abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84540975
O als er verder nog verhuistips komen hou ik me ook aanbevolen!

Ons huis staat sinds 3 weken te koop, morgen de eerste kijker! *O*
We hebben zelf al een heel mooi huis op het oog, maar willen eerst onze eigen verkopen..
Spannend allemaal!
Zometeen maar flink het huis poetsen!
Meike en Lars zijn bij oma, dit is mijn werkdag maar vandaag heb ik vrij genomen. Lekker uitgeslapen!

Claudia, hopen dat het ook zo weer overwaait dan, misschien is het ook wel de zoveelste ziekte, paar dagen hoge koorts, en vervolgens komen er dan vlekjes (6e ziekte)

Incantrix, wat fijn dat het al zoveel beter gaat met zijn koppie! *O* Toppie :P ! En zo lief dat hij zo op je afkomt gesjeest als je thuis komt! Lars is ook best wel mama-minded, als hij me ziet wil hij ook bij me zijn.
Ik vind het ook zo grappig als ik aan het koken ben, dan komt hij er ook aan, en moet hij even in de pannen gluren. :D

En op de camping is een diepvries voor algemeen gebruik *O* :W broodprobleem :W
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84541086
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ons huis staat sinds 3 weken te koop, morgen de eerste kijker! *O*
Spannend! *O*

quote:
Claudia, hopen dat het ook zo weer overwaait dan, misschien is het ook wel de zoveelste ziekte, paar dagen hoge koorts, en vervolgens komen er dan vlekjes (6e ziekte)
Zijn neef heeft net de 6e ziekte gehad. We dachten dat die hem net niet aangestoken kon hebben, maar wie weet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:28:25 #53
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84541399
haha Lijnloos; herkenbaar, zulke dagen heb ik ook wel eens gehad op mijn werk... echt niets te doen, dagen achter mekaar.. :Y internetshoppen werkt dan ook erg goed ;)

arme Ivan, ziekjes. maar gelukkig klinkt het alsof je dr niet enorm veel last van hebt? :* hoop dat je snel weer opknapt :*

jeeeeej het gaat goed met Stef zijn hoofdje!!! wat fijn Trix *O* *O* *O*
en jij bent dus al eens op de kempervennen geweest?

oe kijkers voor Karin, alvast succes!! en fijn dat er een diepvries is op vakantie, wordt het toch weer makkelijker van.

en ik heb zooooo slecht geslapen van8, mijn lichaam wilde weer werken denk ik.. leuk zo'n biologische klok. :{ dus bijna hele nacht wakker geweest en elk uur de klok gezien... ben wel gewoon vanaf 9 uur uit bed, want anders wordt het van8 weer niets met slapen...
Evie ligt dr net weer in voor dr 1e dutje; fruit en brood eten ging goed! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84541483
Nou, Ivan en zijn vader hebben er geen last van. Ik voel me daarentegen behoorlijk rot. :{ Hij is nu bij mijn schoonouders en ik zou hem liever bij me hebben. Maarja, dat vind ik ook weer suf van mezelf en dus hebben we hem toch maar weggebracht. Bovendien heb ik vanmiddag een afspraak in het ziekenhuis en ik zou het ook wel fijn vinden als ik samen met mijn vriend kan gaan.

Vervelend dat je niet goed kon slapen. Dat lijkt me ook heel rot aan nachtdiensten, dat je lichaam zich voortdurend aan moet passen.
pi_84543040
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha Lijnloos; herkenbaar, zulke dagen heb ik ook wel eens gehad op mijn werk... echt niets te doen, dagen achter mekaar.. :Y internetshoppen werkt dan ook erg goed ;)
Ja klopt, echter is de salarisadministratie aan het kloten geweest waardoor ik nog geen loon heb (en nog 92 cent op mijn rekening)... }:| Gaat hem dus ook niet worden. Maar je helpt me wel, lief-site effe checken voor de nieuwe collecite.

Ennuh, slaap lekker meid! :z
pi_84550793
Ohhh miniDavid in de schommel O+ O+
Wij gaan ws een babyschommel kopen voor Willows verjaardag <3 Ze vindt 't ook zo leuk!

Martine, nog gefeliciteerd. En wat leuk zo'n kunstwerk!

Toby staat los! *O* Wat goed, Kersjes!

Zieke Ivan ;( Hoe gaat het vandaag met hem?

Trix, ziet er goed uit, z'n koppie! Hoewel ik niet meer weet hoe het er eerst uitzag :') En dat naar je toe racen is echt te schattig! O+

@BJ, toevallig zijn wij in mei op de Kempervennen geweest. Was heerlijk, ook met baby, hoewel het zwembad wel druk was. En er een mierennest in ons huisje zat }:| dus verhuizen etc wat nogal wat tijd kostte Maar Centerparcs met babytje is echt superleuk, er is zóveel te doen voor ze, eendjes voeren, zwemmen, in de babyschommel, kinderboerderij...

Willow is nog steeds aan het snotteren. En de schimmelinfectie is ook nog lang niet weg; vanmorgen bloedde het zelfs! En dan moesten we vandaag ook nog naar het consultatiebureau, waar ze prikjes kreeg, dus nu is ze helemaal zielig ;(
Ik zet d'r even voor de Teletubbies neer, maar mevrouw houdt van knopjes en zet dus de hele tijd de dvdspeler uit :') _O-

Op 't CB trouwens weer gewoon netjes goedgekeurd. Ze volgt nog steeds vrijwel precies alle gemiddeldelijntjes met een ietsje groter hoofd: 9710 gram (OMG mijn baby is bijna 10 kilo!!), 75 centimeter, 46.6 hoofdomtrek.
De verpleegkundige was wel wat warrig hoor. "Doet ze al veel? Rolt ze al?" vroeg ze, waarna ik hard in de lach schoot. 't kind is bijna een jaar hoor :')
Willow zat bij mij op schoot met een doosje rozijntjes, heel secuur de rozijntjes stuk voor stuk uit het doosje halen en in d'r mond te stoppen. En vervolgens moest ze daar even mee stoppen omdat ze van de vp de pincettest moest doen - een propje papier ter grootte van, jawel, een rozijntje oppakken. :') Mja volgens mij kan ze dat wel hoor :') na gut. Goedgekeurd en lekgeprikt dus. :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84552419
Goed zo willow! Wat stom van die pincettest! Wat een vaag mens had je!
En de prikjes...drama toen ze erin gingen?
Wij moeten maandag }:| of nou, Lars is het lijdend voorwerp....
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:37:16 #58
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84552642
Jemig Innepin, die verpleegkundige was lekker wakker :')
Welke schommel gaan jullie kopen? Ik zat er ook al aan te denken om er een voor Toby te halen.

BJ, lijkt me moeilijk als je bioritme zo van slag raakt elke keer...

En raad eens welke baby en z'n moeder al 'n paar dagen praktisch geen zuivelproducten meer consumeren?
Juist, dezelfde baby die al 2 dagen geen anti-histamine heeft gekregen, geen hormoonzalfjes en wiens huid best wel verbeterd is!
Alleen jammer dat er nu 2 blaren op zijn knalrode billen zitten. Tandjes :(
Nou ja, beter een rode bips dan de volledige rest rood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.... met gevoel voor drama....
pi_84552874
Niet schuldig voelen Kers! je had toch je redenen om KMA uit te sluiten?
En hij huilde ook niet extreem toch?
Beter er nu achterkomen als nooit he :*
pi_84553849
@Kersjes, deze waarschijnlijk :') Meer omdat D. dat leuk vindt, maar ach. tis wel handig, want je kunt 'm ombouwen dus hij kan zo tien jaar mee, in theorie dan.
:* voor Toby. Waarom had je in eerste instantie KMA uitgesloten? Hoop dat je 't nu gevonden hebt iig!

@Karin, eerste prikje ging prima, ze had echt zo'n blik van "Dude, wat doe je?!". De tweede was gillen. :P
  dinsdag 27 juli 2010 @ 16:09:33 #61
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84554120
Innepin, die is gaaaaaaaaf :D
Ik wil hem! En als ik nou nog weet-ik-veel-hoeveel kilo afval dan kan ik er straks ook op :P

Met uitsluiten bedoelde ik hierboven: melkproducten uit mijn en zijn voeding weglaten.
Ik ben geen expert, maar "anderen" zeiden dat het vast geen KMA zou zijn. Maar even afwachten hoe dit gaat lopen, en dan 19 augustus sowieso de uitslag van het bloedonderzoek.
Voorlopig krijgt meneer iig sojatoetjes, daar smult hij van! Ik niet, maar dat vindt mijn weegschaal vast niet erg ;)
pi_84554208
Ja, vind hij die lekker? Heb het voor Lars ook gekocht, maar na een hapje of 3 blijft het mondje dicht.
en ik zag later ook weer gekke plekjes op zijn schoudertje, dus toch weer een reactie op het toetje of op banaan. Geef ze allebei maar ff niet meer.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 16:13:19 #63
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84554284
Lars kan ook reageren op de soja he?
Toby vindt vooral de vanillevla en yoghurt met perzikstukjes heerlijk! Gewone yoghurt (ook soja) lijkt hij nog steeds niet te lusten, hij gruwelt er elke keer van.
pi_84554859
Las laatst ook dat het helemaal niet zo'n handige actie was om soja-toetjes te geven bij KMA.
Maar toen had ik het al gedaan. Ik dacht: geen koemelk...oke dan!
Maar goed, het is nu alweer van het menu ook
pi_84555346
Jaaaaa daar zijn we weer! Wat was het héérlijk in Italië (zoals altijd :) ). Maar het was nu extra leuk met Isabeau. Ze wond de Italianen stuk voor stuk om haar vingertje en deed het fantastisch; slapen, eten, spelen...alles! Ben zo trots!

En nu zijn we weer thuis :) ook fijn!

Foto's volgen uiteraard in het fototopic.

Bijlezen volgt.
pi_84555465
Sorbooootjuh! *O*
pi_84555721
Haaai Sorbo!
pi_84556741
Haai!

't Was zó leuk O+

Eén minpuntje kan ik bedenken en dat is dat Isabeau een paar dagen voor het einde van de vakantie wéér een stafylokokken besmetting opliep. Weer een ontveld okseltje en het breidde zich razendsnel uit. Was ik even blij dat mijn lief goed italiaans spreekt. Hebben bij de apotheek de juiste zalf weten te regelen. Ik maakte me zorgen!

Gaat nu beter.

Ben nu bezig met de foto's.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorbootje op 27-07-2010 18:39:29 ]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:12:33 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84556755
heeeeey Sorboo en Isabeautje; welkom back!!! fijn dat het zo heerlijk ging met je meisje op vakantie!! en ik ben nu al benieuwd naar de foto's :Y

@innepin; ik heb ook zin om er heen te gaan; en helemaal nu ik lees hoe leuk het daar was :Y en die babyschommel; daar had je toen ook een foto van geplaatst met je mooie meisje erin toch???

en pincetgreep wat is dat?? wanneer moeten ze dat kunnen?? Evie pakt ook dingen tussen wijsvinger en duim namelijk?
pi_84558048
Oef, das dan inderdaad wel fijn dat je lief nog kan communiceren in een apotheek in Italië, sorbo!

@BJ, klopt ja! Die speeltuin ligt pal achter de kinderboerderij. Echt leuk.
Pincettest is dat ze een klein propje papier moeten oppakken. En dat was het. :P En dat moeten ze dan bij de 11 maanden afspraak doen. Als Evie het nu al kan zou ik me weinig zorgen maken :D
pi_84558409
Welkom terug Sorbootje *O* Heerlijke vakantie gehad dus!
Ben benieuwd naar de vakantie foto's van je mooie grietje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84559872
Willow goedgekeurd ^O^ en bijna een jaar oud!
hihi, alsof er baby's afgekeurd worden

Kersjes, dus misschien toch KMA. En schuldgevoel is nutteloos dat weet je toch heh :*

Welkom terug, Sorbootje :) Klinkt als een heerlijke vakantie (op de stafylokokken besmetting na dan)
pi_84561754
Joehoe, Sorbootje is er weer! *O* Fijn dat Italie tof was, ik had niet anders verwacht.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:55:07 #74
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84562527
Sorbo, leuk dat je er weer bent. ben ook benieuwd naar de foto's :Y .

En verder niet veel te melden vanuit hier ;) .
pi_84562733
Sorbo en Isabeau, lekker weer thuis!
Fake it till you make it...
pi_84563823
Sorbo weer thuis. Fijn dat het zo leuk was.

Trix, mooi koppie heeft Stef, fijn dat de werking van het hempje zo goed te zien is. Dan weet je waarvoor je het doet.

Ivan ziek... Misschien de zesde ziekte? Daar schijnen ze behalve de koorts niet veel last van te hebben. Nouja, dat zie je binnen een paar dagen als hij rode vlekjes krijgt.

Willow goedgekeurd. Mooi hoor. Bijna 10 kilo? Dat gaat hard :o

Hier alles prima. Vandaag een gesprekje gehad op het kdv. Dat doen ze altijd nadat een kindje er 3 maanden zit, en vervolgens elk jaar. Hij doet het echt super goed. Ze zijn heel blij met hem. Ze hadden 4 woorden om hem samen te vatten: lief, nieuwsgierig, vriendelijk en nog een die ik vergeten ben :@ . Maar iig erg positief. Wij vinden het bij hun ook super fijn, echt een plek waar we hem met een gerust hart achter kunnen laten.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:36:49 #77
100412 mefke79
komt goed!
pi_84564177
Sorbo, welkom terug! Klinkt als een fijne vakantie.

Even zonder te reageren op de rest, mijn ogen vallen bijna dicht namelijk: Ik heb een dilemma. Driekus eet sinds de vakantie slecht. Nou dacht ik eerst aan de warmte, toen aan tandjes, toen aan een verkoudheid en toen aan een combi van dat alles en op dat punt zit ik nu. Meneer hoest heerlijk, we zijn al weer met pufjes begonnen. Ik heb met de huisarts de afspraak dat ik dat gewoon mag doen, dus maar gedaan. Het eten is niet beter geworden.
Nou werd ik vandaag op het kdv aangesproken dat ze zich daar zorgen beginnen te maken. Driekus eet nauwelijks fruit, kreeg maar een halve boterham weg en ze hebben em moeten dwingen een fles te drinken. Z'n water en sap gingen er wel in, maar ook niet van harte. Ze kennen em zo niet en ik eerlijk gezegd ook niet.
Verder is ie gewoon vrolijk, af en toe boos en gefrustreerd, maar dat lijkt me normaal. Hij is wel wat zweterig maar ook van dat heb ik het weer maar de schuld gegeven.
Ik heb em vanavond niet eens groente aangeboden, maar meteen een fles gegeven. Die ging goed op, dus voor nu is het weer even oke. Zouden jullie hier mee naar de huisarts gaan? Of doe je dat pas als ie echt afvalt?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84564232
Nou, ik heb wat foto's geplaatst. Best gek om er dan hier zo ineens weer tussen te vallen. Zal wel een paar dagen duren voor ik weer helemaal op de hoogte ben van alles.

Eerste helft van de vakantie trouwens héél erg ontspannen, tegen wil en dank. Zo zag mijn knie eruit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84564365
@Mefke, het was hier een paar weken geleden ook echt drama met eten. Faaaaase zullen we maar zeggen. Het gaat nu weer ietsje beter (hoewel Willow nooit echt een goede eter is geweest en nog steeds niet meer dan een halve boterham opkrijgt)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:50:58 #80
100412 mefke79
komt goed!
pi_84564768
Sorbo, die knie :o
Innepin, hoe lang duurt die faaaasseeee?

En wat doe je met een oud toetsenbord? Driekus is al een kwartier zoet...handig joh!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:27:18 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84566392
wow, trixie, wat is stefs hoofd al verbeterd! :o *O* *O* *O*

even een klein :* voor de zieke beebs!

lijnloos, als je je verveelt, heb je mijn volledige weblog al gelezen? van beide kinders? ben je ook wel ff zoet mee :P

sorbo, wat een muts bij het cb! :o _O-

mef, dat driekus weinig eet, lijkt me erg irritant, ja! maar wellicht is eht een troost dat baby's zich ECHT niet uithongeren! hij zal dus niets tekort komen, ookal komt er relatief weinig in. anders mss tijdelijk een extra fles erbij? of fv bij de boterham ipv sap?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:28:08 #82
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84566426
Mef, jeuj voor het toetsenbord, goed idee! Ik zal mijn IT-eega eens vragen er een mee te brengen.

Wb het eten zou ik het ook niet weten. Tijdens de warmte en de daarop volgende oorontsteking at Thomas ook slecht. Nu heb ik m een vorkje gegeven om mee te spelen tijdens het eten, en eten van het vorkje vindt hij helemaal de bom!
Zelf zou ik voor de zekerheid even naar de huisarts gaan. Ik ben zelf tot nu toe drie keer voor de zekerheid geweest. De eerste keer was het idd een oorontsteking, de tweede keer een verstopt oor en de derde keer (een week later) weer een oorontsteking. Dus alle drie de keren zat ik goed met mijn moedergevoel. Als je het niet vertrouwt: gaan!
(nou heb ik ook weer een heel fijne huisarts, waar ik er geen vervelend gevoel over zou hebben als ik een keer voor niks kom)

Thomas heeft in zijn slecht-eet-tijd ook extra melkjes gekregen. De laatste dagen doet hij het in ieder geval minstens één maaltijd heel goed, dus dan maak ik me minder zorgen.

Sterkte alvast!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:33:44 #83
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84566668
Thomas vanochtend bij de boterham. Wij hebben een glazen tafel, en Thomas zit op het voetenplankje van een meegroeistoel (ivm spalkjes) situatieschets:

Er was een blokje brood van de tafel af gevallen en tussen zijn beentjes op de stoel geland. Meestal vist hij het dan zelf op en gaat het alsnog hoppa het mondje in. Maar dan kijkt hij dus langs de tafel af.
Dit keer ging hij door de tafel heen kijken, en toen hij het stukje te pakken had probeerde hij dat dwars door de tafel heen in zijn mond te steken. Het was zo'n koddig gezicht!

En ik, zei de gek, had natuurlijk net de camera opgeborgen -O-
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:48:07 #84
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84567306
ahhh Thomas, wat heb je toch een guitig lief bekkie... O+ O+ O+

en ik heb net ook al zo genoten van de Isabeau-spam O+

Mefke; lastig dat Driekus slecht eet. Hoop dat het vanzelf voorbij 'waait' uiteindelijk..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:48:42 #85
100412 mefke79
komt goed!
pi_84567328
Ca.ra, dat lijkt me een grappig gezicht! Zo lag Driekus eens onder een glazen salontafel bij mijn zwager. En toen keek ie omhoog en zag ie ons...dat gezichtje vergeet ik ook nooit meer.

Wij weten het cadeau voor z'n eerste verjaardag al: een wishbonebike! En dat terwijl ik eigenlijk nog helemaal niet wil dat ie jarig wordt. Maar goed.
pi_84570938
Sorbo, wat had je gedaan met die knie?

Mefke, hier wordt redelijk gegeten, maar mevrouw lijkt wel kieskeuriger te worden.
En wat ze niet hoeft wordt naast de kinderstoel gedeponeerd, als je dan zegt dat dat niet de bedoeling is dan zet ze het op een brullen.
Overigens eet ze haar brood prima, drinkt de flessen met smaak...
Als jij je zorgen maakt, dan zou ik even contact opnemen met cb of huisarts. Misschien is het idd een fase...
Of een keer extra wegen tussendoor zodat je een idee hebt van zijn groei.
Hij zal zich vast niet uithongeren, maar ik kan me voorstellen dat je er toch wat bezorgd om bent.

Thomas

Ik ben vandaag nog even de stad in geweest, wilde graag regenlaarsjes voor Iris, die gaan ingepakt bij de verjaardagscadeautjes.
Ze zijn schetig en ik heb haar al even laten rondklossen met die dingen, zo . Mini ma Flodder, ze had ook een jurkje aan nl.
En nog een katoenen gebreid vestje in de opruiming en een rokje. Zo heeft ze nog meer uit te pakken.
Ze krijgt ook een wipgeval:
[img]Sorbo, wat had je gedaan met die knie?

Mefke, hier wordt redelijk gegeten, maar mevrouw lijkt wel kieskeuriger te worden.
En wat ze niet hoeft wordt naast de kinderstoel gedeponeerd, als je dan zegt dat dat niet de bedoeling is dan zet ze het op een brullen.
Als jij je zorgen maakt, dan zou ik even contact opnemen met cb of huisarts. Misschien is het idd een fase...
Hij zal zich vast niet uithongeren, maar ik kan me voorstellen dat je er toch wat bezorgd om bent.

Thomas

Ik ben vandaag nog even de stad in geweest, wilde graag regenlaarsjes voor Iris, die gaan ingepakt bij de verjaardagscadeautjes.
Ze zijn schetig en ik heb haar al even laten rondklossen met die dingen, zo . Mini ma Flodder, ze had ook een jurkje aan nl.
En nog een katoenen gebreid vestje in de opruiming en een rokje. Zo heeft ze nog meer uit te pakken.
Ze krijgt ook een wipwapgeval.
[img]Sorbo, wat had je gedaan met die knie?

Thomas

Ze krijgt ook een wipwapgeval:
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:31:32 #87
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84571944
Nijna gaat het nog wel helemaal goed met je? Je bericht is een beetje dubbel enzo

Verder morgen maar bijlezen want nu bedtijd (eindelijk)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:52:50 #88
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84572666
Wel heel vaak Thomas , je lijkt mij wel...

(of Aoraki of Leonieke, en er was ook nog een grotere Thomas toch?)
  woensdag 28 juli 2010 @ 07:29:46 #89
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84577118
Thomas heeft weer een slechte nacht gehad. Gisteren had hij al wat verhoging en vanochtend heeft hij wéér koorts. Er schieten meteen twee dingen door mijn hoofd: op het consultatiebureau gaan ze ècht niet blij zijn, ze hebben hem er vandaag tussen gepropt ivm inentingen, maar dat was pas na veel gezucht en gezeik.
En ten tweede, wat gaan ze straks voor Thomas doen? Wéér een antibiotica kuur waarschijnlijk. Bij mij is mijn darmflora ooit helemaal naar de knoppen geholpen door een aantal opeenvolgende antibiotica kuren, en toen ik al 8 ofzo. Thomas is nog zo klein.
  woensdag 28 juli 2010 @ 07:51:51 #90
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84577200
Goedemorgen! Och Ca.ra, wat enorm vervelend zeg.. En wat kunnen CB's soms moeilijk doen zeg, wij wilden toen ik weer ging werken niet meer op maandagen maar op donderdagen afspreken en dat was echt héél verschrikkelijk, want een vaste dag was belangrijk, dan heb je altijd dezelfde artsen/verpleegkundigen. Leuke theorie, daarvoor had ik echt nog nooit dezelfde persoon gehad als een keer daarvoor. Dikke bluh!

Hier is het grote moe-zijn-maar-niet-willen-slapen weer begonnen :') En dus ook het constante zou-hij-nu-moe-genoeg-zijn-om-hem-zijn-bed-in-te mikken :X En ik wilde net voorzichtig vertellen dat het wat beter ging qua slapen :'(
3!
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:01:23 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84577276
Welkom bij de vroege juichers club Incantrix -O-

Trouwens, dat met die 'vaste' arts hebben wij ook. Bij alle keren nu 1x het zelfde gezicht gezien. En 1x was 'mijn' arts wel aanwezig en kwam ze ook even kijken naar Thomas in de wachtkamer, maar hadden we de afspraak bij een andere arts. Eeeh?

8 uur, ik ga de huisarts bellen!
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:03:21 #92
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84577290
Gezellig clubje zo ja -O- En whehe, ja, mooi is dat he? En het mens dat ik nu wél 2x heb gezien (de enige tot nu toe ook, overigens) is een beetje raar en geeft adviezen als 'je kind is nu al bijna 8 maanden hoor, dus die moet je nog maar 1 melkvoeding per dag geven :X

En succes, ik hoop dat de HA echt nog iets anders voor je manneke kan betekenen :*
3!
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:04:16 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84577301
Oh en drie keer raden wiens nieuwe spalkjes niet goed zitten. De nieuwe zijn veel rechter als de oude, die hadden een licht gebogen knie. En de nieuwe zakken dus steeds af. En ik hoor (en voel) hem knakken met spalkjes aan :(

Gaat lekker zo.
pi_84577514
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen! Och Ca.ra, wat enorm vervelend zeg.. En wat kunnen CB's soms moeilijk doen zeg, wij wilden toen ik weer ging werken niet meer op maandagen maar op donderdagen afspreken en dat was echt héél verschrikkelijk, want een vaste dag was belangrijk, dan heb je altijd dezelfde artsen/verpleegkundigen. Leuke theorie, daarvoor had ik echt nog nooit dezelfde persoon gehad als een keer daarvoor. Dikke bluh!
Oh dat zelfde gevecht heb ik hier ook al eens gevoerd met de belmiep van het cb... het was echt bijna onmogelijk om de "vaste dag" te veranderen... Want die dag had ik aangegeven volgens haar, nou echt niet, dan had ik wel een andere dag gekozen. o|O

Ca.ra, dikke :* voor Thomas, en jammer voor het cb hoor, je doet het toch verdorie niet express, alsof jij er blij van wordt dat Thomas nu weer koorts heeft. laat ze lekker barsten hoor! Met die ab is wel naar, zeker aangezien je zelf die ervaring hebt. Dat zou ik wel serieus ook aankaarten bij de ha in kwestie.

quote:
Hier is het grote moe-zijn-maar-niet-willen-slapen weer begonnen :') En dus ook het constante zou-hij-nu-moe-genoeg-zijn-om-hem-zijn-bed-in-te mikken :X En ik wilde net voorzichtig vertellen dat het wat beter ging qua slapen :'(
He, verdorie! Het ging net zo goed... Hopelijk pakt ie het toch weer snel op, hij weet misschien nog hoe het moet. :*

Ik heb gisteren eindelijk een video-opneem-appje op mijn iphone gezet, dus nu kan ik ook eindelijk videotjes posten! *O* Helemaal gelukkig met mezelf... Nou nog uitzoeken hoe je die kunt plaatsen ;)
pi_84577599
Stiemie, hahaha ik had het niet gezien. Ik dacht wel van: goh zo'n lap tekst had ik toch ook niet getypt, maar het viel me niet op dat het (meer dan) dubbel was...
Hahaha, nou ja ik laat het maar lekker staan. Verder alles ok hoor, ben beetje flieft op t babyzoontje van mn beste vriendin O+ O+ misschien is dat een goed excuus...
Hij is zoooooooo schattig!!!

Ca.ra, misschien kan je thomas pro-biotica geven, ABC dophilius kan je bij de drogist of apotheek bestellen volgens mij.
Dat los je op in de melk bv... Arm manneke, weer koorts.
Dat CB dat zakt maar in de bagger hoor, jij kan er toch niks aan doen als hij weer niet fit is... :{, beterschap :*
Balen van die spalkjes... zeker als je hem gewoon hoort knakken, dat was toch niet de bedoeling van die spalkjes... :{. Heb je de huisarts al te pakken gekregen?

Incantrix, is hij niet te moe om in slaap te vallen? Lastig is dat he, als ze eigenlijk moe zijn, maar niet in slaap willen/kunnen vallen. :*.
pi_84577979
Lijnloos: maar je kunt toch sowieso video's opnemen met de fotofunctie?

Ca.ra: bespreek je zorgen anders met je huisarts? Het lijkt mij ook heel naar om je kind zo jong al een paar kuren achter elkaar te geven.

Ivan is vandaag (vooralsnog) koortsvrij. *O* Dat is dan toch geen 6e ziekte geweest. Hij is nu trouwens bezig met de eerste stap naar staan: hij gaat steeds vaker op handen en voeten staan en gooit zijn kont dan zover mogelijk de lucht in. Hij is duidelijk aan het oefenen om kracht in zijn benen te zetten. En het werkt! Ik kan hem nu tegen de box zetten en dan blijft hij staan. Ook dit lijkt hij dus op een langzame (bedachtzame :+) manier aan te pakken.

Oh, en ik heb de box toch maar laten staan. Ik vond de argumenten dat het voor sommige baby's later een geborgen plekje wordt en dat het een plek is om optrekken en staan in te kunnen oefenen wel overtuigend. We zetten hem nu weer elke dag even in de box zodat hij eraan gewend blijft.
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:59:06 #97
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84578020
20 over 10 huisarts en morgen 3 uur naar de gipskamer voor de spalkjes. Kon ook nog vandaag, maar ik hoop dat hij morgen wat beter te pas is.
Ik heb hem net maar weer in bedje gekukeld. Gelukkig heeft hij nog wel redelijk gedronken, om 7 uur 120 cc en net nog iets van 100. Nu ligt hij (hoorbaar over de babyfoon) aan het labeltje van zijn knuffeldoekje te sabbelen. Dan slaapt hij waarschijnlijk zo. Zo nu en dan nog een 'baba' geluidje er tussendoor O+

ABC dophilus heeft Thomas na zijn geboorte gehad, juist omdat mijn darmflora niet compleet is. Nog een keer is wel een goed idee Nijna.

Lijnloos, ik upload filmpjes gewoon (zonder bewerking of conversie nodig) naar photobucket, en dan hier plaatsen gaat het zelfde als een foto. Maar ik heb een Android (die hebben lekker de videoappjes al ingebouwd :P) dus ik weet niet of jouw iphone in een voor photobucket leesbaar formaat werkt.

Je kunt ook een linkje maken, zoals dit (ontbijt gisterochtend). Handig als je je schuldig voelt over het 'vervuilen' van het topic met AL je filmpjes en foto's, zoals ondergetekende :D

Claudia, Thomas vindt de box ook afwisselend afschuwelijk en heerlijk. Zo lang ik het idee heb dat hij het (zo nu en dan) fijn vindt om een klein geborgen plekje te hebben om te spelen laat ik hem staan.
Bovendien vind ik het ook ideaal om Thomas even in te parkeren als ik bijv even naar de kelder moet. Hij zit nu echt in zijn stoute periode, zo gauw je niet kijkt is meneer onderweg naar de stroomkabels, plantenpotten of knopjes van de DVD speler.
pi_84578100
Ohja, dat van die spalkjes kwam er ook nog bij. Je hebt het er maar druk mee, Ca.ra. :*

Ik vind het zo stom dat je iPhonefilmpjes niet kunt omzetten naar .avi zonder geld neer te leggen voor software.
pi_84578119
Ca.ra, wat rot dat Thomas weer ziek is. Ik snap je dilemma (heb het zelf ook meegemaakt) Bespreek je zorgen ook met de huisarts, misschien is er ook wat anders mogelijk? Of dat er misschien toch een onderliggend probleem is, waardoor het telkens terugkomt?

Claudia hoe gaat het met Ivan?

Huiskoop plannen :)
Incantrix, een huis kopen is zo spannend maar zo ontzettend leuk. Zo fijn een eigen tuintje O+
En Karin hoe is het met de kijker gegaan (die komt vandaag, toch)?

Sorbo en Isabeau, welkom terug van vakantie.

Mefke, je dilemma hebben wij hier ook. Mette al meer dan een maand heel slecht etend, ook dus dankzij een oorontsteking, tijden de antibiotica ging het iets beter, kuurtje was klaar en gelijk gaat het weer bergafwaarts. Daarna weer ziek. Nu weigert ze weer flesjes, pakt continu haar hoofd enz... Wij hebben besloten vandaag toch maar even naar de dokter te gaan.. Gewoon maar voor de zekerheid. Wil niet de 'overbezorgde moeder' zijn of lijken, maar het zit me gewoon niet lekker.
Dus wat Ca.ra zegt, als je je er niet lekker bijvoelt, gewoon even naar de huisarts gaan.

En jippie binnenkort dus Minke flimpjes *O* (welk appje is dat?)

Sorry even ego-gereutel...
Hier dus strax even langs de huisarts. Voor de rest is mevrouw gewoon lekker vrolijk. Ze zegt sinds gisteren ook 'da' en 'die' als ze dingen aanwijst O+ Als wij het dan benoemen en ja zeggen zegt ze 'da' / 'ja' O+ Ik gister dus helemaal emo snikkend toen ze dat deed.
En ik ben heeeeel boos op het KDV... Ging gister haar ophalen. Had geen melk op de hele dag, alweer onderbezetting en invalleidsters (dan drinkt ze op de een of andere manier nooit haar flesjes..) Ze hadden ook niet goed bijgehouden wat ze dan wel aan vocht had binnengekregen.. Als klapper op de vuurpijl kom ik er dankzij 2 andere ouders achter dat haar vaste zorgleidster sinds vrijdag weg is :o Haar contract was niet verlengt en dat schijnt allemaal op een zeer nare manier te zijn gegaan. Er was vrijdag wel een briefje geweest (maar ja dat is niet Mettes dag..). Als ik die 2 ouders niet was tegengekomen had ik niks geweten... Dat vind ik echt heeel erg. Ik vond haar leidster heel leuk, dus vraag me af waarom haar contract dan niet is verlengd.
Gelukkig gaat Mette vanaf November naar een ander KDV (hebben al meer problemen met het huidige kdv gehad.) We stonden daar al vanaf 11 weken zwanger ingeschreven.
Ik wil even benadrukken dat de leidsters hele lieve mensen zijn maar dat de organisatie echt verschrikkelijk is, ook veel leidsters gaan ook weer snel weg, daarom onderbezetting en dus groot verloop van leidsters. Mette is in het half jaar dat ze daar heen gaat nog maar 1x buiten geweest..

Tot zover ego-gereutel... Nu ga ik genieten van mn standaard vrije dag met meisje al slapend naast me :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84578173
Ivan heeft een voorliefde voor boeken. Is niet zo gek natuurlijk, met al die mooie kleurtjes. Meestal pakt hij Een dag van Ivan Denisovitsj. Vandaag had hij De 120 dagen van Sodom (van De Sade) in zijn handen. :o Anyway, bij mijn schoonouders mag hij wel boeken uit de kast pakken, dus het is ook niet makkelijk voor hem om dat onderscheid te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')