Ik heb iets gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee ik ben half film aan het kijken en half iBOOD in de gaten aan houden. Misschien straks
De box.. die mp3speler had ik alquote:
ja, dan is het iets meer dan een half uurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Met de auto kan het korter, dus schiet eens op daarmee
Maar wat voor baan is het?
Dat is iemand die op de financiële afdeling van een bedrijf werktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Een assistent controller? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gesprek is pas aan het einde van de middagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, ik legde de link met accounting al niet
Maarre, moet je dan niet vroeg naar bed om fris te verschijnen?
Ja, anders was ik echt wel gaan slapen hoorquote:
Nee joh, die dochter was verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Momenteel met die nieuwe vent, maar met Ben zijn ze leuker.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:30 schreef TheKC het volgende:
Volgens mij kan dit beter de nachtelijke Irritatie100 en Maraca SC worden.
+ de overdagnaatje die er de stemming een beetje inhoudquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:30 schreef TheKC het volgende:
Volgens mij kan dit beter de nachtelijke Irritatie100 en Maraca SC worden.
Vakantie icm huntquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Haha wtf zijn dat voor tijden joh om op FOK! te zitten
Na de zomerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:24 schreef Drassss het volgende:
Wanneer begint eigenlijk onze Albertoo weer?
Goedemorgenquote:
Jij gaat bij Alberto werken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Maraca het volgende:
Morgen heb ik een sollicitatie. Als ik de baan krijg heb ik een reistijd van anderhalf uurDus wil ik wel een beetje rustig wakker worden
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Goeiemorgen
[..]
Jij gaat bij Alberto werken?
Jij gaat bij SBS6 werken bij het programma, de verborgen camera grap en zo ga je alberto confronterenquote:
Zou wel briljant zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij gaat bij SBS6 werken bij het programma, de verborgen camera grap en zo ga je alberto confronteren
Jij rent met een camera ploeg naar albertoquote:
Ik ging Alberto toch confronteren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij rent met een camera ploeg naar alberto
Alberto : huh, met wie heb ik het genoegen
Maraca : Dus jij bent diegene die mij steeds smst
Alberto : Dus jij bent Maraca, aangenaamd, alberto stegeman van het programma Jij bent in de val gelokt
Maraca :![]()
Alberto : Dit was een verborgen camera grap, kijk maar daar
Maraca :![]()
Alberto :
Ja, jij confronteert hem ook maar toen wist je nog niet dat je in de maling werd genomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ging Alberto toch confronteren?
En hij noemt mij steeds "fokker" dus hij zal me waarschijnlijk niet aanspreken met mijn gebruikersnaam c.q. echte naam
Jij rijd snel weg in je auto. Op de snelweg rij je 130 waar je 100 mag. Jos en Ger hebben dienst en gaan blauw blauw achter je aan. Jij gaat de snelweg af en rijd een woonwijk binnen waar net Rob en Koos over de stoep lopen. Jij raakt hun raak, Rob zegt : Daar word ik niet vrolijk vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |