300 posts hier zie ikquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Is het tegenwoordig 301 posts? Is toch altijd 300?
301 - OP = 300quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Is het tegenwoordig 301 posts? Is toch altijd 300?
Oh vandaar, weer wat geleerd (ik kwam er pas kort geleden achter dat je die nummers kon zien, kun je nagaan).quote:
*kuch* newbie *kuch*quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar, weer wat geleerd (ik kwam er pas kort geleden achter dat je die nummers kon zien, kun je nagaan).
Daar wordt Rob niet vrolijk vanquote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef Stephan1237 het volgende:
56 graven vernield... je zou toch ... moet me inhouden
Waar is naatje nu?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef Stephan1237 het volgende:
3.80 posts per minuut - [TV SC #2] Daar word ik niet vrolijk van
0.44 posts per minuut - [TV SC#24] Een SC met karakter
0.19 posts per minuut - [TV SC #16] Waar Tabloid mee gaat doen aan Wipeout!
0.19 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we van start gaan...
0.18 posts per minuut - [TV SC#26] Met lelietjes van water
Me too. Twijfel nog of ik de moeite ga nemen morgenochtend mijn haar te wassen of niet. Hoef er toch voor niemand mooi uit te zien.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik moet ook om half 11 naar bed, morgen weer vroeg op.
Hoe vroeger is vroeger?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit opgeletof misschien stond het er vroeger niet eens.
Ik ga misschien 22:30 ook wegquote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me too. Twijfel nog of ik de moeite ga nemen morgenochtend mijn haar te wassen of niet. Hoef er toch voor niemand mooi uit te zien.
Dan wacht ik nog wel even. Eerst dat programma, dan hond, dan beesten eten geven en dan naar bed. 11 uur red ik dan nog wel.quote:
Ik kijk Popstarsquote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef Hyundai het volgende:
Die SBS commentator kan wel goed liegen. Vrijdagavond is Hollands Got Talent avond en geen Popstarsavond.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef Hyundai het volgende:
Die SBS commentator kan wel goed liegen. Vrijdagavond is Hollands Got Talent avond en geen Popstarsavond.
Moet ik zelf nog even terugkijken op de websitequote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het allebei al gezien, HgT had ik opgenomen.
Sambal bij.. lekkel lekkelquote:
Lekkere vrouw, minder lekkere vrouw, normale vrouwquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
Pff, dat het personeel nog niet gecodeerd hoeft te worden.
Zoiets ja: oud, groen blaadje, rijpe vrouw, ervaren, ouwe fiets.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lekkere vrouw, minder lekkere vrouw, normale vrouw
tot ziensquote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef WcPot het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond tot volgende week .
Doei!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef WcPot het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond tot volgende week .
Daar gaat dat verhaal over die salmonella.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen zo kunnen leven. Maaarrrr ze zijn niet ziek!
Nou, één van de jongens daar mag wel eens wat minder vet gaan etenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen zo kunnen leven. Maaarrrr ze zijn niet ziek!
Dat is zonde johquote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Dacht ff dat ze met bier de vloer gingen schoonmaken.
Ik had het een 5,5 - 6 gegevenquote:
Met die gasten weet je het nooit.quote:
Ho ho.. en Pepijn dan?quote:
Dan ga ik ook wegquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga weg, andere dingen de doen dan bierenman
Weet Alberto dan dat je jarig bentquote:Op zondag 25 juli 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Ik ga weer trainen volgende week, dus als ik wakker kan blijven dan kijk ik mee
* Maraca hoopt stiekem dat ze een verjaardagskaartje / sms van Alberto krijgt deze week
Is nog niet online. Even wachten dusquote:Op maandag 26 juli 2010 00:27 schreef willemwaus het volgende:
waar is de herhaling van wegmisbruikers van vandaag?![]()
![]()
daarom juist! normaal staat het d'r allang opquote:
Ja, ik was weg vanavondquote:
Je ouders hebben je dus heel gelatenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik was weg vanavond
Ik ga trouwens vrijdag op vakantie voor 3 weken, dus voorlopig kijk ik niet meer mee
Ja hoor, alles was snel opgeruimdquote:Op maandag 26 juli 2010 01:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ouders hebben je dus heel gelatenEn hoezo ga je 3 weken op vakantie dan?
Nee, ben te druk met sollicitaties en rijlessenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja hoor, alles was snel opgeruimdEn op vakantie gaan is toch leuk?! Ga jij niet?
Heb al een (bij)baan en rijbewijsquote:Op maandag 26 juli 2010 01:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ben te druk met sollicitaties en rijlessen
* Maraca is jaloersquote:Op maandag 26 juli 2010 01:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb al een (bij)baan en rijbewijs
Kan je niet gewoon zo'n cursus van 10 dagen doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca is jaloers
Ik moet een fulltime baan vinden en ze hechten akelig veel waarde aan een rijbewijs dus die moet ik even snel deze zomer halen
Ik moet sowieso mijn theorie nog halen (oude is verlopenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zo'n cursus van 10 dagen doen?
En ik moet voorlopig nog 2 jaartjes studeren.
Ah, da's kutquote:Op maandag 26 juli 2010 01:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet sowieso mijn theorie nog halen (oude is verlopen) en dat kan toch pas in augustus, dus nu even rustig een paar uur in de week lessen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, da's kutVroeger al les gehad en gestopt ofzo?
Ahquote:Op maandag 26 juli 2010 01:14 schreef Maraca het volgende:
[..]Kon het geschreeuw van mijn instructeur niet meer aan
Oeh, dat is wel zuur.. waarop ben je dan gezakt?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
AhIk had gelukkig wel een relaxte instructeur (wel 2 keer gezakt voor praktijk
![]()
)
Hoe lang gestopt geweest?
Juist wel toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:20 schreef Patrickovik het volgende:
Albertooo waar ben je, dan weet ik naar welk hotel ik niet moet gaan!
1e keer had ik een ingreep, 2e keer reed ik te langzaam. 2e keer vond ik het wel onzin, want verder ging alles prima. Dat zei die examinator ook. 3e keer zelfde examinator als de 2e keer, ging voor m'n gevoel veel slechter, maar toen wel gehaaldquote:Op maandag 26 juli 2010 01:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel zuur.. waarop ben je dan gezakt?
En de stop is een anderhalf jaar geweestMaar dat had ook met de drukte van school te maken. En nu moet ik dus die stomme theorie opnieuw doen en dan heb je gevarenherkenning
![]()
Da;s al helemaal briljantquote:Op maandag 26 juli 2010 01:44 schreef Maraca het volgende:
Ik zat laatst in een Toyota die een camera had en op een groot scherm in de auto zag je dan wat achter je gebeurde
[ afbeelding ]
Genoeg tijd dusquote:Op maandag 26 juli 2010 02:34 schreef Maraca het volgende:
12 van de 25 meende ikEn ik ga 10 augustus het maar eens proberen
Als Alberto terugkomt met red mijn vakantie kan het zo zijn dat we opeens 22 topics volhebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, maar liefst 2 topics, gefeliciteerd
Dat is normaal in de vakantieperiodequote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, maar liefst 2 topics, gefeliciteerd
Wij hebben tenminste nog ons best gedaan vannacht!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is normaal in de vakantieperiodeDus ik ben positief
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Wacht, dat klinkt best fout eigenlijk
Die doet alleen Europa.. Thailand is meer Peter R de Vries..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We gaan je straks toch niet terugzien in een reportage van Alberto he?
Ik zal me netjes gedragenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die doet alleen Europa.. Thailand is meer Peter R de Vries..
Ja, dat is je geradenquote:
Da's waarquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die doet alleen Europa.. Thailand is meer Peter R de Vries..
Ik ben al een keer 10 dagen in Rome geweest, dus daar heb ik weinig meer te doen. Venetie ben ik ook maar 1 dagje, om over te stappen, maar we dachten dan meteen maar een middagje mee te pakken.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:
No offence, maar Venetië vond ik echt tegenvallen.. kun je beter doorreizen naar Rome óf Milaan ofzo.
Is ook meer als voldoende.. iig veel plezierquote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben al een keer 10 dagen in Rome geweest, dus daar heb ik weinig meer te doen. Venetie ben ik ook maar 1 dagje, om over te stappen, maar we dachten dan meteen maar een middagje mee te pakken.
Ga je rondtouren, ik raad je dan zeker aan om naar Macedonië te gaan. Ben er zelf ieder jaar, echt prachtig land hoor!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaat wel lukken. Ik hoor net in een ander topic dat het bier in Oost-Europa goedkoop is, dus komt goed
Volgens mij is de treinkaart niet geldig in Macedonie... Maar ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ga je rondtouren, ik raad je dan zeker aan om naar Macedonië te gaan. Ben er zelf ieder jaar, echt prachtig land hoor!
Iets van:
Rotterdam-->Berlijn-->Warschau-->Praag-->Wenen-->Bratislava--> Zagreb-->Ljubljana-->Belgrado-->Boekarest-->Sofia-->
Skopje --> Ohrid--> Palermo-->Rotterdam
Playerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, zo
Neuh, en wat dan nog, ik ga er over het algemeen na een dag of 3 sowieso weer vandoor
Post je mee in het iBood topic?quote:
Ik heb iets gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee ik ben half film aan het kijken en half iBOOD in de gaten aan houden. Misschien straks
De box.. die mp3speler had ik alquote:
ja, dan is het iets meer dan een half uurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Met de auto kan het korter, dus schiet eens op daarmee
Maar wat voor baan is het?
Dat is iemand die op de financiële afdeling van een bedrijf werktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Een assistent controller? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gesprek is pas aan het einde van de middagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, ik legde de link met accounting al niet
Maarre, moet je dan niet vroeg naar bed om fris te verschijnen?
Ja, anders was ik echt wel gaan slapen hoorquote:
Nee joh, die dochter was verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Momenteel met die nieuwe vent, maar met Ben zijn ze leuker.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:30 schreef TheKC het volgende:
Volgens mij kan dit beter de nachtelijke Irritatie100 en Maraca SC worden.
+ de overdagnaatje die er de stemming een beetje inhoudquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:30 schreef TheKC het volgende:
Volgens mij kan dit beter de nachtelijke Irritatie100 en Maraca SC worden.
Vakantie icm huntquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Haha wtf zijn dat voor tijden joh om op FOK! te zitten
Na de zomerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:24 schreef Drassss het volgende:
Wanneer begint eigenlijk onze Albertoo weer?
Goedemorgenquote:
Jij gaat bij Alberto werken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Maraca het volgende:
Morgen heb ik een sollicitatie. Als ik de baan krijg heb ik een reistijd van anderhalf uurDus wil ik wel een beetje rustig wakker worden
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Goeiemorgen
[..]
Jij gaat bij Alberto werken?
Jij gaat bij SBS6 werken bij het programma, de verborgen camera grap en zo ga je alberto confronterenquote:
Zou wel briljant zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij gaat bij SBS6 werken bij het programma, de verborgen camera grap en zo ga je alberto confronteren
Jij rent met een camera ploeg naar albertoquote:
Ik ging Alberto toch confronteren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij rent met een camera ploeg naar alberto
Alberto : huh, met wie heb ik het genoegen
Maraca : Dus jij bent diegene die mij steeds smst
Alberto : Dus jij bent Maraca, aangenaamd, alberto stegeman van het programma Jij bent in de val gelokt
Maraca :![]()
Alberto : Dit was een verborgen camera grap, kijk maar daar
Maraca :![]()
Alberto :
Ja, jij confronteert hem ook maar toen wist je nog niet dat je in de maling werd genomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ging Alberto toch confronteren?
En hij noemt mij steeds "fokker" dus hij zal me waarschijnlijk niet aanspreken met mijn gebruikersnaam c.q. echte naam
Jij rijd snel weg in je auto. Op de snelweg rij je 130 waar je 100 mag. Jos en Ger hebben dienst en gaan blauw blauw achter je aan. Jij gaat de snelweg af en rijd een woonwijk binnen waar net Rob en Koos over de stoep lopen. Jij raakt hun raak, Rob zegt : Daar word ik niet vrolijk vanquote:
Ja, hond van de onderbuurman bleef maar janken, dus kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Goeiemorgen Maraca, je was vroegHoe laat mag je vanmiddag?
En de rest natuurlijk ook goeiemorgen
Oeh, da's vervelendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hond van de onderbuurman bleef maar janken, dus kon niet meer slapenEn om half 4 mag ik
Ik ga over 3 kwartier al weg
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oeh, da's vervelendWel uitgerust hopelijk?
Succes iig!
Denk maar zo dat kandidaat nummer 2 nu geconfronteerd wordt met een NEEquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Bedankt
Kan echt geen touw vastknopen aan mijn gevoelErgens ging het gesprek wel lekker, maar het was ook vrij kort
(half uur). Morgen krijg ik te horen of ik een 2e gesprek krijg (er is nog een kandidaat).. tja, duim voor me
haha, I wishquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk maar zo dat kandidaat nummer 2 nu geconfronteerd wordt met een NEE
Half uur is keilangquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Bedankt
Kan echt geen touw vastknopen aan mijn gevoelErgens ging het gesprek wel lekker, maar het was ook vrij kort
(half uur). Morgen krijg ik te horen of ik een 2e gesprek krijg (er is nog een kandidaat).. tja, duim voor me
Doe me dat niet aan!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Vannacht geen Maraca-Irritatie100-SC, ik ga slapen
Godverquote:
Heerlijke droge humorquote:
Ik ben nog niet melig genoeg om het 100% te kunnen waarderen moet ik zeggenquote:
Mooi, kan je dat andere filmpje kijken. Als je dan nog meliger bent heb ik nog een derde filmpjequote:
Argh dan gaat dat een lange nacht worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi, kan je dat andere filmpje kijken. Als je dan nog meliger bent heb ik nog een derde filmpje
Ja, je moet irritatie ook even vervangen vannacht, dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Argh dan gaat dat een lange nacht worden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef Drassss het volgende:
Ja ik las het net en was al bang dat ik het haasje zou zijn.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je komt er goed vanaf.. morgen heb ik een lange dag dus ik ga zo slapen
De grap valt nu pas ofzo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:56 schreef Drassss het volgende:
haha dat 1ste filmpje nu
Edit: Arme man haha.
Heb nog wel iets lopen, maar daar hoor ik pas over een paar weken weer iets vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh![]()
Nog iets anders in het verschiet?
Ah, ook voor afgewezen hoor ik net..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nog wel iets lopen, maar daar hoor ik pas over een paar weken weer iets van
* Stephan1237 Geeft een bak Ben & jerry's 500 ml bak ijsquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, ook voor afgewezen hoor ik net..![]()
* Maraca gaat een bak ijs leegeten
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, ook voor afgewezen hoor ik net..![]()
* Maraca gaat een bak ijs leegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |