Oh dan moet ik even kijken waar je dat kunt aangeven, is me niet opgevallen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb bij RP juist aangegeven dat ik alleen matches wil die ook een foto in hun profiel hebben staan.
ik vind niks zo irritant als mannen gewoon klakkeloos een interesse berichtje sturen..quote:
Nee je kunt chatten met mensen. Het handigst is om te klikken op leden uit je omgeving, dan kun je gaan "kiezen"quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef DaMart het volgende:
En wat is dat Badoo uit de OP eigenlijk? Ik klikte net op die link, maar ik krijg de indruk dat het gewoon een soort Hyves of Facebook is?
Nicee!quote:
Titel: Re: Hoi hoi
Inhoud:
Wij kunnen lekker kletsen, voeg me anders even toe!
....@hotmail.com
xxx
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik vind niks zo irritant als mannen gewoon klakkeloos een interesse berichtje sturen..
net 3 van mannen die kids hebben en 2 die roken...hallo!
quote:Hoi zoek leuke schoonfamilie
Had jij niet een date vandaag?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik had op RP dat hele matchprofiel volgens mij nooit ingevuld (heel veel stond nog op de default), alleen mijn "normale" profiel.
Net even door de matches gebladerd, ik zie niet zo heel veel verschil. Ik moest wel even glimlachen om een hele flauwe opmerking in een profiel (niet mijn type verder).
[..]
letterlijk?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Hey, ik kwam Q tegen![]()
Wat grappig dit zeg..
Ik ben dan ook overal.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Hey, ik kwam Q tegen![]()
Wat grappig dit zeg..
Online dating voor hoger opgeleidenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn inschrijving is gewoon verwijderd van e-matching. Wat een bekrompenheid zeg !![]()
Niks bijzonders, gewoon een profiel aangemaakt. Zelfde dingen gebruikt als op RP. Netjes een foto geplaatst van mijn hoofd. Krijg ik dit mailtje....quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef brunette82 het volgende:
wat heb je gedaan of gezegd dan, Krullehoofd?
Ik lach dan wel niet zo op de foto en heb geen standaardleven en standaardhobby profiel....quote:Beste blahblah,
Jouw inschrijving lijkt me niet echt serieus te nemen. Ik acht jouw profiel daarom niet passend voor deze site. Ik heb daarom jouw profiel verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Blah Blah
e-Matching.nl - Dating voor hoger opgeleiden Thuiswinkel waarborg en AVR-erkend
Verschoven naar woensdagavondquote:
Het gros daar is heel waardeloos maar ik heb er twee hele leuke vrouwen vandaan gehaald in een ver verleden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Ruudt het volgende:
Man, man, man, wat een ontzettende leuke meid heb ik via knuz leren kennen. Zitten al uren te msnen en we raken niet uitgepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |