abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84656926
Ach, wat sneu dat Mette zo gebukt gaat onder het krijgen van tanden. Maar knap dat ze vooruit kan komen! Ivan heeft juist een stapje teruggedaan. Dat wil zeggen, hij begint in kruipstand, probeert dan een paar keer te gaan 'staan' en gaat vervolgens lekker buikschuiven/tijgeren.

Goed dat jullie met het kinderdagverblijf hebben gebeld! Ik ben benieuwd hoe de afdelingsleider dit op gaat pakken.

Ivan heeft trouwens ook een slaapknuffel en een muziekdoosje in bed, maar ik heb niet het idee dat die zaken hem echt helpen om zich over te geven aan de slaap. Het enige wat echt helpt is om hem niet huilend achter te laten, dus om bijvoorbeeld grapjes te maken zodat hij gaat lachen en dan snel weg te sluipen. Ook het doorbreken van het vaste ritueel werkt soms, dus hem bijvoorbeeld niet in zijn bed zijn slaapzak aantrekken maar al op het aankleedkussen. Als het maar in ieder geval niet op het vaste ritueeltje lijkt en ook niet te lang duurt, dan gaat het (vaak) goed. Maarja, er zitten ook gewoon goede en slechte dagen tussen en het is moeilijk om daar een verklaring voor te vinden. Soms is hij misschien gewoon te moe, soms niet moe genoeg, ik weet het niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:22:10 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84663736
mornings ;) kben dr ook weer, late diensten voor de boeg; dus zo mijn muppie uit bed halen (1e dutje) en dan lekker nog even knuffelen.

probeer p[ het werk nog wel ff bij te lezen... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84666792
Beessie en Sserpente fijn he dat verliefde gevoel, ik heb het ook telkens, ben zó gek op mijn mannetje O+

Vlindur mooie foto van Rienk! O+

Ca.ra balen dat Thomas zn beentjes weer wat geslonken zijn. Dat moet enorm frustrerend zijn, omdat jullie juist zo hard eraan werken! :*

Ivan wat knap en lief :)

Huup wat fijn dat Amélie weer helemaal koortsvrij is!

Wicky goed dat je gebeld hebt! Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen zodra de afdelingsleidster terug is.

Timo heeft een hele zielige nacht achter de rug.. hij was telkens in zijn slaap aan het huilen. We hebben hem maar op ons bed gelegd, als hij tegen me aan lag huilde hij niet. Ik heb geen idee wat er nou was maar het was echt zo sneu :'(
Maar verder gaat het hier super :) Hij trekt zich overal aan op, stapt al een beetje wankel achter zn triptrap en speelgoedkist aan, knuffelt me tussendoor telkens helemaal plat en is gewoon heel erg blij en ondeugend :) Vanmorgen was ik even heel blij dat ik een kat en een kind heb in plaats van 2 kinderen, de kat kon gewoon naar de gang toen ze elkaar de hele tijd zaten op te jutten :P

Sjonge zeg, onze laatste 2 dagen in dit topic alweer :o
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:46:20 #254
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84667290
Ik kom hier even plaatsvervangend opscheppen, omdat Amaranta het niet zelf doet :+ ...

Fabian kruipt gewoon :o *O* .

Ze waren vanochtend op bezoek en ik heb het met eigen ogen gezien. Zo knap O+ .

En de meisjes hebben heerlijk samen gespeeld dit keer. Vorige keer riep mijn dochter zo vaak mogelijk 'van mij', maar dit keer hebben ze echt samengespeeld. Samen de katten achterna gerend, samen onder een dekentje op de bank,... Echt leuk. :Y
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:57:13 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_84667695
Een beetje dan. :@ kruipen dus
pi_84668283
Och jee, Mette :* wat naar die tandjes...
Ca.ra, goed dat je toch weer de ha hebt gebeld. Hopelijk gaat het nu snel weer wat beter met Thomas.
Timo ook al zo zielig.
Fijn dat het met Amelie wel beter gaat!

Hier hebben ook echt een prutnacht gehad. In eerste instantie leek alles prima te gaan, ondanks de verkoudheid, maar om 22.00 uur begon het al met miepen... toen de laatste fles maar even wat eerder gedaan en inderdaad toen viel ze daarna weer lekker in slaap. Wij lagen er net in en toen om 23.15 weer miepen, dus ik speentje teruggestopt en lekker weer mijn bedje in. Nou mijn hoofd had het kussen nog niet geraakt of het alarm ging af... bijna een uur lang krijsen, niet normaal meer. Niks hielp, leek echt alsof ze heel erg pijn had ergens... uiteindelijk hebben we haar maar een pcm gegeven en toen een kwartiertje later was het eindelijk goed en viel ze tegen me aan in slaap en kon ik haar ook goed weer in bed leggen. Nou, dan slaap je zelf ook neit echt gerust in (om 1.00 uur inmiddels) en toen om 4.30 uur weer gemiep en zo begon was ik ook goed gaar. Dus weinig slaap, maar ze was wel weer reldelijk vrolijk vanochten den het kdv heeft nog niet gebeld dat het niet goed zou gaan... dus ik ben benieuwd wat ik straks op haal en hoe we vannacht gaan doormaken. Gelukkig morgen vrij!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:19:48 #257
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84673202
Pfoe Lijnloos, morgen maar lekker bijslapen!

Thomas ging vanochtend wel goed, beetje gespeeld met Harry van Asy. Hij had wel een als-mama-niet-in-zicht-is-ga-ik-brullen-bui, maar verder wel ok. Na de lunch hebben we een rondje supermarkt gedaan, ook nog allemaal prima. Samen met de blokken gespeeld, gezellig. 3 uur slaapjestijd.... DRAMA! Het heeft tot ruim na 4 uur geduurd voordat meneer uiteindelijk sliep. En nu hoor ik m alweer muppen op de babyfoon, dus die is zo weer wakker waarschijnlijk...

Nouja, hopelijk slaapt ie vannacht dan weer :D
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84677978
heh, vervelend meiden. Heel veel beterschap voor jullie ukken!
en een goede nachtrust voor iedereen in huis
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:54:38 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_84678029
het eten gaat ietsje beter....het wordt alleen een beetje een zooitje :@

de huisarts heeft neusspray voorgeschreven, van de vlekken had ie geen idee, als het erger wordt moeten we weer bellen. En gelukkig is het weekend, kan ik bijslapen en bijlezen.
Ik zag dat er nog steeds zieken zijn: beterschap!
Ik ga er even eentje onder de douche gooien
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84678107
Ooh, ik ben daar niet zo goed in...rotzooi maken met eten (of verf of water of zand of...vul maar in). Maar wat een knap joch zeg! En fijn dat het eten beter gaat natuurlijk (daar heb ik ook wel wat rotzooi voor over hoor).
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:08:31 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_84678544
o lily, ik doe dit echt alleen als ik tijd genoeg heb, anders erger ik me dood..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84678741
Hoe gaat het nu met Minke, Lijnloos?

Wat goed dat Fabian kan kruipen! Misschien heeft R. wel het kunstje af kunnen kijken, haha.

Mefke, wat is je zoon ongelooflijk knap. (Het is vast geen toeval dat ik hem vaak op Ivan vind lijken, met die grote ogen en dat blonde haar.) Ik heb met knoeien geen problemen. Het kost me alleen opruimwerk; het eten/knoeien doet hij zelf. Het verbaast me alleen dat je geen slab gebruikt.
pi_84678767
Isabeau bijt, dat lijkt me pijnlijk. Maar wat ziet ze er schattig uit met die staartjes. Het lijkt idd meer op kontschuiven. Ach, als je maar vooruit komt.

Wat een mooie foto van Rienk, kan je hem niet bewerken ofzo, zodat hij niet zo overbelicht is?

Kleine Ivan staat. Wat goed! Leuk zeg Claudia, dat hij zich aan jou wil optrekken.

Wat goed Wickie dat je wel een gesprek krijgt op het kdv, het lijkt echt nergens op hoe ze daar de kleintjes behandelen.

Ca.ra, wat enorm rot voor Thomas en jou dat zijn beentjes weer geslonken zijn. Zeker omdat jullie er zoveel voor doen. Hopelijk wordt het snel weer beter

pfff, lijnloos dat klinkt als een hele zware nacht... Vervelend als je niet weet wat er aan de hand is. Dan kan je ook zo weinig doen.

Haha, die Driekus! Alles zit onder. Gelukkig krijgt hij wel wat binnen.

Thomas heeft vandaag voor het eerst gekropen . Hij maakt al een aantal weken schijnbewegingen, maar hij kwam steeds niet vooruit. Nu heeft hij het eindelijk door! En hij heeft vandaag overdag voor het eerst 2,5 uur achter elkaar geslapen, dat is een absoluut record!
Het lijkt erop dat hij ook binnen no-time kan gaan zitten (zelf dan, want als ik hem neerzet blijft hij al zitten), want hij kan vanuit de kruiphouding al redelijk gaan zitten, nog ietswat schuin, maar het lijkt ergens op. Hopelijk is nu snel zijn frustratie-huilen weg. Hij kon zo gefrustreerd brullen als hij ergens niet bij kon
pi_84678810
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef mefke79 het volgende:
o lily, ik doe dit echt alleen als ik tijd genoeg heb, anders erger ik me dood..
Ik kan dat dus ook niet.
Eten overal, je kind moeten omkleden na het eten, de vloer moeten dweilen...bweh.

En denk maar niet dat het beter wordt (ja als ze 16 zijn vast)

Kind uit school, schoenen uit, bergje zand over bank
Kinderen aan de lunch: beker chocomelk over tafel (bijna dagelijke kost hier)
Flesje Vie: omgestoten in gekke bui: Vie tegen de wit gesausde muur afdruipen
Mag ik een zakje chips? ja hoor; hoekbank = chipsbank
Mag ik verven? Jahoor zullen we anders voetballen buiten?
pi_84678857
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:15 schreef Aoraki het volgende:
Thomas heeft vandaag voor het eerst gekropen . Hij maakt al een aantal weken schijnbewegingen, maar hij kwam steeds niet vooruit. Nu heeft hij het eindelijk door! En hij heeft vandaag overdag voor het eerst 2,5 uur achter elkaar geslapen, dat is een absoluut record!
Het lijkt erop dat hij ook binnen no-time kan gaan zitten (zelf dan, want als ik hem neerzet blijft hij al zitten), want hij kan vanuit de kruiphouding al redelijk gaan zitten, nog ietswat schuin, maar het lijkt ergens op. Hopelijk is nu snel zijn frustratie-huilen weg. Hij kon zo gefrustreerd brullen als hij ergens niet bij kon
Wat een ontwikkelingen ineens, he? Knap hoor, van Thomas! Als hij nu maar niet gaat frustratiehuilen omdat hij alle dingen die hij geleerd heeft niet mag.
pi_84678870
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:15 schreef Aoraki het volgende:
oh, wat fijn, Aoraki
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:22:28 #267
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84679021
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef lily het volgende:

[..]

Ik kan dat dus ook niet.
Eten overal, je kind moeten omkleden na het eten, de vloer moeten dweilen...bweh.

En denk maar niet dat het beter wordt (ja als ze 16 zijn vast)

Kind uit school, schoenen uit, bergje zand over bank
Kinderen aan de lunch: beker chocomelk over tafel (bijna dagelijke kost hier)
Flesje Vie: omgestoten in gekke bui: Vie tegen de wit gesausde muur afdruipen
Mag ik een zakje chips? ja hoor; hoekbank = chipsbank
Mag ik verven? Jahoor zullen we anders voetballen buiten?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:23:19 #268
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84679048
Aoraki wauw! Kruipen, zitten en slapen. Heerlijk joh!

En nu lees ik ineens dat Ivan blijkbaar staat . Wat goed .
pi_84679056
Wat is ie knap idd, Mef. Enw wat is ie veranderd, ik zou 'm niet herkend hebben!

Lente zit vreselijk verstopt en is al anderhalf uur aan het persen. Is er iets wat ik haar kan geven dat laxerend werkt? Ze wil niet drinken en heeft er nu zo'n last van dat ze begint te huilen. Moet ook superveel energie kosten.
pi_84679063
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een ontwikkelingen ineens, he? Knap hoor, van Thomas! Als hij nu maar niet gaat frustratiehuilen omdat hij alle dingen die hij geleerd heeft niet mag.
Ja, we waren al bezig om een nieuw TV-kastje te bouwen. baby-proof. Met alle apparatuur achter deurtjes. Want blijkbaar hebben de DVD-speler en de versterker een enorme aantrekkingskracht op baby's

Groofkens, ik heb niet de ilusie dat hij vanaf nu zo lang gaat slapen overdag... Wat zou ik met al die tijd doen die ik dan overheb? Meneer vindt normaal 2x half uur meer dan genoeg...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:24:06 #271
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84679067
En voor alle mensen met prutnachten en zieke kindjes .
pi_84679090
O wauw, Ivan staat en Thomas kruipt! Goed bezig, mannen!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:25:09 #273
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84679104
Kiwi Serpente, maar geen idee hoe snel dat werkt eigenlijk.
pi_84679109
Leah doet het verder ook goed.

Althans....wat ontwikkelingen betreft doet ze niet zoveel. Ze ligt voornamelijk nog op haar rug, maar ik herken dit wel heel erg van haar broers dus ik heb zoiets; het komt wel hoor.
De fijne motoriek doet ze wel heel erg goed en dat herken ik vooral van haar oudste broer (en aangezien hij ADHD heeft ga ik toch vergelijken en me stiekem wel eens zorgen maken )

Maar ze is ze relaxt, en leuk, en lief, en ze huilt dus eigenlijk nooit. Als ze huilt is het gewoon vreemd zo weinig komt dat voor.
Ze eet goed en slaapt goed en vindt alles best.

Haar broers verdienen ook een compliment.
Ze zijn zo lief voor hun zusje. Zo blij en bezorgd en net zo verliefd op haar als wij.
Ik vind dat best speciaal voor een 5 en 9 jarige. Het is niet zo dat het nieuwe eraf is ofzo. Ze blijven geinteresseerd en behulpzaam en zijn ook nog steeds geraakt door haar charme.
pi_84679126
Ah, volgens mij hebben we nog kiwi. Eens kijken.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:26:33 #276
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84679153
Lily, wat fijn .
pi_84679243
Wat fijn Lily dat het zo lekker gaat! En die ontwikkelingen komen vanzelf wel. Het is zo fijn dat het zo'n tevreden meisje is. Lekker zeg! Ook knap van je zoons, want idd, meestal als het nieuwe eraf is. Leuk zeg!

Arme verstopte Lente... Geen tips hier... Wij hebben elke dag een poepexplosie. Ik weet alleen dat banaan verstopt, dus ik weet niet of ze dat afgelopen dagen heeft gegeten?
pi_84679276
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:25 schreef Groofsken het volgende:
Kiwi Serpente, maar geen idee hoe snel dat werkt eigenlijk.
En koffie.

Ik heb begrepen dat banaan verstoppend werkt en peer laxerend, maar ik heb daar nooit iets van gemerkt. Ivan heeft periodes dat hij minder en moeilijker poept, maar momenteel hebben we vaak 2-3 poepluiers per dag. De enige reden die ik daarvoor zou kunnen bedenken is dat hij iets meer brood eet en dus meer vezels binnenkrijgt.

Afijn, op die dagen dat Ivan moeilijker poept is hij soms een middag bezig met drukken. Dan loopt hij rood aan en huilt hij een beetje. Heel zielig, maar ik heb er nooit echt iets aan kunnen doen. Soms neem ik hem op schoot (mijn handen in zijn knieholtes en van voor naar achter wiegen) maar ik heb er twijfels bij of dat werkt.
pi_84679413
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb begrepen dat banaan verstoppend werkt en peer laxerend, maar ik heb daar nooit iets van gemerkt.
Dat banaan verstoppend werkt is inderdaad een hele hardnekkige fabel, al jaren, maar het schijnt echt niet waar te zijn.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:38:11 #280
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84679585
Aoraki, wat geweldig!! Op pad om de wereld te ontdekken!

Ssserpente, ocharme, ik heb dat nooit op die manier bij Stef gemerkt, maar het lijkt me erg sneu.. Geen tips dus, wel een dikke !

Wickie Maar wel cool dat je meiske vooruit komt nu

Lijnloos, beterschap voor je kleine popje

En heuj Ivan, mag Stef ook meedoen? Hoe cool is dat? Stáán!

Behalve staan heeft Stef vandaag ook voor het eerst in het voorzitje op de fiets gezeten en hij vond het ZO leuk!! Echt heel lief, en gelukkig zit ons KDV zo dichtbij dat we hem daar al wel heen kunnen fietsen, want de babymee vind ik eng worden.. Slapen ging zonet niet van een leien dakje, maar met een tweede bv en wat
nahuilen/pruttelen is het wel gelukt. Pfiew.. Morgen gaat hij bij zijn tante logeren, ik ben benieuwd!
3!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:39:11 #281
95408 Incantrix
pi_84679618
Lily Wat mooi om te lezen
3!
pi_84679713
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:33 schreef lily het volgende:

[..]

Dat banaan verstoppend werkt is inderdaad een hele hardnekkige fabel, al jaren, maar het schijnt echt niet waar te zijn.
Interessant! Ik heb er even naar gezocht en er wordt zelfs beweerd dat banaan goed is voor de darmflora omdat er vezels in zitten.
pi_84679763
Lekker bijtanken morgen, Icantrix?

Dat fietsen lijkt me ook zo leuk! Wij gaan dit weekeinde voor het eerst een stukje proberen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:48:21 #284
95408 Incantrix
pi_84679984
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Lekker bijtanken morgen, Icantrix?

Dat fietsen lijkt me ook zo leuk! Wij gaan dit weekeinde voor het eerst een stukje proberen.
Jah, we gingen eigenlijk naar het bostheater met vrienden, maar met deze voorspellingen doen we maar een (ha-ha) raincheck en pakken we maar een filmpje ofzo. En uitslapen!

Oeh, leuk, veel plezier alvast, Ivan vind het vast ook enorm leuk!

En ik wilde daarnet bijna 'hej Ivan' typen Ik moet echt dringend eens naar een andere woonwinkel als de Ikea
3!
pi_84680130
in het peutertopic zei Piglet deze week dat rozijntjes ook laxerend werken.

ben nog even aan het nagenieten van vandaag, lekker de hele dag in de dierentuin gehangen, Lars super te pas, weinig geslapen maar zoooooooooooooo lief!

En ik heb min of meer bijgelezen, maar men het is echt teveel om op te reageren
Even juichen voor F van Amaranta voor het kruipen
En nog een voor Thomas en Ca.Ra en er waren nog meer zieken, maar weet even niet meer hoe en wat en wie. Snorrie....knufs voor iedereen die ze kan gebruiken!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84680350
Goh, ik was er eigenlijk ook van overtuigd dat banaan verstopt. Eens zoeken.

Kiwi hoefde ze niet, heb 'r net wel een flesje thee gegeven (voor het eerst trouwens) en daar heeft ze zo'n 120 cc van op. En prompt poepte ze. Niet veel, maar dat het gommi-achtige productje in haar luier de boosdoener was, was duidelijk. Het leek wel een kurk. Nu ligt ze op bed. Thanks voor de tips!

Trix, leuk, he, fietsen?
pi_84680495
Ach Incan zolang je nog geen "hej ivar" typt valt het best mee toch?

Karin dat klinkt als een fijne dag!

Ssserpente fijn dat ze t kwijt is!
pi_84681095
Thomas kruipt, wat goed!
Ivan staat, woahhh maar Ivan is toch zo'n ieniemienie babytje? Die relaxt toch gewoon op de grond?

Whihi mefke, het is zó herkenbaar - ik laat haar bijna nooit zelf eten, maar vandaag wel, en ik heb er toevallig vandaag ook een foto van gemaakt:

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84681155
hahah, Innepin, geweldig

pi_84681313
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb met knoeien geen problemen. Het kost me alleen opruimwerk; het eten/knoeien doet hij zelf.
Ik heb hier echt bewondering voor.

Ik wilde serieus dat ik wat meer geduld had op dat gebied.
Ik probeer frustraties wel te verbloemen naar de kinderen toe, en dat lukt ook wel, maar een gezellige knutsel/frutselmoeder zal ik dus nooit zijn (want het gaat verder dan alleen eten natuurlijk) en dat vind ik wel af en toe jammer.
pi_84681620
Haha, die Willow!
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:21 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb hier echt bewondering voor.

Ik wilde serieus dat ik wat meer geduld had op dat gebied.
Ik probeer frustraties wel te verbloemen naar de kinderen toe, en dat lukt ook wel, maar een gezellige knutsel/frutselmoeder zal ik dus nooit zijn (want het gaat verder dan alleen eten natuurlijk) en dat vind ik wel af en toe jammer.
Ik heb makkelijk praten, hoor, want ik heb maar één kind en dat ene kind eet over het algemeen hartstikke goed zelf.

Wat heb je dan tegen knutselen en frutselen? Vind je dat dat ook te veel troep geeft? Of dat de kinderen zichzelf te vies maken? Of heb je gewoon geen geduld om ervoor te gaan zitten? Ik zie het mijn vriend ook niet doen, samen knutselen. Die heeft gewoon niet de rust daarvoor. Achja, dan gaat hij toch lekker actief doen met Ivan?
pi_84681692
Ja, ik kan gewoon slecht tegen troep maken. Of inderdaad, kinderen die te vies worden.
Prijs je rijk, als je dit goed kan hebben. Is een goede eigenschap... die ik helaas mis.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:37:48 #293
95408 Incantrix
pi_84682015
Ssserpente, pfiew, fijn dat het eruit is! *O* En fietsen is idd geweldig stoer O+ Morgen gaat mijn nieuwe Yepp-zitje erop. Jeuj!!

Haha, hier ook elke avond wel een takkebende. Het is soms wel een beetje jammer (bij broccoli bijvoorbeeld :')) maar het is meestal ook wel snel weer weggeveegd :)

En ik schreef het een beetje raar, maar Stef kan sinds vandaag dus ook staan *O* Hij trekt zich aan zo ongeveer alles op, maar omdat ik zo veel handige vasthou-plekken heb (:')) trekt hij zich het liefst aan mij op. Vooral leuk als je het even zat bent om op de grond te zitten en even op een stoel zit, dan komt hij aangekropen en gaat heel hard zitten jammeren naast mijn benen. Als ik dan niet luister trekt hij ook nog even heel illustrerend aan mijn broek :P

Echt grappig om te zien dat al die kindjes zich ineens zó massaal in de nieuwe dingen storten, zou het te maken hebben met de ergste warmte die nu weg is?
3!
pi_84682037
Een vriendin van me kan dit wel.
Lekker aanklooien met haar zoontjes. Met eten, verf, kralen, maakt niet uit.

Ik kom daar wel eens binnen en dan liggen er gewoon 1000 kralen over de vloer :o .
Ik word dan gek gewoon. Maar zij vindt dat prima. Laat de kinderen hun ding doen. Lekker zooien.
En dan geven kralen nog geen vlekken....

maar ik moet wel zeggen; mijn kinderen hebben allemaal grote slaapkamers waar ze hun gang kunnen gaan
pi_84682084
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik schreef het een beetje raar, maar Stef kan sinds vandaag dus ook staan *O* Hij trekt zich aan zo ongeveer alles op, maar omdat ik zo veel handige vasthou-plekken heb (:')) trekt hij zich het liefst aan mij op.
*O*
pi_84682105
Ik kan ook héél slecht tegen troep en viezigheid, lily, maar op een of andere manier kost het me bij Ivan (nog) geen moeite (zolang ik daarna meteen mag opruimen en schoonmaken, haha).
pi_84682177
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik schreef het een beetje raar, maar Stef kan sinds vandaag dus ook staan *O* Hij trekt zich aan zo ongeveer alles op, maar omdat ik zo veel handige vasthou-plekken heb (:')) trekt hij zich het liefst aan mij op. Vooral leuk als je het even zat bent om op de grond te zitten en even op een stoel zit, dan komt hij aangekropen en gaat heel hard zitten jammeren naast mijn benen. Als ik dan niet luister trekt hij ook nog even heel illustrerend aan mijn broek :P
Wat leuk zeg, dat hij het tegelijkertijd met Ivan doet! Knappe jongens zijn het. O+ Ivan trekt zich niet aan andere objecten op. Ik ben benieuwd of hij dat nu ook gaat doen. Dat laatste is echt heel herkenbaar! :D
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:52:00 #298
95408 Incantrix
pi_84682703
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat leuk zeg, dat hij het tegelijkertijd met Ivan doet! Knappe jongens zijn het. O+ Ivan trekt zich niet aan andere objecten op. Ik ben benieuwd of hij dat nu ook gaat doen. Dat laatste is echt heel herkenbaar! :D
Nou echt, leuk he? O+ Ik hoop dat we er van het weekend een foto van kunnen maken. Het optrekken aan andere zaken als papa's en mama's ontdekte hij vandeweek toen hij naar een kat wilde die op de bank lag. Alleen kreeg hij zich toen nog niet echt in staande positie ;) En whehe, fijn he? Ben je ineens verworden tot klimrek ;) :D
3!
pi_84682914
Ohhh Stef staat ook al! Wat goed! *O*

Hee doet mijn foto het niet meer? :?

Nu wel?

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:17:53 #300
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84683928
Oh Inne!

Ik ben meer zoals Lily geloof ik. Hoewel ik wel van het knutselen ben (denk ik....) Qua eten ben ik toch vaak aan de nette kant. Ik probeer Thomas wel de kans te geven om te viezerikken met zijn eten, maar dan wel, heel veilig, met een bananen-kwarkje ofzo, iets wat niet te veel vlekt :@
Vanavond had hij couscous met tomaat, daarmee ben ik wel voorzichtiger. Ook een beetje omdat hij geen broekje aan had en dan snel de kousen van zijn spalken vol smeert.

Vanavond had meneer weer een nieuw grapje bedacht. Als ik niet meteen een doekje bij de hand heb en hij knoeit wat, dan poets ik het even snel met mijn vinger op van tafel. En als hij wat aan zijn handje heeft zitten dan sabbel ik dat snel even schoon.
Vanavond hing er een grote klodder couscous aan zijn mondhoek. Voordat ik kon ingrijpen poetste meneer er even lekker met zijn handje doorheen, en stak m daarna trots naar mij uit. Schoonlikken mama! Leuk dat ze die oorzaak-gevolgrelaties gaan leggen he.

De antibiotica slaat (weer) goed aan, hij zit duidelijk weer lekkerder in zijn vel. Ik geef nog wel steeds paracetamol, voor de zekerheid mocht hij nog pijn hebben in zijn oren.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')