Ja, hond van de onderbuurman bleef maar janken, dus kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Goeiemorgen Maraca, je was vroegHoe laat mag je vanmiddag?
En de rest natuurlijk ook goeiemorgen
Oeh, da's vervelendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hond van de onderbuurman bleef maar janken, dus kon niet meer slapenEn om half 4 mag ik
Ik ga over 3 kwartier al weg
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oeh, da's vervelendWel uitgerust hopelijk?
Succes iig!
Denk maar zo dat kandidaat nummer 2 nu geconfronteerd wordt met een NEEquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Bedankt
Kan echt geen touw vastknopen aan mijn gevoelErgens ging het gesprek wel lekker, maar het was ook vrij kort
(half uur). Morgen krijg ik te horen of ik een 2e gesprek krijg (er is nog een kandidaat).. tja, duim voor me
haha, I wishquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk maar zo dat kandidaat nummer 2 nu geconfronteerd wordt met een NEE
Half uur is keilangquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Bedankt
Kan echt geen touw vastknopen aan mijn gevoelErgens ging het gesprek wel lekker, maar het was ook vrij kort
(half uur). Morgen krijg ik te horen of ik een 2e gesprek krijg (er is nog een kandidaat).. tja, duim voor me
Doe me dat niet aan!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Vannacht geen Maraca-Irritatie100-SC, ik ga slapen
Godverquote:
Heerlijke droge humorquote:
Ik ben nog niet melig genoeg om het 100% te kunnen waarderen moet ik zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |