tegen de wit gesausde muur afdruipen
Mag ik een zakje chips? ja hoor; hoekbank = chipsbank
Mag ik verven? Jahoorzullen we anders voetballen buiten?
Ja, we waren al bezig om een nieuw TV-kastje te bouwen. baby-proof. Met alle apparatuur achter deurtjes. Want blijkbaar hebben de DVD-speler en de versterker een enorme aantrekkingskracht op baby'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een ontwikkelingen ineens, he? Knap hoor, van Thomas!Als hij nu maar niet gaat frustratiehuilen omdat hij alle dingen die hij geleerd heeft niet mag.
En koffie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:25 schreef Groofsken het volgende:
Kiwi Serpente, maar geen idee hoe snel dat werkt eigenlijk.
Dat banaan verstoppend werkt is inderdaad een hele hardnekkige fabel, al jaren, maar het schijnt echt niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb begrepen dat banaan verstoppend werkt en peer laxerend, maar ik heb daar nooit iets van gemerkt.
Interessant! Ik heb er even naar gezocht en er wordt zelfs beweerd dat banaan goed is voor de darmflora omdat er vezels in zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:33 schreef lily het volgende:
[..]
Dat banaan verstoppend werkt is inderdaad een hele hardnekkige fabel, al jaren, maar het schijnt echt niet waar te zijn.
Jah, we gingen eigenlijk naar het bostheater met vrienden, maar met deze voorspellingen doen we maar een (ha-ha) raincheck en pakken we maar een filmpje ofzo. En uitslapen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Lekker bijtanken morgen, Icantrix?
Dat fietsen lijkt me ook zo leuk! Wij gaan dit weekeinde voor het eerst een stukje proberen.
Ik heb hier echt bewondering voor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb met knoeien geen problemen. Het kost me alleen opruimwerk; het eten/knoeien doet hij zelf.
Ik heb makkelijk praten, hoor, want ik heb maar één kind en dat ene kind eet over het algemeen hartstikke goed zelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:21 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb hier echt bewondering voor.
Ik wilde serieus dat ik wat meer geduld had op dat gebied.
Ik probeer frustraties wel te verbloemen naar de kinderen toe, en dat lukt ook wel, maar een gezellige knutsel/frutselmoeder zal ik dus nooit zijn (want het gaat verder dan alleen eten natuurlijk) en dat vind ik wel af en toe jammer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik schreef het een beetje raar, maar Stef kan sinds vandaag dus ook staanHij trekt zich aan zo ongeveer alles op, maar omdat ik zo veel handige vasthou-plekken heb (:')) trekt hij zich het liefst aan mij op.
Wat leuk zeg, dat hij het tegelijkertijd met Ivan doet! Knappe jongens zijn het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik schreef het een beetje raar, maar Stef kan sinds vandaag dus ook staanHij trekt zich aan zo ongeveer alles op, maar omdat ik zo veel handige vasthou-plekken heb (:')) trekt hij zich het liefst aan mij op. Vooral leuk als je het even zat bent om op de grond te zitten en even op een stoel zit, dan komt hij aangekropen en gaat heel hard zitten jammeren naast mijn benen. Als ik dan niet luister trekt hij ook nog even heel illustrerend aan mijn broek
Nou echt, leuk he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, dat hij het tegelijkertijd met Ivan doet! Knappe jongens zijn het.Ivan trekt zich niet aan andere objecten op. Ik ben benieuwd of hij dat nu ook gaat doen. Dat laatste is echt heel herkenbaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |