Jij hebt in 2 maanden tijd dus zo'n 20 keer zoveel views als ik heb in 7 maanden... dat is best tekenend voor het verschil tussen mannen en vrouwen op RPquote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Sinds 22 mei: 325 berichtjes waarvan het overgrote deel een geschreven berichtje is. 4467 views.
Ik heb hem in de wiki erbij gezet. Volgende keer dus automagisch.quote:
Wat lul je nou gast, ik ben gewoon een ontzettend lekker wijf, duhquote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt in 2 maanden tijd dus zo'n 20 keer zoveel views als ik heb in 7 maanden... dat is best tekenend voor het verschil tussen mannen en vrouwen op RP.
Ik zie het, je hebt alleen een foutje gemaakt in de UBB syntaxquote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb hem in de wiki erbij gezet. Volgende keer dus automagisch.
Ik zeg toch ook dat leuke vrouwen meer aandacht krijgen dan leuke mannen!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat lul je nou gast, ik ben gewoon een ontzettend lekker wijf, duh
Zat daar ook het mailtje van summerbreeze bij ?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Sinds 22 mei: 325 berichtjes waarvan het overgrote deel een geschreven berichtje is. 4467 views.
Duh... arme jongen. Er staan niet veel mannen in mn blocklist, maar hij is er 1 vanquote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zat daar ook het mailtje van summerbreeze bij ?
copy&pastequote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt alleen een foutje gemaakt in de UBB syntax
wat zou je willen F5-en?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:30 schreef Civilian het volgende:
En ik vind die site van RP echt irritant, vanuit technisch oogpunt dan
je kan niks openen in een nieuw venster.. je kan niet normaal op je 'terug'knop klikken zonder fouten.. en F5 is al helemaal uit den boze
Niks, maar 't is bij mij automatisme dat als ik een site open heb staan en ik ga er naar terug ,dat ik op F5 ram. Bij RP mag je dan gelijk weer opnieuw inloggenquote:
Ik ook?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef CherryLips het volgende:
wehe alle fokkers die ik tussen m'n favorieten heb gezet zijn online
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef CherryLips het volgende:
wehe alle fokkers die ik tussen m'n favorieten heb gezet zijn online
Oh dan moet ik even kijken waar je dat kunt aangeven, is me niet opgevallen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb bij RP juist aangegeven dat ik alleen matches wil die ook een foto in hun profiel hebben staan.
ik vind niks zo irritant als mannen gewoon klakkeloos een interesse berichtje sturen..quote:
Nee je kunt chatten met mensen. Het handigst is om te klikken op leden uit je omgeving, dan kun je gaan "kiezen"quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef DaMart het volgende:
En wat is dat Badoo uit de OP eigenlijk? Ik klikte net op die link, maar ik krijg de indruk dat het gewoon een soort Hyves of Facebook is?
Nicee!quote:
Titel: Re: Hoi hoi
Inhoud:
Wij kunnen lekker kletsen, voeg me anders even toe!
....@hotmail.com
xxx
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik vind niks zo irritant als mannen gewoon klakkeloos een interesse berichtje sturen..
net 3 van mannen die kids hebben en 2 die roken...hallo!
quote:Hoi zoek leuke schoonfamilie
Had jij niet een date vandaag?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik had op RP dat hele matchprofiel volgens mij nooit ingevuld (heel veel stond nog op de default), alleen mijn "normale" profiel.
Net even door de matches gebladerd, ik zie niet zo heel veel verschil. Ik moest wel even glimlachen om een hele flauwe opmerking in een profiel (niet mijn type verder).
[..]
letterlijk?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Hey, ik kwam Q tegen![]()
Wat grappig dit zeg..
Ik ben dan ook overal.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Hey, ik kwam Q tegen![]()
Wat grappig dit zeg..
Online dating voor hoger opgeleidenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn inschrijving is gewoon verwijderd van e-matching. Wat een bekrompenheid zeg !![]()
Niks bijzonders, gewoon een profiel aangemaakt. Zelfde dingen gebruikt als op RP. Netjes een foto geplaatst van mijn hoofd. Krijg ik dit mailtje....quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef brunette82 het volgende:
wat heb je gedaan of gezegd dan, Krullehoofd?
Ik lach dan wel niet zo op de foto en heb geen standaardleven en standaardhobby profiel....quote:Beste blahblah,
Jouw inschrijving lijkt me niet echt serieus te nemen. Ik acht jouw profiel daarom niet passend voor deze site. Ik heb daarom jouw profiel verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Blah Blah
e-Matching.nl - Dating voor hoger opgeleiden Thuiswinkel waarborg en AVR-erkend
Verschoven naar woensdagavondquote:
Het gros daar is heel waardeloos maar ik heb er twee hele leuke vrouwen vandaan gehaald in een ver verleden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Ruudt het volgende:
Man, man, man, wat een ontzettende leuke meid heb ik via knuz leren kennen. Zitten al uren te msnen en we raken niet uitgepraat.
Ik heb nu een hele spraakzame op msnquote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Verschoven naar woensdagavondIk heb er een hard hoofd in eigenlijk, hij laat niet echt veel van zich horen, weer zo'n zwijgzaam type.
Dit heb ik het liefst, 1 van de eerste berichtjes daar en BAM meteen goed raak.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gros daar is heel waardeloos maar ik heb er twee hele leuke vrouwen vandaan gehaald in een ver verleden..
Ik niet, ik heb liever eerst 500 waardeloze, nietszeggende berichtjes.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit heb ik het liefst, 1 van de eerste berichtjes daar en BAM meteen goed raak.
Je snapt wel wat ik bedoel, liever dit dan contact met een paar tegelijk wat allemaal vaag blijft..quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb liever eerst 500 waardeloze, nietszeggende berichtjes.
Ik hoop het ook voor je !quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb even overlegd met een goede vriendin en met haar goedkeuring mijn profieltekst aangepast. Hij is nu een stuk luchtiger en minder standaard dan de vorige. Ik ben benieuwd of ik dat ga merken in de reacties.
Dat was ook de strategie van de beroemde Casanova.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, liever dit dan contact met een paar tegelijk wat allemaal vaag blijft..
edit: bedoel dus dat sommige mensen zich liever op meerdere personen tegelijk richten dan op 1 persoon.
Oh ik gelukkig niet, lijkt me zo raar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
Na 20 pagina's matches doorklikken heb ik al 4 bekenden gezien.Niet eens van FOK! trouwens.
Je ogen waren niet diep genoeg? WTF?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
2e afwijzing gehadmijn ogen waren niet diep genoeg
![]()
wat wel shit is, de kerels wat mij aantrekt, valt niet op mijik doe iets niet goed
Je moet ook die andere twee ogen laten zienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
wat wel shit is, de kerels wat mij aantrekt, valt niet op mijik doe iets niet goed
Nou even serieus, laat ons jouw ogen eens checken dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Casanova beschikte niet over internet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat was ook de strategie van de beroemde Casanova.
Idiote redenen toch weer.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Oh, en een paar maanden geleden werd ik op Paiq gekoppeld aan één van mn beste vriendinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Q. het volgende:
Volgens mij zit echt iedereen die ik ken op datingsites. Nu is mn e-matchingprofiel weer bekekend door een bekende (vrouw)..
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en een paar maanden geleden werd ik op Paiq gekoppeld aan één van mn beste vriendinnen.
Haha, dat is wel vet!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerd
Toen kwam ik enorm veel bekenden tegen. Een van de 2 jongens die het ontwikkeld heeft woonde in het studentenhuis naast ons.quote:
Whehe.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerd
Die is wel epischquote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit van de dates, het gaat om de kwaliteit!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef brunette82 het volgende:
die site ken ik niet..vind rp wel even genoeg...tenzij ik helemaal geen date weet te scoren
Die ken ik niet. Zitten er mooie vrouwen op ?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Gala6183 het volgende:
Niemand ervaringen met FriendScout24? Zitten wel veel buitenlanders op (is oorspronkelijk een Duitse site) maar ik vind de site echt veel mooier en beter werken dan RP. Ben nog niet heel erg actief daar dus ik zal binnenkort wel iets uitgebreider schrijven
heb je gelijk in..quote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit van de dates, het gaat om de kwaliteit!
Fok FotoBoek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef brunette82 het volgende:
[..]
neeuhh...rp is genoeg...snap er de ballen niet van hoe en wat fobo inhoudt..
Het schijnt dat er heel wat gehosseld wordtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Het schijnt een waar broeinest van dates te zijn. Sommigen beweren zelfs dat het een datingsite an sich is
Ik kan dat niet helemaal ontkennen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Het schijnt een waar broeinest van dates te zijn. Sommigen beweren zelfs dat het een datingsite an sich is
En niet alleen het fotoboek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
Fok FotoBoek.
Alleen mensen met een Fok account kunnen dat zien, mits je deze optie aanzet in je FoBo.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Ja maar dan ziet iedereen je foto hier, toch?
Misschien moet ik me toch maar eens wat meer gaan verdiepen in het fotoboek danquote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Je staat toch ook al met je kop op RPquote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Tja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Hallo meneer de ervaringsdeskundige. Alhoewel ik ook al flink wat dates en zelfs een paar relaties heb gehad via FOK!quote:
ik dacht dat dit meer open en bloot was zeg maar..en rp, dan moet je wel een profiel hebben...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je staat toch ook al met je kop op RP
En wat te zeggen van de userphoto topics ?quote:
Onzeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef brunette82 het volgende:
ik heb een goed excuus: foto is te groot
http://www.fotoverkleinen.nl/quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef brunette82 het volgende:
ik heb een goed excuus: foto is te groot
Nou top toch! Zie je wel, er is nog altijd hoop!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:15 schreef Civilian het volgende:
Heb de hele avond zitten msn'en met een leuke meidEn fatsoenlijk gespreksstof van beide kanten!
Speltip 666: Mail zoveel mogelijk vrouwen met een email template om een date te scoren !quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef bluebit het volgende:
ok guys, I'm taking out the shotgun. Ik ga mijn hele match lijst eens afmailen.
Dat zal ik maar niet doen als je net een full membership hebt genomen, je kansen zijn namelijk veel groter als je de tijd neemt voor een berichtje. Ik heb de laatste dag bij iedereen met een fullmembership een chatgesprek aangevraagd.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef bluebit het volgende:
Doe maar wild.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef bluebit het volgende:
Misschien denkt ie dat je een vrouw bent...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:01 schreef MMUFC het volgende:
Douweje blijft hardnekkig.. ondanks dat ik een man ben, hij een man is, we allebei een vrouw zoeken en ik hem al een keer "geen interesse" gestuurd heb weer een interesseberichtje van hem gehad
Heb m dan nu toch maar geblokkeerd
Zo eentje kreeg ik vorige week ook. Begon met "Wat heb jij een leuke foto! Maar een foto zegt natuurlijk niet alles", en onderaan iets over wat in mijn profiel stond. Mijn foto had ik alleen verborgenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik stuur zelf ook altijd templateberichtjes met iets persoonlijks erbij zodat het geen templateberichtje lijkt. Anders kost het me veel teveel tijd terwijl je als je kop d'r niet aanstaat je toch geen interesse terugkrijgt.
Ik heb er toch staan dat ik een man ben.. Heb er nu ook maar een foto opgezet, had ik nl nog niet gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat je een vrouw bent...
Ik zou voor de grap nog een keer zijn profiel bezoeken. Hij zal wel schrikken als hij door je foto ziet dat je een man bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb er toch staan dat ik een man ben.. Heb er nu ook maar een foto opgezet, had ik nl nog niet gedaan
Maar hij heeft schijnbaar wel een betaald profiel.. anders kan hij mijn profiel niet gevonden hebben.. maar dan komt ie vervolgens wel aan met van die interesse berichtjes en geen persoonlijke berichtjes..
Alleen jammer dat ik dat dan niet kan zienquote:Op maandag 26 juli 2010 09:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap nog een keer zijn profiel bezoeken. Hij zal wel schrikken als hij door je foto ziet dat je een man bent.
(ik denk niet dat hij kijkt naar geslacht, hij verwacht dat alleen vrouwen zijn profiel bezoeken)
Awww, jongens die gast is geestelijk gehandicapt...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat dan niet kan zien
Ik vraag me af wat hij gedaan had als ik een interesse berichtje teruggestuurd had
Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik die gast ook weer geen valse hoop wil geven
Whehe, valse hoop. Nee, dat is wel lief van jouquote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat dan niet kan zien
Ik vraag me af wat hij gedaan had als ik een interesse berichtje teruggestuurd had
Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik die gast ook weer geen valse hoop wil geven
Die "titel" heb ik ook maar toebedeeld gekregen. Don't ask me why.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:57 schreef Q. het volgende:
Hallo meneer de ervaringsdeskundige. Alhoewel ik ook al flink wat dates en zelfs een paar relaties heb gehad via FOK!
Why?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Die "titel" heb ik ook maar toebedeeld gekregen. Don't ask me why.
Ik denk dat de maker van de OP gewoon iedereen die regelmatig postte(en een plaatje heeft..) als "ervaringsdeskundige" in de OP heeft gezetquote:
En daar komt bij dat ik mezelf niet graag voor doe als homo, al denkt hij misschien dat ik een vrouw benquote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Whehe, valse hoop. Nee, dat is wel lief van jou
Yup. Dat dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat de maker van de OP gewoon iedereen die regelmatig postte(en een plaatje heeft..) als "ervaringsdeskundige" in de OP heeft gezet
Dat kun je zelf aangeven bij Relatie, maar niet iedereen doet dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef brunette82 het volgende:
er is eentje op Fok, dat ik denkmaar hoe kom ik er nou achter of die persoon vrijgezel is?
het staat nergens in de fotoboek
Gewoon een pm sturen: "ben je vrijgezel"quote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef brunette82 het volgende:
er is eentje op Fok, dat ik denkmaar hoe kom ik er nou achter of die persoon vrijgezel is?
het staat nergens in de fotoboek
Ongetwijfeldquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zitten er mooie vrouwen op ?
Dat is idd ook zo irritant! Ik geef je er groot gelijk in!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Wat ik altijd zo enorm irritant vind is dat men (heb alleen ervaring met mannen maar vrouwen doen het vast ook) niet leest wat er in je profiel staat. Er staat bij mij overduidelijk en bot en lomp (zo ben ik heus niet) dat mannen boven de 45 niet hoeven te reageren en dan NOG sturen ze een "flirtcontact". Ga toch weg! Leer lezen!
Maar aan de andere kant zijn er ook dames die in hun profiel zetten: "ik zoek iemand niet ouder dan 24, maar dit betekent dat je niet mag reageren als je 25 bent..." Dan denk ik, zet dan of geen leeftijd neer of zet neer dat je iemand zoekt die niet ouder dan 25 is..quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Wat ik altijd zo enorm irritant vind is dat men (heb alleen ervaring met mannen maar vrouwen doen het vast ook) niet leest wat er in je profiel staat. Er staat bij mij overduidelijk en bot en lomp (zo ben ik heus niet) dat mannen boven de 45 niet hoeven te reageren en dan NOG sturen ze een "flirtcontact". Ga toch weg! Leer lezen!
Verder wel een paar keer leuk gechat vorige week maar ik heb even geen zin in een datedus ik geef er maar geen gevolg aan. Heb ik ook eerlijk tegen de heren in kwestie gezegd, anders is het ook zo sneu...
Maar die zorgen er dan misschien wel voor dat mannen niet naar de leeftijd kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:38 schreef brunette82 het volgende:
Ja, maar dat zijn vage vrouwen, of die gewoon niet weten wat ze willen
Dat is echt extreem sufquote:Op maandag 26 juli 2010 11:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn er ook dames die in hun profiel zetten: "ik zoek iemand niet ouder dan 24, maar dit betekent dat je niet mag reageren als je 25 bent..." Dan denk ik, zet dan of geen leeftijd neer of zet neer dat je iemand zoekt die niet ouder dan 25 is..
Ook zonder spelfouten zijn dergelijke tegeltjeswijsheden nogal sneu.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef Gala6183 het volgende:
Ook altijd enig om te lezen: "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" met alle mogelijke spelfouten.. Wat denken ze daar nou mee te bereiken?
Stuur eens een PM met de link van een leuke dan...quote:
Hah ! Maar vrouwen kunnen er ook wat van. Ik heb nu specifiek jonger dan 23 jaar hoeft niet te reageren staan in mijn RP profiel. 3x raden van wie ik berichtjes krijg...quote:
Verder wel een paar keer leuk gechat vorige week maar ik heb even geen zin in een datedus ik geef er maar geen gevolg aan. Heb ik ook eerlijk tegen de heren in kwestie gezegd, anders is het ook zo sneu...
Je bent van 77 en je zoekt een vrouw tot 23 jaarquote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met de link van een leuke dan...![]()
[..]
Hah ! Maar vrouwen kunnen er ook wat van. Ik heb nu specifiek tot 23 jaar staan in mijn RP profiel. 3x raden van wie ik berichtjes krijg...
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bent van 77 en je zoekt een vrouw tot 23 jaar
Ik val niet op vrouwen, kijk zelf maarquote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met de link van een leuke dan...![]()
Vrouwen zijn wispelturig.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:35 schreef Il_falco het volgende:
Ik verschiet wel dat 3 van de 5 interesse berichten van oudere vrouwen kwam, ik lig plots blijkbaar goed in de markt daar.![]()
Terwijl toen ik met mijn oude account mailtjes stuurde naar vrouwen die ouder waren dan mij, dat altijd meteen een afknapper voor ze was![]()
super voor jequote:Op maandag 26 juli 2010 14:35 schreef Ruudt het volgende:
Maak je geen zorgen mannen! Ik heb 2 maanden lang alleen maar berichten gehad van lelijkerds of afhakers en gisteren kreeg ik een berichtje van een leuke meid en daar klikt het heel goed mee.
Tot vannacht half 2 zitten msnen/cammen en ik moest om 5 uur weer m'n nest uit.
Oh, of dit natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:39 schreef Techno het volgende:
'Cougar zijn' is tegenwoordig in, misschien dat dat scheelt?
Dat heb ik nu ook, zijn alleen nogal seksuele getinte smsjes. Maar goed als puntje bij paaltje komt met afspreken dan kan dat dus weer niet. Ze wou/wil me wel dolgraag ontmoeten heeft ze nog gezegd gister.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:35 schreef Ruudt het volgende:
Maak je geen zorgen mannen! Ik heb 2 maanden lang alleen maar berichten gehad van lelijkerds of afhakers en gisteren kreeg ik een berichtje van een leuke meid en daar klikt het heel goed mee.
Tot vannacht half 2 zitten msnen/cammen en ik moest om 5 uur weer m'n nest uit.
Ik zou het gewoon doen. Zeker als het reizen goed te doen is, zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Nationaliteit zou voor mij geen punt zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Il_falco het volgende:
Even een vraag aan de vrouwen hier. Heeft het nut om als belg interesse te tonen in vrouwen uit Noord-Brabant of Zeeland? Want ik woon zelf ten noorden van Antwerpen, vlakbij de Nederlandse grens en sta zo in Bergen-op-Zoom of Breda bv. Of is dat nationaliteitsverschil echt een te grote afknapper?
Ze kan wel meer zeggen. Waarom kan afspreken dan niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Thundert het volgende:
Dat heb ik nu ook, zijn alleen nogal seksuele getinte smsjes. Maar goed als puntje bij paaltje komt met afspreken dan kan dat dus weer niet. Ze wou/wil me wel dolgraag ontmoeten heeft ze nog gezegd gister.
Dat verschil merk je nauwelijks (behalve als ze hele gesprekken gaan voeren, dan moet je het soms even ehh... ontcijferenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Il_falco het volgende:
[..]
super voor je![]()
ik zie wel wat er gebeurd
Even een vraag aan de vrouwen hier. Heeft het nut om als belg interesse te tonen in vrouwen uit Noord-Brabant of Zeeland? Want ik woon zelf ten noorden van Antwerpen, vlakbij de Nederlandse grens en sta zo in Bergen-op-Zoom of Breda bv. Of is dat nationaliteitsverschil echt een te grote afknapper?
Ik ben dan wel geen vrouw, maar mensen die zo'n futiliteit als een afknapper zien zijn de moeite niet eens waard. Gewoon doen dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Il_falco het volgende:
Ja, jij. Maar dan noem je ook iemand.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Zeker als het reizen goed te doen is, zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Nationaliteit zou voor mij geen punt zijn.
Ze werkt van 3 uur 's middags tot 12 uur 's avonds, wou bijvoorbeeld vannacht afspreken, maar kon niet omdat ze zich nu 'brak' voelt. Terwijl ze vandaag wel is gaan fitnessen...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze kan wel meer zeggen. Waarom kan afspreken dan niet?
Inderdaad. Als je iemand ècht leuk vindt dan maak je daar gewoon tijd voor vrij.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Thundert het volgende:
Wellicht dat ik te snel ben, maar als je iemand echt leuk vind, dan maak je daar toch tijd voor vrij?
Ik ben gek op Belgenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Il_falco het volgende:
[..]
super voor je![]()
ik zie wel wat er gebeurd
Dat vind ik zelf ook, ik ben trouwens zelf iemand die graag reist en interesse heeft in andere culturen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen vrouw, maar mensen die zo'n futiliteit als een afknapper zien zijn de moeite niet eens waard. Gewoon doen dus.
Hobby: reizenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef Il_falco het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook, ik ben trouwens zelf iemand die graag reist en interesse heeft in andere culturen.
Ik heb de voorbije 2 jaar al o.a. in Peru, Nepal en Patagonië (Chili en Argentinië) gezeten(buiten de europese korte tripjes). Iemand die er dus een probleem van maakt, zal waarschijnlijk ook al niet zo heel graag ver reizen en geboeid zijn door andere culturen.
Ik ook op Nederland(ers), ben er vaak op reis geweest als kind, heb er familie wonen, ken veel nederlanders via het internet waarvan ik van sommigen kan zeggen dat het ook echte vrienden zijn, ga er regelmatig eens winkelen,...quote:
Vannacht? Hmm, zou ik niet snel doen voor een eerste date. Maar ik ben zelf toevallig ook behoorlijk brak vandaag en zou, hoewel ik niets te doen heb, ook niet afspreken vandaag. Dus dat begrijp ik best en hoeft niet per se een smoesje te zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Thundert het volgende:
[..]
Ze werkt van 3 uur 's middags tot 12 uur 's avonds, wou bijvoorbeeld vannacht afspreken, maar kon niet omdat ze zich nu 'brak' voelt. Terwijl ze vandaag wel is gaan fitnessen...
Nu staat er een date voor woensdag, maar betwijfel of dat nog door gaat.
Wellicht dat ik te snel ben, maar als je iemand echt leuk vind, dan maak je daar toch tijd voor vrij?
Ik heb dat expres gedaan, komt omdat ze vaak pas rond 3 uur gaat slapen. We hebben de laatste 3/4 dagen ook tot half 3 's nachts gesmst. Ze gaf me eigenlijk al een waarschuwing dat haar rooster omgegooid kan worden en dat woensdag mogelijk niet door kan gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vannacht? Hmm, zou ik niet snel doen voor een eerste date. Maar ik ben zelf toevallig ook behoorlijk brak vandaag en zou, hoewel ik niets te doen heb, ook niet afspreken vandaag. Dus dat begrijp ik best en hoeft niet per se een smoesje te zijn.
Maar als jullie woensdag hebben afgesproken dan zou ik dat afwachten. Kan dat om een dubieuze reden niet doorgaan en stelt ze niet uit zichzelf een andere dag voor dan zou ik het laten voor wat het is.
dat is meer een interessequote:
Maar het kan toch ook losstaan van tijd vrij maken? Tenminste, voor mij zou het meer te maken hebben met een leuke indruk willen (kunnen) maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je iemand ècht leuk vindt dan maak je daar gewoon tijd voor vrij.
Goed excuus wat mij betreftquote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het kan toch ook losstaan van tijd vrij maken? Tenminste, voor mij zou het meer te maken hebben met een leuke indruk willen (kunnen) maken.
Zou je dit eens anders kunnen omschrijven? Ik begrijp het niet namelijk ....quote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het kan toch ook losstaan van tijd vrij maken? Tenminste, voor mij zou het meer te maken hebben met een leuke indruk willen (kunnen) maken.
Je wil toch wel fit en fruitig zijn. Als je een zombie bent kom je doorgaans niet optimaal over.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Thundert het volgende:
[..]
Zou je dit eens anders kunnen omschrijven? Ik begrijp het niet namelijk ....
Als je net ingetaped uit het brandwondencentrum komt dan kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als je telkens te horen krijgt "te moe" en vervolgens hoort dat ze gaat fitnessen... dan tja, hmmmzz.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Lolaatje het volgende:
Ah duidelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil toch wel fit en fruitig zijn. Als je een zombie bent kom je doorgaans niet optimaal over.
Ja ze had me gisteravond nog een sms gestuurd dat ze me een hele leuke jongen vind en dat ze me dolgraag wil ontmoeten. Maarja, als je nu inmiddels 3keer bent afgewezen omdat ze niet kon, dan word ik daar onzeker over. Maar goed, laten we haar nu eens het initiatief en de moeite nemenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je net ingetaped uit het brandwondencentrum komt dan kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als je telkens te horen krijgt "te moe" en vervolgens hoort dat ze gaat fitnessen... dan tja, hmmmzz.
Hmm, mn mailbox is nog leeg hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Spirit82 het volgende:
Heb er net weer een paar interesseberichtjes uit gegooid voor het eerst sinds anderhalve maand ofzo... Ben benieuwd
Ze is geschiedenislerares... you're history!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef picardmike het volgende:
Mmmh ik heb al een tijdje niks van de juf gehoord. Zou het toch een smoes geweest zijn dat ze een paar dagen op vakantie ging. Is ze niet stiekum los gegaan in Duisburg. Ik zou deze week iets horen over een date.
Vond het ook al zo raar om met je vader een paar dagen naar de vriend van je zus te gaan, trouwens dat was vorige week dinsdag al. Of er is iets gebeurd kan ook.
Dan is mijn enige restant van rp nog een kantoorjuf maar die heeft geen internet en wil eerst msn'en.
Dus mijn dating avontuur lijkt te gaan eindigen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ze is geschiedenislerares... you're history!
Juistquote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil toch wel fit en fruitig zijn. Als je een zombie bent kom je doorgaans niet optimaal over.
Dat fitnessen maakt het inderdaad minder geloofwaardig.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je net ingetaped uit het brandwondencentrum komt dan kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als je telkens te horen krijgt "te moe" en vervolgens hoort dat ze gaat fitnessen... dan tja, hmmmzz.
ik denk dat ze meer om de opmerking van right_turn lacht, dan dat ze jou uitlacht..quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Jij bent ook gedumpt
Ik ben niet gedumpt schat, althans, zo ervaar ik dat niet. En ik moest idd om de opmerking lachen, want die was gewoon lekker scherp.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Jij bent ook gedumpt
Ik heb me inmiddels uitgeschreven bij RP, maar volgens mij is de spoeling inderdaad dunner hier in het noorden.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Goldmund het volgende:
Zij hier nog meer mensen uit het noorden actief?
Ik zou er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Ben benieuwd wat het opleidingsniveau onder die singles is die willen stoppen met werken...quote:Op maandag 26 juli 2010 16:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
En waar doen we het allemaal voor? Hiervoor
http://www.nu.nl/lifestyle/2298448/single-duur.html
Opvallend hoor, slechts 1 op de 4 vrouwen wil doorwerken als de toekomstige partner genoeg geld verdiend. Luie mutsen
Daar staat natuurlijk niets van bij. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die zouden stoppen met werken (sterker nog, ze hebben bijna allemaal een vent en werken gewoon lekker mee).quote:Op maandag 26 juli 2010 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Ben benieuwd wat het opleidingsniveau onder die singles is die willen stoppen met werken...
Ja, zou me dood vervelend. Bleghquote:Op maandag 26 juli 2010 16:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Daar staat natuurlijk niets van bij. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die zouden stoppen met werken (sterker nog, ze hebben bijna allemaal een vent en werken gewoon lekker mee).
Word je toch ook gek van, de hele dag thuis zitten ...
Ik zoek nog een gefortuneerde vrouw zodat ik kan stoppen met werken. Ik kan me prima vermaken hoor. Heb zat hobby's en zulks.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Daar staat natuurlijk niets van bij. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die zouden stoppen met werken (sterker nog, ze hebben bijna allemaal een vent en werken gewoon lekker mee).
Word je toch ook gek van, de hele dag thuis zitten ...
Gezien je zo om taal geeft kon ik het niet laten.quote:
Probeer dan eens een andere foto?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Feitosa het volgende:
Ik werd altijd neergesabelt vanwege mijn ( kennelijk ) te patserige foto op PAIQ.
Leuk gesprek gehad en als m,n foto verscheen dan hoefden ze niet meer. Kennelijk zit er toch een stigma op een gespierde gast met mouwloos shirt.
Beter lelijke vrouwen dan geen vrouwen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef Thundert het volgende:
Ik trek alleen maar lelijke vrouwen aan... Vraag me dan soms wel eens af, "ben ik echt zo lelijk?"
Zullen we dan maar gaan samenwonen?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Ben benieuwd wat het opleidingsniveau onder die singles is die willen stoppen met werken...
Dan is het je buidel dan is het je staart Maar zelf zo lelijk als de nachtquote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Feitosa het volgende:
Ik werd altijd neergesabelt vanwege mijn ( kennelijk ) te patserige foto op PAIQ.
Leuk gesprek gehad en als m,n foto verscheen dan hoefden ze niet meer. Kennelijk zit er toch een stigma op een gespierde gast met mouwloos shirt.
Mja, stigma? Dat komt gewoon nogal playerig en patserig over.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Feitosa het volgende:
Kennelijk zit er toch een stigma op een gespierde gast met mouwloos shirt.
Ik rook niet, heb geen kids en ben ruim jonger dan 40. En bij mij mag je rustig gillen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:59 schreef brunette82 het volgende:een prive bericht, niet te geloven, een rokende kerel, met kids, en boven de 40
![]()
nee, nog even en ik gil!
Dat dacht ik al!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Spirit82 het volgende:
Heb er net weer een paar interesseberichtjes uit gegooid voor het eerst sinds anderhalve maand ofzo... Ben benieuwd
Je moet er dan ook voor zorgen dat jij dat ene leuke berichtje stuurt! Gezien de aard van de berichtjes die een vrouw normaal krijgt, is dat niet zo heel moeilijkquote:Op maandag 26 juli 2010 17:00 schreef Lekkerekangeroe het volgende:
Het grote probleem met datingsite is dat er maar een paar leuke vrouwen tussen zitten Die krijgen elke dag 50+ reacties...
Ik kom niet verder dan vunzige berichtjesquote:Op maandag 26 juli 2010 17:07 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je moet er dan ook voor zorgen dat jij dat ene leuke berichtje stuurt! Gezien de aard van de berichtjes die een vrouw normaal krijgt, is dat niet zo heel moeilijk
Je weet dat dit topic officieel bedoeld is om ervaringen op datingsites te bespreken, en niet om een date te regelen?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik rook niet, heb geen kids en ben ruim jonger dan 40. En bij mij mag je rustig gillen.
Interesse?
O, ben jij datquote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef Lekkerekangeroe het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan vunzige berichtjes
Inderdaad. Daar hebben we PM's en het fobo al voor.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef MMUFC het volgende:
Je weet dat dit topic officieel bedoeld is om ervaringen op datingsites te bespreken, en niet om een date te regelen?
Niet? Jammerquote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je weet dat dit topic officieel bedoeld is om ervaringen op datingsites te bespreken, en niet om een date te regelen?
Weet ik. Ik geef alleen maar aan dat er ook berichten verstuurd worden die het tegengestelde zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Tsja, ze zijn hier nogal streng,...quote:
Ok maar die kantoorjuf is ook nog wel een hele erge stoot. I am not finished yet!quote:Ze is geschiedenislerares... you're history!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik nog wel een 1 of een paar serieuze pogingen doe.UITGESCHREVEN
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik rook niet, heb geen kids en ben ruim jonger dan 40. En bij mij mag je rustig gillen.
Interesse?
Je kunt niet zeggen dat je nu geen normaal aanbod hebt gehad.quote:
Geeft niet als je de serieuze ondertoon niet wilt lezen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef brunette82 het volgende:
[quote]Op maandag 26 juli 2010 17:21 schreef brunette82 het volgende:
[..]
![]()
je weet het he, flauw grapje
Sorry, was een geel dingetje vergeten te plaatsen.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ok maar die kantoorjuf is ook nog wel een hele erge stoot. I am not finished yet!Hoe oud is zij, en hoe oud ben jij eik? Vind het anders zo lastig in te schattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik nog wel een 1 of een paar serieuze pogingen doe.
![]()
Ja vind je het gek, mouwloze shirtjes...Come on. Hoor zoveel vrouwen zeggen dat ze daarop afknappen, die kunnen na je 18e ook echt niet meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Feitosa het volgende:
16 en 32 maakt het wat uit?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Hoe oud is zij, en hoe oud ben jij eik? Vind het anders zo lastig in te schatten
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Mocht je niet zitten trollen ofzo.
Wij weten ook niet meer wat we van je moeten denken hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
wat een reacties ineens!
Grapje zij is 3jr jonger als ik en ik ben 28.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ok maar die kantoorjuf is ook nog wel een hele erge stoot. I am not finished yet!Nice one, maar ik denk dat ze je af gaat wijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik nog wel een 1 of een paar serieuze pogingen doe.
Immers worden negers altijd afgewezen op datingsites![]()
Ik denk dat het probleem is dat veel mannen die niet bepaald succesvol zijn IRL verwachten via een datingsite wel succesvol te kunnen zijn. En die vlieger gaat helaas niet op!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, datingsites.... wat zullen we er van zeggen..... Een verzameling dames die toch allemaal hetzelfde willen en anders allemaal wel dezelfde cliche antwoorden hebben.
[...]
Ik heb heel veel verschillende soorten profielen en berichten uitgeprobeerd, lange tekst, korte tekst, serieus, humorvol weet ik het allemaal. Nu weet ik van mezelf, ik ben geen supermodel ofzo, maar ben ook niet lelijk. Dus ja, zonder de looks van een supermodel, is het lastig voor de average man om daar succesvol te zijn.
Zo.... kleine rant...
Tja, IRL heb ik vanaf m'n 16e ofzo altijd wel vriendinnen gehad. Alleen lukt het het afgelopen jaar dus niet meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat veel mannen die niet bepaald succesvol zijn IRL verwachten via een datingsite wel succesvol te kunnen zijn. En die vlieger gaat helaas niet op!
Daar sla je de spijker op z'n kopquote:Op maandag 26 juli 2010 19:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat veel mannen die niet bepaald succesvol zijn IRL verwachten via een datingsite wel succesvol te kunnen zijn. En die vlieger gaat helaas niet op!
patience is a virtue! Heb nu leuk mailcontact met 2 meiden. Echt leuke meiden! Mijn 36jarige milf laat niets meer horen na het sturen van extra foto's... de cougarquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, datingsites.... wat zullen we er van zeggen..... Een verzameling dames die toch allemaal hetzelfde willen en anders allemaal wel dezelfde cliche antwoorden hebben.
1 van de volgende dingen kom je gegarandeerd tegen op een gemiddeld vrouwenprofiel:
ze houdt van paarden
ze houdt van zeilen
wil dwangmatig de wereld over reizen
ze leest Kluun![]()
of het fantasieverhaal "Echte mannen eten geen kaas"
ze drinkt graag een wijntje
ze zoekt een maatje
je moet humor hebben maar ook serieus kunnen zijn
geen macho, maar wel een lekker lichaam
of wel macho, maar geen player...
de lijst is eindeloos
Daarnaast zijn datingsites voor mannen eigenlijk gewoon nutteloos. De dames die op die sites zitten krijgen zoveel berichten elke dag, dat ze zelf niet eens op zoek hoeven te gaan. Dus als je een keer reageert ben je 1 van de zovelen als man zijnde.
Ik heb een keer uitgebreid getest om te achterhalen wat je nou moet doen die ene gelukkige jongen te zijn. Het resultaat is simpel: een supermodel zijn.Inhoudt boeit niet en wat je te zeggen hebt ook niet. Want vrouwen daar zijn zo oppervlakkig als de pest.
Ik heb heel veel verschillende soorten profielen en berichten uitgeprobeerd, lange tekst, korte tekst, serieus, humorvol weet ik het allemaal. Nu weet ik van mezelf, ik ben geen supermodel ofzo, maar ben ook niet lelijk. Dus ja, zonder de looks van een supermodel, is het lastig voor de average man om daar succesvol te zijn.
Zo.... kleine rant...
Geef haar maar aan mijquote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Ruudt het volgende:
Haha heb al een paar dagen een uitnodiging op msn openstaan van iemand de me toe wil voegen en zie nu pas dat het die meid is die geen mail durfde te sturen. Is ze mooi te laat nu.
Nee maar ga er zeker nu nog geen gesprek mee aan, nu het zo goed klikt met de ander.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Silenus het volgende:
Te laat voor wat? Je gaat trouwen met je msn-gesprekspartner?
Net als voor vrouwen hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 19:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
`quote:Op maandag 26 juli 2010 19:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tja dat zijn kerels, onthouden geen namenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Treurig hoor, mannen die op MSN niet meer weten wie je bent omdat ze geen foto zien![]()
komt omdat ik geen messenger gebruik, maar een ander programma
Altijd op meerdere paarden wedden kerel. Straks is je chickie een picardist en zit je met de gebakken peren, dan wil die ander je ook niet meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee maar ga er zeker nu nog geen gesprek mee aan, nu het zo goed klikt met de ander.
Erg eigenlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd op meerdere paarden wedden kerel. Straks is je chickie een picardist en zit je met de gebakken peren, dan wil die ander je ook niet meer.
Met picardist bedoel je faker? Das knap met cam en al.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd op meerdere paarden wedden kerel. Straks is je chickie een picardist en zit je met de gebakken peren, dan wil die ander je ook niet meer.
En waarom niet? Zolang je nog niets concreets hebt met die dame zou ik de deur gewoon open laten.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef Ruudt het volgende:
Nee maar ga er zeker nu nog geen gesprek mee aan, nu het zo goed klikt met de ander.
Nee, vooral dat je eerst intiem bent via msn (roosjes sturen, kusjes sturen, etc. je kent het welquote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Met picardist bedoel je faker? Das knap met cam en al.
Neuh, deze kost al veel te veel tijd. Dat risico wil ik wel lopen, zo hopeloos ben ik ook weer niet dat ik een reserve achter de hand moet houden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom niet? Zolang je nog niets concreets hebt met die dame zou ik de deur gewoon open laten.
Zoals ik al zei: ik heb niet de tijd ervoor om 2 vrouwen goed te leren kennen. Vind het prima zo, wordt dit niets dan zoek ik rustig verder.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, vooral dat je eerst intiem bent via msn (roosjes sturen, kusjes sturen, etc. je kent het wel) en dan als het moment supreme aan moet breken ze niks meer van zich laat horen.
Je date toch nog niet met haar? Je hoeft niet nu al meteen al het contact met andere vrouwen te laten, dat kan de rest van je leven nog.
Ben ik het mee eens, heb gelukkig nog nooit een roosje gehadquote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Kusjes en roosjes sturen op msn vind ik toch zo ontzettend kinderachtig, of ligt dat aan mij (waarschijnlijk wel).
Al je geld in één aandeel stoppen is hopeloos, je geld investeren in meerdere aandelen daarentegen niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Ruudt het volgende:
Neuh, deze kost al veel te veel tijd. Dat risico wil ik wel lopen, zo hopeloos ben ik ook weer niet dat ik een reserve achter de hand moet houden.
Dat heeft niks met hopeloos te maken. Misschien komt vrouw1 morgen in de trein wel een leuke vent tegen en dan zegt ze ook niet 'sorry, maar ik heb twee dagen geleden tot half twee snachts gewebcamd met Ruudt dus denk maar niet dat ik een gesprek met je aanga!'. Vrouw2 kan ook heel leuk zijn!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Neuh, deze kost al veel te veel tijd. Dat risico wil ik wel lopen, zo hopeloos ben ik ook weer niet dat ik een reserve achter de hand moet houden.
Ik snap de insteek maar ik doe het liever zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Al je geld in één aandeel stoppen is hopeloos, je geld investeren in meerdere aandelen daarentegen niet.
Nee man, da's vet lauw jeweetz... als je nog een puber bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Kusjes en roosjes sturen op msn vind ik toch zo ontzettend kinderachtig, of ligt dat aan mij (waarschijnlijk wel).
Haha klinkt allemaal mooi, dan ben ik maar eigenwijs.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heeft niks met hopeloos te maken. Misschien komt vrouw1 morgen in de trein wel een leuke vent tegen en dan zegt ze ook niet 'sorry, maar ik heb twee dagen geleden tot half twee snachts gewebcamd met Ruudt dus denk maar niet dat ik een gesprek met je aanga!'. Vrouw2 kan ook heel leuk zijn!
Anders vrees ik voor het RickDB'isme. (Aandoening dat je denkt dat je onbeschermde seks gaat hebben met een vrouw, dat trots in het topic komt melden, het vervolgens uiteraard niet gebeurt en je dan nooit meer durven vertonen)
We willen je niet kwijt jongen.
Volgens mij is Silenus geen puber meer ... maar zijn MSN vriendinnetje schijnbaar welquote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, da's is vet lauw jeweetz... als je nog een puber bent.
Oh, ik waardeer je keuze. Ik wilde alleen aangeven dat het niet hopeloos zou zijn als je het wel zou doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Ruudt het volgende:
Ik snap de insteek maar ik doe het liever zo.
Het zou een soort van verstandig zijn, ik snap het.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik waardeer je keuze. Ik wilde alleen aangeven dat het niet hopeloos zou zijn als je het wel zou doen.
Moet ik 'm maar even uitleggen, ik doelde uiteraard op Picardmikes penibele perikelen (<--schitterende alliteratie, al zeg ik het zelf) van enkele dagen geleden waar hij schalks bekende intieme msn-gesprekken te voeren door middel van het versturen van roosjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Silenus geen puber meer ... maar zijn MSN vriendinnetje schijnbaar wel
Haha herkenbaar, ik moest msn zelfs installeren gisteren.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef Silenus het volgende:
De vrouw waar ik nu mee afspreek heb ik niet eens op msn.
auchquote:Op maandag 26 juli 2010 20:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ik moest msn zelfs installeren gisteren.
Ow, dat had ik wel gelezen ja, maar ik dacht dat jij daar nu ook mee besmet was.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Moet ik 'm maar even uitleggen, ik doelde uiteraard op Picardmikes penibele perikelen (<--schitterende alliteratie, al zeg ik het zelf) van enkele dagen geleden waar hij schalks bekende intieme msn-gesprekken te voeren door middel van het versturen van roosjes.
De vrouw waar ik nu mee afspreek heb ik niet eens op msn.
De online-daters gebruiken het dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
auch
Wie gebruikt er ook nog msn, ik heb geen vrienden die nog een (actief) msn-adres hebben volgens mij
Je moet bijna wel, dat is zowat het eerste dat ze vragen in een berichtje "heb je MSN?"quote:
Maar ik begrijp dat jij nu aan het wachten bent tot je enige contact online komt?quote:
Chatprogramma's en internet kwamen ongeveer gelijktijdig op geloof ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet bijna wel, dat is zowat het eerste dat ze vragen in een berichtje "heb je MSN?"Hoe zouden ze dat vroeger gedaan hebben? Heb je telefoon? Of: wat is je adres, stuur ik je een brief.
Mmm ja, zie ninja edit hierbovenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Chatprogramma's en internet kwamen ongeveer gelijktijdig op geloof ik.
Too latequote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ja, zie ninja edit hierbovenMaar MSN had ik toen niet, wel ICQ
![]()
Als msn opnieuw installeert staan je oude contacten er nog wel in en bovendien is ze online.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat jij nu aan het wachten bent tot je enige contact online komt?
Heb je dan nog wel tijd om met ons te praten?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als msn opnieuw installeert staan je oude contacten er nog wel in en bovendien is ze online.
Gast serieus, waar wil je heen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel tijd om met ons te praten?
Jep.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef Lolaatje het volgende:
@ Ruudt, heb je al plannen om met haar af te spreken binnenkort? Ik heb zelf de ervaring dat te lang blijven chatten vaak nadelig is. En gezien je zo enthousiast over haar bent
Ja hey, hou niet alles voor jezelf dan!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef GForceT1 het volgende:
wtf is het vanavond leuke-dames-sturen-berichtjes-avond?![]()
![]()
Mooi toch!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef GForceT1 het volgende:
wtf is het vanavond leuke-dames-sturen-berichtjes-avond?![]()
![]()
Tja het is een beetje kinderachtig maar vooral niet praktisch. Veel dames willen eerst een soort vorm van kalverliefde en dat kan ik best begrijpen je bent een ruime 20er net in de optimale bloei van je leven. Je krijgt elke dag jongens die je willen(vraag maar aan spirit). Maar knapper wordt je niet de komende jaren dus wat wil je dan als vrouw idd een kalverliefde.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
En dus ook NOOIT geen foto's sturenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef picardmike het volgende:
Laat maar zitten ze is al weg.. gelukkig werd er helemaal lijp van. Alleen heeft de bitch mijn foto's wel gejat en zelf niks teruggestuurd. Nee inplaatst daarvan was ze beledigd omdat ik niet zeker wist of die foto echt was. Please hoe snel kan je geirriteerd raken zonder zelf een vinger uit te steken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja alleen had ik voor de foto's opstuurde een afspraak gemaakt (dacht ik) dat zij ook foto's stuurt. Maar ze is er met mijn foto's vandoor gegaan.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je moet sowieso oppassen met het verstrekken van je persoonlijke informatie. Eigenlijk ben ik ook dom geweest om nog foto's te sturen als je al weet dat de ander daarin niet te vertrouwen is. Je best kans dat die straks heel internet doorzweven of op rp gebruikt worden voor sms dienst.
Ik zal positiever zijn en voor de 29 gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef bluebit het volgende:
ok people, wie wil mee gokken: ik gok dat ik 36 berichtjes moet sturen op rp voordat er een terug krijg (die in enige mate positief is en niet dreigt met een omgangsverbod)
ik heb er nu 14 verstuurd, overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |