abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84620132
Oeh, Lego :D Timo heeft al een enorme bak vol Duplo en gelukkig vindt hij het ook echt leuk om mijn en manliefs bouwsels kapot te maken :P Ik was ook echt gek op lego vroeger en manlief ook en nu nog steeds dus :+ Playmobiel vond ik als kind heel stom.

Och kindjes met hoge koorts zijn zo zielig.. Mijn ha zegt altijd dat ik als Timo echt ziek is moet zorgen voor een constante pcmspiegel, en dan na 1 of 2 dagen kijken of t zonder kan. Werkt hier altijd :)

Ik zette net een Nijntje cd aan voor Timo, dat vindt ie leuk :) Maar hij heeft er ook een dvd van en de laatste tijd hebben we eigenlijk alleen die aan gehad. Dus zodra hij het muziekje hoorde stormt ie naar de tv en kijkt heel beledigd als ie een zwart beeld ziet :o :D

Aahrg ondertussen zit hij de theedoos leeg te plukken terwijl ik dacht dat die toch behoorlijk babyveilig dicht zat :X
pi_84620204
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik vond het ook maar niks. Ik ben de halve nacht wakker gebleven terwijl zowel Ivan als mijn vriend heerlijk lagen te slapen. Als je je echt ongerust voelt gewoon de huistarts bellen, hoor! Geruststelling is ook wat waard.
ja t komt wel goed, zolang ik er zicht op heb vind ik het minder eng. s nachts idd brr :X

af en toe gaan de oogjes dicht of open maar meer dan zo hangen wil ze niet.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84620288
hihi chan :D kleine doerak heb je. misschien wil hij gewoon wat thee c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:52:40 #204
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84620897
Och Huup jullie ook al.
Hier hangen we ook continue rond de 40 graden. Paar tienden eronder met een pcm, paar tienden er boven tegen de tijd dat die uitgewerkt begint te raken. (het is trouwens iedere 4 uur, max 6 per dag). Op advies van de huisarts geven wij nu al 240 mg zetpillen, omdat Thomas zo groot is (ca 11 kg).
En slapen, heeeeel veel slapen.

Straks sleep ik m toch mee naar Maastricht om naar zijn spalkjes te laten kijken. Dat is toch ook belangrijk. Ik heb wel besloten met de trein te gaan, dan kan ik Thomas onderweg wat beter in de gaten houden. En we wonen een hinkstapsprong van het station vandaan en het AZM ligt naast station Randwyck, dus dat moet makkelijk kunnen.

Het is ook pet qua eten nu, gelukkig drinkt hij nog wel redelijk. Vannacht is hij om de 2 uur wakker geworden en heeft toen toch iedere keer goed gedronken, varieerend van ca 100 tot ca 200 cc.

Beterschap voor jullie!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84621782
Hè vervelend Ca.ra -O-
naar zo'n afspraak zou ik dan idd ook gewoon gaan. Ik had eigenlijk afgesproken met Oeke, Claudia en Sly maar dat gaat voor mij nu even niet door dus. In eerste instantie wilde ik zelf nog wel gaan maar vanmorgen was ze zo zielig en de koorts zo hoog dat ik samen met B. besloten heb toch maar thuis te blijven bij Amélie.

Beterschap voor Thomas ook, hopelijk knapt hij snel weer op :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84622073
Och ze ziet er wel heel zielig uit zo zeg..

En Thomas ook al hoge koorts.. Jemig zeg

Beterschap :*
pi_84623164
Och arme Amelie ;( Zo hing Xeentje er ook bij toen ze ooronsteking had, zo zielig.
Sterkte Huub. En Cara, jij ook sterkte :*

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:52 schreef Ca.ra het volgende:
Och Huup jullie ook al.
Hier hangen we ook continue rond de 40 graden. Paar tienden eronder met een pcm, paar tienden er boven tegen de tijd dat die uitgewerkt begint te raken. (het is trouwens iedere 4 uur, max 6 per dag).
Dat zei de arts inderdaad ook tegen ons, dat het belangrijk is om iedere 4 uur een paracetamol te geven.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Trix, wat naar dat Stef zijn bed zo verdrietig vind. Kun je misschien anders zijn favoriete knuffel of speeltje meegeven, en dan bijvoorbeeld alleen als hij een dutje moet gaan doen, om te zien of die associatie het nare van het bed gaat overstemmen? Ik weet het ook niet hoor, maar wellicht een idee. Wij hebben voor Minke 1 pop die ze alleen in bed krijgt en dan ook niks anders dan die pop. Zodra ze het bed raakt grijpt ze die pop en krult zich daar omheen en gaat dan slapen.
Wat lief is dat he? Hier is dat hetzelfde, maar dan met haar beertje. Die krijgt ze alleen als ze naar bed gaat, en dan kruffelt ze hem en valt ermee in slaap. Laatst had ik hem een keer beneden op de bank. Ze ziet hem, geeft hem een dikke knuffel en valt in slaap O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:23:21 #208
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84624155
Zo, daar ben ik weer. Drukke ochtend gehad! Thnx voor het meedenken weer allemaal, het geeft me in elk geval weer hoop dat we nog niet álles geprobeerd hebben dat te bedenken is, soms lees ik hier dan toch weer iets waarvan ik denk 'hey!' :) :*

Nijna, dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar dat maakte geen verschil. We hebben op een gegeven moment ook zijn ledikant weggeschoven en zijn campingbedje neergezet om uit te sluiten dat er niet gewoon een probleem was met het bedje zelf, maar ook dit deed niks anders als anders helaas.. Wel thnx voor je tip! :*

En oh, die speelgoedjes!! O+ O+ Die kassa vind ik echt te gek, en die beestjes die Twinkly heeft voor Niels heb ik ook meteen op onze verlanglijst gezet. En lief is niet zo van de playmobil, maar die pyramide!! :o O+ Die is zó hip! Dat is nou echt zo'n speelgoedje dat ik zou kopen voor in de woonkamer, zodat ik er zelf mee kan spelen als Stef is gaan slapen. En qua kosten hebben wij wel geluk: de complete lego-verzameling van mijn lief (2 verhuisdozen vol) is door mijn schoonouders bewaard. Stef heeft dus in elk geval een leuke basisset over een tijdje :) Die stapelringen waar Claudia het over heeft heb ik trouwens ook aangeschaft een week of 2 geleden (samen met een plastic vormenstoofje) omdat ik het idee had dat Stef toe was aan wat uitdagender speelgoed. Beiden zijn nu favoriet en liggen elke dag vanaf wakker worden tot naar bed door de kamer en dan wordt er ook mee gespeeld :)

Papier vind Stef inderdaad ook de bom, alsook afstandsbedieningen, mijn telefoon (OMG, nú al een apple-discipel, de android van lief vind hij niet boeiend :')), alle snoeren die hij kan vinden, het lampje in de aan/uitknop van de pc (al 2x een aardige post kwijtgeraakt omdat Stef een blitzkrieg-actie op het knopje deed en de pc uitdrukte voor ik de 'n' van 'nee' had uitgesproken :')) en natuurlijk alles dat vol kattenhaar zit, zoals de bank en de katten en de kattenspeeltjes die nooit pakbaar liggen, maar toch altijd in zijn mond weten te verdwijnen. Maar gewoon de fluffy's die zich in hoekjes ophouden kan hij ook binnen no-time opsporen hoor.. Beter als ik met de stofzuiger kan in elk geval..

Claudia, dát is wel een hele goeie vraag inderdaad! Overdag na een slaapje begint hij meestal meteen (of bijna meteen) te huilen als hij wakker wordt, maar 's-morgens gaat hij altijd eerst een beetje pruttelen, soms spelen, soms een beetje klagen. Het lijkt dan in elk geval geenszins op wat hij doet als hij in zijn bed geploft wordt. Zo had ik het nog niet bekeken, maar dit is wel hele waardevolle info die me inderdaad toch een soort van bevestigt dat hij zich verzet tegen het slapen en niet per sé een hekel heeft aan zijn bed ofzo..

Lijnloos, dat is echt cute! Stef heeft 2 vaste knuffeltjes in bed en die komen er ook nooit uit: Lange Lijs (Popje heet die van Florian van Free ;)) en Hermie de hermelijn. Hij doet er alleen niet echt iets mee. Een periode lang was hij van de doekjes, dus er ligt ook een groen spuugdoekje bij de standaard slaapinventaris, maar daar vind hij nu ook nog maar weinig aan.. Wel sneu dat je meiske zo verkouden is hoor, veel beterschap! :*

Twinks, dat is ook wel een heel goed idee! De overgang van wakker zijn naar slapen wat vager maken, i.p.v. zo'n duidelijke grens stellen! Op grond van wat jij hier schreef heb ik het vandaag met 2 tukjes zo gedaan dat ik hem in bed legde met zijn flesje en dan vervolgens uit zicht stapte voor hem om hem wel eerst de ruimte te geven zelf in slaap te vallen. Ik bleef dan wel in zijn kamer, maar hij kon mij niet zien. Ik had dan wat speelgoed klaargelegd zodat ik metéén bij de eerste huil tevoorschijn zou kunnen springen om met hem te spelen. De eerste keer is hij met fles in zijn mond en al in slaap gevallen (hij was ook écht wel enorm moe), zonet dronk hij zijn fles leeg, gooide 'm op de grond, draaide zich op zijn buik en viel gewoon in slaap! :o Hij slaapt nu dus voor de tweede keer vandaag en ik ben erg verbaasd: kwam dat nou doordat ik in de kamer bleef? Dat heeft hij toch helemaal niet gezien? Of was het gewoon toeval en is vandaag toch nog wel een redelijke dag, uiteindelijk?

Ik heb die tandjes overigens ook al bedacht, omdat de vorige keer dat het slapen zo slecht ging o.a. ook tandjes doorkwamen.. De verbetering trad op na ziekte, en nu is hij dus wat verkouden (hij hoest als een ouwe man :')) en ja, die poepexplosies dus.. Ik zal het wel zien, ik mag niet in zijn mond voelen en zie zo snel niks zitten.. En ha, Niels nu dus ook een boventand! Raar gezicht is dat dan he? Wel hip hoor, grote vent O+

Sorbo, ik was helemaal vergeten je welkom terug te heten!! :* :* Leuk dat je er weer bij bent en dat jullie vakantie hip was, al vind ik het wel jammer voor jou dat het alweer zo snel voorbij is :) En ja, oplossen kun je het inderdaad niet, ik zal, net als jij, de trigger moeten vinden bij Stef en daar iets mee doen. Het is alleen verdomde moeilijk om erachter te komen wat dat is he? Maar je :* doet ook al een hoop hoor, thnx!

Lily :* Fijn dat je er nooit mee te maken hebt gehad, toch? :)

Aoraki, ik laat Stef eigenlijk nooit in zijn kinderstoel spelen omdat ik ook bang ben dat hij dan de associatie met eten verliest, maar soms is het zo verdomde onhandig als je even je handen vrij wil hebben.. Het wipstoelte werkt niet meer want daar is hij zo wild mee dat ik het eng vind en de box is na een paar minuutjes brullen. De Bumbo krijg ik hem niet eens meer ín, dan doet hij standje banaan en dan sta je -O- Ik overweeg dus ook om toch de kinderstoel vaker in te gaan zetten, misschien dan niet bij de eettafel. Hopelijk wordt de eettafel dan de associatie ofzo. En qua slapen 's-avonds is het ook nog steeds erg wisselvallig. De ene keer gaat het knettermoeilijk en zit ik de halve avond met de tranen in mijn ogen van ellende, de andere keer leggen we hem weg en is het na 3 huiltjes klaar. We proberen erg op het moment dat we hem naar bed brengen te letten, maar of dat verschil maakt weet ik niet. Vervelend dat jij ook tegen iets dergelijks oploopt, zo frustrerend is dat he? Ze kunnen soms zó genadeloos tegenwerken dat je je zou afvragen wat je kind tegen je heeft ofzo. In ons geval vooral omdat iedere willekeurige oppas nadien tegen ons gilt dat Stef zo makkelijk is en zo leuk en vrolijk en lief en gezellig.. Dat is héél fijn op zich, maar ik wou dat hij dat bij ons ook eens deed -O-

Huups, ik vind die little people-spullen ook erg leuk en overweeg dat voor Stef te vragen aan de mensen die we uitnodigen voor zijn 1e verjaardag strakjes. Dat is tenminste een samenhangend cadeau zeg maar, niet allemaal van die losse fruttels. Van ons krijgt hij een Wheelybug O+ Wat naar dat Amélie zich zo rot voelt, arm vogeltje.. Die foto is O+ en :'( tegelijk, arm ding.. Beterschap voor je meiske en een dikke :* voor jullie allebei!

Oh jemig, Ca.ra, nog stééds? ;( Wat naar! Heel veel beterschap, ik vind dat je jochie nou wel even klaar mag zijn met die ellende! En ja, zeker omdat die spalkjes nu niet goed zitten he? Bij ons is het wel gelukt hoor, reizen met een (behoorlijk) ziek kind, maar liever niet he? Succes meis! :*

Oh Xenia!! O+ O+ O+ Wat een pópje! Om op te vreten O+
3!
pi_84624992
:o _O_ voor de megapost van Incantrix
Pff wat schrijven jullie allemaal veel, ik heb globaal wat bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren, dan vergeet ik weer de helt

Jeetje, arme Thomas (en Cara) heel veel beterschap hoor, wat zielig :*

:* voor zieke Ivan en Amelie, wat enorm zielig! Ik vond zelf rond de 40c koorts eng,dus sliep hij 's nachts bij ons.

Leuk al die speelgoed plaatjes en om te lezen wat jullie baby's interessant speelgoed vinden, hier vindt Wolf dit allemaal leuk:
*Momenteel speelt hij het allerliefst met de stapelringen v Fisher Price, er zit in iedere ring een ander rammeltje en hard ermee op de grond slaan vind hij helemaal geweldig. Vooral dus het zelf geluid maken en dan horen vindt hij erg leuk.

*Ook heel veel plezier heeft hij van dit gitaartje, hij weet inmiddels precies waar hij op met drukken voor muziek

*Dit oude activitycentre v Fisher Price hangt in de box en is ook een enorme hit! Heel veel lol heeft hij er mee en ontdekt steeds meer dingen er op

* de slippers van papa of de legerkisten van papa waar hij niet aan mag komen.
* kranten versnipperen en in mond doen, mag dus niet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84625761
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef Poppejans het volgende:
:o _O_ voor de megapost van Incantrix
Pff wat schrijven jullie allemaal veel, ik heb globaal wat bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren, dan vergeet ik weer de helt
gewoon twee vensters openen O-)

Wat is Amélietje zieligjes en Thomas ook al :'( Beterschap hoor.
Groot gelijk dat je met het OV gaat Ca.ra, hopelijk kunnen ze direct iets aan de spalkjes doen :*

Xeentje O+ wat enorm schattig!! Hihi dat zou hier dan dus zo moeten werken met een hydrofieldoek, daar krult Niels zich helemaal omheen of hij laat zich erbovenop vallen in bed.

Wat fijn dat Stef al twee keer makkelijk in slaap gevallen is vandaag zeg *O* Hopelijk zet het zo door ^O^ Jij moet ook eventjes uit kunnen rusten he meid, dan kun je er al veel beter tegen weer.

Heeej Poppejans dat Activity Center had ik vroeger ook geloof ik :o Cool!!
En die twee in elkaar draaiende zonnetjes die nu bij de Kruidvat liggen had ik ook O+ Helaas regent het steeds of ik heb geen tijd om ze te halen, ik wil ze hebbuh!!

En Playmobil of Lego, daar ga ik zelluf ook stiekem mee spelen :P Jaren terug heb ik nog een hele trein van mijn lief in elkaar gebouwd, zijn moeder had speelgoed van hem van vroeger meegebracht.

Ik schreef vanmorgen toch dat Niels nog geen blokjes ergens in stopt. Doet hij het net wel :D Nou ja, stoppen, gooien is een beter woord. Testosteron ofzo :')
En hij danste net op muziek!!! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84625823
:* voor de koortsige kindjes :*
Fake it till you make it...
pi_84625963
Dat activity centre had ik ook en wil ik nu weer voor ISabeau. Zo leuk!

Dikke kus voor de zieke kindjes. Zo sneu is dat altijd.

Isabeau kruipt echt heel maf. Ik dacht dat het wel bij zou trekken, maar mooi niet. Zal zo even een filmpje uploaden.
pi_84626055
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau kruipt echt heel maf. Ik dacht dat het wel bij zou trekken, maar mooi niet. Zal zo even een filmpje uploaden.
komt door die megalange jurken O-)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84626064
Je maakt me nieuwsgierig sorbo
pi_84626186
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
Aoraki, ik laat Stef eigenlijk nooit in zijn kinderstoel spelen omdat ik ook bang ben dat hij dan de associatie met eten verliest, maar soms is het zo verdomde onhandig als je even je handen vrij wil hebben.. Het wipstoelte werkt niet meer want daar is hij zo wild mee dat ik het eng vind en de box is na een paar minuutjes brullen. De Bumbo krijg ik hem niet eens meer ín, dan doet hij standje banaan en dan sta je -O- Ik overweeg dus ook om toch de kinderstoel vaker in te gaan zetten, misschien dan niet bij de eettafel. Hopelijk wordt de eettafel dan de associatie ofzo.
We hebben sinds vorige week een loopstoeltje voor Xeentje, misschien een idee? Ze weet nog niet hoe hij werkt, kan wel erin staan maar nog niet ermee lopen, dus als ik haar erin zet blijft ze keurig op de plaats staan en vermaakt zich met kabaal maken met het speelding op het bijbehorende blad, Ideaal om even je handen vrij te hebben. En zij vindt het ook ideaal, want zo kan ze goed oefenen in staan en evenwicht bewaren :) Ik heb me van te voren wel erg verdiept in de veiligheid van die dingen, want er blijken best veel ongelukken mee te gebeuren. Maar ik denk dat ik een hele veilige heb gevonden. En sowieso blijft ze ook in dat ding altijd binnen mijn gezichtsveld. En niet meer dan 20 minuten per dag, maar dat kan soms net genoeg zijn om even de kat insuline te spuiten en eten te geven zonder een klein meisje dat schaterlachend aan komt kruipen om dan superblij aan de staart te trekken :') .
quote:
Oh Xenia!! O+ O+ O+ Wat een pópje! Om op te vreten O+
:*
Ik zeg ook een paar keer per dag: "zal mama jou opeten...!?" en dan gaat ze heel hard lachen O+

Poppejans, die gitaar is leuk!

Niels aan het dansen, wat schattig O+
Xeentje 'danst' ook af en toe, dan doet ze haar armpjes omhoog, buigt ze en doet ze dan snel naar beneden. En dat vaak achter elkaar. Een soort okselklutsen dus zeg maar :') Maar wel heel schetig O+
pi_84626208
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

komt door die megalange jurken O-)
Dat zal het zijn!

Nog even geduld. Computer heeft siesta geloof ik.
pi_84627179
Kijk maar :')
pi_84627389
:D Wat is ze toch leuk! Ik vind haar echt op Niels lijken qua gedrag, ook zo'n wildebrasje.
En ach, als ze er zo ook komt zal ze het waarschijnlijk niet nodig vinden om anders te gaan kruipen.

Niels aan het dansen!
pi_84627569
Haha hij danst ook gewoon góed!!
pi_84627659
Ohh Xeentje O+ En wat lief dat ze zo lekker gaat slapen dan met dr beer :D

Isabeau :D Ziet er reuze handig uit hoor :Y

Och en Niels aan het dansen O+
pi_84628011
Niels O+

Haha Isabeau heeft een boemlauwe beensleep :D wat grappig O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84629062
aaah Niels O+ O+ O+ en dat ''heeey'' er ook bij :D Wolf zit op schoot mee te kijken met open mond, kijkt naar het scherm en dan mij weer aan van :?
Die zonnetje heb ik dinsdag even gekocht, toen waren ze er nog iig dus je hebt nog goede kans. Lagen in dat heeeeele smalle pad

ah en ik zie mini Xeentje nu pas O+ wat een mooi meisje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84629331
Isabeau, hoe je het doet, doe je het, maar je gaat vlot vooruit hoor... Is dat op het eind van het filmpje nou een kusje voor mama? Of had je stiekum zin om even te proeven... *hap* O+

Niels, wat kan jij goed dansen zeg O+

En Xeentje in dromenland :z O+
pi_84631956
Dat was een onvervalste HAP met 7 tanden. Vandaar dat de camera toen ook meteen uitging :D
pi_84632606
Auw kus erop :*
pi_84633407
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dat was een onvervalste HAP met 7 tanden. Vandaar dat de camera toen ook meteen uitging :D
Ik dacht ook al een HAP te zien :o Welkom terug! O+
En tot morgen *)

Niels, i love him! Wat een leukerd zeg! En dat dansen! O+ O+

Verder lees ik nog wel mee, maar we hebben vakantie en J ziet nu hoevaak ik achter de laptop zit en noemt me verslaafd :') Dus ik probeer ff te minderen, maar nu zit hij boven achter de PC dus ik mag nu ook even ;)

Met Rienk is alles goed. Gisteravond zijn we naar de ballonfeesten geweest in Joure en het was weer machtig. Hij zit inmiddels heel goed en 'kan' zelf gaan zitten, maar doet dat alleen in bad :P Hij komt ook een soort van vóóruit en verder is het gewoon een lekker ding O+

(Gister in de Hortus in Haren)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84635113
Wat een leuke foto's en filmpjes!

Ik vind dat zelfs de geluidjes van Isabeau op die van Niels lijken! En Isabeau kruipt gewoon in dameszit, haha.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84637297
Ja, de amazone zit :D

leuk hoor allemaal

en Rienk, snelle jongen! leuke foto ook
pi_84637387
en Leah doet hetzelfde als Xeentje en Minke

1 "vaste" pop in haar bedje waar ze zich bij het neerleggen gelijk (met duimpje in mond) omheenkrult. Ik geef haar dan nog wat kusjes in haar nek waarbij ze het (nog steeds met duimpje in mond) uitschatert O+
pi_84638443
Isabeau wordt een kontschuivertje! :D O+
Rienk O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84639031
Rienk, :) waren de luchtballonnen mooi in Joure?
pi_84640423
Dank jullie :) Vond het zelf ook een gave foto. Alleen jammer dat ie overbelicht is. Nu issie net niet mooi genoeg voor canvas -O-

Nijna, de ballonnen vond ie niet heel speciaal. Gelukkig hadden we genoeg speelgoed mee zn speen :P Volgend jaar vind ie het vast leuker, dan 'ziet' ie ook meer. Wij vonden het iig weer super :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:41:58 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84641005
heyhey dames ;)

ooo wat een mooie foto van Rienk Vlindur O+

een heeel tof filmpje van Isabeau O+

en verder ben ik niet bijgelezen, ik heb een heerlijke dag gehad. Lekker met mijn moeder en zus en onze 2 kleine meisjes de stad in geweest.. en Evie was zooooo vrolijk, naar iedereen lachen enzo. O+
net nog lekker weer in bad geweest en nu net op bed O+ O+ O+

hebben jullie ook zo'n supergelukkig verliefd gevoel?? O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84641390
Haai Vlindur, tot morgen! Toffe foto!

BJ, wat fijn dat je zo'n leuke dag had. Dat verliefde herken ik wel. Lang niet altijd moet ik eerlijk zeggen 8-) , maar vandaag wel. Onze vrolijke Frans is trouwens alweer beneden. Er is naast haar grote zussen nu ook een neefje te logeren en ze maakten nogal herrie in de badkamer. Isabeau werd wakker en zit nu weer in de kamer te spelen. Zo gezellig. :)
pi_84641506
Haha, BJ, jij klinkt altijd hysterisch verliefd. :D

Ik word steeds verliefder, merk ik, naarmate ze ouder wordt.

Niels, wat kan je goed dansen! Beter dan Lente iig. Die beweegt wel, maar heeft net zo weinig gevoel voor ritme als d'r moeder.

Isabeau, wat ben je leuk! En wat lijk je op Lente in je doen en laten. O+ Net zo druk. Zo rustig als op de meet is ze allang niet meer, nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 29-07-2010 21:18:15 ]
pi_84641935
Hoi! :W

Hoe gaat het met de zieke kindjes? Nog steeds zo'n hoge koorts? Ik vind dat ook eng hoor, zo'n hoge koorts! De HA vertelde mij dat het zelfs tot 41 graden kan/mag oplopen en dat dat bij die kleintjes niet eens zoveel zegt. Het gaat er meer om hoe ze verder zijn. Toch blijft het eng!

Leuke filmpjes zeg, van Isabeau en Niels!! :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:44:07 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84643844
Mijn huisarts had het er over dat er tot 41,7 geen schade ontstaat, maar dat 41 wel reden is om aan de bel te trekken.

Ik heb toch nog maar even gebeld met de huisarts (na een goed gesprek met Asy, die zei wanneer ben je ooit voor niks langs gegaan? Altijd als je het gevoel had dat er 'iets' was, dan bleek er ook wat te zijn) en mocht nog even na het normale programma langs komen. De oorontsteking is weer terug, en hij zag ook een infectie in de bovenste luchtwegen die waarschijnlijk de oorzaak is van de oorontsteking. We hebben in overleg besloten nog even door te gaan met de amoxicilline, omdat hij daar goed op reageerde en omdat ik liever niet te veel soorten antibiotica achter elkaar geef. Snel nog het recept opgehaald bij de dienstapotheek, en hij heeft de eerste dosis meteen gekregen. Hopelijk slaat het weer net zo snel aan als de eerste keer en heeft hij een betere nacht.

Thomas heeft vanavond zowaar wat gegeten! Wat couscous met tomaat, zijn lievelingskostje momenteel. Nog niet heel veel, maar het was meer dan de rest van de dag bij elkaar geloof ik: 5 kleine stukejs brood, friemeltje kaas, drie hapjes banaan. Gelukkig blijft hij nog redelijk drinken.

De spalkjes zijn weer smaller gemaakt. Ik moest er toch even van janken. Het is toch een heftige tegenvaller dat ondanks de fysio, regelmatig oefenen en zo veel mogelijk de spalkjes af zijn beentjes toch weer zijn geslonken. Nog maar vaker proberen te oefenen denk ik.

De koorts was wat minder toen hij naar bed ging, maar hij is al vaker tijdelijk wat gedaald. Nou ja, in ieder geval slaapt hij nu, we kijken gewoon wat de nacht gaat brengen.

Huup, hoe is het met Amélie?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84644052
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben jullie ook zo'n supergelukkig verliefd gevoel?? O+ O+ O+
yep
pi_84644081
och Ca.ra, wat rot allemaal....bah
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:02:15 #240
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84644823
Ik ben al lang blij dat ik toch nog een keer de dokter gebeld heb, en dat er weer wat gedaan wordt ipv 'afwachten of het voor het weekend beter gaat'. (mijn eigen dokter was er ook weer vandaag, fijn)
En hij was alweer wat vrolijker aan tafel vanavond, heeft ook leuk met papa gespeeld. Het komt wel weer goed, gewoon even doorbikkelen nog. :)
pi_84644967
Het is gewoon nooit leuk als er iets met je kind is en het went ook niet. Ook niet als ze ouder zijn.

Wel fijn dat hij alweer wat vrolijker is. dat scheelt zoveel :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:08:19 #242
100412 mefke79
komt goed!
pi_84645144
Ca.ra, shit van de spalkjes! En we kunnen dus wel stellen dat jij een goed moedergevoel hebt.
Huup, gaat het al beter? Wat ligt ze daar lief, al is de aanleiding wat minder.
Mijn ongerustheid heeft het toch gewonnen. Hij blijft zo hoesten en vanochtend werd ie ook nog wakker met drie knalrode plekken in zijn gezicht. Nou heerst er waterpokken, maar dit heeft nog niemand herkend als waterpokken. We horen het morgen vast wel en dan weten we ook of de pufjes mogen/moeten ophogen. Wel heeft ie ietsje beter gegeten vandaag. En morgen weekend, dan zal ik ook weer eens goed bijlezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84645304
SPOILER
pi_84647490
Ca.ra, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd! Hopelijk knapt Thomas gauw op!
Balen van die spalkjes, dat ze toch weer smaller moesten :*
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:12:15 #245
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84647700
Ah Mefke, wat naar. Hopelijk was het jouw manier van verwerken en is het nu klaar. Een droomloze slaap gewenst!

Thomas is net wakker geworden en gloeit weer als een kooltje. 40,5 nu. Ik heb maar snel weer een paracetamol gegeven en hij heeft nog wat gedronken. Ik slaap vannacht op zijn kamertje, dan ben ik er in ieder geval snel bij als er wat is. Door de koorts heeft hij een hele snelle ademhaling, zielig om te horen joh.

Nouja enniewee, de nachten zijn altijd het lastigste als ze zo ziek zijn he.
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:15:26 #246
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84647835
Poppejans, die activity-center hebben wij ook hangen. :D Daar hebben ik en mijn zusje ook nog mee gespeeld toen we klein waren, nostalgie!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84656370
Hoe gaat het met Amélie, Huup? Ik hoop dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen.

Net voor het slapen gaan zat Ivan aandacht van me te vragen en ik wist niet zo goed wat hij wilde. Ik dacht dat hij misschien opgepakt wilde worden, maar als ik dat deed wurmde hij zich telkens weer los. Op een bepaald moment had ik het door: hij wilde zich optrekken aan zijn moeder! Ik heb mijn knie voor hem neergezet met mijn handen eroverheen als steun voor hem en toen ging hij staan! *O* Ik vind het zo lief dat hij dat bij mij wilde doen. Hij was ook helemaal blij toen hij eenmaal stond.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:45:36 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84656607
oh, ik ben verder niet bijgelezen, sorry :@
Het gaat goed hier. Gistermiddag was de koorts nog 39.4 en toen 's avonds alweer 38.2 ofzo, nauwelijks noemenswaardig. Voor het idee van consequent pcm geven hebben we toen nog wel een pcm gegeven voor het slapen gaan en vanmorgen had ze weer keurig 36.8 en was ze vrolijk en zulks. Weer net zo snel en plotseling vertrokken als ie gekomen is dus die koorts.

Ze wil alleen nog niet echt eten maar goed, crackertjes wil ze wel en water, dus prima.

Ivan O+ wat lief O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84656775
Ze wilde gewoon niet naar Amsterdam. :P

Fijn dat het weer goed gaat!
pi_84656787
:* voor alle zieke kindjes. Hoe gaat het met Thomas (wat verschrikkelijk zeg, alweer oorontsteking..) en Amelie?

Leuke filmpjes, Niels kan erg goed dansen en Isabeau's kruip manier is heel erg leuk :)

Ivan proberen te staan!

Incantrix, wat ontzettend moeilijk het inslaapprobleem van Stef. Mette heeft een slaapknuffel die alleen in bed ligt. Meestal speelt ze eerst wat en dan gaat ze slapen.
Als ze echt niet wil slapen gaat ze keihard krijsen maar over het algemeen is het geen probleem.

Hier gaat het zozo, we zijn woensdag nog bij de dokter geweest en geen ontstekingen meer, maar wel 4 tanden die aan het duwen zijn. Laatste dagen is ze dan ook enorm zeurderig en het eten gaat weer heerlijk slecht.

Wel heeft ze ontdekt hoe ze vooruit kan komen, het begint zowaar op kruipen te lijken.

Gebeld met het KDV, die waren erg geschrokken van onze klachten. De afdelingsleider was op vakantie deze week en we worden volgende week weer terug gebeld.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')