abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84504889
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:35 schreef Ruudt het volgende:
Maak je geen zorgen mannen! Ik heb 2 maanden lang alleen maar berichten gehad van lelijkerds of afhakers en gisteren kreeg ik een berichtje van een leuke meid en daar klikt het heel goed mee.
Tot vannacht half 2 zitten msnen/cammen en ik moest om 5 uur weer m'n nest uit.
super voor je

ik zie wel wat er gebeurd

Even een vraag aan de vrouwen hier. Heeft het nut om als belg interesse te tonen in vrouwen uit Noord-Brabant of Zeeland? Want ik woon zelf ten noorden van Antwerpen, vlakbij de Nederlandse grens en sta zo in Bergen-op-Zoom of Breda bv. Of is dat nationaliteitsverschil echt een te grote afknapper?
pi_84504892
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:39 schreef Techno het volgende:
'Cougar zijn' is tegenwoordig in, misschien dat dat scheelt?
Oh, of dit natuurlijk.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  maandag 26 juli 2010 @ 14:47:21 #153
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84505147
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:35 schreef Ruudt het volgende:
Maak je geen zorgen mannen! Ik heb 2 maanden lang alleen maar berichten gehad van lelijkerds of afhakers en gisteren kreeg ik een berichtje van een leuke meid en daar klikt het heel goed mee.
Tot vannacht half 2 zitten msnen/cammen en ik moest om 5 uur weer m'n nest uit.
Dat heb ik nu ook, zijn alleen nogal seksuele getinte smsjes. Maar goed als puntje bij paaltje komt met afspreken dan kan dat dus weer niet. Ze wou/wil me wel dolgraag ontmoeten heeft ze nog gezegd gister.
pi_84505203
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Il_falco het volgende:

Even een vraag aan de vrouwen hier. Heeft het nut om als belg interesse te tonen in vrouwen uit Noord-Brabant of Zeeland? Want ik woon zelf ten noorden van Antwerpen, vlakbij de Nederlandse grens en sta zo in Bergen-op-Zoom of Breda bv. Of is dat nationaliteitsverschil echt een te grote afknapper?
Ik zou het gewoon doen. Zeker als het reizen goed te doen is, zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Nationaliteit zou voor mij geen punt zijn.
pi_84505252
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Thundert het volgende:

Dat heb ik nu ook, zijn alleen nogal seksuele getinte smsjes. Maar goed als puntje bij paaltje komt met afspreken dan kan dat dus weer niet. Ze wou/wil me wel dolgraag ontmoeten heeft ze nog gezegd gister.
Ze kan wel meer zeggen. Waarom kan afspreken dan niet?
pi_84505308
quote:

[..]

super voor je

Dat verschil merk je nauwelijks (behalve als ze hele gesprekken gaan voeren, dan moet je het soms even ehh... ontcijferen ) Zo heb Ik zelf ooit ook gedate met iemand uit (vlakbij) Antwerpen. En dat ging verder prima
pi_84505456
quote:
Ik ben dan wel geen vrouw, maar mensen die zo'n futiliteit als een afknapper zien zijn de moeite niet eens waard. Gewoon doen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2010 14:55:13 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 14:54:40 #158
141482 Q.
JurassiQ
pi_84505465
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:48 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen. Zeker als het reizen goed te doen is, zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Nationaliteit zou voor mij geen punt zijn.
Ja, jij. Maar dan noem je ook iemand.
For great justice!
  maandag 26 juli 2010 @ 14:55:24 #159
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84505490
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ze kan wel meer zeggen. Waarom kan afspreken dan niet?
Ze werkt van 3 uur 's middags tot 12 uur 's avonds, wou bijvoorbeeld vannacht afspreken, maar kon niet omdat ze zich nu 'brak' voelt. Terwijl ze vandaag wel is gaan fitnessen...
Nu staat er een date voor woensdag, maar betwijfel of dat nog door gaat.

Wellicht dat ik te snel ben, maar als je iemand echt leuk vind, dan maak je daar toch tijd voor vrij?
pi_84505593
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Thundert het volgende:
Wellicht dat ik te snel ben, maar als je iemand echt leuk vind, dan maak je daar toch tijd voor vrij?
Inderdaad. Als je iemand ècht leuk vindt dan maak je daar gewoon tijd voor vrij.
pi_84505604
quote:

[..]

super voor je

Ik ben gek op Belgen
Sarcasme. Herken het.
pi_84505666
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik ben dan wel geen vrouw, maar mensen die zo'n futiliteit als een afknapper zien zijn de moeite niet eens waard. Gewoon doen dus.
Dat vind ik zelf ook, ik ben trouwens zelf iemand die graag reist en interesse heeft in andere culturen.
Ik heb de voorbije 2 jaar al o.a. in Peru, Nepal en Patagonië (Chili en Argentinië) gezeten(buiten de europese korte tripjes). Iemand die er dus een probleem van maakt, zal waarschijnlijk ook al niet zo heel graag ver reizen en geboeid zijn door andere culturen.
pi_84505689
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef Il_falco het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf ook, ik ben trouwens zelf iemand die graag reist en interesse heeft in andere culturen.
Ik heb de voorbije 2 jaar al o.a. in Peru, Nepal en Patagonië (Chili en Argentinië) gezeten(buiten de europese korte tripjes). Iemand die er dus een probleem van maakt, zal waarschijnlijk ook al niet zo heel graag ver reizen en geboeid zijn door andere culturen.
Hobby: reizen
Sarcasme. Herken het.
pi_84505744
Mmmh ik heb al een tijdje niks van de juf gehoord. Zou het toch een smoes geweest zijn dat ze een paar dagen op vakantie ging. Is ze niet stiekum los gegaan in Duisburg. Ik zou deze week iets horen over een date.

Vond het ook al zo raar om met je vader een paar dagen naar de vriend van je zus te gaan, trouwens dat was vorige week dinsdag al. Of er is iets gebeurd kan ook.

Dan is mijn enige restant van rp nog een kantoorjuf maar die heeft geen internet en wil eerst msn'en.

Dus mijn dating avontuur lijkt te gaan eindigen.
UITGESCHREVEN
pi_84505813
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben gek op Belgen
Ik ook op Nederland(ers), ben er vaak op reis geweest als kind, heb er familie wonen, ken veel nederlanders via het internet waarvan ik van sommigen kan zeggen dat het ook echte vrienden zijn, ga er regelmatig eens winkelen,...
pi_84505816
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Thundert het volgende:

[..]

Ze werkt van 3 uur 's middags tot 12 uur 's avonds, wou bijvoorbeeld vannacht afspreken, maar kon niet omdat ze zich nu 'brak' voelt. Terwijl ze vandaag wel is gaan fitnessen...
Nu staat er een date voor woensdag, maar betwijfel of dat nog door gaat.

Vannacht? Hmm, zou ik niet snel doen voor een eerste date. Maar ik ben zelf toevallig ook behoorlijk brak vandaag en zou, hoewel ik niets te doen heb, ook niet afspreken vandaag. Dus dat begrijp ik best en hoeft niet per se een smoesje te zijn.

Maar als jullie woensdag hebben afgesproken dan zou ik dat afwachten. Kan dat om een dubieuze reden niet doorgaan en stelt ze niet uit zichzelf een andere dag voor dan zou ik het laten voor wat het is.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:08:52 #167
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84505948
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Vannacht? Hmm, zou ik niet snel doen voor een eerste date. Maar ik ben zelf toevallig ook behoorlijk brak vandaag en zou, hoewel ik niets te doen heb, ook niet afspreken vandaag. Dus dat begrijp ik best en hoeft niet per se een smoesje te zijn.

Maar als jullie woensdag hebben afgesproken dan zou ik dat afwachten. Kan dat om een dubieuze reden niet doorgaan en stelt ze niet uit zichzelf een andere dag voor dan zou ik het laten voor wat het is.
Ik heb dat expres gedaan, komt omdat ze vaak pas rond 3 uur gaat slapen. We hebben de laatste 3/4 dagen ook tot half 3 's nachts gesmst. Ze gaf me eigenlijk al een waarschuwing dat haar rooster omgegooid kan worden en dat woensdag mogelijk niet door kan gaan.
pi_84505953
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hobby: reizen :')
dat is meer een interesse

ik heb mijn profiel ineens even aangepast hier en hobby nr 1 van dit moment vooraan gezet
pi_84505956
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je iemand ècht leuk vindt dan maak je daar gewoon tijd voor vrij.
Maar het kan toch ook losstaan van tijd vrij maken? Tenminste, voor mij zou het meer te maken hebben met een leuke indruk willen (kunnen) maken.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:11:56 #170
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84506076
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Maar het kan toch ook losstaan van tijd vrij maken? Tenminste, voor mij zou het meer te maken hebben met een leuke indruk willen (kunnen) maken.
Goed excuus wat mij betreft :9
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  maandag 26 juli 2010 @ 15:26:32 #171
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84506647
quote:

[..]

Zou je dit eens anders kunnen omschrijven? Ik begrijp het niet namelijk ....
  maandag 26 juli 2010 @ 15:29:20 #172
141482 Q.
JurassiQ
pi_84506752
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Thundert het volgende:

[..]

Zou je dit eens anders kunnen omschrijven? Ik begrijp het niet namelijk ....
Je wil toch wel fit en fruitig zijn. Als je een zombie bent kom je doorgaans niet optimaal over. 8-)
For great justice!
pi_84506863
quote:
Als je net ingetaped uit het brandwondencentrum komt dan kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als je telkens te horen krijgt "te moe" en vervolgens hoort dat ze gaat fitnessen... dan tja, hmmmzz.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:33:55 #174
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84506923
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Je wil toch wel fit en fruitig zijn. Als je een zombie bent kom je doorgaans niet optimaal over. 8-)
Ah duidelijk ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 15:35:20 #175
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84506976
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je net ingetaped uit het brandwondencentrum komt dan kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als je telkens te horen krijgt "te moe" en vervolgens hoort dat ze gaat fitnessen... dan tja, hmmmzz.
Ja ze had me gisteravond nog een sms gestuurd dat ze me een hele leuke jongen vind en dat ze me dolgraag wil ontmoeten. Maarja, als je nu inmiddels 3keer bent afgewezen omdat ze niet kon, dan word ik daar onzeker over. Maar goed, laten we haar nu eens het initiatief en de moeite nemen :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')