Da's waarquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die doet alleen Europa.. Thailand is meer Peter R de Vries..
Ik ben al een keer 10 dagen in Rome geweest, dus daar heb ik weinig meer te doen. Venetie ben ik ook maar 1 dagje, om over te stappen, maar we dachten dan meteen maar een middagje mee te pakken.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:
No offence, maar Venetië vond ik echt tegenvallen.. kun je beter doorreizen naar Rome óf Milaan ofzo.
Is ook meer als voldoende.. iig veel plezierquote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben al een keer 10 dagen in Rome geweest, dus daar heb ik weinig meer te doen. Venetie ben ik ook maar 1 dagje, om over te stappen, maar we dachten dan meteen maar een middagje mee te pakken.
Ga je rondtouren, ik raad je dan zeker aan om naar Macedonië te gaan. Ben er zelf ieder jaar, echt prachtig land hoor!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaat wel lukken. Ik hoor net in een ander topic dat het bier in Oost-Europa goedkoop is, dus komt goed
Volgens mij is de treinkaart niet geldig in Macedonie... Maar ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ga je rondtouren, ik raad je dan zeker aan om naar Macedonië te gaan. Ben er zelf ieder jaar, echt prachtig land hoor!
Iets van:
Rotterdam-->Berlijn-->Warschau-->Praag-->Wenen-->Bratislava--> Zagreb-->Ljubljana-->Belgrado-->Boekarest-->Sofia-->
Skopje --> Ohrid--> Palermo-->Rotterdam
Playerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, zo
Neuh, en wat dan nog, ik ga er over het algemeen na een dag of 3 sowieso weer vandoor
Post je mee in het iBood topic?quote:
Ik heb iets gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee ik ben half film aan het kijken en half iBOOD in de gaten aan houden. Misschien straks
De box.. die mp3speler had ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |