Ja, ik was weg vanavondquote:
Je ouders hebben je dus heel gelatenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik was weg vanavond
Ik ga trouwens vrijdag op vakantie voor 3 weken, dus voorlopig kijk ik niet meer mee
Ja hoor, alles was snel opgeruimdquote:Op maandag 26 juli 2010 01:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ouders hebben je dus heel gelatenEn hoezo ga je 3 weken op vakantie dan?
Nee, ben te druk met sollicitaties en rijlessenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja hoor, alles was snel opgeruimdEn op vakantie gaan is toch leuk?! Ga jij niet?
Heb al een (bij)baan en rijbewijsquote:Op maandag 26 juli 2010 01:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ben te druk met sollicitaties en rijlessen
* Maraca is jaloersquote:Op maandag 26 juli 2010 01:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb al een (bij)baan en rijbewijs
Kan je niet gewoon zo'n cursus van 10 dagen doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca is jaloers
Ik moet een fulltime baan vinden en ze hechten akelig veel waarde aan een rijbewijs dus die moet ik even snel deze zomer halen
Ik moet sowieso mijn theorie nog halen (oude is verlopenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zo'n cursus van 10 dagen doen?
En ik moet voorlopig nog 2 jaartjes studeren.
Ah, da's kutquote:Op maandag 26 juli 2010 01:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet sowieso mijn theorie nog halen (oude is verlopen) en dat kan toch pas in augustus, dus nu even rustig een paar uur in de week lessen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, da's kutVroeger al les gehad en gestopt ofzo?
Ahquote:Op maandag 26 juli 2010 01:14 schreef Maraca het volgende:
[..]Kon het geschreeuw van mijn instructeur niet meer aan
Oeh, dat is wel zuur.. waarop ben je dan gezakt?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
AhIk had gelukkig wel een relaxte instructeur (wel 2 keer gezakt voor praktijk
![]()
)
Hoe lang gestopt geweest?
Juist wel toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:20 schreef Patrickovik het volgende:
Albertooo waar ben je, dan weet ik naar welk hotel ik niet moet gaan!
1e keer had ik een ingreep, 2e keer reed ik te langzaam. 2e keer vond ik het wel onzin, want verder ging alles prima. Dat zei die examinator ook. 3e keer zelfde examinator als de 2e keer, ging voor m'n gevoel veel slechter, maar toen wel gehaaldquote:Op maandag 26 juli 2010 01:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel zuur.. waarop ben je dan gezakt?
En de stop is een anderhalf jaar geweestMaar dat had ook met de drukte van school te maken. En nu moet ik dus die stomme theorie opnieuw doen en dan heb je gevarenherkenning
![]()
Da;s al helemaal briljantquote:Op maandag 26 juli 2010 01:44 schreef Maraca het volgende:
Ik zat laatst in een Toyota die een camera had en op een groot scherm in de auto zag je dan wat achter je gebeurde
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |