Wickie wat erg dat ze Mette niet gevoed hebben en niet eens weten hoeveel ze binnengekregen heeft op een dag. Echt schandalig!!

Dat kan toch niet!
Wat klinkt het nieuwe KDV geweldig zeg! Zo'n soort KDV hadden wij ook voor Niels uitgezocht, maar helaas ging dat toen niet goed.
Wat knap en zo schattig dat ze van alles aanwijst, wil weten wat het is en "ja" probeert te zeggen!
Ik hoop dat ze snel weer helemaal de oude is
Toby staat

Dat lijkt me echt heel maf inderdaad, jouw baby die staat! Ik vind Niels ook nog veel te klein om zich op te trekken
En tjee, dat hij nou misschien KMA lijkt te hebben. Maar daar hoef jij je toch niet schuldig over te voelen joh

Als het vooral zijn huidje was dat reageerde denk je daar toch niet zo snel aan, dan denk je eerder aan de symptomen van Lars.
Arme Ivan, zo overgegeven en koorts

Gelukkig is hij snel weer opgeknapt! Het klinkt wel een beetje als wat Niels toen had, al hoewel hij langer koorts had. Hij heeft ook geen vlekjes gekregen.
Wij laten de box om die reden ook staan

Iedere ochtend zet ik hem erin zodat ik rustig koffie kan drinken en hem niet iedere 2 minuten bij de kattenbak weg hoef te vissen

In de box hebben we de enige twee speelgoedjes met batterijen liggen zodat hij zich lekker kan vermaken door op knopjes te drukken en herrie te maken.
Wat leuk en spannend dat jullie ook naar een eengezinswoning aan het kijken zijn Claudia

Een tuin voor Ivan!!
Reminds me, ik moet onkruid uittrekken.Icantrix wat leuk hoe Stef speelt!!!

Niels is het grootste deel van de tijd bezig zonde rspeelgoed. Alles waar je je aan op kunt trekken is leuk en de kattenbak is helemaal geweldig (

)
Zijn hoofdje is ongelooflijk veranderd, wat een verschil in zo'n korte tijd zeg!!

Dan weet je echt wel waarvoor je het doet! Hebben ze al een indicatie kunnen geven hoelang hij het helmpje nog moet dragen?
Is hij uiteindelijk nog gaan slapen?

Moeilijk hoor.
Die melatonine, daar moet ik toch eens wat over op gaan zoeken. Ik dacht altijd dat je dat gewoon verteerde in je maag en het een placebo effect is dat het werkt, maar zowel bij jou als bij mijn broer werkte het echt (en die is ontzettend nuchter). Iets hormonaals kan ik me best voorstellen. Ik kon altijd heel goed slapen na een nachtvoeding, door de oxytocine. Maar sinds vorige week heb ik het idee dat mijn cyclus weer opgang aan het komen is. Misschien heeft het allemaal wel met elkaar te maken. En ik ben ook best wel een beetje gestrest omdat ik geen baan kan vinden.
Karin wat spannend dat jullie je huis gaan verkopen

Och BJ wat rot dat je zo slecht slaapt, dan is een bioritme maar lastig he

Nachtdiensten lijken me sowieso vreselijk, maar als je dan ook nog je slaap niet in kunt halen is het helemaal hel.
Innepin wat zielig dat Willow een infectie heeft. Hopelijk gaat het snel weer over

Haha, knopjes

Hier zijn knopjes ook helemaal in. En lol die wijkverpleegkundige

Heel handig hoor zo'n protocolletje afwerken, hoef je zelf niet meer na te denken.
En moest ze alweer prikjes? Ik dacht dat we er nog wel eventjes vanaf zouden zijn... Dat prikken wordt steeds zieliger naarmate ze meer doorhebben wat er gebeurd
Sorbootje! Ik heb jullie gemist

Wat hebben jullie een fijne vakantie gehad. Wel jammer van die staphylococcen infectie, gelukkig was die snel over, en jouw knie, krijg je daar fysiotherapie voor?
Wat grappig dat Isabeau nu "raar" doet en beter eet en slaapt

Mefke wat rot dat Driekus ineens zo slecht eet. Hopelijk is het een fase, verkoudheid of tandjes en gaat hij snel weer lekker smullen

Anders gewoon wat extra melk, want dat wil hij wel toch?
Haha Driekus ook al knopjesgek. Hmm, wij hebben ook nog wel een oud toetsenbord, goed idee!!
Een wishbone bike lijkt mij ook zo'n geweldig cadeau!! Maar ik heb mijn lief er nog niet van kunnen overtuigen.
Wow wat goed dat Thomas al van een vorkje kan eten. Misschien moeten wij dat ook maar eens gaan oefenen. Haha proberen te eten door een glazen tafel

Echt schattig.
Wat rot dat hij nou weer ziekig is

Toen we nog dachten dat Niels KMA had ben ik naar een dietiste gweest, zij raadde Orthiflor aan voor de darmflora. Het lijkt me wel verstandig om na iedere AB kuur de darmflora weer op te bouwen met probiotica.
Wat rot dat zijn nieuwe spalkjes niet helemaal passen
Hihi Nijna, copy-paste? Die krokodil-wipwap is leuk.
Lijnloos, Icantrix en Ca.ra wat een stomme CB's hebben jullie dat ze zo moeilijk doen met afspraken verplaatsen

. Ik weetniet hoe het hier gaat, heb nog nooit wat hoeven te verplaatsen.
Wow Lijnloos wat gaat Minke hard!! Echt wow hoe zij al tijgert, je kleine guitige meissie
Davinia wilden Aviva liever naar het KDV laten gaan dan naar de gastouder of houdt de gastouder ermee op ofzo?
Esmeetje ook aan het tijgeren

En al echt aan het praten ook
Niels houdt er ook van om boeken en tijdschriften uit kasten en van plankjes te halen en dan te
verscheuren. We hebben gewoon alles weggehaald uit de kamer, inclusief de cd-torens

Ik werd een beetje horendol van telkens nee roepen en hem ergens anders neerzetten en bovendien vind ik het niet leuk om steeds nee te moeten zeggen. Hij heeft nu een stukje in de kast gekregen waar spulletjes en boekjes van hem staan en hij vindt het helemaal geweldig dat keer op keer overhoop te halen.
Wow!
Ik was net met Niels met duplo aan het spelen, hij heeft een setje met een kalf, paard, schaap en een poes. Ik vertelde wat voor dier het was en wat voor geluid ze maken. Toen ik bij de poes was ging hij zoeken naar onze katten, die waren niet in de woonkamer, dus ging hij naar het kattenluikje. Toen hij ze nog niet zag ging hij rechtop tegen de deur staan om door het raam in de deur te kijken. Toevallig liep daar een van de katten, Niels helemaal gillen van plezier
Dat "die" zegt hij niet alleen tegen dingen, maar ook tegen situaties, zoals wanneer ik zijn handjes schoonmaak. Dus ik denk dat het gewoon nog brabbelen is.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>